Lidl kupuje zemljišta za objekte širom Srbije
Nemački trgovinski lanac Lidl trenutno kupuje zemljište za markete na srpskom tržištu, a Srbiju ocenjuje kao zemlju povoljnu za investiranje, rečeno je u toj kompaniji.
"S obzirom da smo u Srbiji krajem 2010. godine registrovali naše preduzeće, naglašavamo da se nalazimo u fazi ekspanzije i kupovine zemljišta za naše markete, izjavila je Jovana Krstić iz sekretarijata za nekretnine Lidla u Srbiji. Ona je rekla da dosadašnji rezultati ekspanzije tog trgovinskog lanca predstavljaju nastavak ulaganja u srpsko tržište, što je dokaz da su Srbiju prepoznali kao zemlju povoljnu za investiranje.
U Lidlu su potvrdili da su do sada kupili zemljište za markete u više gradova u Srbiji, ali nisu mogli da odgovore na pitanje na kojim tačno lokacijama se nalaze ta zemljišta. U Lidlu navode i da nisu u mogućnosti da preciziraju mogući datum otvaranja marketa u Srbiji. "Lidlova politika poslovanja u Evropi je kupovina više zemljišta i istovremeno otvaranje više objekata. Takav način poslovanja preuzet je i u Srbiji", izjavila je Krstić.
Krstić je rekla da u ovoj fazi poslovanja Lidl ne može da navede detaljnije informacije u vezi asortimana robe, ali da "mogu obećati da će asortiman biti raznovrstan i da će se truditi da zadovolje potrebe i želje budućih kupaca. Prema ranijim najavama zvaničnika Vlade Srbije, Lidl bi prve markete u Srbiji trebalo da otvori sledeće godine, a u prvoj fazi planirano je otvaranje 15 maloprodajnih objekata od 2.000 kvadrata u 15 srpskih gradova.
Komentari 5
Scotch Bonnet
Ali vazno je da dolaze.
Tako barem kaze Dinkic.
Toma
Pljačka nas ko god stigne, zašto bi sad oni u ime solidarnosti i društvene odgovornosti počeli da se odriču unapred zagarantovanog profita?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar