Milan Beko preuzima upravljanje Železnicama Srbije
Biznismen Milan Beko izjavio je da je prihvatio ponudu premijera Srbije Aleksandra Vučića da preuzme upravljanje Železnicama Srbije.
On će sledeće nedelje biti postavljen za vršioca dužnosti direktora tog javnog preduzeća.
"Ne znam da li ću biti izabran, ali nisam mogao da odbijem ponudu premijera Vučića. Kao neko ko je toliko ukazivao na probleme u kojima se nalazi srpsko društvo i ekonomija, bio bih krajnje nepošten prema sebi kada bih ovakvu ponudu odbio", rekao je Beko za "Blic".
Na pitanje kako je odlučio da napusti privatni biznis i preuzme firmu koja je gubitaš, odgovara da ga je na to nateralo loše stanje u srpskoj ekonomiji.
"Ljudi iz biznisa najbolje znaju da je stanje tako loše da možemo reći da je Srbija izgubila svoj ekonomski suverenitet. Stranke na vlasti su u prethodnih deset godina potpuno privatizovale novčane tokove svih najvećih državnih firmi, a zadruge su sve gubitke tih firmi potpuno socijalizovale", rekao je Beko.
Izvor lista naveo je da će Beku jedan od prvih zadataka biti da drastično smanji državne subvencije koje danas iznose 170 miliona evra godišnje, a drugi da iskoristi oko milijardu evra odobrenih, ali nepovučenih kredita za koje Železnice već plaćaju penale.
Komentari 53
Sad mu se to očigledno oprašta i daje mu se nova prilika za iste stvari, u kojima je dokazano sposoban.
Zašto mu se ne uzme sve koliko je oteo od države? E to je pitanje za milion $!
mirko
vokille
Treba vratiti staru podelu železnice, pre 90.tih, sa tim da veći deo pruga u Vojvodini (uz prugu od Zvornika do Šapca) pripadne nama. Sa obzirom da dosta stanovnika gravitira u južnim delovima Srema i Banata prema Beogradradu, njima možemo prepustiti od Stare Pazove do BGa i od BG do Vršca. Na ostalim delovima naravno mi možemo da ubiremo prihod od teretnog saobraćaja( preko nas bi se odvijao saobraćaj za Hrvatsku, Mađarsku, Rumuniju i Bosnu). Neka BG bude sopstvena sekcija i neka budu i sekcije u Nišu i Požegi, efikasnost železnica bi se uvećala sa 4 sekcije. Naravno, neka ne bude zamena lokomotiva (osim pri prelazu sa neelektrifikovane na elektrifikovanu deonicu). Pošto je železnica kičma razvoja celokupne država, dvokolosečna pruga za brzine od 160 km/h je nešto obavezno od Subotice do Stare Pazove, Beograda do Vršca, Beograda do Velike Plane, i od Niša prema Preševu i Dimitrovgradu.
Inače, od sledeće godine, Avala se ukida za Prag, ali ići će do Beča. Razlog ukidanja voza za Prag je u kašnjenju od 30 minuta, a i zbog činjenice da 90% putnika ide od/do Budimpešte. U planu je i povratak dnevnog voza za Budimpeštu, Ivo Andrić. Uvodi se i novi voz za Ljubljanu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar