Stanovnici Srbije slabo kupuju preko interneta
Oko 19 odsto korisnika interneta to čini nekoliko puta godišnje, devet odsto njih jednom mesečno, a nešto manje dva do tri puta mesečno, jednom nedeljno ili češće, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vodeće kompanija za internet istraživanja.
Internet najviše koristi populacija starosti između 30 i 39 godina, zatim 20 i 29, a potom stariji od 40 godina, ali i generacija od 15 do 19 godine.
Kada je u pitanju obrazovna struktura, među surferima internetom najviše je onih sa četvorogodišnjom srednjom školom ili višom i fakultetom, nešto manje je osnovaca, dok je najmanje onih sa trogodišnjom srednjom školom.
Na e-banking "spremno" je svega 28 odsto ispitanika, dok većina (71 odsto njih) to čini retko ili nikada.
Kada su u pitanju navike, interent se najčešće koristi za praćenje vesti i malih oglasa - jednom nedeljno ili češće, ali i traženje turističkih informacija - nekoliko puta godišnje.
Najpopularnije su teme iz oblasti IT, mobilne telefonije, ali i automobilizma, medicine i zdravlja, i putovanja. Najmanje interesovanje vlada za poslovne i finansijske usluge, pokazalo je februarsko istraživanje Gemiusa.
Komentari 1
Steva
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar