HRT ukida reklame tokom filmova i serija
Radman je dodao i kako reklama neće biti bez obzira što je to važan element u prihodima.
Do pre nekoliko godina HRT-ov prihod od marketinga iznosio je 340 miliona kuna (oko 45 miliona evra), u 2011. brojka se zaustavila na 157 miliona (20,8 mil. EUR), 2012. zaključiće sa oko 140 miliona kuna (18,5 mil. EUR) dok je plan za 2013. godinu 111 miliona (14,7 mil. EUR).
Ukidanjem reklama u serijama i filmovima i raskidanjem ugovora s AGB Nielsenom, kompanijom koja jedina u Hrvatskoj pruža uslugu merenja gledanosti, HRT je odlučio da napravi zaokret kod oglašavanja.
Tako se dogodine oglasni prostor neće prodavati na osnovu gledanosti emisija već po sekundi. Zbog toga se pretpostavlja da će HRT izgubiti određeni deo oglašivača. Raskidanjem ugovora s AGB-om HRT planira da uštedi oko šest miliona kuna (oko 800.000 evra), dok bi gubitak zbog ukidanja reklama u serijama i filmovima trebalo da iznosi između tri i pet miliona kuna.
Komentari 9
wifi
Bojan
Kod nas ne mogu reklame da budu iste jačine zvuka, a ne da kontrolišu njihovu dužinu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar