Popravljaju tek popravljen most kod Beške

Uoči prolaska velikog broja turskih radnika, saniraju se oštećenja na starom mostu kod Beške.
Uoči prolaska velikog broja turskih radnika, saniraju se oštećenja na starom mostu kod Beške.

Radnici "Bačka puta" su u petak završili krpljenje opasnih oštećenja na kolovozu na četrdesetak kvadratnih metara i saobraćaj će moći da se odvija nesmetano.

"Naš posao je bio da saniramo udarne rupe locirane na dužini od otprilike 400 metara srednje kolovozne trake, gledano iz pravca Novog Sada, i to smo i uradili", kaže Snježana Ružić, šef gradilišta. "Oštećenja asfalta, doduše, zasada ne tako drastičnih, ima i na preostalom delu te trake."

Pre nego što su udarne rupe zakrpljene, kaže jedan od radnika "Bačka puta", gotovo da nije bilo dana a da bar jedan automobil, zbog oštećenja, ne ostane na starom mostu. Ovo ne bi bilo čudno da kompletna sanacija tog mosta, uključujući i presvlačenje novim asfaltom, nije okončana krajem prošle godine, dakle pre jedva nešto više od šest meseci. Taj posao je obavio konzorcijum subotičkog "Vojputa" i beogradske "Mostogradnje", a naručilac posla bili su "Putevi Srbije".

"U ovom trenutku ne možemo da kažemo zbog čega su oštećenja nastala, pravu sliku imaćemo tek kada, sredinom naredne sedmice, zbog ranije planiranog testa opterećenja, stari most zatvorimo, a saobraćaj preusmerimo na novi", kaže, za "Novosti" Predrag Živković iz "Mostogradnje".

Kao mogući razlozi prebrzog propadanja novog asfalta pominju se njegov loš kvalitet, zatim loš kvalitet nove vrste uvozne hidroizolacije koja je stavljena ispod njega i prvi put korišćena kod nas i, najzad, to što je sanacija rađena od oktobra prošle, do januara ove godine, dakle van građevinske sezone. Oštećenja su, inače, takva da se ne isključuje ni mogućnost da asfalt sa cele srednje trake bude uklonjen i da bude postavljen novi.

"Po mom mišljenju, to, ipak, neće biti neophodno i biće dovoljno da se asfalt zameni na osamdesetak metara", ocenjuje Živković. "Mislim da je suština problema u činjenici da je sanacija rađena van sezone, ali to, zbog bankrota austrijske "Alpine" kojoj je, inače, taj posao prethodno bio poveren, nije moglo da se uradi ranije."

  • 06.07.2014 13:01
    Nešto računam da bi Kini za ovakvu pljačku (šta reći za stvaranje rupa na putu starom pola godine, nego da je neko negde recimo "štedeo")direktor firme bio streljan na centralnom gradskom trgu za nauk sledećem investitoru i izvođaču radova...pa ko i dalje voli nek izvoli...kod nas ponovo zakrpimo rupe na opšte veselje i nikom ništa, vuk pojeo magarca...
  • Liman

    06.07.2014 11:12
    srpska posla
    e zato smo tu gde smo
    i da li ce neko zbog ovoga odgovarati?
  • Milan

    06.07.2014 11:05
    Problem je u tome što su pokrali materijal i stavili najgori kvalitet koji postoji. Pa valjda postoji neki garantni rok na izvedene radove i umesto da saniraju oni koji su loše uradili plaća se opet trećoj firmi da popravlja nešto što barem 5 godina nije smelo da propadne. I onda se čudimo zašto državne firme ne dobijaju posao i propadaju... Najgore je sto opet niko neće odgovarati i udri po gradjanima

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Kovinu 10 miliona dinara za nove pontone

Opština Kovin saopštila je da joj je Ministarstvo turizma i omladine dodelilo 10 miliona dinara za realizaciju projekta "Proširenje postojećeg pontona na Dunavcu za plovne objekte".