Info
03.10.2015.
09:59 > 19:58
Noćas je ubijen Filip Vilotijević (27), sin Kićuna koji je 1999. izrešetan u Ulici Narodnog fronta.
  • Piplfoks

    08.10.2015 07:12
    Ljubitelji ovih kriminalaca stalno potežu neko "sedenje ispred kioska" kao prozivku onih koji ih osuđuju - uopšte ne čudi što im je to pojam propalosti u životu, jer bi svi njihovi puleni, sposobni u glavu i u ruke kakvi jesu, baš tako završili da se nisu latili pištolja. A dokle god ih je manje sramota pljačkati i ubijati nego blejati ispred radnje, i treba da se radujemo svaki put kad neko od njih zagrize metak. Takvi nisu za društvo, nego samo za čamovinu.
  • @Limanac pa Limanac

    07.10.2015 16:51
    lIMANAC IMA VIZIJE
    Pisem ali nikako da objavite komentar.
    Limanac zna, kada ce ko biti sledeci,ko je iz koje grupe?Pa se pitam?Dali to limanac,ima neke vizije u vezi ovih tragicnih dogadjaja?Dali je mozda u toku ovih dogadjaja ili mozda ,nesto zna?Dobro bi bilo da pomogne u istrazi,ili se ipak svodi na tome kao sto ova gospodja rece:Najverovatnije sedi ispred nekog kioska gde grli po ceo dan pivsku flasu.Slusa rekla,kazala.Toliku negativnost u jednom takonazovi ljidckom bicu je za nepoverovati.Nazalost nije sam, ima mnogo onih koji likuju i raduju se tudjoj nesreci,brinu tudje brige.Najverovatnije zato sto nemaju svoj zivot.Komentarisu, pljuju a u stvari neznaju sta je prava istina niti ih je briga,jer sa tim pljuvanjem,hrane svoj bolesni um.
  • Nemanja

    07.10.2015 12:00
    Govna ginu a druga govna im slikaju murale. Što se mene tiče, otvorim po pivo svaki put kad jedan od njih nastrada od sranja kojima se bavio; kamo sreće da mi presedne od količine istog.
  • Novosadjanin

    07.10.2015 11:59
    @Ljubica
    Draga gospodjo, ja stvarno verujem da je vama tesko i u potpunosti vas razumem, svakome kome umre neko drag je zao sto je normalno, ma kakav god da je on je bio.i ja vas sa te strane u potpunosti razumem. Inace familiju Vilotijevic tacnije pokojnog oca Kicuna sam licno poznavao i secam se kada se Filip rodio. Kao sto sam rekao gospodje Ljilje mi je najzalije. Ali ne mozemo se praviti ludi i pravdati njegovo ponasanje i dizati ga u nebo, i praviti od njega velicinu. Mozda jeste bio takav sa vama i prema vama, ali prema svima ostalima ne.Pucati na nekoga iz automobila u pokretu u pravcu skolskog dvorista i rizikovati da sem tog sto zelis da ubijes, ubijes i neko dete nije bas normalno. Hocete da kazete da je trgovac narkoticima ili diler droge isto sto i prodavac patika u sportskoj radnji? Otici i resetati u punom kaficu ili na sred ulice u po bela dana...ne bi komentarisao...Kamo srece da nije imao u policiji striceve i crnogorski klan, da su strpali na robiju jedno 20-30 godina za sva krivicna dela za koja nije odgovarao, danas bi bio ziv, u zatvoru ali ziv.
    I ovo nista nije rekla kazala, vrlo dobro sam poznavao kako oca tako i njega i na zalost sve sto su novine napisale i sto je bilo ko rekao je tacno.
    Iskreno saucesce vama i porodici.
  • prijateljica, majka

    07.10.2015 11:56
    svim dokonim komentatorima
    Pre svega - svaka Vam čast gospodjo Ljubice! Sve što ste rekoste je, po mom mišljenju, na mestu pa to sve ovoj nazovi gospodi i ljudima ne bih ponavljala, osim što želim da dodam da svi ovi dokoni, zluradi i nadasve mali ljudi očito nemaju pametnija posla no da osudjuju, pljuju, blate sve redom, bez obzira što dotičnoj osobi ni blizu nisu prišli, možda su ga videli "nekad davno u parku, ili u prodavnici u kraju". Ali su zato svi puni gneva i osude a da u stvari pojma nemaju! Ni ko je, ni kakav je pokojni Filip bio, ni kako je vaspitan, niti mu majku ili brata, sestru ne poznaju, niti su pokojnog oca poznavali (osim iz čaršijskih priča), ni šta je od svih tih silnih novinskih natpisa eventualno i možda istina a šta čista novinarska izmištljotina - da se prodaju novine, da se privuku slični njima, oni koji pametnija posla nemaju u životu, koji svoj život ni ne žive no u tudje dvorište uvek gledaju i tudje živote pretresaju, osudjuju. A oni su svi redom cvećke, uspešni i važni gradjani ovog društva koji stoje na braniču zarad male dece, nedužnih gradjana i slične epsko-lirske junačke bajke. Da ti se smuči silna "hrabrost" koja izvire iz tih ne daj ti Bože njihovih želja - "šta bi oni sve takvima uradili". Ostane čovek zatečen tom silnom zlobom koja ili ostaje izmedju redova ili se busaju njome u prsa potpisani kao razni anonimusi, limanci i slično! No ipak, reći ću i njima i svima: ne dao vam Gospod Bog takve sudbine da sahranite dete ili brata! I moram reći još ovo, posebno se čini se, ističe "gospodin" Limanac koji je tako dobro obavešten - i ko sa kim, i ko protiv koga, i ko pripada kom klanu, i ko izašao a ko i gde otišao. Ma eto, čak je i skoro pa vidovit! A verovatno godinama, decenijama sedi ispred iste limanske trafike i grli flašu piva, čežnjivo gledajući u sva ta lepa kola i lepe, jake momke sa lepim, zgodnim devojkama, što pored njega prolaze i sluša NS bajke i priče. Pa kad se nešto desi u čaršiji, brže-bolje gore kod mame i tate na gajbu, za tastaturu i objasni narodu kako stvari stoje, udri i pljuj po svima...Sve će nam objasniti dobro obavešteni "gospodin" Limanac i gomila promašenih večitih studenata i sličnih mediokriteta - oni sve znaju! I za njegovu informaciju, MOJ BABO je govorio: i nad popom ima pop! I Oprosti im Bože, ne znaju da greše. Neka ti je laka crna zemlja Filipe
  • Samael

    07.10.2015 09:30
    @Ljubica
    Toliko gluposti nisam u zivotu procitao. Ako su iste pameti bili i ostali oko tog momka onda ne cudi kako je zavrsio...
    Oduvek tvrdim, gore je biti glup nego zao.
  • Shimmy

    07.10.2015 08:15
    @Ljubica
    Nismo hriscani, nasa moralna nacela se oslanjaju na zdrav razum. Ovaj covek je zasluzio drustveno koristan rad, a ne smrt. Ali posto je rasulo, i sredstva i boljih nacina nema, posluzice i medjusobno istrebljivanje sljama na ovim prostorima...
    Ne trazite postovanje za ovu osobu. POSTOVANJE SE ZASLUZUJE. Nije svaka mrtva osoba dobra, ali je dobro kad je kriminalac mrtav. Toliko.
  • Ljubica

    07.10.2015 06:38
    @Novosadjanin
    Spomenik će mu biti podignut i to najveći, kakav i zaslužuje da bude. Cvećka jeste bio za nas koji smo ga poznavali, i to najlepša cvećka i to pravo nam ne možete oduzeti, kao ni pravo da osuđujemo vas koji njemu sudite, a videli ste ga tri puta u novinama.
    To da li je on pucao, ne znači i da je želeo da ubije, hoćete da kažete da je žena koja se od silovatelja branila nožem želela nekom smrt i imala psihološke osobine i profil ubice?
    Šta ćemo sa prodavačicama koje prodaju alkohol maloletnim licima i starijima, pa se isti oni napiju i u pijanstvu urade grozote? Jer njih ta prodavačica naterala da piju i da počine zločin i drugo nedelo? Koliko majki i koliko DECE plače zbog rasturenih života i braka, a sve zbog alkohola? Da li je ta prodavačica kriva?
    Ponavljam, SVAKO U ŽIVOTU BIRA SVOJ PUT.
    Manite se komentarisanja onoga koga ne poznajete i uostalom onoga za šta ni ne možete sa sigurnošću da tvrdite šta i kako i zbog čega se dešavalo. Pogledajte u svoje živote i rešavajte svoje probleme, pokrenite se sa tačke na kojoj stojite godinama unazad, gordost i predrasude zakopajte i vodite se parolom "use i u svoje kljuse" i verujte mi nećete imati vremena da čitate novine i aktuelne vesti.
    I vama za informaciju, Filip jeste vaspitan u duhu u kom sam i ja, i za razliku od mnogih bio je pravi i istinski, učeni i načitani pravoslavac, i bio je mnogo više od svega ovoga, ali za razliku od vas, mi koji smo ga poznavali, ne želimo da trošimo vreme na vas objašnjavajući nam ko i kakav je bio.
    POČIVAJ U MIRU FILIPE.
  • Novosadjanin

    06.10.2015 14:03
    Gospodjo Ljubice
    "ali sigurno da nikad nikom poželeo smrt nije, a još manje zaslužio ovakav kraj"

    Jel vi citate sta vi pisete?! On nikome nije zeleo smrt?! Ocete da kazete da nije pucao u nikoga, da nije optuzen za preko 20 krivicnih dela???
    Pa najbolje i spomenik da mu se podigne i da kazemo svi kako je bio cvecka i mirno dete.
    Ocete da kazete da nije bio diler droge i da nije tim rasturanjem ubio mnoge? Koliko majki, sestara, braca place zbog njega?
    Slazem se da je majka jedna i nje mi je u ovoj situaciji jedino zao, ali je isto i krivim sto nije vaspitala dete u vasem duhu.
  • Ni hrišćanin, ni ateista

    06.10.2015 13:10
    Gospođo Ljubice
    Svaka Vam čast!!!
  • Ljubica

    06.10.2015 11:35
    Svim komentatorima...
    Interesuje me jedna stvar, većina vas ovde što sedite ušuškani i uljuljkani u svojoj kući (vodeći se parolom "banana država, posla nema, sve sami kriminalci..) ste hrišćani? Osnovna stvar hrišćanstva i uopšte oličenje dobrih ljudi (kakvim se vi predstavljate ovde) je NE ŽELETI DRUGIMA ZLO, NE RADOVATI SE TUĐOJ NESREĆI I OPRAŠTATI.
    A vi ste to sve, "DOBRI LJUDI" "POŠTENI" "VISOKOMORALNI" poželeli Filipu i njegovoj porodici, ne znajući ama baš ništa ZAISTA o njemu. njegovom životu.
    Podsetiću Vas na gomile drugih dezinformacija koje možemo pročitati u novinama, a koje vas sigurno nisu naterale da nekom poželite smrt i da se radujete tuđoj smrti.
    Svako bira svoj put u životu, tako je i Filip izabrao svoj, ali sigurno da nikad nikom poželeo smrt nije, a još manje zaslužio ovakav kraj.
    Suzdržite se, gospodo, komentara jer ne znate šta život nosi sutra i u kakvu će vas ulogu sudbina staviti i ne zaboravite da je MAJKA- MAJKA, SESTRA-SESTRA I BRAT-BRAT, nebitno čija i od koga, BOL JE ISTA. Poštujte to i manite se pisanja suvišnih komentara vođeni informacijama koje se prenose od "usta do usta" i po modelu "rekla-kazala".
    I još jedna stvar, memorijalni turnir koji se organizuje na Detelinari svake godine u čast pokojnog Grujice Mitrovića, organizuje se kako bi se porodici pomoglo, da teške dane u vreme pomena, provedu na terenu, učestvujući u SPORTSKIM AKTIVNOSTIMA, zajedno sa drugarima pokojnog Grujice. Na tom turniru, učestvuju i mladi i stari, I IGRA SE FUDBAL, a ne diluje se droga niti se radi bilo šta što bi uticalo na ugled vaše, kako kažete "normalne" Detelinare. Novac koji se i prikupi, daje se porodici nastradalog, a ne troši se na alkohol, drogu, bančenje i gluposti, tako da ste opet pogrešili, nazvavši jednu ovako lepu manifestaciju, SPORTSKU pre svega, imenom koje ni ne zaslužujete da ga ponovim.
    Ista bih bila kao i vi, kada bi vas izvređala... samo ću napisati OPROSTI IM BOŽE JER NE ZNAJU ŠTA ČINE.
  • Limanac

    06.10.2015 07:09
    Da da izasao i odma otisao preko.
    Verovatno u Italiju da radi kao keramicar da lepi plocice.
    Ovde ima napaljene pione koji zavrsavaju poslove za njega, a on odande diktira...
    Ali izresetace i njega neki napaljeni klinac, tamo gde je ili ovde sve jedno je...
  • Crni

    06.10.2015 06:08
    Pa ..
    sta ste se stisli. CHODA
  • 05.10.2015 23:22
    Limanac jel to Čo.. izašao iz zatvora?
  • Limanac

    05.10.2015 12:37
    Ali i ti povratnici ce yavrsiti isto jednog dana kao sto je zavrsio, Kicun, mali, veliki, kao sto je zavrsio Opacic, nedodirljivi Voja Skrbic i ostali...nicija nije gorela do zore!
    Sto rekose moj otac i deda pokojni "I nad baaaboom ima baaaba!
    Samo je problem sto dolaze novi napaljeni klinci koje ce regrutovati...i to kolo se nikada nece prekinuti...na nasu zalost. Mozda kao sto sam vec rekao ako se nesto promene u drzavi , vlasti...ali cisto sumnjam jer i drzava ubira plodove od toga...
  • Limanac

    05.10.2015 12:26
    Naravno da bi mi bilo zao, spomenuo sam decu ili dete jer tada kada je pucao dvoriste bilo puno dece...ali sam isto i spomenuo neduznu devojku koja je stradala na Adi. I svakoga bi mi bilo zao da strada na takav nacin,a takodje mozes da vidis i citat mog teksta gde sam napisao sledece,
    "ali je i za to kriva drzava i vlast koja su im dozvolili da diluju drogu da imaju vise krivicnih dela a da slobodno setaju po gradu, voze dobra kola, ugrozavaju zivote drugih na kraju i svoj, umesto da su ih strpali na robiju ODMA na najmanje 20 godina robije! Da vidis kako bi razmisljali sa 50 god kada bi izasli sa robije, ZIVI!"
    Licno sam poznavao oca poginulog, i malog znam kada se rodio, kada je bio beba,sa te strane mi je "zao", ali svako ko se tako ponasa treba da plati, kao sto sam rekoa vise bih voleo da je vlast normalna pa da su ga odma strpali iza resetaka na 20 godina pa da jednog dana izadje mozda pametniji i naravno ZIV.
    A citajuci neke tekstove sad po internetu sam skontao izmedju redova i ko je mogao da mga skloni, neki stariji dileri koji su sada izasli sa robije i odma otisli preko i odande diriguju.
    Ekipa iz Gaje i vodja iz Petrovaradina..Č
    Novosadjani ce znati ko je...
  • Ex Chapman

    05.10.2015 11:03
    90-te?
    Raduje me kad pročitam/čujem da je neko od ovih ubijen. Ipak to je samo emotivna strana - kad razmislim hladne glave ovim Novi Sad nije postao ništa bezbedniji. Na mesto ovog nahrupiće njih 10.
    odgovor svima onima koji bi hteli da mi sole pamet sa pričom o zakonu: da se zakon poštuje u ovoj zemlji, da su policija, tužilac i sud radili svoj posao - ovaj bi danas bio ŽIV - sedeo bi u zatvoru gde mu je po pravu i zakonu i mesto. e pošto u ovoj zemlji nema zakona za takve kao što je on, jedino je pravedno da bude ubijen i tako je problem rešen. ovi koji su ga ubili treba da odgovaraju samo ukoliko su i sami kriminalci (a to što su ubili ovog ja ne smatram za kriminal).
  • Retoričar

    05.10.2015 09:53
    @Limanac@Isprovociran - @Isprovociran
    Limanac, da li bi ti bilo žao da je metak slučajno pogodio direktora škole? I on je deo tog okruženja. Lepo je što brineš o detetu, a šta je sa ostalim ljudima koji se zateknu u akciji maloumnika? Dva nivoa kolateralne štete...a ti i ostali samo o svojim interesima. Nije radost što ovog mladića više nema, jer problem koji tebe i sve nas boli ostaje nerešen, tj radujete se uzalud.
  • Mile Lale

    05.10.2015 09:51
    @Mile Mile(Betmenov Prijatelj)
    Ne zezam se ja. Setnja je dobra za cirkulaciju i nervni sistem. Za kompleks vise vrednosti doduse ne pomaze. Za tu vrstu pomoci se ide kod cika doktora. I da... nisam ti ja "zemo". Ja mogu biti gari ili komša ili to isto na madjarskom... zemo? - nikako. Zemljak, mozda.
    Hvala i dovidjenja.
  • čitulje

    05.10.2015 09:31
    A vide ste li čitulje danas u Dnevniku? Glavom i bradom Brano Mićunović :) Pa braća Lučić, tu je i familija Cmiljanić, itd. Sve neki pošten svet!
  • Mile Lale

    05.10.2015 09:30
    @Isprovociran - Dragi moji...Niste ništa razumeli
    Tvoj problem je sto si kanda zamislio da si betmen i da svima treba da solis pamet. Obracas se sa visine i nazivas nepoznate ljude "decom". Moš' misliti kako si ti iskusan i mudar. Ajde "tata", idi malo prosetaj.
    A što se tiče ovog, šta je tražio to je i dobio.
  • Ex Chapman

    05.10.2015 08:34
    Pauk
    A mene ako parkiram na "nedozvoljenom mestu" u kraju bez ikakvog saobraćaja, gde nikom ne smetam - odamh nosi pauk. Možda bi mi pametnije bilo da krenem da dilujem drogu, ubijam i maltretiram ljude. Onda bih samo bio "poznat policiji"! Hej, pa sad kapiram - "poznat policiji" = "poznanik policije" = "pajtos policije"!
    Razumem ja dragi moji pajkani da je država umešana u kriminal - nije ni čudo ko je vodi. I ne bi mi to mnogo ni smetalo da se sve to obavlja iza kulisa, kao u doba komunjara - običan naroda da bude zaštićen od posledica. A vi dilujte, delite plen, ubijajte se oko plena - samo nas ostavite na miru. Problem je što danas kriminalci imaju potrebu da javno pokažu da oni kontrolišu državu, da se razmeću svojim bogatstvom i uticajem - prosto da nam se rugaju! Ono što nama treba je jedan dobar Batman! Neko ko će da ubija sve kriminalce bez diskriminacije! Ovako oni ubijaju jedan drugog ali time se broj krimosa ne smanjuje. Samo se menjaju imena i idiotska lica!
  • Mile Mile(Betmenov prijatelj)

    05.10.2015 08:14
    @ Mile Lale, zemo, piši malo smislenije
    Betmen ne filozofira, on RADI. Zajebavaj malo preciznije, ovo tvoje odiše glupošću.
  • Piplfoks

    05.10.2015 06:50
    @isprovociran
    Tebi je samo krivo jer si shvatio da će svet ovako da se raduje i kad tebe roknu.
  • Limanac

    05.10.2015 06:19
    @Dadan
    Bice i u nasim srcima...toplije i bezbriznije sto ga vise nema da nam truje decu i da ne puca po gradu i ubija neduzne ljude.
  • Dadan

    04.10.2015 21:14
    Kicune
    Pocivaj u miru! Uvek ces biti u nasim srcima!!!
  • zlatni vitez iz doba ferki

    04.10.2015 18:31
    Doba ferki nikad nije postojalo
    tj, postojalo je koliko sam i ja zlatan. Mene je pre više decenija 5-6 njih sačekalo, izbubecalo i pretilo još neko vreme, a tek koliko kvarnjaka je bilo u jedan na jedan. Deci kažem"ako hoćeš da budeš mangup, budi to u biznisu", a tu je još teže preživeti-možeš da stradaš i od sile i od tuđe pameti i snalažljivosti i od svoje gluposti.Mnogo kombinacija. Istina se lakše brani od laži, dobra dela se lakše razumeju od zla, a ako si okružen zverima, postaješ i sam zver ubijajući ih ili radujući se njihovoj smrti.
  • Isprovociran

    04.10.2015 18:05
    Dragi moji...Niste ništa razumeli
    Kriminalca niti branim, niti žalim. Smeta mi huk rulje koja misli da se rešila zla i likuje. Zbog čega? Sutra će se za mesto jednog kriminalca pojaviti bar dvojica koji će da se bore za tu poziciju i opet će do danas ugroženi biti još ugroženiji. Pucaće se još više, a borbu sa mafijom ne vidim da je neka država dobila. Zato, deco moja ne pričajte plitke priče i trgnite se na vreme. Za životne odluke vam treba hrabrost, a ne za sukob sa mafijom koje, svi znamo, ima i previše. Za život pored mafije vam treba i pamet i hrabrost i sreća. Od njih se treba sklanjati, a ne potajno se nadati nekim njihovim krvavim parama.Hrabrosti treba i da počneš da radiš proste stvari za koje ćeš biti, u početku malo plaćen. Neće niko da se podmetne i da radi za tebe, ma kako vam to lepo izgleda. Nijedna država neće da rešava toliko pojedinačnih problema. Oni postave okvir kroz zakone i nešto malo tankog budžeta i to je sve. Nema tu spasa. Hrabrost je pokušati sam, udružiti se sa sličnima i početi neki posao, ma kako izgledalo donkihotovski. I da znate, imam porodicu, četvoro nas je. Deca daleko od droge. Gubili i nalazili poslove. Radili i za dž i za dobru lovu. Ni sanjao nisam šta ću da radim i koliko da se menjam.
    Pa dosta vam je, izvedite neki zaključak, ali me ne vređajte, ja vas nisam.
    U dobru se ne uznesi, u zlu se ne unizi.
  • Limanac

    04.10.2015 16:42
    kako ko?
    Pa zna se ko su glavni dileri i ko je Baaabaa.
    Crnogorski klan, ne boj se nasi Novosadjani su se ili povukli ili su ubijeni,pricamo o Lajavom, Opacicu i ekipi. Crnogorski su, Bata pokojni, Micun koji je prvi ubijen u Sloveniji, pa Kicun, tu je i protivnicka strana Vesko Vukotic...ali Crnogorci drze sve konce.
    A svi ovi klicni takozvani vodje navijaca su pijuni, samo sto je mali Kicun otisao malo dalje, umislio je da je stariji i pametniji od tatinih drugara. A da se Roganovic druzio sa njim druzio se, sta su zajedno pili sokice i motali duvan i pricali price iz detinjstva? Ne moj molim te, nemaju istu pricu samo u toliko sto je mali Kucun imao model kriminalca u kuci, a Roganovic nije.Ostalo je isto, u istim govnima su bili i istim poslom se bavili. Sto i on nije kao tata isao po belom svetu da radi fizicke poslove, nego je lepse mafijati i voziti BMW dzip po Srbiji.Bez razloga nije ubijen, ali je i za to kriva drzava i vlast koja su im dozvolili da diluju drogu da imaju vise krivicnih dela a da slobodno setaju po gradu, voze dobra kola, ugrozavaju zivote drugih na kraju i svoj, umesto da su ih strpali na robiju ODMA na najmanje 20 godina robije! Da vidis kako bi razmisljali sa 50 god kada bi izasli sa robije, ZIVI!
  • Limanac@Isprovociran

    04.10.2015 13:56
    @Isprovociran
    Cuj isprovociran! Hrabrost! O kakvoj ti hrabrosti pricas!
    Kada budes imao dete mnoge stvari ce ti biti jasnije!
    Dete koje ide u skolu Zarko Zrenjanin i koje je moglo biti slucajna meta tom idijotu koji puca ne misleci o posledicama, tako je ubio i onu jadnu devcojku na Adi!
    Tako je mogao ubiti moje dete ili bilo koje drugo koje se nalazilo u skoli.O kakvoj ti hrabrosti ti pricas! Da je hrabar izasao bi iz kola pa bi se pobio rukama jedan na jedan kao nekada sto su se tukli mangupi, a ne pucati po ulici u sred bela dana, pa koga pogodim!
  • 04.10.2015 11:02
    Isprovociran, o kakvoj hrabrosti ti lupetas? Sta ti mislis da niko nije imao prilike nekom zlo da nanese zbog sake para? Imamo obraz. Lako je nekog udariti, ajde ti nahrani nekog. Hrabrost je steci i nahraniti porodicu. Budalo.
  • @limanac

    04.10.2015 10:27
    Rekao sam sledeci Kicos!
    Citam ove komentare i naidjoh na komentar Limanac.
    Kaze sledeci je najbolji drug Roganovica Kicos.
    Razlika izmedju Roganovica i Filipa je ogromna.
    Roganovic nije imao, nista od ovoga sto je imao Filip.Roganovica si mogao ubiti za 5 eura.Ziveo sa mamom i tatom.Napravili su kucu sto je njegov otac i majka se mucili, radili od jutra do sutra,njegov otac isao po belom svetu radio fizicke teske poslove da bi svojoj deci, stvorio krov nad glavom.Nepravdam nikoga, on je dete koje je skrenulo sa pravog puta i to je cinjenica.Sve komentari kojie se ticu Roganovica su besmisleni.Aleksandar, ispade zesci od Al Kaponea.Obavljali neke sitne poslice i zadovoljavali se sa 40-50 eura.Pitanje je ko je stajao iza njih?Ko ih je gurao u propast,i na kraju platio zivotom,kako on, tako i ostala ta deca koja su bila samo igracke, mocnih i okrutnih zlobnika.
  • 04.10.2015 09:54
    Ode jos jedan...Za njim stizu novi...Tako je bilo, tako ce i biti. Sve dok ova trula drzava ne pocne da resava problem. Decenijama unazad vrh mafije je ujedno i vrh drzave. Ova sica sto gine po ulicama, poput ovog momka nije nista, samo potrosna roba. Takvi kao on uteruju strah u kosti gradjanima i odrzavaju strahovladu onih u senci. Ako drzava ne preduzme nista, bojim se da ce narod biti primoran na to. A kad narod krene kukom i motikom, nece ostati kamen na kamenu. Mislite i o tome...
  • Isprovocirana

    04.10.2015 09:34
    pijetet ?
    kakav pijetet spominješ ? svaka njihova radnja je bila opasnost za naše i živote naše djece. a ti bi da takvima pijetet iskazujemo ? gdje je bio njihov pijetet i poštivanje naših života dok su mlatili pare na najprljavije naćine ? nas nazivaš kukavicama zato što ne ronimo suze za likovima koji su kao paraziti najgore vrste isisavali život iz hiljada i hiljada ljudi i familija. jasnno da te boli ako ti je prijatelj ubijen,ali vi takvi ste se sami odlućili za takve živote.da ste nas pitali želimo li da nam živote uništavaju kriminalci i dileri,sigrno bismo odgovorili da ne želimo to. ne želimo nikakve kriminalce i dilere ,ali ako su već tu , onda je za nas koji smo žrtve tih parazita,najbolja stvar kada takav jedan nestane.možda se i ostali opamete i napokon nauče što ovde znaći hrabrost. a hrabrost ovde nije kriminal i dilanje.hrabrost ovde znaći poštenu borbu za život i prehranjivanje familije
    ,bez otimačine i uništenja drugih.
    sram ima da te bude. pijetet za nekoga tko nas je sve ubijao svakim svojim postupkom ? ma marš jadniče.
  • Schamlov

    04.10.2015 08:39
    isprovocirani
    Isprovocirani,tebi odgovor ..nisu zluradi komentari.ko je sa doticnim imao problema,znao je o cemu se radi kad neko sa 15 godina izbode drugoga nozem u Futoskom parku,ili ti namesti sudjenje zatosto je u kraju u kom je odrastao radio sta je hteo a pri tom bio zasticen i niko mu nije mogao nista,verovatno da si njegov drugar gospodine isprovocirani ali da je bio ispravan momak verovatno da bi danas bio ziv i zdrav.
  • isprovociran

    04.10.2015 06:07
    Toliko mržnje na jednom mestu
    Čime li mogu da opravdaju autori svoje komentare u kojima se raduju tuđoj smrti i maltene likuju!? Bilo čija smrt, pa i onih najgorih, treba da izazove pijetet i ćutanje, a ne ovakvo radovanje. Autori takvih zluradih komentara izgleda imaju barem jedan, ali ključni nedostatak, da se suoče sa sobom i nedostatkom hrabrosti(zna se na šta mislim, ali ne želim da se prizemno izražavam) da nešto važno pokušaju u svom životu. Kukavicama i slabićima su uvek krivi drugi i radije će da broje mrtve i očekuju da će posle odrđenog broja mrtvih kriminalaca i kabadahija njima da svane. U tom brojanju i maltretiranju tastature kad neko cikne proći će im život...a hrabrost, osobina koju i taj ološ poštuje, nikako da svrati u njihov život.
  • 04.10.2015 02:08
    pocivaju miru
    pocivaj u miru
  • 03.10.2015 22:34
    Sremac
    Pa valda ce i policija nesto da radi ako se vec zna da grupa krimosa dolazi iz CG. Ja sam mislio da su svi ovde i u BG...Znaci ima ih i u Crnoj Gori ?

    treba ih pustiti da se sretnu. Imacemo mirnije i bezbedniji grad bez njih.
  • boyann

    03.10.2015 20:25
    @Anonimus - porodicni klan i struka
    " .... i zlocini po recepturi zapada ...."

    Zapad je nekome naredio da ubije Vilotijevica ?
  • niksic

    03.10.2015 18:37
    nek ti je laka crna zemlja
  • Goran

    03.10.2015 16:38
    A nekada je sladoled kupovao sa 100 maraka, jer nema sitno (a imao je tipa 10-12 godina). Taj nivo bahatosti. Ziva istina, komsija sam mu bio.
  • Limanac

    03.10.2015 16:27
    Ja lepo rekao pre dve nedelje kada je ubijen Roganovic inace Kicunov najbolji drug da je ovaj sledeci.
    Neka samo nek se medjusobno ubijaju, ali na ovakav nacin, da ne bi stradao neko nevin.
    Slazem se da je ostao rano bez oca, ali je majka bila ta koja je trebala da ga usmeri i vaspita suprotno od onoga sto mu je i kakav bio otac. Ali i mami je bilo sladje da nastavi da zivi na visokoj nozi kao dok je otac bio ziv pa gurala sina da diluje drogu i nastavi ocevim stopama. Sad mama mozes ti da se uclanis u grupu navijaca Vojvodine pa da dilujes, ionako nemas za cega i koga da zivis.
    Samo Kicun stariji je bio mnogo suptilniji kriminalac od malog napaljenka, mnogo veci smeker.
    A sto se brace Crnogoraca tice ovih sto dolaze tu je cika Cera da ih doceka, on je jedini ziv ostao od tatinih drugara pa nek se medjusobno pobiju i jednom za sva vremena napuste nas grad koji su okupirali devedesetih godina.
  • 03.10.2015 16:26
    porodicni klan i struka
    Eto otac Kicun smaknut '99te a sin sada u dva razlicita grada, kako poeticno...ali sta cemo pa poznato je da balkan i zivalj ovde voli opasne momke odavno pa onda uzivajte...
    Ipak je to novi S.A.D. resetanje i zlocini po recepturi zapada mozda iz filmova jel...balavaca kukavickih i priglupih
  • 03.10.2015 15:29
    e da
    pre par godina pitao me jedan crnogorac zar smo mi u novom sadu tolike budale i nesposobni kad dozvoljavamo bati i ostalim crnogorcima da upravljaju novim sadom pa izgleda da jesmo njih 200000 ukupno ali drze sve po srbiji zato nam i jeste ovako lepo
  • Podbarac

    03.10.2015 15:10
    Šta je čudno?
    Jel ste svesni u kojoj državi živite? Pa šta više treba kada je onaj Kristijan na svim novinama i još ga neko turio na TV!? Šta radi ta RRA, sem što su sad REM?

    Obaška sad i to dolazi "ekipa crnogorskih"... Kako to da ne dolazi ekipa Turaka ili Bugara? Ima li i jedan kriminalac "ovđe" zbog koga bi došla neka druga "ekipa"? U normalnoj državi taka ekipa ne bi bila na putu, nego kraj puta. Tolko.
  • 03.10.2015 14:55
    prazan hod
    najstrasnije sto su toliko mladi. Vidis dete na ulici a ono narko diler.
    Mogli su da budu političari ili stranački ulojenici manje bi curilo ali je manje opasno.Za ostale mesta u drustvu nema.Niko da se lati alata. ruke im sluze samo za teretane.koliko su se tegova ponadizali mogli su zemlju premetnuti.
  • bole grba

    03.10.2015 14:45
    konacno
    cudi me da ga ranije niko nije
  • srpska bogota

    03.10.2015 14:40
    obavezna oprema - šlem i pancir.....
    .......................
  • Tempo

    03.10.2015 14:36
    Svake nedelje po jedan.
  • 03.10.2015 14:28
    Korov od ljudi
  • 03.10.2015 14:25
    Ja sam ostavio ovaj komentar sa 5 tačaka. Trebalo je da piše "dotok droge neće stati ni da 10 njih DNEVNO bude ubijeno." Mojom greškom nije napisano. Molim redakciju da objavi ovaj komentar ili ispravi potonji.
  • Novo naselje

    03.10.2015 14:07
    Novo naselje
    Pocivaj u miru Filipe,ja te pamtim kao dobrog coveka,pozitivnog i spremnog da pomogne uvek,molicu se da ti gresi budu oprosteni!
    Saucesce porodici!

  • Goran

    03.10.2015 14:06
    @Stefanovic
    Bog ne postoji, a i ako postoji sigurno neće oprostiti sve svinjarije koje je dotični dripac radio za života.

  • 03.10.2015 13:50
    Neka ih
    Ovde neki potpisani Armagedon i Korida izražavaju žaljenje i obećavaju da će ga pamtiti...

    Izgleda da ovde ima još mnogo ološa zrelog za odstrel.
  • Detelinara ali normalna

    03.10.2015 13:43
    @Korida
    Kad mu već odaješ počast ne spominji taj deo grada,jer u njemu žive i normalni ljudi. To što je tražio to je i dobio i bolje da pravite turnire za bolesnu decu nego memorijale za narko dilere
  • 03.10.2015 13:29
    Umro je radeci ono sto najvise voli.
  • Stefanovic

    03.10.2015 13:05
    Neka ti je laka crna zemlja batice, i neka ti bog oprosti grehe. Pocivaj u miru....
  • 03.10.2015 12:32
    Pitanja za pripadnike MUP, koji sigurno čitaju ovaj portal:

    1. Da li ste svesni da je nedavno, navodno prirodnom smrću, preminuo Ratko Butorović?

    2. Da li ste svesni da su u kratkom vremenskom roku lišeni života Nenad Opačić i Vojislav Škrbić, koji su obeležili prošlu deceniju u pogledu trgovanja drogom na ovom području?

    3. Da li ste svesni da su u poslednjih par nedelja likvidirana ova dva potrčka, koja je činjenica svakako u vezi sa tačkom 1 i 2?

    4. Da li ste svesni da je ovo sve pokazatelj jedne stratifikacije novosadskog narko tržišta, koja će, ako se nastavi, odneti i ugroziti i nevine živote?

    5. Šta nameravate da uradite povodom toga?

    Za sve ostale komentatore: nemojte se radovati tuđoj smrti, kakav god on bio, jer na mesto svakog od ovih ima bar po 3-4 pretendenta. Asfalt je vreo, i ulice su pune sveže krvi željne dokazivanja, a dotok droge neće stati ni da 10 njih bude ubijeno. Mislite o tome.
  • 03.10.2015 12:24
    E, moj menadzere, ne znas ni svoju titulu da spelujes kako treba...
  • Toma

    03.10.2015 12:00
    tako to biva
    došo đavo po svoje
  • armagedon

    03.10.2015 11:47
    odgovor peri
    e moj pero ždero šta da ti kažem kad mozga nemaš.
  • Goran

    03.10.2015 11:42
    Nemam nikakvu empatiju prema ovakvim likovima. Novi Sad je za jedan mali promil sigurniji grad. Kakav otac, takav sin.
  • 03.10.2015 11:38
    "Ekipa crnogorskih kriminalaca trenutno je na putu za Novi Sad, saznaje 021 nezvanično. Očekuje se još sukoba narednih dana."

    Molim vas da se svi zajedno nadjete na nekoj pustoj livadi i tamo se medjusobno sto pre potamanite. Hvala
  • korida

    03.10.2015 11:25
    brate uvek ćes biti deo nas,detelinara zauvek pamti svoju braću.
  • 03.10.2015 11:17
    Mrsh nazad u Tursku.
  • 03.10.2015 11:11
    social network menager???

    sta sve danas nije posao...
  • 03.10.2015 11:06
    Dragan
    Nas dr.Srefanovic gleda farmu i privodi Kristijana!!!! Ahahahahahahah
  • 1914

    03.10.2015 11:05
    Korida na izdisaju...
    Samo toliko.
    Ko će im sad kupovati sprejove da crtaju kukaste krstove?
  • pera

    03.10.2015 10:43
    Armagedon ti si debil žešći kada ovo sažaljevaš. Imao je ovaj dovoljno vremena da se opameti i krene normalnim putem ali kod nas svaki klinac hoće da mafija. Jel ovakve treba da žalimo? Debilko debilni. Treba ubice i dilere droge da žalimo.
  • oki

    03.10.2015 10:39
    ocekivano
    Pa svi u Novom Sadu znaju ko mu je bio otac i čime se bavio pa je tako i završio a mali je nastavio njegovim stopama još od osnovne škole. Ništa ovo nije čudno šta je klinac sve radio poslednjih godina. Samo jedno pitanje za sudije. Šta je on radio na slobodi? Morao je odavno biti u zatvoru na prevaspitavanju ali po starom sistemu a ne kao danas da ima vikende i godišnji.
  • Ja

    03.10.2015 10:38
    Rane!
    Samo neka se medjusobno tamane, ako nista drugo bice ih manje,valjda....e sad sto nasa policija i pravodusje ne rade svoj posao, pa da ne dodje do ovoga....
  • sil1

    03.10.2015 10:33
    Pokusaj ubistva, ubistvo, trgovina drogom, inzuda... i covek je na slobodi.
  • armagedon

    03.10.2015 10:05
    počivaj u miru brate!
  • Menadžer

    03.10.2015 09:59
    Pojašnjenje društva
    Pošto radim kao social network menager, susrećem se sa svim felama ljudi širom ex ju, e sad vi ne bi verovali koji je to uzorak i kakav je realan prosek našeg sveta. Zato niko ne može da napravi analizu ili da uporedi trgovinu, kafom, pivom, agrumima, gorivom sa drogom.. Znači gospodo država se mora mešati u tu trgovinu! I ona se meša, naravno neće policijski generali dilovati gudru po klupicama nekih zabiti, ali će svakako naći ove piune kojima će ostaviti mrvice i koji će biti kolateralna šteta dešavanja na narko sceni. Znači unosna trgovina, kao kad bi se počeli ubijati vlasnici distribucija kafe napr... A oni do kraja umešani imaju svoje ispostavljene u raznim grupama, dal su to navijači, pevači, programeri, ugladni bankari i privrednici... droga ima potražnju znači unosna je za biznis i kraj priče..
    Ovo će se dešavati do momenta dekriminalizacije svih droga, prodaje u apotekama i jasnih spiskova korisnika, uživalaca, preprodavaca što će nositi odgovornosti a i olakšice. Pred takvim drogerijama bi bio red, kao pred pekarama, PDV, radnici sve legalno ide u budžet.
    Inače i kad prave rebalans budžeta jer ga uvek promaše u BDP dodaju u tu svotu novac iz prostitucije i trgovine drogom...
    Ali kad asistenti na ekonomiji veruju u investicije, i ostale demagogije... kako plebsu objasniti pravo funkcionisanje stvari...
    Nemoguća misija.
  • гокс лмн

    03.10.2015 09:53
    Ко се мала лати, од мача гине...
  • sdragan

    03.10.2015 09:50
    Evo sve mi suze idu za ubijenim narkodilerima od ruke drugih narkodilera...smrc,smrc...
  • Petao Džon

    03.10.2015 09:49
    Simpatičan mladić...
  • Lalica

    03.10.2015 09:39
    Jedva čekam
    da na red dođu Firma i G3
  • Nemus

    03.10.2015 09:27
    Pošto sudovi ne mogu da odrade svoj posao kako treba, neko barem odradi.
  • 03.10.2015 09:16
    pitam
    samo gde drzava (policija, pravosudje, socijalni radnici, psiholozi, skole, fakulteti)?????
  • 03.10.2015 09:07
    Kad će ovakvih slučajeva biti manje?
    Kad "Ekipa crnogorskih kriminalaca.." shvati da bi ovaj bio živ(u zatvoru) da ga neko nije (..doneo osuđujuću presudu).
    Kad počnu i njih da kokaju, opametiće se!
  • 03.10.2015 09:02
    ko vodi posao
    kao i svuda u svetu, posao sa narkoticima vodi država i ljudi iz službi, a za nju rade svi ostali koji se troše.
  • Steva-NS

    03.10.2015 09:00
    Veoma brzo poprimamo tekovine društva kojem stremimo,i velikim koracima koračamo u tom pravcu!Cena je deo vekovne teritorije!I dok mala većina vidi opšti boljitak,puca se,padaju i nevine glave,koje su zgrešile jer su se našle u blizini teritorija,koje je oivičila policija,uz prećutnu saglasnost "Suda"!Eto,i "elita" je krenula za Novi Sad,pa dragi narode,skloništa nam se smeškaju!
  • M021

    03.10.2015 08:58
    !
    Video sam ga u radnji pre odprilike tri meseca u njegovom komsiluku. Pomislio sam otgud ovaj na slobodi! Pucnajava u ns-u i bg-u a on na slobodi i jos se zna se da je njegova ekipa izbola studenta u tom komsiluku jer ih je nahvatao kako mu saraju kucu sprejom, tj obelezavaju teritoriju u kojoj diluju. Izlazi ispred mene iz radnje, bila je nedelja i na ulici nigde nikog i pomislim da sam sad neki krimos, placenik kako bi mogao da ga "overim" i da zbrisem i da me niko ne vidi! ...a onda pomislim kako to svarno moze da se desi u pustim ja njega da ode ispred mene 100m, sto je sigurno sigurno. Eto tako je se i sinoc desilo... Ali nesto mi nije zao.
  • Nebojša

    03.10.2015 08:57
    pa...
    Ok, moja dva centa:

    Negde van grada, na sigurnoj po pošten svet lokaciji, napraviti blindiranu halu za obračune kriminalaca. Doneti dekret po kojem, kada se krimosi prijave za obračun, ne bivaju istraživani i hapšeni (obzirom da je de fakto samo prijavljivanje za obračun priznanje da si kriminalac). Municiju i naoružanje obezbeđuje država, koja će za te ivente organizovati i pravno osnažiti zasebno regulatorno telo. Sahrana na račun države, uslov je samo da se poubijaju. Za građanstvo dupla korist, krimosima prestaje biološko trajanje, a makli smo sve njihove obračune van grada. Halu i ratnu scenografiju urediti spram najpopularnijih filmova iz žanra.

    Ako ima dovoljno onih koji se slažu, mogli bismo organizovati peticiju. Mislim bolje i to dok nismo dočekali da filmovi, stripovi i serije postanu java... u smislu toga da se pojave maskirani osvetnici koji će ići gradom i ubijati šljam!!! Jer usrana država ne radi svoj prvi posao - a to je da bude DRŽAVA!
  • 03.10.2015 08:54
    Crnogorci, jel sada znate zasto vas ne volimo? Izvolite pa se zahvalite vasoj rodbini. Jel to marketing cojstvo ubijati slucajno zatecene? A znamo i kako su prosli granicu, zasto nisu osudjivani, kako policija nista ne zna... Pa vasi su svuda. To je fasizam i nacionalizam, samo svoje gurati. Posle smo mi vojvodjani ti losi. A vi svi od preko Dunava svoje gurate.
  • Milan

    03.10.2015 08:48
    Nije Sloba kriv...
    Nadam se da će bar sada tatini "prijatelji" iz NS policije, koji su ga sve ove godine štitili od odgovornosti za razne zločine, shvatiti da se ni njihova ni deca njihovih "prijatelja" ne štite tako što ih puštaš da rade šta god hoće, nego tako što ih usmeriš da rade nešto normalno.
  • Богдан

    03.10.2015 08:46
    Добро јутро
    Пробудим се, прелистам наслове, прочитам ово и насмешим се...

    Изаћи ћу напоље са осмехом.
    "Today is a good day."
    Ko je следећи?
  • 03.10.2015 08:41
    Ovi krimosi su karcinom svakog društva, njih treba izilovati od normalnog sveta, ne znam šta sudovi čekaju? Čiji su oni sudovi i kome pružaju pravnu zaštitu????

    Vidim da je policiji i onom tzv. Dr Stefanoviću trn u oku opozicija i građani koji kritikuju vlast, ali pogledajte vi šta se dešava na ulicama Srbije u zadnjih godinu dana recimo. Ovo je postala država bez zakona, građani su nezaštićeni, pravna država ne važi, ustav koliko vidimo ne poštuju ni premijer ni ovi njegovi pijuni od ministara...

    Ja ne znam na šta će ovo da izađe na kraju, verovatno će jedno 6 meseci da trube o izborima i tako da zavaraju narod, pa malo ovi botovi što softverski varaju narod lažnim komentarima, pa malo TV bastilja i proći će neko vreme... šta posle?

    Šta će biti sa Srbijom posle njih?
  • Grujica

    03.10.2015 08:37
    Fina....
    neka familija...
  • novosadjan

    03.10.2015 08:35
    bilo bi bolesno da kazem da mi je drago sto ubise decka ali nesto drugo moram reci, svako malo neko od ranije poznat policiji bude ubijen u nekoj mecki,audiju, pa dragi moji, moja zena i ja sa 60 i kusur staza treba da smo u mecki a ovi od ranije poznati da su u zabeli il mitrovici, nesto ovde debelo nevalja zar ne
  • Tyler Durden

    03.10.2015 08:35
    Majku vam neradničku narkomansku, dok drugi rade i stiču u ovoj lopovskoj državi Vlast štiti ovakve i omogućuje im da se rešetaju gde god. Šta bi bilo da jedan od tih 15 metkova zalutao? Gde će sada ti Đetići-Prvoborci da se krljaju u NS? Ispred svakog kafića? Ispred svake zgrade - auto bomba? Ne dao Bog da neko od građana nastrada.

    Trebalo bi sve vas junačine kokainske iz banana-srbo-crnegore izvesti na Karađorđe pa kao kod Gadafija - ukopati do vrata i kamenovati uz direktan TV prenos na nac. frekvenciji, pa da vidimo ko bi se onda našao mudonja da kriminališe grad i da ubija devojke "slučajno po splavovima"
  • xy

    03.10.2015 08:31
    Ček', ček', a ovo: "Ekipa crnogorskih kriminalaca trenutno je na putu za Novi Sad, saznaje 021 nezvanično. Očekuje se još sukoba narednih dana."

    Kako jedan medij ovo zna a policija ne zna i ne može da ih zaustavi? Nego ćemo da gledamo pozorište u kući ali na ulici, sa sve policijom, kao najvernijim posmatračima, koji se ne mešaju u svoj posao???

    Ne mogu da verujem da ovo čitam!
  • Boze me sacuvaj

    03.10.2015 08:21
    AUUUU
    Ubili onu curu u diskoteci i nikom nista, slucajno su pucali u punoj diskoteci o pod,nisu hteli nju....

    Da li ima neko normalan u ovoj banana drzavi... sacuvaj me boze izroda fuuuuj
  • HighLander

    03.10.2015 08:19
    There can be only one!
    Što ne zakažu ferku na nekoj livadi, ali onako svi u kompletu do poslednjeg?
    Ovako ako ih pozatvarate opet idu nama na teret.
    Preteraše ga!
  • 03.10.2015 07:56
    WTF?!

    "Ekipe crnogorskih kriminalaca trenutno je na putu za Novi Sad, saznaje 021 nezvanično. Očekuje se još sukoba narednih dana."


    Kako su ušli u zemlju ako se zna ko su?????
    Kako uopšte borave ovde ako se zna za njih?
    Uredno ih vratiti svaki put u maticu kad ih se zatekne ovde!
  • xy

    03.10.2015 07:38
    Nije mi žao nikog ko se bavi trgovinom narkotika. Sam je izabrao put. I još je na tom putu izabrao da i druge gura u provaliju! Odlično je što se međusobno ukokavaju. Samo napred.
  • Megre

    03.10.2015 07:36
    "I sin je kao i otac bio kriminalac"
    Zasto onda nije bio u zatvoru nego se vozikao okolo?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna