Zabava
15.12.2015.
11:46
Istraživači sa Univerziteta Brigam Jang u američkoj državi Juta saopštili su da su identifikovali obrasce u odražavanju raspoloženja kod ljudi na način na koji se pomera kursor kompjuterskog miša.
  • Gagarin

    15.12.2015 17:58
    Nije bas...
    @Komsha:
    "dokon pop i jarice krsti..."

    E onda na osnovu analize kretanja misa, koje po ovom istrazivanju ima korelaciju sa osecanjima korisnika, plasira one reklame koje imaju vecu sansu da privuku paznju i potencijalnog kupca...

    Lova brale i tamo gde ne sanjas - kakav dokon pop!?



  • komsha

    15.12.2015 12:33
    pametni naucnici
    ja koristim tri razlicita misa, i sa svakim pravim razlicite poruke i to cak kada sam isto raspolozen...
    da li im je palo na pamet da svaki mis radi drugacije???

    dokon pop i jarice krsti...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna