Autor: Tanjug, Blic

Info
17.05.2017.
07:48
Srbija je u digitalnom razvoju stigla do 2008. godine, dok se Velika Britanija nalazi u 2022. godini, smatra stručnjak iz Gugla Džonatan Frensis.
  • /

    17.05.2017 20:11
    /
    ovo nije tacno.
    firme i te kako koriste netv oglasavanje.
    stranke i to one desnicarske su pokazale vestinu u ovom marketingu tokom izbora.

    ceca i te kako koristi you tube organizovano oglasavanje. samo idiot moze poverovati da je njena gledanost nastala stihijski
  • Eh..

    17.05.2017 09:46
    Kad me vuku za jezik...
    Ne dajemo sve lične podatke u njihov oblak, pa smo zato zaostali.
    A da malo analiziraju, na primer V. Britaniju i njene komunikacije?
  • pera

    17.05.2017 09:14
    cp6uja!
    Ma sta oni znaju!
  • Nizina

    17.05.2017 09:00
    Google/Parovi
    Uzevši u obzir za koga su ljudi glasali nisu na Googlu već gledaju parove!
  • Milan

    17.05.2017 08:34
    Oglašivači kod nas plaćaju televizijama jer ljudi koji su ciljna grupa ovdašnjih političara gledaju samo televiziju i veruju samo televiziji, a ta televizija mora od nečega da se finansira.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna