Vozači u Novom Sadu izgube 18 meseci! Nikad mi nece biti jasno da neko vozi 30km/h, a da je dozvoljeno 50km i pritom da je ispred njega put čist! A za kočenje ispred semafora kad počne da trepti zeleno svetlo neću ni da pričam.... Bolje nek idu biciklom, nego sto usporavaju druge ucesnoke u saobracaju i prave saobracajne nezgode.
Sta, grad mozda treba da postane autoput ili kako? Koliko vremena izgube pesaci cekajuci na semaforima i zaobilazeci automobile parkirane na pesackim stazama svuda po gradu? Voznja po gradu svojim autom i ne treba da bude jeftina
Po pravilu, semafori sluze da regulisu raskrsnice koje komplikuju protok vozila. Nisu ni planirani da omogucavaju prelaz pesacima, jer je za njih dovoljno izvuci bele pruge i njihova je apsolutna prednost u gradu. Druga stvar je sto nikad nije ulozen trud da se kaznjavanjem nepropustanja pesaka na obelezenom prelazu izdresiraju bahati vozaci.
Najsrećniji je ko nema automobil i ne mora da vozi. Daju se silne pare za automobile, registracije, osiguranja, servise i gorivo da bi se po gradu kretali sporije od prosečnog bicikla. O parkingu da ne govorimo. Na žalost automobil mi je neophodan zbog vangradske vožnje. Magistralni i autoputevi služe više kao koridori za šlepere, kamione i ostali transport robe gde mi se nedavno dogodila situacija da su betonske ploče ispadale iz neobezbedjenog kamiona na autoput hvala Bogu bez posledica. Ko ne mora neka ne vozi a ko mora što manje.
Ne radi se ovde o tome da (barem oni sa mozgom) vozaci ne zele da postuju pesake. Problem je sto kod nas sve osmisljavaju debili. Umesto da oslobode i ubrzaju saobracaj jer imamo mnogo vozila oni dodaju semafore - to je valjda sve sta znaju...
Podaci su samo prosek, u većim gradovima je i duže čekanje ! Ovaj korak, tokom vožnje se ne može izbeći, ali se može skratiti čekanje, bar na jedan način, a to je sinhronizacija zelenog svetla, tzv *Zeleni talas* ! Ako su toliki gubici na čekanjima, trebalo bi formirati grupu, koja bi se konstantno borila da se ublaži ovo čekanje. Svoju platu bi unapred već zaradili. U N. Sadu je dobra sinhronizacija u bul. Oslobođenja, u Beogradu u kneza Miloša. Međutim, puno više je ulica sa *Crvenim talasom*, gde se čeka na svakom semaforu, što ja smatram da je subverzivna aktivnost protiv Države. Političke stranke su odavno trebale da ponude u programu rešenje za ovaj problem. Zahvaljujem se istraživačima na objavljenim rezultatima. Ovde je pogrešno okretati pešake, protiv vozača, jer smo svi na gubitku!
semafori su izmišljeni upravo zbog vas na četiri točka, jer je vaše kretanje bez semafora u naselju previše nebezbedno i jer ubijate ljude. ostali učesnici u saobraćaju trpe zbog vas, a ne vi zbog njih. ako vam smetaju semafori idite se vozajte tamo gde ih nema, van grada.
i meni smeta i trpim štetu jer moram da čekam na crveno zbog vas i udišem vaš otrov i prelazim samo tamo gde je neko nacrtao zebru (u suprotnom mogu biti i kažnjen i pregažen i svašta), neka neko to računa.
Primetio sam te nove semafore. Mrzim voziti kroz Novi Sad. Bulevari su trebali biti sa sto manje semafora da se prolazi a pesacima obezbediti prelaze ispod i iznad puta. Umesto toga samo se dodaju. Kod nas je sve retardirano. Ogranicenje brzine na glavnim putevima kroz NS, Temerin, Futog, kroz sela itd - to je nemoguce. Docekali smo buducnost kao srednjevekovni idioti.
Treba li dodati da se putevi raspadaju?
Odličan članak i odlična tema. Uvedite na svakoj raskrsnici poseban semafor za levo, a ne da se svi naguramo u raskrsnicu. Prvo sto je opasno a nakon toga je i pre-sporo.
Najzad da procitam ovako nesto. Nas narod ne ume da sabira "puno malih brojeva". A puno maih brojeva, sabranih na gomilu daje jaaaako puno. Da smo racionalni, znali bi da se najvece ustede postizu na "malim" iznosima. 3 dinara puta 24×60×30×6=777.600 din = 6500 EUR. Pa vi sad vidite.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozači u Srbiji izgube šest meseci života čekajući na semaforima
Autor: Kamatica
Info
•26.05.2017.
•17:49
Komentari 18
Učesnik u saobraćaju
pesak
pa
I Drove All Night
biciklista
da ga koristis redje svima bi billo bolje
a ne bi nam ni trebali toliki semafori
Vuki
Vozač
Ns
Observer
NS
pešak
semafori su izmišljeni upravo zbog vas na četiri točka, jer je vaše kretanje bez semafora u naselju previše nebezbedno i jer ubijate ljude. ostali učesnici u saobraćaju trpe zbog vas, a ne vi zbog njih. ako vam smetaju semafori idite se vozajte tamo gde ih nema, van grada.
i meni smeta i trpim štetu jer moram da čekam na crveno zbog vas i udišem vaš otrov i prelazim samo tamo gde je neko nacrtao zebru (u suprotnom mogu biti i kažnjen i pregažen i svašta), neka neko to računa.
Rade
Pešak
Još nisu shvatili, da im je Bog dao noge. A shvate, kad im uzme.
Boki
Treba li dodati da se putevi raspadaju?
Vladan
Baja Patak
Seka Persa
izdajnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H