Autor: Kamatica

Info
26.05.2017.
17:49
Prosečan vozač u životu provede šest meseci čekajući na semaforu, a samo jedan minut čekanja košta ga tri dinara.
  • Učesnik u saobraćaju

    27.05.2017 14:19
    Vozači u Novom Sadu izgube 18 meseci! Nikad mi nece biti jasno da neko vozi 30km/h, a da je dozvoljeno 50km i pritom da je ispred njega put čist! A za kočenje ispred semafora kad počne da trepti zeleno svetlo neću ni da pričam.... Bolje nek idu biciklom, nego sto usporavaju druge ucesnoke u saobracaju i prave saobracajne nezgode.
  • pesak

    27.05.2017 12:45
    Sta, grad mozda treba da postane autoput ili kako? Koliko vremena izgube pesaci cekajuci na semaforima i zaobilazeci automobile parkirane na pesackim stazama svuda po gradu? Voznja po gradu svojim autom i ne treba da bude jeftina
  • pa

    27.05.2017 10:54
    Po pravilu, semafori sluze da regulisu raskrsnice koje komplikuju protok vozila. Nisu ni planirani da omogucavaju prelaz pesacima, jer je za njih dovoljno izvuci bele pruge i njihova je apsolutna prednost u gradu. Druga stvar je sto nikad nije ulozen trud da se kaznjavanjem nepropustanja pesaka na obelezenom prelazu izdresiraju bahati vozaci.
  • I Drove All Night

    27.05.2017 10:46
    Najsrećniji je ko nema automobil i ne mora da vozi. Daju se silne pare za automobile, registracije, osiguranja, servise i gorivo da bi se po gradu kretali sporije od prosečnog bicikla. O parkingu da ne govorimo. Na žalost automobil mi je neophodan zbog vangradske vožnje. Magistralni i autoputevi služe više kao koridori za šlepere, kamione i ostali transport robe gde mi se nedavno dogodila situacija da su betonske ploče ispadale iz neobezbedjenog kamiona na autoput hvala Bogu bez posledica. Ko ne mora neka ne vozi a ko mora što manje.
  • biciklista

    27.05.2017 10:18
    @NS
    prijatelju uzrok zagadjenja nije semafor vec automobil
    da ga koristis redje svima bi billo bolje
    a ne bi nam ni trebali toliki semafori
  • Vuki

    27.05.2017 10:00
    Ne radi se ovde o tome da (barem oni sa mozgom) vozaci ne zele da postuju pesake. Problem je sto kod nas sve osmisljavaju debili. Umesto da oslobode i ubrzaju saobracaj jer imamo mnogo vozila oni dodaju semafore - to je valjda sve sta znaju...
  • Vozač

    27.05.2017 09:53
    A koliko izgube vozači gradskog autobusa?
  • Ns

    27.05.2017 09:38
    Cinjenica je da semafori u Ns nisu sinhronizovani, zbog toga voznja traje duze, izbacuje se vise izduvnih gasova i grad se zagadjuje vise.
  • Observer

    27.05.2017 09:10
    Kako to rešiti ?
    Podaci su samo prosek, u većim gradovima je i duže čekanje ! Ovaj korak, tokom vožnje se ne može izbeći, ali se može skratiti čekanje, bar na jedan način, a to je sinhronizacija zelenog svetla, tzv *Zeleni talas* ! Ako su toliki gubici na čekanjima, trebalo bi formirati grupu, koja bi se konstantno borila da se ublaži ovo čekanje. Svoju platu bi unapred već zaradili. U N. Sadu je dobra sinhronizacija u bul. Oslobođenja, u Beogradu u kneza Miloša. Međutim, puno više je ulica sa *Crvenim talasom*, gde se čeka na svakom semaforu, što ja smatram da je subverzivna aktivnost protiv Države. Političke stranke su odavno trebale da ponude u programu rešenje za ovaj problem. Zahvaljujem se istraživačima na objavljenim rezultatima. Ovde je pogrešno okretati pešake, protiv vozača, jer smo svi na gubitku!
  • NS

    27.05.2017 00:30
    U NS i do 24 meseca pošto gospoda imaju reflekse ko mrtav konj, i kreću na zeleno otprilike kad zeleno krene da trepće...
  • pešak

    26.05.2017 23:10
    kakva nakaradna postavka problema.

    semafori su izmišljeni upravo zbog vas na četiri točka, jer je vaše kretanje bez semafora u naselju previše nebezbedno i jer ubijate ljude. ostali učesnici u saobraćaju trpe zbog vas, a ne vi zbog njih. ako vam smetaju semafori idite se vozajte tamo gde ih nema, van grada.
    i meni smeta i trpim štetu jer moram da čekam na crveno zbog vas i udišem vaš otrov i prelazim samo tamo gde je neko nacrtao zebru (u suprotnom mogu biti i kažnjen i pregažen i svašta), neka neko to računa.
  • Rade

    26.05.2017 22:56
    Trebali su da izracunaju koliko ljudi je ostalo zivo zahvaljujuci semaforima posto je dosta vozaca blago retardirano
  • Pešak

    26.05.2017 21:05
    Sirote mukice
    Siroti vozači. Akoliko im se tek guze napate, sedeći tako!
    Još nisu shvatili, da im je Bog dao noge. A shvate, kad im uzme.
  • Boki

    26.05.2017 20:42
    Primetio sam te nove semafore. Mrzim voziti kroz Novi Sad. Bulevari su trebali biti sa sto manje semafora da se prolazi a pesacima obezbediti prelaze ispod i iznad puta. Umesto toga samo se dodaju. Kod nas je sve retardirano. Ogranicenje brzine na glavnim putevima kroz NS, Temerin, Futog, kroz sela itd - to je nemoguce. Docekali smo buducnost kao srednjevekovni idioti.
    Treba li dodati da se putevi raspadaju?
  • Vladan

    26.05.2017 19:13
    Odličan članak i odlična tema. Uvedite na svakoj raskrsnici poseban semafor za levo, a ne da se svi naguramo u raskrsnicu. Prvo sto je opasno a nakon toga je i pre-sporo.
  • Baja Patak

    26.05.2017 19:06
    Najzad da procitam ovako nesto. Nas narod ne ume da sabira "puno malih brojeva". A puno maih brojeva, sabranih na gomilu daje jaaaako puno. Da smo racionalni, znali bi da se najvece ustede postizu na "malim" iznosima. 3 dinara puta 24×60×30×6=777.600 din = 6500 EUR. Pa vi sad vidite.
  • Seka Persa

    26.05.2017 18:32
    Kružne tokove...i da vidiš uštede!
  • izdajnik

    26.05.2017 18:22
    Ljudi u Srbiji izgube ceo zivot cekajuci bolje sutra .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna