Direktorat za civilno vazduhoplovstvo sprovodi postupak inspekcijskog nadzora povodom incidenta 10. jula, kada je zbog greške tokom servisiranja softvera prestala da radi Kontrola letenja (SMATSA) na 50 minuta, a direktor SMATSA Radojica Rovčanin je u petak rekao da se takve situacije dešavaju i da je Kontrola letenja ispoštovala sve bezbednosne procedure.
koliko se ja secam prica,
bilo je tu nekih spletkaranja o njihovim srpskim platama, pa su prevelike za srpski prosek, pa ko im daje te pare -eu, internacionalna kontrola ili srbija
radim nesto slicno:
update software-a
zahwati na hardware
radimo u doba kada je preko servera najmanji saobracaj. pre toga se kontrole prebacuju na drugi, paralelni server upravo zbog izbegavanja ovakvih situacija. pogodnije vreme za ovaj poduhvat je ponoc pa do jutra kada je minimalan avio saobracaj. a sto nema parlelnog systema to je druga prica.
Dugogodišnja negativna selekcija loših đaka i kupljenih diploma donosiće sve više ovakvih epizoda. Na kraju ni najosnovnije poslove niko neće znati da obavlja.
Nešto malo upućen
Tol'ko ..........................................malo moj si upucen, nit je oprema nasa nit softver niti serviseri, konkretno serviseri su iz nemacke tako da ste sad na redu vi pljuvaci da polizete to sto ste popljuvali, i da desava se, rupe na nebu je nekoliko puta imala i nemacka,ceska,slovacka austrija....sto se tice ljudi tamo mi ih nismo birali vec eu sponzori, mislim da su belgijanci birali timove, mozda jedino mesto gde nije bilo stranackog uguzavanja, tol'ko o tome, e da niko ni jedne sekunde nije bio ugrozen a malo je mesta za objasniti, steta zbog nenaplacenih preleta ide serviseru konkretno svabi
Incident se desio 10. jula. Na ulici se uveliko pričalo o tome već 12. jula. 21.jula čitamo u vestima.
Akteri incidenta treba da znaju da se više ništa ne može zataškati.
Kontrola Leta je pod upravom Republike Srbije. Zarađuje velike svote deviza, mislim da je godišnje u pitanju 240 miliona evra.
Servisne ekipe koje su do sada održavale su verovatno zamenjene politički podovbnom ekipom koja je vođena pohlepom a ne iskustvom - napravila grešku prilikom servisa.
Nećemo imenovati nečijeg brata, nepotrebno je.
Meni samo nije jasno kako ne postoji paralelan sistem, dok se jedan servisira drugi se stavlja u rad. I u slučaju otkaza glavnog sistema. Kada već imaju takav značaj i zarađuju tolike devize.
Inače je sam događaj nedopustiv, naro;ito ako je u pitanju politička zamena servisera.
Pero radi u kontrolu leta :). Glupi Pero Crnogorac iz one serije, vreme kada je Crnogoraca bilo i gde treba i gde ne treba. Garant se Pero malo zbunio.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Avioni preusmeravani van Srbije zbog greške tokom servisiranja softvera
Autor: Tanjug
Info
•21.07.2017.
•21:57 > 10:59
Komentari 16
/
bilo je tu nekih spletkaranja o njihovim srpskim platama, pa su prevelike za srpski prosek, pa ko im daje te pare -eu, internacionalna kontrola ili srbija
posle toga se sve stisalo do danas
dzungla
@deda
kerefeke
update software-a
zahwati na hardware
radimo u doba kada je preko servera najmanji saobracaj. pre toga se kontrole prebacuju na drugi, paralelni server upravo zbog izbegavanja ovakvih situacija. pogodnije vreme za ovaj poduhvat je ponoc pa do jutra kada je minimalan avio saobracaj. a sto nema parlelnog systema to je druga prica.
Mišljenje
deda
Tol'ko ..........................................malo moj si upucen, nit je oprema nasa nit softver niti serviseri, konkretno serviseri su iz nemacke tako da ste sad na redu vi pljuvaci da polizete to sto ste popljuvali, i da desava se, rupe na nebu je nekoliko puta imala i nemacka,ceska,slovacka austrija....sto se tice ljudi tamo mi ih nismo birali vec eu sponzori, mislim da su belgijanci birali timove, mozda jedino mesto gde nije bilo stranackog uguzavanja, tol'ko o tome, e da niko ni jedne sekunde nije bio ugrozen a malo je mesta za objasniti, steta zbog nenaplacenih preleta ide serviseru konkretno svabi
/
Anonimus
Akteri incidenta treba da znaju da se više ništa ne može zataškati.
undead
/
pa ne moze sve da se radi na burazeraj i dodjosstvo
ni kamen nije za vas
moroni
Nešto malo upućen
Servisne ekipe koje su do sada održavale su verovatno zamenjene politički podovbnom ekipom koja je vođena pohlepom a ne iskustvom - napravila grešku prilikom servisa.
Nećemo imenovati nečijeg brata, nepotrebno je.
Meni samo nije jasno kako ne postoji paralelan sistem, dok se jedan servisira drugi se stavlja u rad. I u slučaju otkaza glavnog sistema. Kada već imaju takav značaj i zarađuju tolike devize.
Inače je sam događaj nedopustiv, naro;ito ako je u pitanju politička zamena servisera.
Lala
Bugi Vugi
Rade
Pera
milan
Pa od tada je prošlo 50 godina!!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H