Autor: Novosti/021

Info
23.07.2017.
22:57 > 23:24
Poštari u torbama sve manje raznose pozdrave sa mora i novogodišnje želje, ali nam zato odeća, kozmetika i tehnika sve češće stižu na kućni prag.
  • Goca

    26.04.2022 11:54
    D ekspres
    Ja, opet imam vrlo lose iskustvo sa D ekspresom. Jednom sam cekala tri dana da mi isporuce posiljku i to me redovno obaveste ujutru da cemi posiljka biti isporucen tokom dana. Na kraju kada sam dobila posiljku, videla sam nalepnice koje su zalepili " da je isporuka pokusana ali da nisam bila kuci"
    Za mene su oni najgori
  • Rade

    24.07.2017 10:27
    I ja sam imao nekoliko puta lose iskustvo sa Post Express. Pozovu me ujutro oko 9 sati da kazu da imaju da mi isporuce paket. Citav dan cekam kao budala i onda oko 14 sati mi jave da dodjem u postu i pokupim svoj paket. Koja je svrha onda Post Express i razlog sto se ovo desava ne znam. Zalio sam se nekoliko puta u posti i onda kazu: "Da, on je malo neodgovoran".
  • VP

    24.07.2017 09:20
    Iskustva
    Zdrava konkurencija uvek dobro dodje. Ne znam kakva su iskustva drugih ali ja saljem sa bilo kim samo NE sa PostExpress-om. Kada treba da saljem nekome paket i pitam kojom sluzbom da saljem, dobijem isti odgovor: "Samo ne post Express-om!" Ipak je to drzavna firma gde nema ni trunke odgovornosti niti bojazni od bilo kakve sankcije ako ne odradis korektno posao. Ne kazem da nema odgovornih kurira ali jednostavno ne zelim da gatam hoce li me zakaciti neko ekstremno neodgovoran. Dovoljno je i jednom u 10 puta da ne bude korektno odradjen posao (koji sam platio) da ne koristim njihove usluge ali im je prosek da ce na jednu korektnu uslugu doci jedna koja to nije. Takvo je moje iskustvo.
  • /

    24.07.2017 08:47
    /
    to su oni koji rade za 18.000 din
  • Nervirach

    24.07.2017 07:12
    Post Expres su gospoda. Ne izlaze ni iz kola vec te zovu da izadjes. A uveli su i uslugu Danas za prekosutra, samo sto placas kao Danas za sutra.
  • mile

    24.07.2017 06:58
    Pa kad trgovina švercovanom i polovnom robom iz EU postaje industrija u Srbiji. Kada se tu još doda internet trgovina sa kineskih sajtova ostaje da jedino još treba kupovati hleb i mleko u našim maloprodajama.
  • Krkubrk

    24.07.2017 05:00
    Sve teže da budu kopija DHL sistema, a post expres usluga je dostigla taj nivo zbog pouzdanosti u ispunjavanju rokova dostave i elektronske podrške u statusu praćenja pošiljki.Cene bi mogle da budu i manje pogotovo kod zbirnih pošiljki do 100kg na istu adresu, imali bi više posla sa firmama.Konkurencija ih gazi sve više.
  • Jole

    24.07.2017 00:26
    Ali je zato nivo usluga na srednjovekovnom. Pazi kad nova sluzba reklamira da moras da zoves call centar da saznas status paketa! U svetu se lepo napravi aplikacija gde u realnom vremenu pratis statuse. Sve se to trpi dok je plata tih mucenika 200 evra (kurir/operater). Socijalno zaposlenje na ustrb inovacije i produktivnosti.
  • Rade

    23.07.2017 23:31
    Sad ce da izmisle neke nove namete za ovo, ili neki zakon da ih onemoguce da rade.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna