Merenje srednje brzine vozila na autoputu već daje rezultate, navode novinari Tanjuga koji su prošli deonicu od Beograda do Niša, na kojoj, kako kažu, nije bilo uobičajenog divljanja.
Само се држите десне траке и не брините за нас. Није свако рођен да вози брзо, али требало би да знате којом траком се вози а којом претиче. Дивљање није вожња од 160 него претицање са десне стране, али још горе зауставном траком. Можда је неком повређен понос што мора да се склони да бржи прођу, али научите да живите са тиме. Какав напредак даје мерење? Турци сада неће заспати за воланом? Или ће заспати при 120км/ч? КОлико видим углавном су вести о саобраћајкама на месним путевима, а не на аутопутевима. Дакле маните се замлаћивања и радите нешто озбиљније.
Nije mi jasno o čemu vi to? Ako ste na naplatnoj rampi BG ušli u 12:30h na naplatnoj rampi NS pr maksimalnoj brzini na autoputu od 120km/h bićete u 13:10h. Ako se pojavite na naplatnoj rampi u 12:55h nema ko šta da priča sa vama nego dobijate kaznu. Dodatne kontrole su uvedene da nebiste stali na neku pumpu i popili kafu 15tak minuta pa to vreme iskoristili za prosečno dok ste na autoputu divljali sa 250km/h. Vremena su irelevantna jer nikada stvarno nisam merio koliko treba sa 120km/h od jedne do druge naplatne rampe ali suština je jednostavna... Amin!
Kad udjem na naplatnoj rampi Ruma, do autoputa idem 60-70 tih par stotina metara. Ubrzam do 140 u narednih par stotina i zatim u kontinuitetu mogu da vozim do Sida istom brzinom. Preticanje kamiona koji voze 100 obavljam sa npr. 150. Usporavanje pred rampu gde nema cekanja, 500m i to je to. Znaci bez ikakvih cimanja, ugrozavanja drugih ili divljanja postizem srednju brzinu od 130+ kmh.
Возио сам добар део пута од Ниша до Новог Сада неких 150-140кмч. На крају сам погледао на рачунар у колима и писало ми је 110 просек. Е сад колко треба јурцати да би писало преко 120 нисам паметан. Мада странци не возе испод 160 на правцу. Треба повећати брзину на аутопутевима као у Бугарској на 140, што је сасвим ок за новија возила. Кршевима ће и 100 бити превише...
Ne planiram ni dalje da stajem ni na pumpama ni u kafanama. Kada poslednji službeni auto bude išao 120km/h, onda ću i ja. Dotle, ako me gnjavite, vidimo se u Strazburu zbog diskriminacije.Ne mogu ja koji punim budžet imati manja prava od pijavica koje se voze od narodnih para. A ovima koji ne znaju da voze i čekaju da meni ili nekom drugom crkne krava, mogu samo da poručim da im od toga neće biti ništa bolje.
Jeste li se primili na priču?
Izgleda da jeste.
Ova priča ima veoma malo smisla. Možda jedino na veoma kratkim deonicama.
Beleži se vreme ulaza i vreme izlaza.
U prosečnu brzuinu ulazi kretanje sa ulazne rampe, ubrzanje do nedozvoljene brzine, usporenje zbog prirodne konfiguracije puta, zbog drugih učesnika u saobraćaju, uopšte zbog opšte dinamike vožnje, usporenje i čekanje na naplatnoj izlaznoj rampi.
Koliko dugo treba da vozite divljačkom brzinom da biste sve ove faktore usporenja poništili i obezbedili dobitnu prosečnu brzinu za prekršaj?
Baš me zanima ko će se kandidivati za kaznu na deonici Beograd - Niš.
Ne kažem da je nemoguće, ali će biti jako malo onih koji će voziti prosečnom brzinom većom od dozvoljene maksimalne.
Kad vam turci odu na Arad i u Rumuniju putarina će vam opasti 50%.Kad popravite sve rupe i ulegnuća možete se iživljavati, a dotle je ovo samo sezonska drumska pljačka.
Da samo njihovi putevi ko piste a nasi ko oranice...Od Subotice do Novog
Sada... nemoz brze o100(moze al se onda vratis ds nadjes bubreg ...ko iz filma Za Beograd kad prelaze oranicu!i nema napltnih rampi...i mnogo toga jos.....Ukinite naplatne tampe...ostavite samo ulaz-izlaz..uvedite vinjete za strance..nama napltite preko registracije...il nekako vec....sredite auto put..povecajte brzinu na 150...bar neke delove...itd...al ne to nemoze u Srbiji ...kako bi se onda vozila kola od 200/300000 evra...ma terajte se politacari u persun lopovski
Rešiće se i to sa priglupim putarima i policijom. Jednostavno se uzme karta na ulazu i na poslednjem parkingu obavi transakcija i zamena za "brzog" uz doplatu npr.500 din. Ta karta se proda sledećem. Celodnevni posao i biznis cveta...
Kazne su jedan od znacajnih izvora za budzet. Ne podrzavam divljanje ali mi smeta glupi paradoks. Svako vozilo moze danas barem 160km/h a cesto i mnogo vise. Umesto da auto industrija ogranici maks brzinu na 130???
Zar ne? Sta ce bilo kome vise od 130? Ne postoji puteva osim deoniva autobana i trkalista gde nema ogranicenja. Zasto posedujem vozilo koje moze ici 220km/h i autoput koji bez problema moze da se pegla i 300km/h i gume koje podnose vise od 200km/h? Koji ne smisao?
I na kraju jos ironija. Svi ti zakoni su zbog debila. Dozvole se dele sakom i kapom a ljudi ne znaju da voze a imaju kola jakih performansi.
Po ovom njihovom "sistemu" glavni razlog je PLJAČKA građana a ne bezbednost i smanjenje brzine. Naknadno dostavljanje izveštaja policiji jasno govori o čemu je reč.
Kad već spominju tunel u Austriji, treba da navedu da tamo kamera snima brzinu i da vas upozorenje na prekoračenje(blinka) prati i "iskače" svakih 300 metara, te ako ne smanjite brzinu posle 2 km, onda sledi kazna. Čim se brzina prilagodi, upozorenja nema i nastavite slobodno dalje. Takvih razumnih upozorenja ima i u bližem okruženju, ali su očigledno nedostupni istraživačima iz Tanjuga
Mene interesuje postoji li sistem merenja zadržavanja na naplatnim rampama , pa lepo oni isplate satnice po vozilu i po putniku, Ili to puj pik ne važi ?
Austrija ima vinjete, nema naplatne rampe.
Ovo koriste na JEDNOJ DEONICI puta a ne celom auto putu...
A sta cemo sa blinkerima...
Vidi li sistem blinkere ?
:-)))
Ako lose sinhronizuju satove, kaznu ce placati oni koji nisu bili u prekrsaju, a mozda ce se izvuci neki sto divljaju...
Ako satove sinhronizuju preko interneta, sto nije uvek najpreciznije, i nekoliko sekundi razlike moze deliti vozace od kazne koju nisu zasluzili...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Merenje srednje brzine na autoputu već daje rezultate?
Autor: Tanjug
Info
•02.08.2017.
•17:25 > 17:26
Komentari 17
Недељко
neko_iz_mase
betmen
Kad udjem na naplatnoj rampi Ruma, do autoputa idem 60-70 tih par stotina metara. Ubrzam do 140 u narednih par stotina i zatim u kontinuitetu mogu da vozim do Sida istom brzinom. Preticanje kamiona koji voze 100 obavljam sa npr. 150. Usporavanje pred rampu gde nema cekanja, 500m i to je to. Znaci bez ikakvih cimanja, ugrozavanja drugih ili divljanja postizem srednju brzinu od 130+ kmh.
Микица
Vozač
Bugy
Izgleda da jeste.
Ova priča ima veoma malo smisla. Možda jedino na veoma kratkim deonicama.
Beleži se vreme ulaza i vreme izlaza.
U prosečnu brzuinu ulazi kretanje sa ulazne rampe, ubrzanje do nedozvoljene brzine, usporenje zbog prirodne konfiguracije puta, zbog drugih učesnika u saobraćaju, uopšte zbog opšte dinamike vožnje, usporenje i čekanje na naplatnoj izlaznoj rampi.
Koliko dugo treba da vozite divljačkom brzinom da biste sve ove faktore usporenja poništili i obezbedili dobitnu prosečnu brzinu za prekršaj?
Baš me zanima ko će se kandidivati za kaznu na deonici Beograd - Niš.
Ne kažem da je nemoguće, ali će biti jako malo onih koji će voziti prosečnom brzinom većom od dozvoljene maksimalne.
ns
Ajduk Stanko
Ja
Sada... nemoz brze o100(moze al se onda vratis ds nadjes bubreg ...ko iz filma Za Beograd kad prelaze oranicu!i nema napltnih rampi...i mnogo toga jos.....Ukinite naplatne tampe...ostavite samo ulaz-izlaz..uvedite vinjete za strance..nama napltite preko registracije...il nekako vec....sredite auto put..povecajte brzinu na 150...bar neke delove...itd...al ne to nemoze u Srbiji ...kako bi se onda vozila kola od 200/300000 evra...ma terajte se politacari u persun lopovski
Mani ga Mito
bosica
Boki
Zar ne? Sta ce bilo kome vise od 130? Ne postoji puteva osim deoniva autobana i trkalista gde nema ogranicenja. Zasto posedujem vozilo koje moze ici 220km/h i autoput koji bez problema moze da se pegla i 300km/h i gume koje podnose vise od 200km/h? Koji ne smisao?
I na kraju jos ironija. Svi ti zakoni su zbog debila. Dozvole se dele sakom i kapom a ljudi ne znaju da voze a imaju kola jakih performansi.
Gerga
Kad već spominju tunel u Austriji, treba da navedu da tamo kamera snima brzinu i da vas upozorenje na prekoračenje(blinka) prati i "iskače" svakih 300 metara, te ako ne smanjite brzinu posle 2 km, onda sledi kazna. Čim se brzina prilagodi, upozorenja nema i nastavite slobodno dalje. Takvih razumnih upozorenja ima i u bližem okruženju, ali su očigledno nedostupni istraživačima iz Tanjuga
putnik
Dokoni kum
Ovo koriste na JEDNOJ DEONICI puta a ne celom auto putu...
A sta cemo sa blinkerima...
Vidi li sistem blinkere ?
:-)))
Filipinac
Komsha
Ako satove sinhronizuju preko interneta, sto nije uvek najpreciznije, i nekoliko sekundi razlike moze deliti vozace od kazne koju nisu zasluzili...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H