Izuzetno je interesantno kada o problematici EU raspravlja neki "Segedin-Paralija" ekspert poput tebe.
Ne beri brige, ti u omrazenoj EU ne bi mogao ni da skidas gledj sa kible.
U kafane ne zalazis-tako da si bezbedan.
Izuzetno je interesantno kada o problematici EU raspravlja neki "Segedin-Paralija" ekspert poput tebe.
Ne beri brige, ti u omrazenoj EU ne bi mogao ni da skidas gledj sa kible.
U kafane ne zalazis-tako da si bezbedan.
Unaprediti javni prevoz, izgraditi biciklističke staze, podići takse za automobile. U Srbiji svi voze auto, i babe i klinci, parkinga ni za leka, a vozni park u proseku ima 20 god. Sve sto je zastarelo završava u septičkoj jami EU (mi, Bugari, Rumuni, BIH...) Nađe se tu i poneki 911 sa BIH tablama da ne grešim dušu...
Sad vam je opet narod kriv sto je toliko visok procenat dizelasa u zemlji! A kad smo vozili benzince i ugradjivali TNG, jedva ste čekali da većina ugradi i da uzmete što vecu akcizu na isti! A i to vam je bilo malo pa ste atest sa 10 pomerili na 5 godina! Sa svim tim vašim porezima i legalnom otimačinom više se nije isplatilo voziti benzinjaru, a svi dobro znamo koliko je TNG manji eko zagadjivač....
Jel vi stvarno mislite da ce tamo da zabrane dizele ili aute starije od 2009. Oni ce tamo dici poreze itd i uvesti zabrane ulaska u centar i slicno ali nece odmah. Sad mislite kupicete auta 2010 godiste za dzabe,da da hocete al malo morgen.
White power zasto vec tako govoris mislim da bi trebalo da odputujes u EU i da se vise nikad ovde ne vracas. Vratice te ovde u smislu djubreta kao i aute koje ce uvesti u Srbiju. Ipak si ti iz SRBije. Dzaba glumis nekog pametnjakovica koji dalje od kafane ne zna i po ceo dan razmislja sta da ne radi.
Je l nam to donelo otvaranje poglavlja o ekologiji i zastiti zivotne sredine? Svo djubre uvaliti Srbiji i napraviti od nje deponiju pa cemo onda postati ravnopravna clanica EU?
A do sada su svi nebonarodni vozili nova kola ili Tesle, pa ce ovaj "kontigent" ugroziti predivne srbistanske sume bez ptica, reke bez riba, divlje deponije i neuredjena djubrista?!
Ajde okanite se demagogije i shvatite da je Smrdija standardom toliko ISPOD da je i svaki evropski krs daleko iznad srbistanskog proseka.
Tamo su zakoni savremeniji, bolji, prakticniji, rigorozniji i POSTUJU se.
U Smrdiji se zivi gore nego u posleratnoj Nemackoj i poslednje oko cega treba da se brinete su polovna nemacka kola, bolja od vecine vozila na srbistanskim drumovima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Deo od 300.000 polovnjaka koje Nemačka ne želi možda završi u Srbiji
Autor: N1, Blic
Info
•17.08.2017.
•09:01 > 13:14
Komentari 12
White Power
Ne beri brige, ti u omrazenoj EU ne bi mogao ni da skidas gledj sa kible.
U kafane ne zalazis-tako da si bezbedan.
White Power
Ne beri brige, ti u omrazenoj EU ne bi mogao ni da skidas gledj sa kible.
U kafane ne zalazis-tako da si bezbedan.
abc
milojko
Gas
Huncut
Zivan
Darko
ali bato A4 je A4
Ribolovac
Milos
White Power
Ajde okanite se demagogije i shvatite da je Smrdija standardom toliko ISPOD da je i svaki evropski krs daleko iznad srbistanskog proseka.
Tamo su zakoni savremeniji, bolji, prakticniji, rigorozniji i POSTUJU se.
U Smrdiji se zivi gore nego u posleratnoj Nemackoj i poslednje oko cega treba da se brinete su polovna nemacka kola, bolja od vecine vozila na srbistanskim drumovima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H