Izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja, koje bi uskoro trebalo da se nađe pred poslanicima u Skupštini Srbije, predviđaju i određene novine kada je u pitanju tehnički pregled vozila.
Meni je crkao katalizator i majstor mi je rekao da može da ga skine ali će mi auto malo više trošiti , pa ga je demontirao. Ništa, moram zvati tetku iz Kanade.
Niko ovde ne postavlja pitanje šta su do sad radile ovlašćene institucija da do toga nedođe. Ko je zbog toga kažnjen? Zašto te institucije i njihovi nezaposleni nesnose odgovornost? Zakon je vrlo jasan samo izgleda nije imalo ko da ga sprovodi. Sve na leđa poštenih.
Ma sve je to OK. pravila su tu da se poshtuju, bezbednist na prvom mestu. Aman ljudi dajte nam normalne PLATE da mozemo da kupimo normlna vozila, kod nas se sve voze stari automobili i zapadni otpad. Dajte prvo to reshite pa onda SVE drugo, ili cemo doci do velikih statusnih podela ko ima imace ko nema ?
Znači nemam katalizator nema registracije.Ok kupiću konjče i zapregu tu tehnologiju ovi stručnjaci i eksperti nisu predvideli u zakonu.U 21 veku zagadjuješ i parkiraš a konjče može da se vozi u sred grada.Ili kupim tricikl za papir i eto me u saobraćaju.Nema tehnički,nema prva pomoć,nema sonde,nema registracije.Turiš kacigu i eto sreće i para u džepu
Sigurno nisi mogao uvesti automobil bez katalizatora,to što ga kod nas šverceri ili vlasnici kasnije odfikare je neka druga priča.
A što se tiče "novih"propisa to nije ništa novo to je standard u EU i već je trebao da se provodi i slikanje i sonda itd.
Sličnog kukanja je bilo i u HR pre nekoliko godina,naravno biće i dalje muljanja ali će ipak veći broj raspalih kanti biti primorano da makar bude u koliko toliko ispravnom stanju.
I da se vratim na Katalizator,jedna od većih budalaština je da katalizator povećava potrošnju goriva jedino što se može kratkoročno postići je nešto veća "snaga" odnosno osećaj da auto bolje "vuče".
Kako li ce onda GSP da funkcionise bez 80% voznog parka, kojim zagadjuju Novi Sad?
Kod gradskih autobusa izgleda kao da zapaljena sirova nafta izlazi iz njihovih auspuha.
Па пола Србије и више, нема катализатор. Ниједан ауто на плацу га нема. Неретко се и краду на улицама са кола...
Ал опет нема ништа од овога. Опет ће се мувати, јер је све то мртво слово на папиру, као и предходни закон.
To znači sledeće: kupili ste auto pre dve-tri godine koji je uvežen iz inostranstva, pre par godina (plaćeni carina, porez i ostale dažbine) i vožen ovde u Srbiji i uredno registrovan i osiguravan nekoliko godina (država uzela pare na tome). Sad odete na tehnički i vidi se da auto nema katalizator (prethodni vlasnik ga skinuo, ili ga nije ni imao prilikom uvoza ili šta god), nećete moći da ga registrujete niti da ga prodate jer ko će kupiti auto koji ne može da registruje!? Što znači do juče ste mogli da registrujete taj auto u da država uzima svoj deo, a od danas neće moći. Osim ako ne date još koju crvenu više na tehničkom da ne stavljaju sondu u auspuh. cccc
Pa to sve odavno ne treba da može i stvarno se ŠOKIRAM kada na svakih 5 godina pročitam kako je naša Država "sada stvarno odlučila" da počne da sprovodi Zakon !!!??? EEE jbte pa sve ih treba likvidirati koji su smradovi!!! A to sa proverom smrdljivih izduva, voleo bih da poverujem u tu idiotsku bajku, ali suviše sam preinteligentan da bih verovao u deda mraza.. tako da krepaj rajo udišući čađave dizele sa njemačkog otpada..
Pa to sve odavno ne treba da može i stvarno se ŠOKIRAM kada na svakih 5 godina pročitam kako je naša Država "sada stvarno odlučila" da počne da sprovodi Zakon !!!??? EEE jbte pa sve ih treba likvidirati koji su moroni!!! A to sa proverom smrdljivih izduva, voleo bih da poverujem u tu idiotsku bajku, ali suviše sam preinteligentan da bih verovao u deda mraza.. tako da krepaj rajo udišući čađave dizele sa njemačkog otpada..
Znaci, po novom zakonu strogo nece smeti iste stvari kao u starom zakonu, ali ce poceti navodno primena novog (starog) zakona, ali po zakonu kada se usvoji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novine pri tehničkom pregledu vozila
Autor: RTS
Info
•21.09.2017.
•13:55
Komentari 15
/
vozite 15g stare krntije sa zakrivljenim coskovima a rugate se jugicima
Pićuka
Tehniko
Jugo - tugo
Dacha
NSbreme
jo
dzoni
Sigurno nisi mogao uvesti automobil bez katalizatora,to što ga kod nas šverceri ili vlasnici kasnije odfikare je neka druga priča.
A što se tiče "novih"propisa to nije ništa novo to je standard u EU i već je trebao da se provodi i slikanje i sonda itd.
Sličnog kukanja je bilo i u HR pre nekoliko godina,naravno biće i dalje muljanja ali će ipak veći broj raspalih kanti biti primorano da makar bude u koliko toliko ispravnom stanju.
I da se vratim na Katalizator,jedna od većih budalaština je da katalizator povećava potrošnju goriva jedino što se može kratkoročno postići je nešto veća "snaga" odnosno osećaj da auto bolje "vuče".
pera
Aleksandar
Kod gradskih autobusa izgleda kao da zapaljena sirova nafta izlazi iz njihovih auspuha.
мики
Ал опет нема ништа од овога. Опет ће се мувати, јер је све то мртво слово на папиру, као и предходни закон.
vulin
ns ja
ns ja
J*be lud zbunjenog
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H