Potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović i predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović održali su danas prvu sednicu Radne grupe za praćenje realizacije infrastrukturnih projekata na teritoriji Vojvodine.
Kome smetaju partizani? To je Partizanski put i tako treba da ostane. To je deo naše prošlosti. Samo primitivci menjaju sve kad dođu na vlast. Dobro je da se gradi u Vojvodini ako nije politička patka. Novi Sad će biti "Evropska prestonica kulture 2021" a nema aerodrom , nema kvart kulture, nema toranj sa vidikovcem, nema gradsku bolnicu i mnogo toga. Od famozne 8. sednice 1988 prošlo je 29 godina zanemarivanja Novog Sada i Vojvodine. Beograd je glavni grad Srbije a ne Beograda.
A odmah posle Borče transverzala se nastavlja na Dubai - Mumbai, pa jedan krak Peking a drugi Pert u Austrailji, sa nekoliko podokeanskih tunela. Sad će Zoca i Aca to, časkom.
koliko put sada steti Fruskoj Gori toliko ce njeno udljavanje
od saobracajnice da joj naškodi.Postace kao bilo koje selo u Srbiji koje je van saobracajnica.Ako je dosadasnji put bio dobar za Jugoslaviju pravu zemlju sa industrijom dobar je i za Srbiju u izumiranju . Natovariti narodu koji bezi iz zemlje da nadje hleb i mir takvu investicuju ZARAD TUDJE KORISTI je nedopustivo. I strateski posmatrano je to SKANDALOZNO jer uklanja PRIRODNU PREPREKU . Mozda da nije bilo FG ne bi bio ni nas.Tako ja to vidim i moje je da kazem vise od toga ne mogu. Neka se zna da ja sa tim nemam nikave veze . Ja to o tunelu.
Zasto, kada imate novca ne popravljate put ispod Petrovaradinske Tvrdjave,koji navodno pripada Republici a cekamo 40 godina da se popravi, jer navodno republika ne daje naovac,ili su i ovo bile politicarske lazi za narod svih ovih godina.
Ovog soveka kad cujem da nesto obeca znam da ce biti istina ! Jedino On jos nije shvatio, da je majstorski potisnut, gurnuli ga u pokrajinu kako bi ga lakse sklonili sa politicke scene i zabranili mu pristup velikom kolacu.
Sinoć na Dnevniku RTV u 22h I. Mirović pošteno kaže da će čim se završe koridori 10 i 11 krenuće da se gradi po Vojvodini. Ne znam da li on u to veruje ali nisam baš siguran. Retko se gradilo po APV a da novac ide iz zajedničke kase a tako ne treba da bude jer smo mi tada uvek oštećeni.
Toliko ima investitora po svetu sa puno para pa čak i među našim prijateljima Kinezima, Ujedinjenim Arapima pa i Rusima i ne razumem zašto im se ne ponude koncesije da prave puteve a koliko znam ni jedan autoput u svetu ne radi bez profita.
Evo samo nekoliko relalcija koje se mogu relatilvno brzo i jeftino napraviti i odmah donositi profit:
Autoput Sombor - Vrbas, gde bi se naročito leti resteretio ulazak iz Mađarske, Kikinda - Pančevo, Novi Sad - Bačka Palanka gde je stari put i više nego preopterećen, tu su i pominjani Nosi Saad - Ruma i NS - Zrenjanin a odavno je planiran Novi Sad - Beočin a o nekoliko mostova da i ne pričam gde bi se mogla naplaćivati skromna mostarina i tako se otplaćivati.
Mi kao da nemamo pojma i da još živimo u lagodnom socijalizmu gde čekamo da se neko drugi brine o nama.
Kinezi prave autoputeve na stubovima a ispod ostaje obradiva zemlja sa dovoljno osunčenja da može da rodi.
Stvarno kako nam ide nije ni čudo da je školovanoj omladini cilj da što pre ode.
Pred svake izbore još od 2012 obećavali su, pa 2014, pa 2016, pa 2017 da će poćčeti gradnja Fruškogorskog koridora u profilu autoputa.
Cena je sa početnih 36,5 miliona evra skočila na 200 miliona evra a u međuvremenu je sa punog profila autoputa on osakaćen i sveden na brzu saobraćajnicu sa 2 trake bez zaustavne u svakom smeru.
Ovo se sve da lako proveriti ako pratite portal 021 i šta je objavlivano na osnovu izjava političara.
A šta je sa krakom, Bačka Topola-Sonbor-Apatin, Novi Sad-Zrenjanin-Srpska Crnja ili Kininda,, Pančevo Vršac, šta je sa mostom koji bi spojio Belu Crkvu sa centralnom tj istočnom Srbijom, šta je sa koridorom sa autoputa pored Novog Sada do Bačke Palanke.
I na kraju da pitam zašto država ne napravi zaduženje od MILIJARDU EVRA i da uloži u navodnjavanje 500-600 HILJADA HEKTARA i da se to vraća u naturi kroz recimo 4 tone pšenice svake godine i nakon 5 godina da ostane na korišćenje seljacima i kombinatima. Jer samo ove godine šteta od suše je 600 MILIONA EVRA.
Pošto su nesposobni oni NE ZNAJU sem ako se ne krade na veliko o čemu govori cena koja je bila ponuđena decembra 2012 godine za FURŠKOGORSKI KORIDOR a što su MIHAJLOVIĆKA i cela vlada ODBILI iako su Kinezi čekali do marta 2013.
Pred svake izbore još od 2012 obećavali su, pa 2014, pa 2016, pa 2017 da će poćčeti gradnja Fruškogorskog koridora u profilu autoputa.
Cena je sa početnih 36,5 miliona evra skočila na 200 miliona evra a u međuvremenu je sa punog profila autoputa on osakaćen i sveden na brzu saobraćajnicu sa 2 trake bez zaustavne u svakom smeru.
Ovo se sve da lako proveriti ako pratite portal 021 i šta je objavlivano na osnovu izjava političara.
A šta je sa krakom, Bačka Topola-Sonbor-Apatin, Novi Sad-Zrenjanin-Srpska Crnja ili Kininda,, Pančevo Vršac, šta je sa mostom koji bi spojio Belu Crkvu sa centralnom tj istočnom Srbijom, šta je sa koridorom sa autoputa pored Novog Sada do Bačke Palanke.
I na kraju da pitam zašto država ne napravi zaduženje od MILIJARDU EVRA i da uloži u navodnjavanje 500-600 HILJADA HEKTARA i da se to vraća u naturi kroz recimo 4 tone pšenice svake godine i nakon 5 godina da ostane na korišćenje seljacima i kombinatima. Jer samo ove godine šteta od suše je 600 MILIONA EVRA.
Pošto su nesposobni oni NE ZNAJU sem ako se ne krade na veliko o čemu govori cena koja je bila ponuđena decembra 2012 godine za FURŠKOGORSKI KORIDOR a što su MIHAJLOVIĆKA i cela vlada ODBILI iako su Kinezi čekali do marta 2013.
Citam i suze radosnice mi liju. Nikada za zivota nisam ziveo radosnijoj i u bolje organizovanoj drzavi. Ziveo sam u Bocvani, Tuvalu, Nigeriji i Somaliji, nigde nema ovakvih projekata.
Bilo bi lepo kada bi pokrajinska vlada brzim putevima povezivala mesta u Vojvodini, npr. Novi Sad sa Pancevom, Vrscem, Kikindom, Somborom, za Borcu me iskreno bas nista ne veze.
Šta mu dođe "brza saobraćajnica" ??!
То је други назив за мотопут, у закону дефинисан као пут за кретање моторних возила чија конструкциона брзина је већа од 50кмч и где је ограничење брзине 100кмч. Некад су се ти путеви звали магистрале.
Nije ovo u njihovom stilu. Novi Sad-Njujork-Nju Delhi. Posle kopanja tunela kroz Frusku goru i kanala do Vardara, ne mozes se vratiti na lokal. Ides u svet.
Eto sva "mudrost" ovih sluga BG okupatora je u sledecem: oni zele da nadleznost prebace na republicki nivo (razumljivo, jer pokrajina nema para, zahvaljujuci uzasnoj centralizaciji) umesto da se nadleznost za odrzavanje ostane pokrajini a da se poveca kolicina novca koja nam se vraca. Ja pamtim doba prave autonomije kada smo imali dovoljno para i za razvoj i za odrzavanje....
O čemu oni pričaju, pa 50 km puta do Zr ne mogu da skroje.Godinama su popravljali nadvožnjak na izlasku iz Ns.Od letos tri mini semafora, čekanja na obe strane.Po gudurama vozimo.
Iz Vojvodine će sve da iznesu a ne da donesu.Lopurde belosvetske.
Da naravno, radujemo se svakom novo izgradjenom putu ali nas ova rabota brine.Proizvodi Banata i Backe preskakce privredu Pokrajine i odlazice direktno za Beograd.To nam ukazuje na jos vecu koncentraciju robe i novca u Beogradu. Zasto se tim novcem ne obnove putevi po vojvodini.Ne, tako se ne razmislja vec se to prepusta lokalu da to radi, opljackanom politickim mahinacijama i koji nije finansijski u sposoban da tako nesto sprovede.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Pokrajina i Republika grade brzu saobraćajnicu Novi Sad - Zrenjanin - Borča
Autor: Agencije/021.rs
Info
•29.09.2017.
•12:51 > 15:07
Komentari 29
Mladen
socko
kukulele
od saobracajnice da joj naškodi.Postace kao bilo koje selo u Srbiji koje je van saobracajnica.Ako je dosadasnji put bio dobar za Jugoslaviju pravu zemlju sa industrijom dobar je i za Srbiju u izumiranju . Natovariti narodu koji bezi iz zemlje da nadje hleb i mir takvu investicuju ZARAD TUDJE KORISTI je nedopustivo. I strateski posmatrano je to SKANDALOZNO jer uklanja PRIRODNU PREPREKU . Mozda da nije bilo FG ne bi bio ni nas.Tako ja to vidim i moje je da kazem vise od toga ne mogu. Neka se zna da ja sa tim nemam nikave veze . Ja to o tunelu.
Novosadjan
Joca
Novosađanin oduvek
Toliko ima investitora po svetu sa puno para pa čak i među našim prijateljima Kinezima, Ujedinjenim Arapima pa i Rusima i ne razumem zašto im se ne ponude koncesije da prave puteve a koliko znam ni jedan autoput u svetu ne radi bez profita.
Evo samo nekoliko relalcija koje se mogu relatilvno brzo i jeftino napraviti i odmah donositi profit:
Autoput Sombor - Vrbas, gde bi se naročito leti resteretio ulazak iz Mađarske, Kikinda - Pančevo, Novi Sad - Bačka Palanka gde je stari put i više nego preopterećen, tu su i pominjani Nosi Saad - Ruma i NS - Zrenjanin a odavno je planiran Novi Sad - Beočin a o nekoliko mostova da i ne pričam gde bi se mogla naplaćivati skromna mostarina i tako se otplaćivati.
Mi kao da nemamo pojma i da još živimo u lagodnom socijalizmu gde čekamo da se neko drugi brine o nama.
Kinezi prave autoputeve na stubovima a ispod ostaje obradiva zemlja sa dovoljno osunčenja da može da rodi.
Stvarno kako nam ide nije ni čudo da je školovanoj omladini cilj da što pre ode.
LALA
Nebojša
Cena je sa početnih 36,5 miliona evra skočila na 200 miliona evra a u međuvremenu je sa punog profila autoputa on osakaćen i sveden na brzu saobraćajnicu sa 2 trake bez zaustavne u svakom smeru.
Ovo se sve da lako proveriti ako pratite portal 021 i šta je objavlivano na osnovu izjava političara.
A šta je sa krakom, Bačka Topola-Sonbor-Apatin, Novi Sad-Zrenjanin-Srpska Crnja ili Kininda,, Pančevo Vršac, šta je sa mostom koji bi spojio Belu Crkvu sa centralnom tj istočnom Srbijom, šta je sa koridorom sa autoputa pored Novog Sada do Bačke Palanke.
I na kraju da pitam zašto država ne napravi zaduženje od MILIJARDU EVRA i da uloži u navodnjavanje 500-600 HILJADA HEKTARA i da se to vraća u naturi kroz recimo 4 tone pšenice svake godine i nakon 5 godina da ostane na korišćenje seljacima i kombinatima. Jer samo ove godine šteta od suše je 600 MILIONA EVRA.
Pošto su nesposobni oni NE ZNAJU sem ako se ne krade na veliko o čemu govori cena koja je bila ponuđena decembra 2012 godine za FURŠKOGORSKI KORIDOR a što su MIHAJLOVIĆKA i cela vlada ODBILI iako su Kinezi čekali do marta 2013.
Nebojša
Cena je sa početnih 36,5 miliona evra skočila na 200 miliona evra a u međuvremenu je sa punog profila autoputa on osakaćen i sveden na brzu saobraćajnicu sa 2 trake bez zaustavne u svakom smeru.
Ovo se sve da lako proveriti ako pratite portal 021 i šta je objavlivano na osnovu izjava političara.
A šta je sa krakom, Bačka Topola-Sonbor-Apatin, Novi Sad-Zrenjanin-Srpska Crnja ili Kininda,, Pančevo Vršac, šta je sa mostom koji bi spojio Belu Crkvu sa centralnom tj istočnom Srbijom, šta je sa koridorom sa autoputa pored Novog Sada do Bačke Palanke.
I na kraju da pitam zašto država ne napravi zaduženje od MILIJARDU EVRA i da uloži u navodnjavanje 500-600 HILJADA HEKTARA i da se to vraća u naturi kroz recimo 4 tone pšenice svake godine i nakon 5 godina da ostane na korišćenje seljacima i kombinatima. Jer samo ove godine šteta od suše je 600 MILIONA EVRA.
Pošto su nesposobni oni NE ZNAJU sem ako se ne krade na veliko o čemu govori cena koja je bila ponuđena decembra 2012 godine za FURŠKOGORSKI KORIDOR a što su MIHAJLOVIĆKA i cela vlada ODBILI iako su Kinezi čekali do marta 2013.
Rasmusen
Predivno
Mr. M
U.N.K.L.E.
Zoran
hemodroid
Jeremija
Završite prvo "Žeželja" .
Stigla jesen .
Idu izbori .
Nil Armstrong
nn
мики
То је други назив за мотопут, у закону дефинисан као пут за кретање моторних возила чија конструкциона брзина је већа од 50кмч и где је ограничење брзине 100кмч. Некад су се ти путеви звали магистрале.
PERICA
Ha,brza saobraćajnica!
Neko
Nindža Kornjačleone
Talac
Joka
Iz Vojvodine će sve da iznesu a ne da donesu.Lopurde belosvetske.
mick
pajopatak
Mile
Nizina
proka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H