Autor: Agencije/021.rs

Info
29.09.2017.
12:51 > 15:07
Potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović i predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović održali su danas prvu sednicu Radne grupe za praćenje realizacije infrastrukturnih projekata na teritoriji Vojvodine.
  • Mladen

    03.10.2017 10:06
    Grebenski put
    Kome smetaju partizani? To je Partizanski put i tako treba da ostane. To je deo naše prošlosti. Samo primitivci menjaju sve kad dođu na vlast. Dobro je da se gradi u Vojvodini ako nije politička patka. Novi Sad će biti "Evropska prestonica kulture 2021" a nema aerodrom , nema kvart kulture, nema toranj sa vidikovcem, nema gradsku bolnicu i mnogo toga. Od famozne 8. sednice 1988 prošlo je 29 godina zanemarivanja Novog Sada i Vojvodine. Beograd je glavni grad Srbije a ne Beograda.
  • socko

    30.09.2017 13:10
    A odmah posle Borče transverzala se nastavlja na Dubai - Mumbai, pa jedan krak Peking a drugi Pert u Austrailji, sa nekoliko podokeanskih tunela. Sad će Zoca i Aca to, časkom.
  • kukulele

    30.09.2017 10:33
    koliko put sada steti Fruskoj Gori toliko ce njeno udljavanje
    od saobracajnice da joj naškodi.Postace kao bilo koje selo u Srbiji koje je van saobracajnica.Ako je dosadasnji put bio dobar za Jugoslaviju pravu zemlju sa industrijom dobar je i za Srbiju u izumiranju . Natovariti narodu koji bezi iz zemlje da nadje hleb i mir takvu investicuju ZARAD TUDJE KORISTI je nedopustivo. I strateski posmatrano je to SKANDALOZNO jer uklanja PRIRODNU PREPREKU . Mozda da nije bilo FG ne bi bio ni nas.Tako ja to vidim i moje je da kazem vise od toga ne mogu. Neka se zna da ja sa tim nemam nikave veze . Ja to o tunelu.
  • Novosadjan

    30.09.2017 07:47
    pitam ovo dvoje
    Zasto, kada imate novca ne popravljate put ispod Petrovaradinske Tvrdjave,koji navodno pripada Republici a cekamo 40 godina da se popravi, jer navodno republika ne daje naovac,ili su i ovo bile politicarske lazi za narod svih ovih godina.
  • Joca

    30.09.2017 07:25
    istina
    Ovog soveka kad cujem da nesto obeca znam da ce biti istina ! Jedino On jos nije shvatio, da je majstorski potisnut, gurnuli ga u pokrajinu kako bi ga lakse sklonili sa politicke scene i zabranili mu pristup velikom kolacu.
  • Novosađanin oduvek

    30.09.2017 04:13
    Sinoć na Dnevniku RTV u 22h I. Mirović pošteno kaže da će čim se završe koridori 10 i 11 krenuće da se gradi po Vojvodini. Ne znam da li on u to veruje ali nisam baš siguran. Retko se gradilo po APV a da novac ide iz zajedničke kase a tako ne treba da bude jer smo mi tada uvek oštećeni.
    Toliko ima investitora po svetu sa puno para pa čak i među našim prijateljima Kinezima, Ujedinjenim Arapima pa i Rusima i ne razumem zašto im se ne ponude koncesije da prave puteve a koliko znam ni jedan autoput u svetu ne radi bez profita.
    Evo samo nekoliko relalcija koje se mogu relatilvno brzo i jeftino napraviti i odmah donositi profit:
    Autoput Sombor - Vrbas, gde bi se naročito leti resteretio ulazak iz Mađarske, Kikinda - Pančevo, Novi Sad - Bačka Palanka gde je stari put i više nego preopterećen, tu su i pominjani Nosi Saad - Ruma i NS - Zrenjanin a odavno je planiran Novi Sad - Beočin a o nekoliko mostova da i ne pričam gde bi se mogla naplaćivati skromna mostarina i tako se otplaćivati.
    Mi kao da nemamo pojma i da još živimo u lagodnom socijalizmu gde čekamo da se neko drugi brine o nama.
    Kinezi prave autoputeve na stubovima a ispod ostaje obradiva zemlja sa dovoljno osunčenja da može da rodi.
    Stvarno kako nam ide nije ni čudo da je školovanoj omladini cilj da što pre ode.
  • LALA

    29.09.2017 21:23
    Majko Bozija .
  • Nebojša

    29.09.2017 21:16
    Laža i paralaža
    Pred svake izbore još od 2012 obećavali su, pa 2014, pa 2016, pa 2017 da će poćčeti gradnja Fruškogorskog koridora u profilu autoputa.
    Cena je sa početnih 36,5 miliona evra skočila na 200 miliona evra a u međuvremenu je sa punog profila autoputa on osakaćen i sveden na brzu saobraćajnicu sa 2 trake bez zaustavne u svakom smeru.
    Ovo se sve da lako proveriti ako pratite portal 021 i šta je objavlivano na osnovu izjava političara.
    A šta je sa krakom, Bačka Topola-Sonbor-Apatin, Novi Sad-Zrenjanin-Srpska Crnja ili Kininda,, Pančevo Vršac, šta je sa mostom koji bi spojio Belu Crkvu sa centralnom tj istočnom Srbijom, šta je sa koridorom sa autoputa pored Novog Sada do Bačke Palanke.
    I na kraju da pitam zašto država ne napravi zaduženje od MILIJARDU EVRA i da uloži u navodnjavanje 500-600 HILJADA HEKTARA i da se to vraća u naturi kroz recimo 4 tone pšenice svake godine i nakon 5 godina da ostane na korišćenje seljacima i kombinatima. Jer samo ove godine šteta od suše je 600 MILIONA EVRA.
    Pošto su nesposobni oni NE ZNAJU sem ako se ne krade na veliko o čemu govori cena koja je bila ponuđena decembra 2012 godine za FURŠKOGORSKI KORIDOR a što su MIHAJLOVIĆKA i cela vlada ODBILI iako su Kinezi čekali do marta 2013.
  • Nebojša

    29.09.2017 21:15
    Laža i paralaža
    Pred svake izbore još od 2012 obećavali su, pa 2014, pa 2016, pa 2017 da će poćčeti gradnja Fruškogorskog koridora u profilu autoputa.
    Cena je sa početnih 36,5 miliona evra skočila na 200 miliona evra a u međuvremenu je sa punog profila autoputa on osakaćen i sveden na brzu saobraćajnicu sa 2 trake bez zaustavne u svakom smeru.
    Ovo se sve da lako proveriti ako pratite portal 021 i šta je objavlivano na osnovu izjava političara.
    A šta je sa krakom, Bačka Topola-Sonbor-Apatin, Novi Sad-Zrenjanin-Srpska Crnja ili Kininda,, Pančevo Vršac, šta je sa mostom koji bi spojio Belu Crkvu sa centralnom tj istočnom Srbijom, šta je sa koridorom sa autoputa pored Novog Sada do Bačke Palanke.
    I na kraju da pitam zašto država ne napravi zaduženje od MILIJARDU EVRA i da uloži u navodnjavanje 500-600 HILJADA HEKTARA i da se to vraća u naturi kroz recimo 4 tone pšenice svake godine i nakon 5 godina da ostane na korišćenje seljacima i kombinatima. Jer samo ove godine šteta od suše je 600 MILIONA EVRA.
    Pošto su nesposobni oni NE ZNAJU sem ako se ne krade na veliko o čemu govori cena koja je bila ponuđena decembra 2012 godine za FURŠKOGORSKI KORIDOR a što su MIHAJLOVIĆKA i cela vlada ODBILI iako su Kinezi čekali do marta 2013.
  • Rasmusen

    29.09.2017 18:50
    Ha,ha,ha ...
    Obećanje ludom radovanje ili drugačije ne lipši magarče do zelene trave.
  • Predivno

    29.09.2017 18:31
    Citam i suze radosnice mi liju. Nikada za zivota nisam ziveo radosnijoj i u bolje organizovanoj drzavi. Ziveo sam u Bocvani, Tuvalu, Nigeriji i Somaliji, nigde nema ovakvih projekata.
  • Mr. M

    29.09.2017 18:12
    Ajde bar nesto zavrsite pa se onda hvalite
  • U.N.K.L.E.

    29.09.2017 18:05
    Na slici ....
    ..... gruesome twosome.
  • Zoran

    29.09.2017 18:04
    Kanda će na izbori
    Čim ovi spominju fruškogorski koridor i nov put do Zrenjanina bliže se izbori. Uzeli su Dinkićevu i Đelićevu mantru iz 2008.
  • hemodroid

    29.09.2017 18:03
    Bilo bi lepo kada bi pokrajinska vlada brzim putevima povezivala mesta u Vojvodini, npr. Novi Sad sa Pancevom, Vrscem, Kikindom, Somborom, za Borcu me iskreno bas nista ne veze.
  • Jeremija

    29.09.2017 17:33
    Prvo skoči pa reci hop .
    Završite prvo "Žeželja" .
    Stigla jesen .
    Idu izbori .
  • Nil Armstrong

    29.09.2017 17:28
    Gospodja Slem
    Ovakvih vrhunskih gadosti nema u poznatoj Vasioni.
  • nn

    29.09.2017 16:40
    Ha ha...radna grupa...kad ne znaju šta da rade oni osnuju radnu grupu. Da li bilo ko zna broj radnih grupa u vlasti?
  • мики

    29.09.2017 16:06
    Šta mu dođe "brza saobraćajnica" ??!
    То је други назив за мотопут, у закону дефинисан као пут за кретање моторних возила чија конструкциона брзина је већа од 50кмч и где је ограничење брзине 100кмч. Некад су се ти путеви звали магистрале.
  • PERICA

    29.09.2017 16:01
    #######
    Dovoljno nam jei brza pruga,nećemo preterivati!Stižem brzo,a nisam ni kreno!
    Ha,brza saobraćajnica!
  • Neko

    29.09.2017 15:57
    @mick
    To je tzv. moto-put. Po 2 trake u smeru razdvojene ogradom. znaci nema zaustavne trake, uzi je od auto-puta. Ima ih u Hrvatskoj kolko voles.
  • Nindža Kornjačleone

    29.09.2017 15:41
    Nije ovo u njihovom stilu. Novi Sad-Njujork-Nju Delhi. Posle kopanja tunela kroz Frusku goru i kanala do Vardara, ne mozes se vratiti na lokal. Ides u svet.
  • Talac

    29.09.2017 15:37
    Eto sva "mudrost" ovih sluga BG okupatora je u sledecem: oni zele da nadleznost prebace na republicki nivo (razumljivo, jer pokrajina nema para, zahvaljujuci uzasnoj centralizaciji) umesto da se nadleznost za odrzavanje ostane pokrajini a da se poveca kolicina novca koja nam se vraca. Ja pamtim doba prave autonomije kada smo imali dovoljno para i za razvoj i za odrzavanje....
  • Joka

    29.09.2017 15:27
    O čemu oni pričaju, pa 50 km puta do Zr ne mogu da skroje.Godinama su popravljali nadvožnjak na izlasku iz Ns.Od letos tri mini semafora, čekanja na obe strane.Po gudurama vozimo.
    Iz Vojvodine će sve da iznesu a ne da donesu.Lopurde belosvetske.
  • mick

    29.09.2017 15:22
    ???
    Šta mu dođe "brza saobraćajnica" ??!
  • pajopatak

    29.09.2017 15:04
    tajming
    Verovatno od 31.12. .u ponoc .Ko veruje u Deda Mraza,znasestamu uradi.
  • Mile

    29.09.2017 14:35
    preskakanje
    Da naravno, radujemo se svakom novo izgradjenom putu ali nas ova rabota brine.Proizvodi Banata i Backe preskakce privredu Pokrajine i odlazice direktno za Beograd.To nam ukazuje na jos vecu koncentraciju robe i novca u Beogradu. Zasto se tim novcem ne obnove putevi po vojvodini.Ne, tako se ne razmislja vec se to prepusta lokalu da to radi, opljackanom politickim mahinacijama i koji nije finansijski u sposoban da tako nesto sprovede.
  • Nizina

    29.09.2017 14:26
    Isto kao
    i Tunel kroz Frušku Goru....piši propalo.
  • proka

    29.09.2017 14:19
    iz dosadašnjeg iskustva
    povratak će verovatno biti preko Kaća , za promenu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna