Autor: Novosti

Info
15.10.2017.
20:05
Kada mu je, krajem septembra, bankomat "pojeo" minimalac, Beograđanin B. T. nije ni sanjao da bi na svoju mesečnu platu mogao da čeka punih 180 dana.
  • malena

    18.10.2017 14:59
    Bankar
    pišete o troškovima oko bankomata a niste napisali koliko uzimate za održavanje računa , pljačkate nas kako stignete !!!
  • Koperfild

    16.10.2017 14:04
    Bankomat mu pojeo celu platu
    Ih zašta se on buni! Šta je to 180 dana to prođe kao dlanom o dlan?! Neka se strpi malo..naši stari umeju da kažu strpljen spašen!
  • Mileta

    16.10.2017 12:09
    Moje iskustvo
    Meni se slična situacija desila na bankomatu Telenor Banke. Nisam imao većih problema u kumunikaciji sa njima i sutradan je sve 'ispeglano'. Nerviraju me tekstovi u kojima se ne navede na koga se to odnosi - koja je to banka. Da posluži kao vodilja svakome ko bira banku.
  • Mile

    16.10.2017 08:44
    muke po bankama
    Ha,ha,ha i te takve banke smanjuju broj saltera i insistiraju na bezgotovinskom placanju preko mobilnog telefona.Nacija ne ume da koristi interfon i daljinski od TV-a, te je stvarno vreme za uvodjenje novina. Ovakve teme na nasu srecu, su ipak samo uvod u takvu opciju
  • dule

    16.10.2017 08:28
    Za ove sa jeftinijim ulaznicama: Bankar je opleo po menadžmentu banaka. Znate, to su one iste čike i tete po kojima i ostali pletu redovno.
  • Zoki

    16.10.2017 08:14
    Ja sam prošao slično. Na bankomatu svoje banke sam pokušao podići 9.000, nije bilo odobreno, pa sam pokušao još jednom i ništa, pošto banka više nije radila otišao sam na bankomat druge banke i tamo uspeo iz prve. Sve je bilo OK, dok krajem godine nisam primetio DUG od 18.000 na računu, odem da se raspitam šta je to, oni nemaju pojma, traže, vade listinge, nešto računaju. I kao ispostavi se da sam podigao tih 2*9.000, iako nisam i pošto faljim podizanjem nije bilo sredstava to se pretvorilo u dug, džabe sam se ja natezao sa njima, kamere, ovo-ono, razgovarao sa advokatim, kaže teško ću dobiti pogotovo zbog malog iznosa. Moram da ga otplatim, i šta ćeš drugo. Od tada više novac ne dižem na bankomatu.
  • Nervirach

    16.10.2017 06:49
    Bankar, sta odrzavate?Sipate ulje... Sta? Puno.
  • Teodosije III

    16.10.2017 06:29
    Šta ste se okomili na Bankara. On lepo kaže da je u Srbiji loš sistem.
  • sky

    16.10.2017 06:13
    Ja bih za to vreme uzeo brusilicu i sam rešio problem.
  • Santinel

    15.10.2017 22:17
    bankomat
    Evo jena priča za Bankara........Hteo bankar da vozi avion ..avion pao i putnici poginuli ....pitanje bankaru jesu li putnici krivi...aa platili su kartu ,a kroz kartu i gorivo i rezervne delove i majstore ...i naravno pravog pilota.
  • Nik

    15.10.2017 22:10
    Meni banka drzi 100 dinara ostalih posle placanja Microsoft proizvoda, koji su zapravo razlika kursa izmedju vremena zaduzivanja kartice i izvrsavanja naloga od pocetka septembra prosle godine. Znaci sad preko godinu dana.
  • Gari

    15.10.2017 22:00
    Bankar
    Bankar verovatno radi u banci ,pa se tako i obraća sa ....glupaci..... i tako slično u kojoj zemlji banke prave takve sramne reklame i pitam se kako ih nije sramota,po reklamama ispadaju milosrdne sestre ipak svi znamo šta nas čeka kad upadnemo u njihovu mrežu,bezobrazluci nemaju kraja jedan od njih je da kad u Informatici plaćate račun karticom uzimaju vam proviziju od 1.5% .......kako u marketu kad plaćate kartico nema provizije....ko tu jaše po građanima ..banka ili Informatika,normalno jedan vid uzimanja para od građana je i ovaj slučaj jer za 180 dana baka obrne novac,ovo nije u pitanju samo jedan građanin ko zna kolko je kartica pojedeno...u pravnom svetu ovo se zove otuđivanje i iznuda a to se tuži ,...lični dohodak nije njihova svojina nego građana koji je radio i zaradio i doneo njima na noge te pare......ee Bankar a ti samo puni bankomate to ti je najpametnije i nemoj upotrebljavati reč ...glupaci.
  • Kokakole

    15.10.2017 21:54
    Pogle ovog bankarskog bota. Naučio šta znači reč "verifikator", pa se pravi pametan. Aj sad lepo u onaj obor u kom ti banka dala da sediš i da se na silu smeškaš.
    Znate, banke i vodu plaćaju, a za to niko ne pita. Koga boli uvo šta banke plaćaju. Da im ne valja, ne bi ih bilo ko sitnih svetaca.
    Sledeći pu se javi kada naučiš novu reč. Kada dođu izlapeli penzioneri da im uvališ neki kredit pomeni "verifikator".
  • xxl

    15.10.2017 21:38
    Imao sam identičan slučaj prilikom podizanja iznosa od 7000 dinara. Sve lepo urađeno bankomat izbaci pare i odmah ih povukao da nisam ni pogledom mogao da in uhvatim i na kraju operacije mi izbaci listić sa stanjem. Obzirom da sam bio sam u banci zamolim službenicu da mi pomogne koja mi ne prekidajući tel. razgovor reče da dođem sutra pre podne i podnesem prigovor. Sutra me službenica ubeđuje da nisam možda ipak podigao novac. Odem kući i nazovem glavnu centralu i kažu mi da je potrebno 45 dana da se slučaj ispita ??? Kažem dobro za to vreme ću da Vas tužim. Sutradan sam dobio svoj novac bez ikakvih daljnih radnji - na ruke.
  • Zivan

    15.10.2017 21:35
    Banke i bankomate naštelovale da varaju...
  • Broker

    15.10.2017 21:11
    vec 20 godina zivim van Srbije, u zemlji u kojoj samo sto ne ukinu keš. Za tih 20 godina koliko sam koristio platne kartice nijednom mi se nije desilo da mi bankomat pojede pare ili da mi u radnji ili reatoranu naplate visestruke iznose. Jedina tri "incidenta" su mi se dogodila u Srbiji.

    Prvi put mi je bankomat vratio karticu bez novca. Posto su se u nadleznoj banci pravili blesavi a u pitanju je bila Visa, zalio sam se Visi i transakcija je bila ponistena istog dana .

    Drugi put su mi na salteru poste odbili karticu kada sam placao oceve racune, uz objasnjenje da kao drzavljanin Srbije ne smem da imam stranu karticu i bankovni racun i da protiv mene mogu podneti prekrsajnu prijavu. Odbrusio sam im da mogu i mogu da me prijave ako zele i otisao u drugu filijalu gde su karticu primili bez problema .

    Treci put, kasirka mi je zatrazila karticu, uvukla u aparat i pitala: "koji vam je pin kod?". Ljubazno sam joj rekao da se pin kod ne daje, na sta je ona pocela da se dere: "Kratak mi je kabl, sta izvoljevas BRE (?!), koji ti je pin kod?". Pruzio sam ruku, istrgao karticu iz aparata, bacio robu pored kase i odbrusio: "Zini da ti kazem". I napustio radnju!
  • LALA

    15.10.2017 21:03
    cirkus drzava.
  • Zvezde Granda

    15.10.2017 20:54
    samo u Smrdiji
    Kakva drzava takve i banke .
  • Bankar

    15.10.2017 20:43
    Malo informacija
    Srbi su glupani. Ceo svet ima jedinstvene firme za održavanje i punjenje bankomata, samo je kod Srba svaka banka svoje. Nekoliko različitih verifikatora transakcija, nekoliko firmi za održavanje i punjenje i normalno sve to preko leđa klijenta. Umesto jedinstveno, kao u amerikama ATM.
    Svako punjenje i prisustvo Security-ja na bankomatu izvan objekta košta oko 100 evra.
    Mesečni troškovi bankomata su sigurnih 100 evra ili više za vlasnika objekta, plus struja, plus telekomunikacije, plus Security i održavanje. Toliko da, znate nije jednostavno imati bankomat u Srbistanu, a naročito nekoliko stotina. I sve to banka mora da plati.
  • Lui

    15.10.2017 20:40
    Koja banka?
    Niste rekli koja banka ima takvu poslovnj politiku?
    Kako da izbegnemo pretnju ako ne znamo odakle nas vreba?
  • Nervirach

    15.10.2017 20:36
    Prvo, koja banka? Drugo, banke, jel vam mi dajemo pare da druga firma, t.j. zemara ili bracala sa svojom firmom puni automat? Bankari, vi ste govna.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna