Autor: 021.rs

Info
16.10.2017.
20:56
Fondacija Tijana Jurić u ponedeljak 23. oktobra širom Srbije počinje sedmodnevno prikupljanje potpisa za uvođenje kazne doživotnog zatvora za ubice dece, koji će nakon toga biti predati Skupštini Srbije.
  • Terješkova

    17.10.2017 13:38
    @White Power
    Najzad jedan smislen komentar! Ja cu doci da potpisem....
  • @Da izvines

    17.10.2017 11:32
    Hoces da kazes, bez dileme bi dao zivot svoje cerke koja nije trudna u zamenu za neku drugu nepoznatu zenu koja jeste?
  • marko

    17.10.2017 11:17
    da izvineš
    ...sve dok tvoja žena sa kojom hoćeš da imaš decu nije ta "nebremenita" žena.
  • Hahaha

    17.10.2017 10:37
    Primitiva
    Primitivan predlog zakona za primitivan narod... :D
  • Hadus

    17.10.2017 10:35
    Isto za sve
    U Evropsko-kontinentalnom pravnom sistemu postoji nesto sto se zove kauza, odnosno, kod nas su sva krivicna dela kodifikovana i definisana u Krivicnom zakoniku (elementi KD, bice KD itd.). Postoje osnovni oblici KD i tezi oblici KD.
    Kada neko izvrsi KD, sankcionise se na osnovu raspona izmedju minimuma i maksimuma sankcije. E sad, kolika ce ta sankcija biti zavisi od nacina i samih okolnosti izvrsenja tog dela, stepena krivice...
    Po mom skromnom misljenju ubistvo deteta bi trebalo da se ceni po donosenju presude kao izrazito otezavajuca okolnost. Nikako ne treba to uvoditi kao poseban vid sankcije ili krivicnog dela jer time uzdizes odredjenu kategoriju zrtve u odnosu na drugu zrtvu. Jer svi vodjeni emocijama mozemo da trazimo dozivotni zatvor za nekog svog ko nije dete, a ne mozemo da dobijemo zadovoljenje kao neko drugi cije je dete ubijeno, a pocinjeno je isto krivicno delo.
  • Da izvines

    17.10.2017 09:46
    Da izvinite, ne prdi.
    Nema istu vrednost zivot zene i zivot bremenite zene.
  • da izvinete

    17.10.2017 08:59
    Malo me kao zenu vredja deo u ovom zakonu koji smatra vrednijim zivot "bremenite zene" od nas nebremenitih. Verovatno ni muskarcima nije svejedno. Na brzinu sklepana ponuda zakona, vodjena emocijama, sa strane gledano pateticnim, a bez razmisljanja i stvarnog postovanja zivota. Ljudski zivot jednako vredi, bez obzira na godine, pol i stanje.
  • Miki

    17.10.2017 08:58
    ubice+
    i ne samo za njih, već i za tajkune, profesionalne kriminalce, korumpirane političare i kvarne policajce... ima ih jako mnogo koje treba poslati smesta bogu na istinu!
  • antifa

    17.10.2017 08:31
    "Tako ce na red doci i sva ostala gamad"

    vi nacoši ste posebna gamad
  • Orko

    17.10.2017 08:25
    Dete ili ne?
    Razlog zasto se polemise jer mi ovde imamo decu koja pale ljude po ulici.
    Da li je to onda i dalje "dete"?
  • White Power

    17.10.2017 07:30
    Prvi korak
    Ubice ne zasluzuju da zive.
    Dakle, jedino pravo resenje za drzavu toliko ogrezlu u zlocin poput Srbije, bila bi smrtna kazna.
    Obzirom da raznorazni belosvetski "dusebriznici" okupljeni u SE to formalno ne dozvoljavaju, sledece najbolje resenje je dozivotna robija.
    Ovo je samo pocetak i treba ga podrzati, jer se u sledecem koraku sva teska ubistva mogu svrstati pod ovaj kazneni rezim.
    Tako ce na red doci i sva ostala gamad, a ne samo ubice dece.
    Nemojte odmah u duboku filozoviju , nadmudrivanje i negaciju, vec dajte potpis, pa da sklonimo zlotvore sa svetla dana.
  • BM

    17.10.2017 05:57
    Nisam siguran da je ovaj predlog ustavan, razumem inicijativu i slažem se da kazne treba da budu oštrije, ali život je život i nema veze da li je u pitanju dete ili stara osoba. Prvo i osnovno ljudsko pravo svakog čoveka je pravo na život i to nema veze sa uzrastom.
  • Dusan

    17.10.2017 02:05
    Naravno
    Naravno da treba ,jer ko namerno ubije dete znaci da je totalno poremecen i takvima leka nema,ako izadje ponovo ce napraviti neko zlo. Ne mogu da verujem da se ovde polemise kakva je razlika ako ubijes dete ili nekog odraslog,strasno ,sta ljudi pricaju ,pa kako kakva je razlika ,jujujujuju
  • neopredeljen

    17.10.2017 01:54
    Cime ce se garantovati postovanje tog zakona?
  • Shimmy

    17.10.2017 00:12
    Evo ne razumem
    Ne razumem minuse na komentare ljudi koji jasno govore u interesu pravde.
    Svako ubistvo gde ubica ubije NEVINU osobu, treba podjednako kazniti. Niko ne spori da ubica deteta treba da ide na dozivotnu, naravno da treba. Ali isto tako treba da ide na dozivotnu i onaj koji nekom ubije roditelje, punoletno dete, ili zapravo bilo koga. Nisu deca nista vise bitna od nas ostalih. Zapravo ako pogledate samu decu, poprilicno su nasilna. Pogledajte sta je mali Aleksa trpeo!?

    Obrazlozite vase misljenje zasto bi ste ubistvo nevine osobe manje kaznili nego ubistvo deteta? Jos ako je svirepo?

    ZLOCIN JE ZLOCIN! Kazna ne bi trebala da zavisi od osobina zrtve! Cemu lazna selektivna pravda? Ne bi smelo da bude bitno da li je zrtva crnac, belac, zena, dete, ili trudnica.

    Zahtev za dozivotnu jeste iskorak u dobrom smeru, ali sve ubice na dozivotnu, da kopaju rudu, grade pruge, deminiraju minska polja, grade kuce za samohrane RODITELJE (ne samo majke), pa kad svaki ubica dobije dozivotnu, ubijace se sa debelim razlogom, a ne zbog gluposti poput fudbalskog kluba, ili ljubomore.
  • Vanja

    16.10.2017 23:56
    ???
    Da sutra lise zivota vase dete....ili bilo cije koje znate , drago vam je , odrastalo je uz vas...da li bi ste i tad postavili isto ovakvo glupo pitanje!??...zasto za ubice dece samo....mislim .....suvisno je objasnjavatim ne postoji veci zlocin od ubistva deteta ...isto tako i trudnice....
  • samo ja

    16.10.2017 23:31
    Au ljudi svaka vam cast!!
    Drago mi je da OPET mogu videti razumne komentare ljudi koji misle mozgom a ne srcem , nesto slicno kao sto je bilo i na onim temama od sexualnom obrazovanju, i uopste o pricama o sexu i o klincima..

    Slazem se, da je bezvezno praviti razliku izmedju ubistva deteta i bilo koga drugog.. razumem gnev ,ocaj, raspad od osecaja kada se nekom tako nesto desi.. ali zasto praviti razliku?
    A sta ako neko ubije roditelje nekom detetu? Iskreno ,sa realne, ne emotivne strane, to je jos gore ako neko mene pita.

    Kako god bilo , apsolutno sam uvek protiv smrtne kazne ,znam ovde je dozivotna u pitanju ... npr , ne zato sto neko mozda to ne zasluzuje, nego sto nikada ne mozes biti 100% siguran .. jedna anegdota, ko nije cuo , a nisam ni ja sve do pre po godine sasvim slucajno.. potrazite West Memphis 3 .. dokumentarac i prica o 3 tinejdzera 15-18g koji su navodno tamo `93ce tako nesto , ubili 3 deteta od 8g ,i proveli skoro 20g u zatvoru da bi tamo negde 2011 ili 2013.. bili pusteni na slobodu uz "only in America" dogovor , da priznaju da su pocinili zlocin iako i dalje tvrde da su nevini?!?!? .... Kako god jedan od njih troje je tako izbegao smrtu kaznu.. dal su uradili to ili ne tesko je reci .. najbolje je pogledati sve to koga zanima pa da se i sami svi uvere koliko je sve to komplikovano kada se tako nesto desi, nije to obican holivudski film..
    Nemam nista protiv dozivotne kazne , ali ne da bude selektivna ,uostalom , i sve ostalo sto je selektivno , ne valja.
  • antinatalism

    16.10.2017 23:10
    https://youtu.be/6bcKU-ekDtE
    Roditelji su ti koji decu osuđuju na smrt donošenjem na ovaj svet.
    Eventualne ubice samo ubrzaju roditeljsku presudu. To ih naravno ne oslobađa od odgovrnosti, ali treba reći celu istinu o uzrocima i posledicama.
  • PREVENCIJA

    16.10.2017 23:01
    Dragi RODITELJI osnova je PREVENCIJA što puštate decu da odaju sama noću.
    Dajte zakon o vremenu kada maloletna deca treba da su kod kuće i kažnjavajte roditelje.
  • Deks

    16.10.2017 22:13
    Skandalozan predlog, zašto bi javnost trebalo da bude zaštićena samo od ubica dece, zašto ne i od ubica žena, starijih osoba, muškaraca...? Fondacija Tijane Jurić ovakvim postupcima i protivustavnim predlozima iz dana u dan gubi ugled i svrhu postojanja.
  • pisemkomentar

    16.10.2017 22:09
    Kako da budemo članica Saveta Evrope ako to uvedemo? A nije da nam ne treba jer Srbija je rekorder po broju gradjana koji u Savetu Evrope tuže sopstvenu državu jer nemaju kome više u njoj da se obrate.
  • razlika

    16.10.2017 21:15
    zašto ne doživotni zatvor i za bilo koje drugo delo koje je surovo i sa teškim posledicama? ispada da je veći zločin ubiti dete nego 20 trudnica ili uopšte drugih ljudi... uz svo poštovanje prema ličnim tragedijama, ova država klizi u podilaženje i populizam u svemu, u kažnjavanju pogotovo. postajemo kao masa u srednjem veku koja se naslađivala javnim pogubljenjima, spaljivanjem veštica i ostalim surovostima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna