Autor: Tanjug

Info
22.03.2018.
13:00
Automobili koji se u Nemačkoj proglašavaju za otpad ne mogu se uvoziti u Srbiju, poručio je ministar životne sredine Goran Trivan na otvaranju sajma automobila u Beogradu.
  • Sinisa

    23.03.2018 13:36
    Kurta i Murta jasu li jasu
    kad plate budu nemacke onda zavodi nekakve standarde seljacino!
  • janjanin

    23.03.2018 08:12
    tihi
    A ti Tihi pasos u djep pa put pod noge.Dovezes sam sebi clia i mirno spavas
  • Gas, gas

    22.03.2018 16:08
    Ako ste već odgovorni za ekologiju zašto ne stimulišete vožnju na gas u SRB tako što će se država odreći drakonskih akciza i poreza.Ovako pričam ti priču gde magarci riču, a ministri ruse.
  • hahaaa

    22.03.2018 15:28
    Koja drzava? Austrija? Madjarska? Poljska? Neke druge pogranicne zemlje Nemackoj? Naravno da ce spreciti, pa nisu otpad pa da uvoze otpad. Sto je to vest? Gde god postoji drzava, naravno da ce spreciti. Ali zato kuku onima koji se nalaze u naseobinama naroda koje nisu drzave, nego korupcionaske mafijaske organizacije.
  • Aleksandar

    22.03.2018 14:51
    Mislim da je došlo vreme da se vratimo konjskoj zaprezi. Ako im je već toliko stalo do ekologije, iako svi znamo da im je to zadnja rupa na svirali, konj traži samo da bude sit, ne menjaju mu se delovi i sl., iako bi oni vrlo brzo i tu smislili nešto besmisleno, kako bi običnom svetu zavukli ruku u džep...
  • Raka

    22.03.2018 14:23
    A sve "zastave" nisu otpad? Razni pezo, reno,golf, opel... mucenici od 30 leta su bolji? Manji zagadjivaci?
  • Zivan

    22.03.2018 14:17
    Rešenje je preusmeravanje robnog i putničkog prometa na železnicu; dakle, revitalizovati pruge i zapuštene pružne pravce, te podstaći u nas posve zagubljenu industriju šinskih vozila.
  • BlasteR

    22.03.2018 14:11
    Ekologija
    Hocete ekoloski prihvatljivija vozila? Zasto onda naplacujete dazbine pri konverziji vozila na Tecni Naftni Gas? Zasto drzava ne podstice konverziju, a ne da je jos naplacuje? Sta ce nam akcize na TNG? Poznato je da vozila na TNG izbacuju manje CO2 i prakticno u opste ne zagadjuju okolinu.
  • saruman

    22.03.2018 14:10
    The Chosen One
    Gosn Trivan, ti ionako koristiš službeni auto za sve i svagdije, tako da ne beri brigu šta ćemo mi sa 300-400e platom da vozimo. I nemoj ti da odlučuješ o tome, prepusti nešto i velikom Vođi, ipak je on taj izabrani.
  • Kupac

    22.03.2018 13:54
    Moji novci - moja stvar
    Ovde svi smatraju da onaj koji od svoje mukom skupljene crkavice ovde kupuje polovan auto - da ne zna šta radi, ne zna šta da gleda i da to olako radi. Da ga je veoma lko prevariti.
    Da će baciti svoj novac. U Srbiji?
    E, nije tako.
    Boljeg kontrolora od kupca ti ovde ne treba.
  • sale

    22.03.2018 13:26
    pa sad
    Molim dusebriznika da ne brine o gradjanima, bice nam bolje, hvala unapred
  • Tihi

    22.03.2018 13:23
    Istina
    Udri po ovim svercerima i preprodavcima sto u EU kupuju auta na Kilo za 500 eura a ovde prodaju ko nova a ne placaju nikome i ne garantuju ispravnost vozila ! Tako je dosta vise muljavine ove sirotinje i njenog pljackanja idi uvezi krs u Hrvatsku ako mozes sa sve laznim papirima zagitovan i odstampanim potvrdama amss ,malo sutra tamo postoji zakon a ne ovi muljatori po carinarnicama i lopovi
  • Grabi gde možeš!

    22.03.2018 13:10
    Ovako vidim izjavu
    Krajnje je vreme da ministri, poslanici i njihova rodbina - preuzmu uvoz i kontrolu polovnih automobila.
    Da lepo donesu zakon, licenciraju svoje ljude pa lepo krenu s uvozom ISTIH TIH POLOVNIH automobila koje bi sada deklarativno d azabrane - uz beznačajnu proviziju od 2000 evra po automobilu.
    Ali - overenu njihovim pečatom, a i pečatom part.... ovaj, države.
    Pretpostavljam da bi se kontrolori tog uvoza zvali autofireri.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna