Autor: 021.rs

Info
14.05.2018.
09:17 > 10:06
Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva saopštilo je se protivi uvođenju dodatnog tehničkog pregleda za vozila starija od 15 godina.
  • Vera

    19.05.2018 20:27
    Za Dragana
    I u Francuskoj gde imam registrovan auto star 17 godina, tehnički se obavlja svake druge godine, dok taksi vozila, autobusi i uopšte, vozila namenjena za prevoz putnika, imaju obavezu da obave tehnički svakih 6 meseci. Ja plaćam porez jedan jedini put, kada registrujem auto na sebe, a vlasnici kola starijih od 10 godina plaćaju 50% manje poreza prilikom prenosa.
    Ovde se registracija naplaćuje svake godine???
    Znaju naši političari sve to, ali oni traže načina da iscede narodu što više novca. Zato su izglasali i zakon o zameni tablica svakih 5 godina.
    Ovde se izglasavaju i primenjuju zakoni koji imaju za cilj da pljačkaju i uništavaju narod, a ne zakoni koji bi zaštitili našu životnu sredinu, zaštitila naša deca, naše zdravlje...
  • milunher

    15.05.2018 07:12
    lopovi
    Moj auto je star 15 godina i tvrdim i garantujem da moze 3 godine da ne ide na tehnicki jer je u izvsnom stanju.To je cit lopovluk Jadan je onaj narod kom drzavu vode lopovi i kriminalci
  • Baks

    15.05.2018 02:02
    Aaaaa
    Moze registracija na 6 meseci...
  • Dragan

    14.05.2018 17:52
    Negotin
    U Nemackoj je tehnicki na svake dve godine , sta o tome mislite da damo predlog jer idemo ka evropi da kopiramo nemacku !!!
  • Ivek

    14.05.2018 17:22
    Idioti
    Ne kapiram sto se prave pametni, kad je ocigledno da to nisu. Zasto izmisljaju toplu vodu?
    Ako je vec tako kako jeste, neka prepisu lepo nemacki zakon na kojem su pametni radili godinama i usavrsavali ga, koji nikoga ne diskriminise.
  • Maki

    14.05.2018 17:16
    Tehnički pregled
    Sve je to u redu sa njihovim zakonom i ustavom ali ima jedan mali problem 90% vozila u Srbiji su iznad 15god starosti.a što će tice da će banka imati profit i u to cisto sumnjam ,oce li banka dati kredit licu koje je nezaposleno ili lice koje je na poljoprivredi.Pu Srbijo nikad kraja vandalizmu
  • super Steva

    14.05.2018 16:55
    predlog
    A da ukinemo Agenciju za bezbednost saobracaja? Sta gubimo?
  • Miki

    14.05.2018 16:35
    Ovo treba da se odnosi samo na glasače velikog vođe ...
  • Celendzer

    14.05.2018 16:09
    Dupli tehnicki
    Dali ovaj vandalizam ima smisla za dupli tehnicki a svaki vlasnik vozila plati registraciju za celu godinu i kada dodje vreme za drugi tehnicki oni mu vozilo iskljuce da nemoze da vozi znaci bukvalno su oteli za drugi deo registracije pare od vlasnika sta vredi registracija kada nemoze da vozi. Ma to su sve lopovski mafijasi da samo uzimaju od naroda to malo sirotinje sto ostave u stranu da mogu sa svojom decom da izvuku do sledece plate stvarno nije uredu i znaju da nerade po ustavu i ladno su ga pregazili i opet rade po svom i radi svog interesa. Mi sto vozimo starija vozila mi bar ijole malo vise vodimo racuna a ovi sto imaju nivija vozila oni teraju i nerazmisljaju i svi udesi su sa maldjim od 15 god. Narode probudite se vec jednom dokle vise da nam namecu koje kakve gluposti i otimaju bedno zaradjen novac ...
  • Lemmy

    14.05.2018 15:34
    Kazu ovim potezom ce se drasticno smanjiti broj "krseva" na putevima ...
    Klasicna zamena teza i otimacina para. Sta, na jednom teh. pregledu nije moguce utvrditi da je neko vozilo "krs" nego je potrebno dva ? Problem je sto se i ovaj jedan teh. pregled ne radi kako treba nego se manje vise sve svodi samo na uplatu potrebnih taksi i poreza i to je to - vozi !!!
  • ZarJeBitno

    14.05.2018 15:03
    15000
    Do ovog momenta, peticiju je potpisalo 15708 ljudi.
  • sabe

    14.05.2018 13:29
    Samo ste jedno pogodili profitirace banke i lizing kuce. Ovde se ustav gazi na svakom cosku iskljucivo zbog interesa banaka. Gde je bese ono Dinkic?
  • Tata Ikun

    14.05.2018 12:51
    Prema mom zapažanju, od udesa koje sam video uživo preko onih na televiziji, garantujem da su u 90% slučajeva bili umešani noviji automobili. Tako da možete da se slikate sa pričom o bezbednosti.
    Ja bih slao ljude na "tehnički" prema broju napisanih kazni i prekršaja na putevima... Šta vredi ako neko ima potpuno ispravni BMW najnovije generacije ako ga gazi 200 kroz grad?
    A ove što predlažu debilne zakone bih slao u odgovarajuže zdravstvene ustanove.
  • Paja

    14.05.2018 12:18
    Nateraju me da platim punu cenu registracije za godinu dana, a onda za sest meseci me ne puste na tehnickom pregledu i zabrane mi da vozim auto za koji sam platio godisnju registraciju?! Mozda to i jeste po Ustavu, ko zna sta sve pise u tom Ustavu?
  • dragana

    14.05.2018 11:56
    Tehnički, malo (nam) je!
    Da se ja pitam najmanje jednom mesečno, svakog prvog u mesecu tehnički! Puna cena 12.000 rsd za sve, pa ko uspe da dođe na tehnički prvog, onda može u pola cene. Pored kamera i fotoaparata, obavezan rendgenski i ultrazvučni pregled vozila zbog krijumčarenja i pranja novca. Srbi su uvek bili "najbolji" prema svom narodu, isto kao i Rusi. Stoga su izmislili, homologaciju zatamljenih folija za stakla, stara srpska slova na tablicama ŠĐČĆŽ i XY bez Q, kvarljivu prvu pomoć, upaljena svetla u zemlji sa preko 200 sunčanih dana u godini, atest za plinske uređaje na 5 godina, radare na autoputu sa levkom, merenje prosečne brzine....Ima li kraja budalaština telepRontovanih, aerodrUmovanih i vazduPlohovanih....
  • Mile

    14.05.2018 11:29
    Eh, kad bi imali neki sud koji bar liči na ustavni. Ali, nažalost, nemamo. Da imamo ne bi neustavno pljačkali penzionere više godina, ne bi šef smene u policiji bio jedini krivac za razbojništvo u savamali, ne bi bilo neodgovornih za uzurpaciju vojnog helikoptera i pogibije u njemu za to vreme ... Pa sad, šta je tu dupli tehnički pregled vozila opljačkanih građana po desetostruko višim cenama od tržišnih. Ma ima toga tušta i tma... ali i ovo je zasad dosta za opis stanja i ravnanja.
  • aero casper

    14.05.2018 10:41
    tehnički je glupost
    zašto zato što ne proveravaju ispravnsot vozila... proveravaju kočnice i svetla i malo birokratije da l ise podudaraju brojevi šasije, motora itd... po neki zna i da gurne onu cev da meri izduvne gasove... u međuvremenu ne proveravaju vešanje, amortizere, dotrajalost kočnica itd... evo ja komotno prolazim tehnički sa automobilom 1997 godište, jer imam nove kočnice ( 100 € ) i ispravne farove.... a to što amortizere nemam, opruge prednja leva se raspala, auto vuče u levo na ravnom, desno kada kočim.... i zakonski ja imam ispravno vozilo... e da i zamazan mi je auto i git masom i glet masom i silikonom i nigde nemam korozije... i nije diskirminacija siromašnijeg sloja stanovništva već što ljudi sa prosečnim primanjima ne mogu sebi da priušte novije vozilo... tako da se generalno radi o diskimaciji srednjeg sloja stanovništva koji dobija crkavicu za preživljavanje a ne zarađenu platu a sve sa ciljem da "gospoda" imaju za skupštinski restoran...
  • ne pada

    14.05.2018 10:40
    mi na pamet
    ne pada mi na pamet da idem na dva tehnička pregleda, moj auto iz 2002 je bolji, očuvaniji, sigurniji od 90% automobila kasnijeg godišta. Održavam ga redovno, vozim ga normalno niti sporo niti brzo.........................SRAMOTA
  • Averel

    14.05.2018 10:14
    Skeptik
    Dva tehnička su tehnički neopravdano rešenje, iz više razloga.

    Što se tiče propisivanja minimalne cene tehničkog, time se onemogućava ljudima da nude loš kvalitet usluge "ispod cene" i time ubiju konkurenciju - što mi zvuči sasvim OK. Trebalo bi slično uvesti za sve usluge, uključujući i prosvetu, lekare itd.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna