Autor: Politika

Info
09.07.2018.
07:45 > 08:37
Operateri mobilne i fiksne telefonije ubuduće neće moći da naplaćuju penale za prevremeni raskid ugovora sa korisnicima i moraće da menjaju opšte uslove poslovanja.
  • svašta pomalo

    12.07.2018 17:07
    naive
    ne vredi kukati,ili plaćati pretplatu ili uzimati dopunu.na vama je da sami odlučite.
    a mobilni je nužno zlo za mnoge.
    ja lično pripadam onoj vrsti ljudi ,da otkako sam ga uneo u svoj život,više ne pamtim ničiji broj telefona.nisam siguran da mi je to plus.
  • BAKA

    11.07.2018 14:05
    TELEFON
    Ja sam mojoj unuci pre 4 godine uzela u Telenoru, gde sam vec desetak godina clan, mali decji telefon za dinar. To je neka mesavina post pejd i pri pejd usluge, telefon se vodio na moje ime i bio je ogranicen na 700 dinara. Ako se potrosi vise, moralo se doplatiti. Naravno, unuka je mala, jedva da je nesto i trosila. U maju ove godine ostetila joj se kartica i ja odem da promenim. Tamo mi daju neki papir da potpisem, ja mislim za karticu, a bilo je to produzenje ugovora na 12 meseci. Sto nisam citala sta potpisujem? Jer je iz mene stajala kolona nestrpljivih ljudi, koji su cekali na red, a ja imam 66 godina. Unuka je sada od oca dobila novi Android telefon, sa novim brojem i ovaj decji telefon joj vise ne treba. Pokusavam da ugasim taj broj i kazu mi da moram platiti 7000 na ime penala. Napominjem da JA licno imam prastaru Nokiu, dobijenu pe 10 godina, muzejski eksponat. NIKADA NISAM TRAZILA NOVI TELEFON ZA 1 DINAR, a imala sam pravo svake dve godine, jer su mi automatski produzavali ugovor, ne pitajuci me. A unuka je za ove 4 godine potrosila za jednu mesecnu pretplatu, jer je mobilni koristila samo da se na minut, dva javi roditeljima, ili bakama i dekama. Sada cu da se zalim RATELU, Palmoticeva 2, 11000 Beograd, telefon 011 3242673.
  • B

    10.07.2018 21:27
    kakvi znalci
    pricaju o impulsima u mobilnoj telefoniji...
  • Provereno

    09.07.2018 15:32
    Ne morate raskinuti ugovor, zamrznite ga do isteka ugovorenog roka, pa ga onda raskinite bez placanja! Kako? Jednostavno, trazite od operatera premestaj prikljucka i dajte mu adresu na kojoj ne postoji njegova infrastruktura (Kamenjar, Ribnjak, Paragovo...), a njima se ne isplati da samo zbog vas razvlace kablove i onda trazite zamrzavanje usluga, jer oni ne mogu da vam pruze usluge na vasoj novoj adresi!
  • milicica

    09.07.2018 15:20
    pa sta bi vi hteli
    Da kupite najskuplje telefone i da vas Telekom, Telenor ili SBB kreditiraju bez zarade , pa plati telefon po skupljoj ceni u prodavnici i sklapaj povoljnije ugovore kod koga hoces i raskini ako ti ugovor ili usluga ne odgovaraju sto do sad nisi mogao i ovo je po novom po meni vec mnogo bolje.
  • sale novosadjanin

    09.07.2018 14:30
    bagra...impulsi su skuplji 7-10 x nego u evropi...pokusavam sa mts da raskinem ugovor vec 7 meseci...nista im nisam duzan ni za impulse niti za telefon..nista,a opet mi salju preteca pisma...trazio sam samo da mi taksativno navedu koje gubitke im pravim raskidanjem ugovora...
  • dule

    09.07.2018 12:49
    Biće mrtvo slovo na papiru. Osnovna usluga, bez ugovorne obaveze će biti besmisleno skupa. Prvi najslabiji paket će biti 50% od toga, ostali još jeftiniji. Prebacivanje će se isplatiti možda prvih mesec-dva, posle toga ni u ludilu.
  • Pera

    09.07.2018 11:35
    Nece biti nikakve zloupotrebe.

    Korisnik ce platiti razliku izmedju pune cene i cene koju je dobio na osnovu potpisivanja ugovora. Tj. doplatice razliku. Ako je uzeo telefon za dinar, morace da plati punu cenu.
    Tako da operateri nece biti na steti.

    Ovo se uvodi pre svega zbog telekomunikacionih operatera koji prakticno ne daju nikakav popust kada uvode ugovornu obavezu prema korisniku kako bi onemogucili korisnika da promeni operatera ako je nezadovoljan uslugom.
  • Nije

    09.07.2018 10:59
    ovo
    Nije ovo potez koji se radi zbog nas "jadnih" građana, nego Telekom sprovodi bar za Novi Sad znam, optičke kablove, a samim tim i kvalitetniju vezu-internet pre svega.

    Kako bi onda građani lakše prešli sa SBB-a na Telekom.

    Ovde se radi o borbi vlasti (države) protiv SBB-a i te grupacije...……………...
  • Kokakole

    09.07.2018 10:37
    Vidim da ne znate ni da čitate. Čak i vidite delove teksta koje drugi niko ne vidi kako bi mogli da drobite. Jeste, biće tako. Odeš kod svih operatera i uzmeš po telefon za dinar, raskineš ugovor i kasnije prodaš telefone za po 500 evra svaki i obogatiš se. Kako bi bilo više kinte, povučete i babe i dede sa sela da i oni uzimaju. Za godinu dana se pojavljujete po Bukovcima u mercedesima. Eto vam biznis ideja. Operateri će za tu priliku nuditi samo najskuplje i najnovije modele. Vlada misli da uvede i prodaju stanova preko operatera pod istim uslovima kako bi se narod skućio za dinar do dva.
  • deda

    09.07.2018 10:28
    realno je da ce telefon recimo morati da se otplati, oni bi bili u obavezi da ga otkljucaju i to je sve, bar ja tako ovo razumem, mozda ce biti i posebni ugovori za telefon i usluge, nije bas precizno napisano ali to mu je to
  • /

    09.07.2018 10:12
    /
    'ubuduce' je od kada?

    i bas kada telekom siri kablove.
    bata gubi deo trzista?
  • NS

    09.07.2018 10:10
    Da li je to predlog?
    Od kada ce se primenjivati ako ja vec odluka ?
  • Pera

    09.07.2018 10:05
    Ovo je dobra vest.

    Ako se bude primenjivala dovesce do viseg kvaliteta usluga.
  • marko

    09.07.2018 09:44
    Ono što je jako važno primetiti, a lako se previdi je sledeće:

    Ovo je već godinama zabranjeno zakonom o zaštiti potrošača, samo što su operateri opušteno kršili taj zakon.

    Ministarstvo ne mora da donosi posebnu uredbu sa svaki paket koji telekomi nude, imamo zakon samo da se neki sudija usudi da sudi ;)
  • AleksaBukovac

    09.07.2018 09:36
    Istina
    Koja država, koji diletanti, zamislite situaciju da dođe osoba i uzme uređaj IPHON X za 1 dinar uz najveću pretplatu i posle 2 meseca hop želi raskid ugovora, dobija telefon bukvalno za dž. Ovim načinom razmišljanja i rešenja lopovski operateri će poskupiti svoje usluge zbog par razmaženih korisnika i segamega stručnjaka u ministarstvu a to što se uvozi i prodaje najgori škart to nije bitno .
  • gari

    09.07.2018 09:30
    @Sale
    Iz teksta zaključujem da bi u tom slučaju takvi korisnici morali da otplate koliko im fali do pune cene tog telefona kojeg su kupili. U tekstu je naveden primer sa popustom na pretplatu.
  • sale

    09.07.2018 09:04
    Ocekuje se najezda nepismenih "nezadovoljnih korisnika" koji ce uzimati skupe telefone i pokusavati da raskinu ugovore posle 2 meseca...
  • Surfer

    09.07.2018 08:49
    Sjajna vest, odglavljuje se operaterski bezobrazluk polako!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna