Autor: Tanjug

Info
16.09.2018.
12:41
Učesnici šetnje za pravoslavne i porodične vrednosti, koja je organizovana u Beogradu u znak protesta protiv Parade ponosa, zaustavljeni su u blizini raskrsnice Bulevara kralja Aleksandra i Ulice kneza Miloša u Beogradu.
  • Komifo

    20.09.2018 20:20
    @Sever Srbije

    Nema većeg komplimenta nego kada ti u glavu srbnut balavac kojem roditelji još plaćaju internet kažu da si 'bolestan'.

    Tako ti je to kad nekadašnja zemlja postane dijagnoza.
  • Sever Srbije

    19.09.2018 23:09
    Kolonoskopija jeste medicinski evidentiran slucaj sta se bunite vidi te da ste bolesni!
  • Vlada

    19.09.2018 20:43
    @Oblivion

    A evo 2018. godina je, a verski zanos se i dalje ne smatra ozbiljnim mentalnim poremećajem.

    Jbg, medicina je kao i pravda, spora ali jednom dostižna.
  • trt

    19.09.2018 17:37
    @Oblivion
    Bolje se vratite u oblivion sa takvim stavovima.
    Još homoseksualci treba da su vam zahvalni što ih ne smatrate "pravim" bolesnicima. Ko ste vi da bilo šta smatrate i bilo koga etiketirate i karakterišete? Ko vas je pitao?
    Pozivanje na promenu stava struke prema homoseksualnosti vam je zlonamerno i jednostrano. I hrišćani su nekad bili razapinjani, bacani lavovima, navodni jeretici i veštice spaljivani na lomači... Pa se to više ne radi. Pogrešni stavovi se menjaju, a to što homoseksualnost više nije poremećaj je jedan od primera.
    Bolesti potencijalno imaju leka. Gde je lek za homoseksualnost? Nema ga, niti će biti. To nije poremećaj nego manjinska sklonost, uvek će biti manjinska, ne može se dobiti gledanjem Parade, ne može se odlučiti da se bude gej - ljudi se takvi rađaju i sve to vas i vaša prava ni najmanje ne ugrožava.
  • Vlada

    19.09.2018 15:24
    @3

    Još kad bi postojali pametni homofobi :))
  • 3

    19.09.2018 10:57
    Cega se pametan stidi time se glup ponosi. :-)
  • Oblivion

    19.09.2018 07:08
    “For 1992. The World Health Organisation declassifies homosexuality as a mental illness in the latest edition of its list of diseases and health problems, the ICD-10.”

    Nikada niko potezom pera nije mogao da promeni stvarnost, pa neće ni sada. Da podsetim, šiptarska paravojska je bila opravdano na listi terorističkih organizacija, a onda je sa te liste precrtana i stavljena na listu boraca za oslobođenje (od čega, od koga?). Nekome je to vrlo odgovaralo. Ne tako davne 1992. godine, neko na vrlo visokom položaju se dosetio da njegov homoseksualni sin više ne treba da nosi obol bolesnika, pa je homoseksualizam skinut sa liste bolesti i prebačen na listu demokratskih sloboda. Da se razumemo, ne mrzim homoseksualce, ne smatram da su to pravi bolesnici, pogotovo da nisu kadri da funkcionišu u poslovnoj sferi, međutim, homoseksualizam je svakako poremećaj, a ne demokratsko pravo i treba to prihvatiti i pomoći takvima na nivou pojedinca, ali potpuno je neverovatno da homoseksualizam postaje mas pokret, kao da se radi o nekom evolutivnom novom ogranku Homo Sapiens vrste.
  • dule

    18.09.2018 22:26
    Šta ja znam, meni su po porodične vrednosti mnogo pogubniji ovi rijaliti programi, starlete i splavovi nego homoseksualci i njihovi zahtevi za bračnu zajednicu i slično.

    Al dobro, to sam ja, izgleda da se ne uklapam u srpsku definiciju čoveka domaćina.
  • trt

    18.09.2018 19:56
    @mrt
    Kao što vam je neko napisao - kada ste vi izabrali da budete strejt?
    Da li je neko vreme bilo upitno da li ste gej ili strejt pa ste vi na kraju presekli i odlučili da ste strejt?
    Da li to znači da se u nekom momentu možete predomisliti i promeniti tabor?

    Ne!
    Niko ne bira da li će biti gej ili strejt. Ljudi se takvi rađaju.
    I pošto se takvi rađaju, zbog toga ne smeju biti diskriminisani jer nije stvar izbora.
    Vama izgleda ne vredi objašnjavati...
  • @mrt

    18.09.2018 18:17
    Prosvetli me, kada si ti izabrao da budeš strejt? Istog dana kad si izabrao da budeš glup, ili..?
  • Rusofil_IQ0

    18.09.2018 16:35
    Meni je dosta i jednih i drugih, podeliti im motike i lopate pa nek se biju na nekom ostrvu!

    Danas a i uvek je bilo drugacijih i ono sto im treba obezbediti je to da ih niko zbog svoje razlicitosti ne sme dirat!

    Ali ako misle da oni svoju ideje i zelje mogu da projektuju na vecini grdno se varaju! normalnim ljudima je dosta skotova i spodoba u oba tabora i mi kad se dignemo nece vas biti ni jednih ni onih levicarskih ljubavnika ni desnicarskih zadrtih maloumnika
  • mrt

    18.09.2018 13:06
    @ trt
    Imaš pravo slobodnog izbora. Sam si birao da budeš gej. Čim si izabrao gej "partnera" ta "veza"
    ne može biti brak.
    Ti si sam izabrao partnera sa kojim opcija braka nije moguća.
    NIje do diskriminacije drugih. Do tebe je.
  • trt

    17.09.2018 17:49
    jednaka prava
    Ovde izgleda 1 homofob piše komentare pod različitim imenima.
    Svrha braka nije potomstvo. Potomstva je bilo i pre nego što je smišljena institucija braka. A ima ga i van braka. Potomstvo imaju i LGBT osobe još kako. Brak je zajednica 2 osobe. U toj zajednici može i ne mora biti potomstva.
    Sklapanjem braka se jednim potpisom reguliše čitav niz prava i obaveza, bez potrebe za trčanjem kod advokata za sve.
    Hetero veze se ozvaničavaju ili kao brak ili kao vanbračna zajednica, ali ono što im je zajedničko je mogućnost izbora.
    LGBT nemaju ni "i" od ovog izbora.
    LGBT ne mogu da za svaku sitnicu trče kod advokata, plaćaju ga i možda ne uspeju da regulišu svoja prava i obaveze ni tako.
    LGBT su ravnopravni državljani koji plaćaju porez i doprinose te zaslužuju jednaka prava.
    Sva sreća se ne pitaju ovi homofobi iz srednjeg veka ama baš ni za šta. Mic po mic, prava će doći, a oni će onda shvatiti da ništa nisu izgubili.
  • Mastodont

    17.09.2018 16:37
    @Poreski obveznik

    Još jednom ću ponoviti, ali ne zato što gajim iluzije da ćeš nešto naučiti, nego da istaknem koliki si primitivac. Brak apsolutno ne uređuje ‘obezbeđenje buduće populacije’. Ono se uređuje samo bez problema, i na to se pale samo degenerici koji su u fazonu ‘krv i tlo’, znači ekipa koja ni ne treba da se razmnožava, makar koliko para donosili u budžet. Što se tiče pravnih odnosa, već ti je rečeno i da nisi idiot razumeo bi – za sve ono što brak uređuje hetero parovima, treba da uređuje i LBGT zajednici. Skičavci sa krstačom imaju puno pravo na svoje ‘paradiranje’, što zapravo rade stalno, ali kad krenu na nasrću na drugi skup, treba ih temeljno ispeglati, pohapsiti i strpati na robiju. Kraj priče. Pa da vidiš kako će posle toga obezbeđenje ove druge parade malo koštati društvo – i sasvim sigurno malo koštati tebe, pošto je sigurno da društvu ne doprinosiš naročito.
  • Poreski obveznik

    17.09.2018 08:36
    @ Mostodont
    Primarna svrha braka je obezbedjenje buduće populacije da bi društvo opstalo.
    Uredjenje odnosa izmedju dvoje ljudi u emotivnoj zajednici reguliše se medjusobnim dogovorom i emocijama.
    Ko želi da MATERIJALNI status emotivne zajednice na papiru reguliše (čitaj novci) , neka ode kod advokata i sačini ugovor , overi kod notara i reguliše sve što želi i što mu je cilj.
    Ne vidim svrhu ove skupocene nazovi parade od 500.000 er na račun poreskih obveznika (pretežno hetero), osim lične promocije i propagiranja seksualnih opredeljenja, gej zajednice koja društvu ne može obezbediti populaciju i opstanak.
    Što se tiče šetnje "sa krstačom" i oni imaju pravo na izražavanje svog stava. Njihova "parada" je manje koštala poreske obveznike,a hetero učesnici iste doprineće društvu i stvaranjem nove populacije tj novih poreskih obveznika koji će u budućnosti puniti budžet.
  • Mastodont

    17.09.2018 07:46
    @Prodavanje magle

    Evo kako već kapiraš bolje, nikogoviću s hiljadu potpisa. Ovo kretenisanje s krstačom, koje ja kao hetero osoba sasvim sigurno ne prepoznajem kao hetero ponašanje, za razliku od homoseksualnosti se ne pojavljuje ni kod koje druge vrste u prirodi i najlepše što mogu da ga nazovem je 'skičanje'. A metode sam dole naveo i svesrdno ih podržavam.

    @mrt

    Kritikovanje parade zbog troškova obezbeđenje od nasilnika je svojstveno likovima kojima je žena kriva što je dobila batine jer je 'izazivala'. Primarna svrha braka u modernom društvu je uređenje odnosa između dvoje ljudi u emotivnim odnosima, a ne 'obezbeđivanje društvene populacije'. To posebno ne bi bila svrha braka u kojem bi bio ti, pošto nema društva kojem bi koristilo tvoje dalje razmnožavanje.
  • mrt

    16.09.2018 22:43
    @trt
    Samo hetero zajednica života može biti brak, jer je svrha braka radjanje i podizanje dece,a taj uslov ne može da ispuni gej zajednica života.
    Kada bi svi bili gej, ljudski rod ne bi postojao za pedesetak godina.
    U tome je razlika . Ako nešto suštinski nije isto ne može biti ni pravno jednako. Partneri u hetero zajednici nisu povezani samo medjusobno,već i preko dece i emotivno i pravno.
    Razlika izmedju hetero braka bez dece i gej zajednice života je u tome što je unapred poznato i jasno da gej zajednica neće obezbediti društvu populaciju,a za hetero brak se to unapred ne može znati, uglavnom se iz hetero braka deca radjaju.
    Opšti društveni interes je hetero brak,a ne gej zajednica. To je kvalitativna razlika.
  • Prodavanje magle

    16.09.2018 22:23
    @Mastodont
    Javno izražavanje seksualnih opredeljenja pedera i lezbejki je ljudsko pravo i ponosno paradiranje, dok je okupljanje i šetanje radi javnog iskazivanja hetero opredeljenja "skičanje" i ugrožavanje prava ovih prvih?
    Pa se čak zalažete i za primenu "jasnih metoda" radi suzbijanja javnog pokazivanja drugačijeg stava i mišljenja od vašeg?
  • Muka mi je od vas

    16.09.2018 22:04
    @trt
    Toliko ste samoživi i slepi prema svim problemima sem vaših, tako “okrećete” činjenice da ogroman novac, koji se troši da bi se vi propagirali, nije zbog vas nego drugih, da mi je muka od svih vas.
  • trt

    16.09.2018 21:07
    @Poreski obveznik
    Imate pravo da se protivite isto kao što imaju pravo oni što paradiraju na slobodno okupljanje i iznošenje svojih stavova jer tako kaže Ustav.
    A to što njihovo okupljanje 1 ili 2 dana u godini košta toliko koliko košta (mada ne znam odakle vam taj podatak) i što se vaši poreski novci troše i za to zahvalite nasilnicima, navijačima, propalitetima i ostalima koji bi bez policijske zaštite, kao što su već radili, fizički napali učesnike, prebili ih ili ubili.
    Vaš novac ne troše oni koji paradiraju nego oni od kojih treba štiti ove koji koriste svoje ustavno pravo da šetaju.
    Razmislite malo.
  • Poreski obveznik

    16.09.2018 18:54
    Organizacija parade košta budžet 500.000 eur.
    Imam li ja ljudsko pravo da se protivim da se budžetske naše pare troše u ove svrhe?
    Učesnici neka skupe privatne donacije od onih koji žele ovo da finansiraju , pa nek paradiraju i ponose se o svom trošku do mile volje,
    Za lečenje bolesne dece skupljamo pare SMS,a za ovu paradu ladno plati budžet 500.000 eur.
    I još nam prosipaju maglu da su im prava ugrožena.Koja prava? Možete biti i ministri bez diskriminacije.
  • Mastodont

    16.09.2018 18:44
    @Svi se ponose

    Bravo, shvatio si prvi deo. Samo što njihovo pravo na drugačiji seksualni identitet ne ugrožava TVOJA prava ni na koji način. Ugrožava ti osećanja i tvoje lično shvatanje univerzuma, taman npr. kao što to što ti tako ofraničen postojiš vređa moja. A kad se skupljate da skičite na njih, vašim 'pravo' ugrožavate njihova.

    Taj drugi deo ti je problem da razumeš, ali kao što sam naveo, postoje jasni metodi rešavanja toga.
  • Švaler

    16.09.2018 17:49
    @mrt
    Što se tiče pojma familija, to su krvni srodnici. Porodicom se smatraju partneri sa decom.
    Tako da si neka " prava" sam sebi uskratio.
    Što se tiče imovine, slobodno ugovaraj sa "partnerom" šta hoćeš. Ko nema dece, nema nužnih naslednika da potražuju nužni deo.
    Važno je da je "partner" voljan da zaključi govor,.
    Nema potrebe da šetaš, poseti advokata .
    Evo ja pored dece i žene imam i švalerku. I ona nije ravnopravna sa mojom ženom i decom u mnogim stvarima i u gorem je položaju od tebe, ali ne paradiramo zajedno i ne ponosimo se time.
    Svesni smo da smo sami izabrali , a i ti si sam birao.
  • trt

    16.09.2018 16:50
    @mrt
    A da u ime Ustavom proklamovane ravnopravnosti, onda i vi kao hetero se odreknete prava koja vam brak daje pa isto trčite kod advokata i plaćate ga kako biste ostvarili sva ova nabrojana prava - nasleđivanje, izdržavanje itd.?
    Ne izjednačavajte vanbračnu zajednicu i prava koja traže LGBT. Vanbračnu zajednicu sklapaju hetero parovi koji iz ovog ili onog razloga neće u brak i kojima su delimična prava i obaveze sasvim dovoljna. Da nisu, sklopili bi brak.
    LGBT ne traže delimična prava, nego jednaka prava.
    I ono za posetu bolesnog partnera u bolnici, njegovu negu, izlazak sa posla u tim slučajevima... vidim ne spominjete. Je l' i za to da se prvo trči kod advokata pa onda u bolnicu?
    Vi ništa ne gubite izjednačavanjem. Izuzetno ste sebični i loša osoba po svoj prilici.
  • Svi se ponose

    16.09.2018 16:36
    @ Mostodont
    Ljudska prava nisu neograničena.
    Ograničena su pravima drugih.
    Pravo na šetnju jednih, ne znači da drugi koji imaju suprotan stav ne mogu da šetaju.
    Niti možete lepiti etikete onima koji vas ne podržavaju.
  • ...

    16.09.2018 16:24
    I lgbt su hrišćani
  • mrt

    16.09.2018 16:23
    @trt
    Sva ta prava koja navodno nemaš možeš da regulišeš medjusobnim ugovorima i overenim ovlašćenjima , samo je potrebno da posetiš advokata da ti objasni.
    Pravo na nasledjivanje po zakonu nemaju ni vanbračni partneri onih koji se "ne razlikuju", ali oni to regulišu ugovorom o poklonu, testamentom, ugovorom o doživotnom izdržavanju i slično ako žele..Neka i oni koji se "razlikuju" urade isto ukoliko "partner" želi da ih materijalno obezbedi i potpiše sva ovlašćenja za slučaj potrebe . Nije komplikovano.



  • Marko

    16.09.2018 16:07
    Samo da citiram...
    "Ti imaš vjeru? Imaj je sam u sebi pred Bogom." (Rim. 14; 22)
  • Mastodont

    16.09.2018 15:58
    @mrt

    Neshvatljivo je kako toliko ljudi može da bude toliko glupo i zaostalo a da opet vodi funkcionalan život. postoje lična prava koja pripadaju 'između četiri zida', a sva ona na koje heteroseklsualci imaju prava i izvan njih pripadaju u homoseksualcima. Sa druge strane, vernici imaju puno pravo da praktikuju sve ono što im vera diktira (što naravno niko od vas ne radi, birate samo ono što vam se sviđa), i NULA prava da to namećete bilo kome drugom, ili da negodujete protiv TUĐEG ponašanja zato što je VAŠA vera protiv toga.

    U suštini problem homofobije je, kao i problem migranata, samo problem borbe protiv verske zatucanosti koja se leči jakim merama. Slobodan si da veruješ u šta hoćeš, a ako to namećeš drugima, leče te otkazom, novčanim kaznama, pa i pendrekom i zatvorom kad se otmeš kontroli.
  • trt

    16.09.2018 15:53
    @mrt
    Zna se šta se radi u svoja 4 zida i nikom za to ne treba vaše odobrenje.
    Ali život se ne živi samo u 4 zida i ustavna prava prevazilaze 4 zida.
    Između ostalih: pravo na nasleđivanje, pravo na ozvaničenu zajednicu (kako god se ona zvala), pravo na posećivanje bolesnog partnera u bolnici u slučajevima kada je poseta dozvoljena samo članovima familije, pravo na traženje slobodnih sati od poslodavca da bi se izašlo i posetilo bolesnog partnera ili brinulo o njemu ili otišlo na sahranu (u najgorem slučaju)...
    To su praktične stvari i prava koja oni koji se "ne razlikuju" uzimaju zdravo za gotovo, a koje kada bi dobili i ovi drugi što se "razlikuju" apsolutno ne bi umanjila bilo koja prava većine.
    Samo bi se ispravila nepravda. Ništa ne gubite, zašto ste onda sebični?
  • Prle

    16.09.2018 15:53
    Ahaha
    Kad ce parada u Pristini i Sarajevu i oni bi u EU????
  • skeptik

    16.09.2018 15:46
    Kada samozvani propagatori pravoslavnih i porodičnih vrednosti izađu na ulice u znak protesta protiv Parade ponosa a to ne čine kada je u pitanju recimo pedofilija u crkvi ili orkestrirani politički linč jednog igumana sa Kosova, svaki zdravorazuman čovek ne može a da ne posumnja u ispravnost njihovih motiva.
  • trt

    16.09.2018 15:45
    @ -#-
    Da vam objasnim u čemu je razlika i zašto jedni treba da se ponose a drugi ne.
    Ko danas paradira prosto ostvaruje svoja ustavna prava i na jedan šaren, šašav i otkačen način uz muziku i zabavu ukazuje na svoju neravnopravnost i na svoju različitost koja ih čini onim što jesu, a zbog čega treba da se ponose jer su rođeni takvi.
    Ovi drugi što poju nisu izašli zato što se ponose, zato što su hrišćani, zato što doprinose bilo kakvom poboljšanju... Izašli su kao reakcija. Oni reaguju, protestuju zato što ulicama danas šetaju oni koji imaju ustavno pravo da šetaju.
    Eto u tome je razlika. Kada ovi drugi budu izabrali bilo koji drugi dan da sebe predstave i ukažu na svoje probleme, tada će i oni imati (možda) čime da se ponose. Danas nemaju čime.
  • trt

    16.09.2018 15:44
    @ -#-
    Da vam objasnim u čemu je razlika i zašto jedni treba da se ponose a drugi ne.
    Ko danas paradira prosto ostvaruje svoja ustavna prava i na jedan šaren, šašav i otkačen način uz muziku i zabavu ukazuje na svoju neravnopravnost i na svoju različitost koja ih čini onim što jesu, a zbog čega treba da se ponose jer su rođeni takvi.
    Ovi drugi što poju nisu izašli zato što se ponose, zato što su hrišćani, zato što doprinose bilo kakvom poboljšanju... Izašli su kao reakcija. Oni reaguju, protestuju zato što ulicama danas šetaju oni koji imaju ustavno pravo da šetaju.
    Eto u tome je razlika. Kada ovi drugi budu izabrali bilo koji drugi dan da sebe predstave i ukažu na svoje probleme, tada će i oni imati (možda) čime da se ponose. Danas nemaju čime.
  • Weed smokers

    16.09.2018 15:44
    Hocemo i mi paradu i da nas niko ne maltretira!
  • Mastodont

    16.09.2018 15:34
    U suštini ovo je isto pitanje kao i pitanje migranata u Evropi. Na napade na ljudska prava od strane zatucanih verskih fanatika treba da se odgovara novčanim kaznama, pendrekom i zatvorom.
  • mrt

    16.09.2018 15:03
    @ trt
    Ti što se" razlikuju" mogu neometano u svoja četiri zida da upražnjavaju svoja ustavna i ljudska prava , niko ih tome ne sprečava.
    Kao što to čine i oni koji se "ne razlikuju".
    Ali kada smo kod ustavnih i ljudskih prava da se paradira ulicama i iznosi svoj stav ,onda ih imaju svi pa i hrišćani.
    Ako idu u zatvor jedni, treba u zatvor da idu i drugi ili da svi neograničeno paradiraju dok se ne umore.
  • pajo patak

    16.09.2018 14:37
    neko fali
    gde je Pahomije ?
  • Novosađanka

    16.09.2018 14:10
    Hahahaha
    Pa zar bog nije stvorio čoveka prema svome liku, ili kako ono beše?:)
  • Tata Ikun

    16.09.2018 14:08
    @Marko
    Bruka nije njihova, bruka je moja, tvoja i svih ostalih.
    Jadan je i bedan ovaj narod kad samo 20 ljudi izađe da kaže nešto protiv ove sramote.
  • -#-

    16.09.2018 13:52
    @ Marko
    Ako je sloboda da šetaju pederi i lezbejke i njihovo pravo da se ponose tim što jesu, a ne njihova bruka, po čemu je bruka i nepravo da šetaju i ponose se svojim životima i stavom i oni što drugačije misle?
  • trt

    16.09.2018 13:08
    To nisu hrišaćani
    Žalosno je što neki koji se smatraju "hrišćanima" pokušavaju da nekoga ko se razlikuje onemoguće u ostvarivanju ustavnih i ljudskih prava.
    To nisu hrišćani, to su fundamentalisti koji svi do jednog treba da budu osuđeni zbog rušenja Ustavom zagarantovanih sloboda drugih.
    Pa nek u zatvoru poju i nariču.
  • Marko

    16.09.2018 12:47
    Sramota
    Uvek tako grupa tih crkvenjaka njih desetak misle da ce nesto uraditi a samo se obrukaju

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna