Autor: Novosti

Info
20.09.2018.
09:54 > 10:30
Srpska državljanka Ljiljana Moharić i njeno dete preživeli su dramu na putu do njenog brata u Holandiji, pišu "Novosti".
  • DrkeDzons

    23.09.2018 10:35
    Pederska EU posla
    Zao mi djeteta najvise. Ne znam sta je taj brat radio, zasto nije dosao po sestru da je doceka i to jos sa malom bebom i vjerovatno ne bi bilo problema jer kada se pojavi domacin kod koga dolazis obicno bude sve rijeseno.
  • @Pedja

    22.09.2018 16:38
    Srce malo uvredjeno i povredjeno. Jel ides ti u obdaniste, mozda prvi razred skolice vec? Ili ti je samo nacin rasudjivanja ostao na tom stepenu razvoja.
  • Bombarder

    22.09.2018 13:18
    Po sredi je to da nije imala saglasnost muza za njihovo maloletno dete.
  • @Pedja

    22.09.2018 11:03
    Sedi 'di si, ni za 'di si nisi.
  • geografija

    22.09.2018 06:57
    za 4a osnovne
    neobaveštena spodoba koja se predstavlja pod psudonimom "sever srbije", zaostao je na Brankovom mostu ili Gazeli, pošto se tu završava sever srbije. Od te tačke počinje VOJVODINA.
  • Pedja

    21.09.2018 21:57
    Čitam komentare i baš se lepo zabavljam. Vidim da se mnogo ljudi ne slaže sa mojom preporukom da ne treba ići tamo gde nisi dobrodošao. To verovatno znači da misle da treba ići tamo gde nisi dobrodošao. Baš me zanima da je gospođa bila sa Islanda ili iz Velike Britanije i da joj se isto desilo da nema dovoljno novaca, da li bi isto prošla. Da li bi bila deportovana na Island ili uVeliku Britaniju. To su zemlje koje nisu u EU. Vidim iz komentara da treba da aplaudiramo njihovim carinicima što našu državljanku deportuju kao nepoželjnu i da je sama kriva za to. Vidim iz komentara i da mnogi dobro prođu na toj granici, da su carinici baš ljubazni itd. , a da je gospođa naišla na nezgodnog carinika. Da li to znači da treba da imamo protekciju kod njihovih carinika a ako im se ne dopadnemo nadrljali smo. Neće biti da ti carinici nisu radili po njihovim propisima pa se pitam kakvi su to propisi koji onemogućavaju susret brata i sestre zato što je sestra ponela samo nekoliko stotina evra, nedovoljno prema njihovom propisu. Posebno me raduje što ovde izgleda komentariše mnogo ljudi koji su bogati (radujem se zbog njih što su bogati) pa im nije bitno što se tamo neki što zarađuju u Srbiji crkavicu i jedva sastavljaju kraj s krajem ne osećaju dobrodošli u takvim zemljama pogotovo jer su mnogo putovali po Evropi i pamte jednu bolju Evropu i bolji standard. Pozdrav.
  • aSBo

    21.09.2018 15:23
    ..
    ko zna sta je ovde posredi?to kazem zato sto sam ove godine mart-juni (ispucao svih 90 dana) proputovao doduse kopnenim putem bus ns-bec, flix-bus bec-minhen, minhen-krk i nazad pa minhen-mons, mons-lijez, lijez-brisel, brisel-roterdam povratak u brisel i na kraju nas autobus brisel-ns tj.bgd.svaki put karta kupljena u jednom pravcu. hocu da kazem koliko eu zemalja, koje sve relacije sa nasim pasosem naravno bez ijedne kontrole ili neke neprijatnosti/vecina mog novca je na plastici u kesu vrlo malo, skoro da nista nisam ni imao.. ne znam sta reci ali nisu je "skinuli" tek tako
  • Bombarder

    21.09.2018 11:48
    Ako ides kao turista uvek imas povratnu kartu. Ako ides kao ova gospodja uvek ces imati problem.
  • kakva crna tacka?

    21.09.2018 11:31
    Pedja 20.09.2018 • 20:53
    Ne treba ići tamo gde nisi dobrodošao. Tačka.


    Tek ce da se osete posledice 3 decenije izolacije i lose politike. Evo ljudi koji retko ili nikada nisu napustili Srbiju se odmah osecaju uvredjeno, shvataju to licno, inate se... Kako da neko, ko je navikao na javasluk i sistem u kome sa mitom i burazersko-drugarskim varijantama sve resavas, moze da percepira da zemlja moze i ima pravo da spreci takve koji "ce se snaci" i "videcu kada dodjem". A sa takvim stavom, tesko da ces igde biti bas dobrodosao.
  • Backulja

    21.09.2018 09:55
    Mislim da je ovo cisto do carinik. Nepravedno je celu naciji optuzivati za diskriminaciju i negostoljubivost. Ja sam samo tokom ove godine 5 puta putovala u Holandiju. Uglavnom me nista nisu pitali osim dva puta kod koga idem. I jednom mi se desilo, kad sam napustala baggage claim sa ogromnim koferom, da me je mladjahni carinski radnik stidljivo pitao odakle sam i onda da li nosim alkohol i cigarete. Nakon negativnog odgovara samo je srdacno odgovorio:"Tot ziens, veel plezier!" Do sad nikakvo lose iskustvo u Holandiji, naprotiv, rekla bih da su mnogo ljubazniji nego sto sam ocekivala
  • Vlada

    21.09.2018 09:44
    @G

    Pa to što nas ima ‘šačica’ malo ima veze malo i sa prisilnim iseljavanjem istih tih ‘šovinista’ od strane vas kojima je ova sprdnja od države dala da budete ‘vlasnici’. Ali zato sad nestajete svetlosnom brzinom, na svu sreću, a naseljavaju se Sirijci i ostali, sa i bez vaše ‘dobrodošlice’.
  • Bob Rock

    21.09.2018 09:13
    @Limanka
    Slažem se sa Vama i još jednim brojem komentatora da vest sigurno nije dobro prenesena. Bilo mi je čudno to sa kešom, ali odmah nakon pisanja mog komentara sam video kako je neko drugi napisao da su mu dali da ide do bankomata. Što je logično. A još logičnije je i ovo što kažete sa uvidom u stanje na kartici.
  • hmm

    21.09.2018 07:14
    "Ukoliko se dolazi u posetu rođacima, potrebno je imati overeno pozivno pismo i 38 evra po danu boravka." ako se računa samo za majku, 380 eura je dovoljno za 10 dana. Ako se računa i dete, to je već 760 eura.
  • Limanka

    21.09.2018 00:48
    Pravila se moraju poštovati...
    @Bombarder
    Tačno, ne treba ti garancija. Ali, ako nemaš povratnu kartu, moraš za svaki dan boravka imati po recimo 50-tak evra (zavisi od zemlje do zemlje, ali toliko otprilike). To što tebi nisu nikada tražili ništa, je tvoja čista sreća. Ili tvoja čista laž.
    @Bob Rock
    Niko nije ni tražio ni rekao da morate da nosite keš. Keš je samo u slučaju kada nemate karticu (meni neverovatno zvuči, ali sam jednom prilikom, bila prisutna kada je žena sa dvoje dece, na jednom aerodromu u EU, morala da pokaže da ima novac jer karticu nije imala). Mogu sa punim pravom da Vas odvedu do prvog bankomata i traže da im - pokažete stanje na kartici! Znači, kako god bilo, za svaki dan boravka morate imati po cca 50 evra. Sem u slučaju kada imate pozivno pismo u kome je decidno naznačeno da sve troškove Vašeg boravka snosi ta osoba koja Vam je dala garantno pismo.
    @ime
    Sreća da Vas nisu pitali ništa, ni za povratnu kartu, ni za smeštaj, ni koliko ostajete, ni za garantno pismo, ni za novac. Ludost što Vam je to uspelo. Ne pokušavajte više to nikada.
    @Urke
    Baš čudno zvuči Vaša priča da Vas nikada, ni na jednoj granici u EU nisu pitali - ništa!

    P.S. Često putujem avionom, i uvek su me sve pitali. E, sada ja njih "iznenadim": Idem kod Vašeg državljanina, tog i tog, imam povratnu kartu, imam pozivno pismo, čak i polisu osiguranja, sve im to dam...Naravno da me neće pitati ništa više, nego će mi poželeti prijatan boravak u njihovoj zemlji!!!


  • tako treba

    21.09.2018 00:41
    Kakve reciprocne mere? ko nema para a ima banana pasos, ne mora ni da putuje, nije to Grcka pa da se pod satorom guli krompir i paradajz, svaki granicar ima pravo da vas skine sa busa ili aviona
  • @Sever Srbije

    21.09.2018 00:20
    i ti takodje
  • EU

    20.09.2018 22:51
    Sasvim u redu. Tako bi trebalo i u ovu nesrecnu zemlju Srbiju da yvedu pravilo.
  • G

    20.09.2018 22:28
    @Vlada - zato što istovremeno je važilo, i još uvek važi, pravilo da šačica šovinista i neofašista koji bez prestanka šire mržnju i netrpeljivost nisu privatni vlasnici Vojvodine usled čega njihovo i vaše mišljenje ili "dobrodošlica" ima vrednost manju od nule.
  • Pedja

    20.09.2018 22:12
    Ako sam dobro razumeo gospodja nije bila migrant. Zaustavili su je na granici zato što nije ponela dovoljno novaca a išla je u posetu bliskoj rodbini. Mislim da u zemlji u kojoj ne mogu da kupim sladoled a da se ne preračunavam koji je to deo moje plate nisam dobrodošao nezavisno od toga da li će me zaustaviti na granici ili ne. A ko želi da migrira to je druga priča.
  • BB

    20.09.2018 22:03
    Ides kod nekoga u goste?
    Onda treba da postujes pravila domacina.

    Nije uradila domaci, nije se raspitala. A putuje sa detetom! Nasa klasika, na zalost.

    Jedna nasa delegacija (5 ljudi) iz susedne nam bratske republike, nije stigla na prezentaciju (na zapadu) o investiranju u njihovoj zemlju. Lokalni ljudi je lepo predstavise i opevase, treba investirati u tu lepu zemlju. Kad ono nema nikoga iz te zemlje da dodje i progovori. Posle smo culi, nisu uspeli vize da dobiju na vreme. Ups.

    Lep pozdrav iz bela sveta.
  • Johny O.

    20.09.2018 21:45
    terorizam
    Belgija i Frncuska su već dvaput bile na udaru terorista i pod vanrednim stanjem. Ništa čudno. Samo se treba informisati.
  • Vlada

    20.09.2018 21:39
    @Pedja

    Pa što to niko nije rekao svim ovim migrantima iz regiona u poslednjih 25 godina?
  • Pedja

    20.09.2018 20:53
    Ne treba ići tamo gde nisi dobrodošao. Tačka.
  • B

    20.09.2018 19:48
    lična neodgovornost
    ne bi trebala da bude vest.
  • tiše!

    20.09.2018 18:25
    nas bi tako odavde sve deportovali
  • @Samo Kes, Dzoni Kes

    20.09.2018 17:36
    Izostavljeno je sasvim u tekstu, moja pretpostavka je da nije imala ni kartice. Dosta neozbiljno sve zajedno, takav nepripremljen odlazak sa malom bebom na dva meseca u EU, nije mi narocito nenormalno da su nesto posumnjali, i meni bi bilo cudno.
  • Samo Kes, Dzoni Kes

    20.09.2018 16:32
    i da, nisam robot...
    Meni nesto ovde bas bode oci, recenica da kartica se ne racuna kao novac. A ozbiljno, a ovamo svi trube o ukidanju kesa, a sada samo kes valja. I onda hoce hos da ukinu 500 eurica, pa onda moras da nosis gomilu para da im pokazes. A o bezviznom rezimu ne bih da trosim reci....
  • Joca

    20.09.2018 15:20
    sto vas cudi
    Брисел ће мало сачекати да поново види председника Србије Александра Вучића с обзиром на то да је изостала свака подршка његовим идејама за решење питања Косова и Метохије и односа Срба и Албанаца, рекао је данас шеф владине Канцеларије за КиМ, Марко Ђурић.

    Ovo je ivod iz clanka u danasnjoj Politici, treba na sve biti spreman kad covek krene u svet.
  • haha

    20.09.2018 15:14
    A licila im je na azilante... a pomalo i lici na slikama...
  • balkanska ruta

    20.09.2018 15:09
    azilanti / izbeglice
    koriste prevoz "vazdusnim putem" za EU. aerodromske kontrole su mnogo vece i ostrije za sve "putnike" sa Balkana! belgijski Kongo vreba iza coska.
    autobusom ili kolima nema nikakvih problema za normalne turiste/putnike. kome je putovanje komplikovano, nek' sedi kod kuce.
  • Sever Srbije

    20.09.2018 14:52
    ?
    I placenik a i pacenik si ti !
  • Leopold II

    20.09.2018 14:04
    Bolje je biti siromašan nego se obogatiti na belgijski način... jednim od najvećih genocida u istoriji.
  • made in Balkan

    20.09.2018 13:39
    Milos 20.09.2018 • 11:14
    sta reci
    uvesti resiprocitet odmah!

    Koji reciprocitet? Mislis ono malo turista iz EU koji posecuju Srbiju, a da nisu gastosi, ako se pojave na granici sa 200e da ih vratimo nazad u Belgiju i Svedsku? Da se takav pojavi, bio bi u najmanju ruku i nasima na granici sumnjiv.
  • ?

    20.09.2018 13:22
    Jos da dodam, evo cim udjes u Zapadnu Evropu,. Bugarski, Rumunski Cigani prose kradu u Rimu i Barseloni cak otimaju tasne iz ruku i niko im nista nemoze....... Hvala ti Slobo, Seselju i ostalim Srboljubcima sto ste nam ratovima srozali narod ispod svih mogucih nivoa i postovanja a ljude koji razmisljaju kao ja zovu izdajnikom
  • ime

    20.09.2018 13:15
    ja sam isto tako SAM išao u belgiju BEZ povratne karte pa su me na aerodromu samo pitali gde idem i koliko ostajem gde sam na moj odgovor idem turistički vraćam se kada mi dosadi BEZ bukiranog smeštaja itd dobio samo ''prijatan boravak želim'' tako da je ovo vrv jedan izolovan slučaj jer su oni puni azilanata pa im majka sa detetom ne predstavlja pretnju za ustavni poredak... Šveđani drkaju masu za pare, bukvalno sve živo ali Norvežani, Danci, Islanđani i tako ti malo zajebaniji igrači jok
  • ?

    20.09.2018 13:13
    Ovo je cudan slucaj, meni sestra dolazi cesto u Britaniju ja ambasadi posaljem email, povratnu kartu, opstinski porez obrazac sa adresom i ona dodje bez jednog jednog Eura jer sam ja njoj guarantor gde boravi
  • Boki

    20.09.2018 12:56
    Sta se radilo
    Sta se ovde radilo 90 tih pa 2000 tih pa evo sad i ne deportovali nas za koga smo glasali i koje smo politicare imali to samo mogu psihijatrijski slucajevi... Ne kuci nego u ludnicu 90% ludaci
  • Urke

    20.09.2018 12:53
    @nije važno ime
    Ulazim 10-ak puta godišnje u EU , Grčka, Madjarska, Hrvatska. I nikada me niko nije pitao koliko para imam. Znači nije do EU. Inače mislim da je to glupa praksa. Kao nemam dovoljno para pa ću krasti u njihovoj zemlji.. Pa šta kad pitaju ove iz "Pink pantera" koliko para imate? Oni sigurno prolaze sa gomilom para oreko granuce
  • G

    20.09.2018 12:46
    @ziz - ne znam kakav to "sirotinjski pasoš" vi imate, meni sa pasošom Srbije nikada u životu niko nije tražio da pokažem koliko novca imam kod sebe a proputovao sam ceo svet i i dalje više puta godišnje što poslom što privatno putujem po Evropi, Americi i Aziji. Možda je ipak problem u vama a ne u vašem "sirotinjskom pasošu"?
  • StudenatJoe

    20.09.2018 12:42
    Sta se palite kao sibice, to je normalno na svakoj granici. Svuda se stranim drzavljanima trazi garancija u novcu da mogu sami sebe izdrzavati, zasto bi mi bili izuzeti od tog pravila?! Sto puta sam putovao i 95 puta su mi trazili da vide novac, uglavnom je bilo dovoljno pokazati karticu, ali su nekada trazili i stanje na njoj. To sto su nasi gradjani neinformisani o zakonima stranih zemalja nije cudo, jer ko jos proverava bilo sta kad putuje...Sad kao velika vest, vratili nekog jer nema para. Nikoga nece zezati na granici kad vide da ima par stotina evra a planira da ostane nedelju dana, ali sa par stotina evra na mesec, dva...Tesko. Eto, zena nije imala srece pa je naletela na carinika koji je revnosno radio svoj posao, nezamislivo u nasoj Smrdiji.
  • Bob Rock

    20.09.2018 12:31
    Koja nebuloza. A da je išla vozom i autobusom ne bi imala problema. U Mađarsku bi ušla bez problema, i dalje je neko niko ništa ne pita.

    I strašno da traže da ljudi imaju novac u kešu, baš zato i imam karticu, da ne mislim hoće li neko da me opelješi dok nosim stotine evra sa sobom.

    Možda je doduše bitna i ta informacija da li je imala povratnu kartu recimo?
  • Talac

    20.09.2018 12:31
    Sto rece neko, to je cena posedovanja pasosa trecerazredne zemlje. Pravilo je vazilo oduvek, time se EU stiti od sirotinje spolja, sto je sasvim legitimno. Ako ides poslovno ili kod rodjaka - pozivno pismo. Ako ides turisticki - poneses potvrdu rezervacije. U oba slucaja izvesnu kolicinu novca moras imati kod sebe, to nije nikakva tajna i odavno su te informacije javno dostupne. Da smo bolje "ucili" imali bi bolje ocene i ne bi bili najgori djak u razredu - pogledajte Sloveniju, na primer. Isli smo u isto obdaniste, ali su oni na kraju dospeli do doktorata a mi jos ponavljamo prvi razred osnovne. To je zato sto smo se odlucili da duvamo lepak umesto da idemo u skolu.
  • Rade

    20.09.2018 12:27
    Cemu iznenadjenje to je jedan od uslova ukidanja viznog rezima od prvog dana ljudi ne zele da od svojih poreznika finasiraju neciji zivot do deportacije .
  • Jon do

    20.09.2018 12:25
    Juzna koreja
    Sta see cudite ovaj zakon je vec 5 god na snazi to zahvalite nasim laznim azilantima Koji zive od socijale Po evropi a nasi Po ambasadama sluzbenici bolje nista da nerade I ovako dzabalebare isto je I u USA Jos gore .....
    Ali znate onu narodnu od koga su nije ni cudo jer Mali sloba samo nek peva trebace mu ....
  • Bombarder

    20.09.2018 12:24
    Cista laz. Ko god je putovao po evropi zna da mu nije potrebna nikakva garancija i da moze samo sa pasosem do 3 meseca TURISTIČKI.
  • Rastao pored Dunava

    20.09.2018 12:21
    trebala se bolje informisati
    Da su Belgijanci opusteni po pitanju pravila ne bi bili razvijeni kao sto jesu vec bi imali standard kao mi i nekog njihovog Vucica. Ides u stranu drzavu? Odes i vidis uslove boravka i tacka.
  • bezdno

    20.09.2018 12:20
    @ Dragana
    Nalupetala se ti za sve pare.
    Pogledaj odluku Euro parlamenta, zbog čega je glasano. Gušenje nezavisnih medija, ućutkivanje kritike, zadiranje u autonomiju univerziteta, korupcija. To što Orban predstavlja da je to zbog njegove borbe za tobože hrišćanske vrednosti i Evropu a protiv migranata, to je isto kao kad Vučić narodu prodaje maglu o borbi za Kosovo, dok preko arapskih prijatelja kupuje PKB.
  • Kole

    20.09.2018 12:11
    Ahaha
    Erdogan drzi kljuceve stabilnosti ove umjetne tvorevine zvana EU u svom dzepu,kad ga iznerviraju do kraja otvara vrata i pusta svih 8 miliona koliko ih ima samo u Turskoj pa jos kad napravi koridor za prolaz eto vam gospodo 50 miliona iz cele afrike i svih zemalja koje ste usrecili pricajuci im price o demokratiji i rusece i pljackajuci njihove drzave jedva cekam to da vidim to vredi gledati to ce biti Spektakl u svakom smislu te reci! Jedva cekam
  • hm

    20.09.2018 12:08
    Mislim da je bolje putovati sa pasošem neke druge zemlje. A pravila su pravila - ovako prolaze oni kojim bi da muvaju kao što su navikli kod kuće.
  • Mladen

    20.09.2018 12:03
    @ Nije vazno ime
    Dokle više hvalospevi za EU pravila i negativne reakcije prema našim građanima? Do juče su bili pametni jer uklanjaju papirni novac iz upotrebe, a danas te vrate jer nemaš kod sebe isti. Pa dosta je više dvojnih aršina. Ni oni sami ne znaju šta hoće.
  • NO

    20.09.2018 11:51
    Toliko o integraciji Srbije u EU koja će ostati zemlja trećeg sveta i nakon smaka sveta.
  • del

    20.09.2018 11:48
    Sloboda, ljudska prava, demokratija. Nemojte zaboraviti cinjenicu da je pre samo 50 godina u istoj toj Belgiji postojao Human Zoo Park, gde su crnci iz afrike bili u kavezima kao zivotinje, a belgijanci su ih obilazili kao sto mi danas obilazimo zivotinje u zoo vrtu.
  • Dragana

    20.09.2018 11:47
    Holandija
    Kakav cinizam EU perjanice protiv Mađarske. Naime predstavnica Holandije je sa suzama u očima dočekala ovacije parlamentaraca EU kada je bačena takozvana "nuklearna bomba" na Mađarsku zato što ne propušta migrante preko svoje teritorije, na osnovu izveštaja predstavnice Holandije! Evo vidite zbog čega, da ako ih Mađari puste , holanđani će lepo da ih smeste u konc logor!?
    Uveden je nejteži oblik sankcija prema mađarima uključujući oduzimanje prava glasa i svake finasijske pomoći, a sa druge strane ponašaju se kao fašisti prema ljudima koji i imaju dovoljnu količinu novca na karticama i nisu migranti!
  • Servia

    20.09.2018 11:23
    Mi smo za njih istocnoevropska sirotinja, mozda na nas jos gore gledaju nego na izbeglice sa bliskog istoka, bar tako tvrde nasi ljudi koji zive na zapadu..
  • Prle

    20.09.2018 11:17
    Da
    Pa ovo je odavno ovako samo nekad su kontrole pojacane tj.rigoroznije nekad ne! Pa oni u EU imaju desetine hiljada laznih trazioca azila iz Srbije ljudi !
  • Milos

    20.09.2018 11:14
    sta reci
    uvesti resiprocitet odmah!
  • Jaja

    20.09.2018 11:09
    Mene su pustili da odem na bankomat i podignem...
  • turista

    20.09.2018 11:05
    Toliko o ugledu nasih drzavljana u svetu.
    Naravno zao mi je devojke.
  • Drr

    20.09.2018 10:46
    Licemeri jedni raspali,fuj!
    Da,ali je zato Orbanova Mađarska glavni "zlotvor" u EU koja zaslužuje sankcije zbog nepoštovanja ljudskih prava.Da su Belgijanci kojim slučajem direktno na spoljnoj granici EU podigli bi 6 žilet ograda sa minskim poljem i mitraljezima.Smradovi jedni rasistički i licemerni!
  • Mića

    20.09.2018 10:41
    Evri
    Ja da imam nekoliko stotina evra ženio bi se odma.
  • Balkanac

    20.09.2018 10:40
    To je vaša Evropa
    To je Evropa kojoj samo budale sada mogu težiti. Sistem nehumane kontrole svega.
    Kada bude počeo ulični rat stanovnika i migranata, Kada Iran uputi milionsku vojsku prema Evropi, ukazaće vam se drugačije lice tih naprednih i demokratskih građana.
    Tada ćete videt da ljudi koji su podržavali bombardovanje unutar geografsek Evrope, nisu ništa bolji od bilo koji drugih na svetu.
  • ziz

    20.09.2018 10:39
    i meni u 2 od 3 slucaja na granici traže da pokažem visa karticu na svoje ime, a na Malti je carinik tražio i da mu pokažem keš...sirotinjski pasoš iziskuje poniženja
  • nije vazno ime

    20.09.2018 10:31
    drugi deo
    I da, tako takodje rade u EU, salju ljude nazad u drzave iz kojih su dosli. I to sto je bila sa azilantima pa sta? Azilanti nisu ljudi? Pa nece EU menjati svoja pravila samo radi nje. Za to sto joj se desilo sama je sebi kriva sto se nije bolje informisala. Mogu da zamislim koliko su joj sad svi drugi krivi... Bas me je iznervirao ton ove vesti kako je napisana. Sirota ona eto, vartili je sa bebom sa granice. Po meni, mislim da je ispala guska.
  • NS

    20.09.2018 10:27
    Ambasada?
    Koja je uopšte svrha te naše ambasade osi da se neki zaslužni partijski funkcioner udomi? Pomoć našim državljanima očigledno nije, ne bi oni da se mešaju u svoj posao.
  • nije vazno ime

    20.09.2018 10:18
    to se radi tako
    Da, to se radi tako, nije ni prva ni poslednja nasa drzavljanka koja je tako prosla, bilo i bice i nije mi bas neka vest. Zna se koliko novaca traze na granici sa EU da se ima kod sebe i pokaze na uvid za broj dana koliko se planira boraviti u EU, a na kakvog ce ko carinika da naleti to je kako Bog da... Ova zena je morala bolje da se informise...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna