Menu 021

Grad dao dva miliona za studiju o taksi prevozu koju ne koristi

Gradske vlasti su 2013. godine platile 2,5 miliona dinara Studiju o organizaciji taksi prevoza kojom je trebalo da se optimalizuje broj taksista u gradu, ali to se nije desilo, a u Sindikatu taksista Novi Sad tvrde da čelnici Grada planiraju da plate izradu nove studije, iako postojeća i dalje važi.
Novi Sad 19.05.2017. | 14:59 > 15:10
  • 100%Taksista
    20.05.2017 20:13
    @ Dule
    Šta ti lupetaš. zašto u gradu ima samo JEDAN GRADONAČELNIK. Presednik Skupštine, Određen broj Parlamentaraca................. Idem ja sutra u Gradonačelnikovu kancalariju, pa mesto njega u neki upravni odbor, pa malo okolo lagati narod i ubeđivati da dobro živi....... Hoću pola njegove plate. Bio bih pokvaren da i on i ja primamo punu platu. Pola njemu, pola meni. Školovan sam kao i on, Jedino nisam POKVAREN kao on.
  • Недељко
    20.05.2017 08:43
    Закон по мери власти
    Ако постоји закон (а постоји) који уређује такси превоз онда га само треба спроводити. Каква оптимизација и ограничавање броја такси возила? Камо среће да их има толико и да су цене такве да ми не треба сопствени ауто. Замислите - позовем такси, он ме одвезе на одредиште и не мислим о паркингу, позовем такси и он ме врати кући. Дивота од живота, али не код нас. Код нас владају интереси, а не закони.
  • dule
    20.05.2017 08:23
    Paja 19.05.2017 • 20:42
    Ako je taxista prepusten trzistu, vozice krs od auta 12h i na kraju propasti. Obavezna optimizacija broja vozila.



    Ako će jedina akcija biti ograničavanje broja vozla to ni na koji način neće sprečiti to što si naveo (čak šta više, manjak konkurencije može čak i doprineti takvim pojavama). Sa druge strane, cenim da postoje tehnička rešenja kojim će se proveravati i kvalitet vozila i dužina rada.

    Inače, svet je napredovao ali izgleda da taxi službe (širom celog sveta) žele da posluju kao pre 30 godina, a to baš i ne odgovara ni klijentima a erovatno ni većini taksista.
  • Dule
    19.05.2017 23:06
    Ograničenje
    A da li bi po toj logici o ograničenom broju taksista trebalo uraditi i studiju o broju kafića, prodavnica kladionica? Šta ćemo sa brojem prodavaca na pijaci ili ispred pijace? Slobodno se puštaju šverceri da rade jer mora da se živi ali nemoraju i taksisti. Zašto se taksistima daju povlastice u odnosu na druge delatnosti? A da li se broje i advokati?

  • Nenad
    19.05.2017 22:46
    Bezite mladi odavde na vreme
    "Formirana nacionalna kancelarija za saradnju sa Rusijom i Kinom..." http://www.blic.rs/print/naslovna-za-2005/5mnx8yb
  • Branislav
    19.05.2017 21:41
    Pravda
    Članak je na mestu,pohvale za 021 i podrška za Sitans!
  • Bot
    19.05.2017 21:14
    Bot (ali ne Vučićev)
    Inspekcija i komunalna policija ne rade ništa, saobraćajna inspekcija radi svaki dan pregled bozila od 8-9h, pa posle kud koji mili moji. Rade oko Exita 4-5 dana, 2 oko nove godine i ne može ih čovek videti osim u kancelariji. Džabe zakon ako nema ko da ga sprovodi, eto matori vozi taxi sa zastavom 128, nit tx tablica, nit firme, a i za linijske taksiste zna ceo novi sad osim inspektora!
  • Paja
    19.05.2017 20:42
    Ako je taxista prepusten trzistu, vozice krs od auta 12h i na kraju propasti. Obavezna optimizacija broja vozila.
  • Ljigasi
    19.05.2017 20:38
    Ljigasi brukasi
    Nesposobnog ljigasa basarica i njegovih 5 jos nesposobnijih pomocnika pod hitno oterati jer nikada nisu i nece uraditi nista korisno za nas gradjane.
  • Nesa
    19.05.2017 19:12
    Objasnjenje
    Studija je radjena u svrhu ispunjenja zakonskih obaveza. Mora neko da izracuna koliko taksija moze da radi u gradu, a da sami sebe ne uguse masom ljudi na ulici. To je praksa u celom svetu. Studija samo potvrdjuje nesto kao strucno lice. Ovo je glavni korak resavanja problema NS taksija.
  • MilKi
    19.05.2017 17:57
    Ex nacelnica i vecnik za saobracaj spsovci poznati su po postenju
  • Basara
    19.05.2017 16:58
    ljigaši
    Opet oni koji vode GU za saobraćaj a to su Ljigaši hoće svoje novce od Vojvođana. Bravo za manipulaciju Ljigaša. Dok je ovaca biće i vukova
  • Stevica
    19.05.2017 16:43
    @perica
    Taksi prevoz je oblik javnog prevoza i jedino pod uslovom da postoji odredjeni broj moze rentabilno da posluje i Placa Porez.
    Ovo je praksa svuda u zapadnom svetu.
  • nss
    19.05.2017 16:28
    daaaa
    ajd sad lepo recite gde su te pare
  • Мунгос
    19.05.2017 16:13
    Да сам знао да дајете 2.000.000 динара за ову студију Такси, понудио бих вам одмах да је урадим за 50.000 динара. Ето видите да је ефект исти, а уштеда би била 1.950.000 динара. Плус, могао бих да конкуришем за неку награду за иновације у Бриселу.
  • marko
    19.05.2017 16:08
    NVO
    studija je dokument analize i opštih preporuka. ako grad neku oblast hoće da uređuje, treba da uradi strateške (dugoročne) i akcione (kratkoročne) planove u kojima se vide i predviđaju: regulativa, problemi, opšti i konkretni ciljevi, stejkholderi, mere, predviđena sredstva, odgovorni za implementaciju, indikatori uspeha i mehanizmi monitoringa evaluacije, rokovi i što je najvažnije - sredstva. jer jedno je plan, drugo je spisak lepih želja.
  • Taksista
    19.05.2017 15:54
    Gradska uprava za saobracaj
    Mislim da nema nista pozitivno za nas taksiste, u upravi za saobracaj sede najnesposobniji ljudi do sada! Prilikom pregovora sa njima u ove dve godine pokazali su totalno neznanje i nezainteresovanost za resavanje nagomilanih problem a korupcija i bahatost se debelo uvukla . Zanimaju ih samo stvari gde mogu da uzmu '" svoj " deo i da se ovajde. Moram beziati odavde pothitno!!
  • Taksista
    19.05.2017 15:53
    Gradska uprava za saobracaj
    Mislim da nema nista pozitivno za nas taksiste, u upravi za saobracaj sede najnesposobniji ljudi do sada! Prilikom pregovora sa njima u ove dve godine pokazali su totalno neznanje i nezainteresovanost za resavanje nagomilanih problem a korupcija i bahatost se debelo uvukla . Zanimaju ih samo stvari gde mogu da uzmu '" svoj " deo i da se ovajde. Moram beziati odavde pothitno!!
  • perionica
    19.05.2017 15:36
    Mislim da je i budali jasno da je "studija" ove vrste savrsen nacin da se odredjena suma novca skine s racuna naroda i stavi u nekoliko dzepova. Ono sto meni nije jasno sasvim je na temu uredjivanja taksi prevoza - s obzirom da je to privatni biznis pojedinca, ne vidim zasto se prema njemu ne odnosi kao prema bilo kom privatnom poslu. Zbog cega bi se ogranicavalo ko i koliko moze da se bavi s time, ako neko moze da ispuni sve zakonom predvidjene zahteve za posao obavljanja taksi prevoza, i ima interesa to da radi, zbog cega se ogranicava?
  • Nervirach
    19.05.2017 15:26
    Grad da i vise za svakakve studje. Zuti sve se zas.ali, ovi se drze vasih obicaja. Sada je to vec tradicija.

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest