Menu 021

List Dnevnik prodat Novosadskoj televiziji za 600 evra

"Novosadska televizija" postala je vlasnik većinskog udela u preduzeću "Dnevnik Vojvodina pres", koje je izdavač lista "Dnevnik", jedinog dnevnog lista na srpskom jeziku u Vojvodini.
Novi Sad 10.09.2018. | 16:27 > 17:07
  • Паорка
    13.09.2018 22:24
    Искрно
    Сви су могли купити Дневник, али нису желели, као што сам то одбила да учиним и ја.
    Нико није спречио никог да плати и 5.000,00 евра.
    То је губава мачка у џаку.
  • Kiki
    13.09.2018 09:22
    Koliko samo stanova moze biti u toj zgradi... Mozda ne mora ni da se rusi?
  • garixx
    12.09.2018 21:24
    Jasno je kao dan ko to radi. Cak mu i sliku mozete videti na prozoru dnevnika. Da ne pominjem da je i delimicni vlasnik dnevnika gradjevinska firma Galens.
  • Bivši Grafičar
    12.09.2018 13:03
    Žalosno, ali istinito
    Ovde nije pitanje ko je kriv za propast Dnevnika kao novinsko-izdavačke kuće,
    već je pitanje prestiža oko kontrole medija u Vojvodini.
    Dnevnik je izdavao više od 1000 novina, časopisa, stripova, romana,...
    što za potrebe Novog Sada i Vojvodine, tako i za potreba bivše Jugoslavije.
    I sve je to nekom smetalo zadnjih 30 godina u Beogradu.
  • dobrotvorka
    11.09.2018 21:45
    I onda mi neko kaže
    Da vučić i "naprednjaci" nisu krivi prvo za propast Štamparije Dnevnik a sada i lista!
  • NS citizen
    11.09.2018 14:43
    Baš me zanima
    Hoće li u "novom" Dnevniku ostati zabeleška da je nastao iz ratnih novina "Slobodna Vojvodina"ili će i to da izbrišu Krajinske patrijote.Treba pokrenuti sasvim novi list koji bi mogao da se zove recimo Novosadski Dnevnik.Ovaj postojeći više nije ni novosadski ni vojvođanski niti će ikada više biti.Više ga neću čitati mada mi je teško da to učinim posle 40 godina.RIP Tozo Markoviću,potomci su te izneverili i osramotili.
  • MilanB.
    11.09.2018 11:28
    prodan...t
    Kako su ovo uspeli-em za te pare,a o načinu ....
  • Mile zlojeb
    11.09.2018 09:24
    Očekujem da uskoro počnu da favorizuju SNS i u malim oglasima.
  • ivan s
    11.09.2018 06:59
    A slika velikog legaliste će i dalje da nam se smeši sa prozora Dnevnika.
  • cure
    11.09.2018 04:12
    xamo
    slobodna vojvodina,sa srbima ili bez njih....
  • dijasporac
    11.09.2018 01:00
    Moj cale je citao Dnevnik preko 40 godina a sa tom praksom je prestao jos 1997-98... i nikoga zivoga od sire porodice i prijatelja ne znam da ga cita. Ozbiljno, koliki je uopste tiraz tih novina i kako su oni zadnjih 20 godina prezivljavali?
  • gari
    11.09.2018 00:04
    bivsi apolo je privatizovan i kupljen 2015 za ako se dobro secam nekih 180000 evra, odakle vam ideja da se finansira iz budzeta, smesno, a jos je smesnije sto se daju plusevi na glupost neopevanu
  • Istina
    10.09.2018 22:45
    1 dinar
    Prodajem dušu za... 1 dinar...
  • /
    10.09.2018 22:05
    /
    sa jogurt revolucijom skinuli su i zivu zezina sa zaglavlja dnevnika

    nedeljom su isle i one smudjine karikature
    naravno, to niko nije sacuvao
  • @Lajko
    10.09.2018 21:44
    Hoces reci maskota?
  • Providno
    10.09.2018 21:02
    Kome NSTV prodaje?
    Ajmo, sledeći korak, pa dok se Kosovo prizna da saznamo sve do kraja i u ovoj priči.
  • Tokmak
    10.09.2018 20:49
    ?
    Zar taj Dnevnik još uvek izlazi?
  • Nebojša
    10.09.2018 20:41
    A dugovi otpisani
    Dugovi otpisani. Bruka i sramota a ovo je cena ne izlaska na izbore i prodaje glasova za 2.000 dinara.
    A kupci sve sa biografijama.
  • BOT
    10.09.2018 20:26
    TO DVOJE,MORA DA SU IZ
    Opozicije!
  • Vojvodjani
    10.09.2018 20:14
    Nadam se da ce brzo skinuti ta ruzna cirilicna slova sa zgrade. Bode oci decenijama.
  • To je
    10.09.2018 20:09
    Tako
    Sad će doći do talasa naprasnog opraštanja dugova. Sve u svemu, Batu će dnevnik sa svojim zemljištem i zgradama na Bulevaru koštati paprenih 1000€. To je sasvim u redu. Imali su godine i godina da se dogovaraju a sad je došao novi Baja. Biće to uskoro još jedan lep objekat u NS. Svaka čast.
  • @ Svetolik
    10.09.2018 19:44
    Nekadašnju Apolo TV je kupila Aleksandra Martinović sa Novog Beograda. Kasnije je Apolo TV preimenivana u Novosadska televizija što zbog imena kao sugeriše da je u pitanju televizija grada Novog Sada. U suštini, to je televizija koja je u vlasništvu SNS. Znači, sada je SNS postao i vlasnik nekadašnjeg Dnevnika. Novosadska televizija nema ama baš nikakve veze sa Novim Sadom i njenim građanima. Ima veze jedino sa strankom koja je trenutno na vlasti u gradu. Kada ta stranka više ne bude na vlasti u Novom Sadu, Novosadska televizija će i dalje biti u njihovom vlasništvu tj. grad Novi Sad neće imati svoju televiziju.
  • Predragg
    10.09.2018 19:10
    SNS termiti nastavljaju svoj pohod. Cak i kad ih smrenimo i,a Pravna Drzava odredi zatvorske kazne,biti ce prekasno.
  • RIP Dnevnik
    10.09.2018 19:08
    Uskoro "Sjeverne Srbske"
  • Lajko
    10.09.2018 18:49
    Zbiljic ozbiljan igrac svaka cast
  • @-*-
    10.09.2018 17:57
    Zar nije Kole kupio zgradu jos pre
  • IvicabezMarice
    10.09.2018 17:45
    Heheh jos jedno glasilo sns o nasem trosku, sa jos jednom budzetskom firmom...
  • -*-
    10.09.2018 17:24
    @ @Samo pitam
    Privatne firme kupile su naše za 600 eur, pa je sada to njihovo privatno.
    Jel su za 600 eur postali vlasnici cele zgrade na Bulevaru ili samo 55% ?
  • Samo pitam
    10.09.2018 17:21
    @ Svetolik
    Ok, pa i gradska TV tj Novosadska, finasira se iz budžeta u koji uplaćujemo svi mi.
    A za RTV pravimo novu zgradu od takse za TV, jer sve dok plaćamo taksu - RTV i RTS ne kupuju ništa od svojih prihoda? Da imaju sopstvene prihode, mi ne bi plaćali taksu,valjda.
  • Ja
    10.09.2018 17:19
    Ti
    Samo nek izmire dugovanja pa nek radi ko sta hoce
  • Svetolik
    10.09.2018 16:49
    Nije
    Novosadska tv je gradska tv - nekadasnji Apolo. A taksu placamo za rtv Vojvodine.
  • @Samo pitam
    10.09.2018 16:43
    Kakvi mi, to su privatne firme
  • Samo pitam
    10.09.2018 16:30
    Jel to kupljeno od harača zvanog taksa za javni servis koji MORAMO da plaćamo?
    Kad smo već kupili, podelite nam svima akcije .

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest