Autor: 021.rs

Novi Sad
16.02.2017.
20:40 > 20:40
Zbog velikog problema sa napuštenim psima, sa kojim se Novi Sad suočava godinama unazad, održan je sastanak između predstavnika "Zoohigijene" i nevladinog sektora koji se bave napuštenim životinjima.
  • NLO

    28.02.2017 23:22
    Vrhunac cinizma
    Aeksandar Bursac i Plavsic Djordje hoce da da se :"zajedničkim naporom unapredi dobrobit i kontrola populacije pasa i mačaka na gradskim ulicama",Te su zivotinje u daleko boljem stanju od onih koje muce gladju i zedju u azilu i koje provode godine u malim i prljavim kavezima.. Svaki pas lutalica je i to garantujem, zdraviji od azilskih pasa na koje paze dva vetreinara. I ova dva sintera iz budzeta dobijaju mesecno 180 000 din? Kad se saberu primanja pedesetak zaposlenih u Zoohigijeni kao i sredstva koja se ulazu u azil, svaki pas sklonjen sa ulice staje gradjane Novog Sada preko 1000e mesecno. Psi se medjusobno jedu, a stenci nestaju? Prica se da se prodaju svajcarskim laboratorijama! Sta ima humano u Zoohigijeni, no da su dobro zbrinuli svoje zaposlene i da su , za razliku od pasa koji zimi masovno crkavaju od hladnoce, oni zimu proveli u pregrejanim prostorijama.
    Onima koji imaju previse, para nikad dosta.
  • Građanin

    22.02.2017 08:54
    Nemačka i psi
    U Nemačkoj svi psi lutalice su azilu, koji su humani i lepo uređeni. Svi šteci su čipovani.
    Lutalice se usvajaju uz ugovor. Imaju popust na taksu za usvojene pse, jer imaju takse na kućne ljubimce. Toliko su uređeni, da lutalica nema, da mafija uvozi pse lutalice iz ex-yu, Slovačke za eksperimente na životinjama, i drugim groznim stvarima. Hrvati pišu o tome.
    Vlasnici psa imaju od nedavno novu obavezu da polažu test ", неке немачке државе су донела закон захтева власнике паса да положе писмени испит, који се назива Хундефухрерсцхеин . Испит осигурава власници паса знају основе правилне власништва паса. Исто тако, пас мора да прође основни тест понашања, обично у канцеларији ветеринара."
    Nemci znaju kako treba, bravo i kod njih svi vole životinje, jer se zna ko je odgovoran i pas mora da je lepo vaspitan.
    https://www.cesarsway.com/about-dogs/dog-news/One-big-Barktoberfest-Dog-culture-in-Germany
  • deca

    20.02.2017 08:41
    dajte vode žednom beskućniku
    i odgovarajte za njega celokupnom imovinom
  • Mile

    20.02.2017 08:37
    svi usvojeni
    U Ohaju u Americi lutalica nema na ulici, svi se vode u azil,i kako nema ujeda svi ljubimci su usvojeni iz azila. Volonteri rade prvenstveno na usvajanju i pomoći u azilima. Svi gradovi u Americi imaju azil, koje drže društva za zaštitu životinja.
    http://www.zivotinje.rs/vestiStrana.php?id=12814&name=ovaj-azil-je-potpuno-prazan.-evo-zbog-cega&tip=vesti
    Novi Sad ima preko 3000 lutalica, a samo tri usvojena ljubimca na sajtu Spansa.
    Preko 2000 ujeda sa tužbama, i preko 4000 ujeda pasa prijavljenih Pasterovom zavodu.
    Posle toliko napada, teško da se može i očekivati, usvajanje lutalica.
  • Pera

    19.02.2017 23:03
    Ne ujedaju?
    Oni koji tvrde da psi koji sobodno lutaju ulicama ne ujedaju, nek odu do Pasterovog zavoda i raspitaju se, koliko judi im se obrati zbog ujeda pasa. Koliko sam obavestena, raddi se o 10-15 ljudi dnevno, sto je oko 450 mesecno ili blizu 4500 godisnje! Od registrovanih ujeda, samo mali deo zavrsi pred sudom, a ima ljudi koji se ni ne obrate doktoru za pomoc. Kako da razumem da nas, vlasnike vakcinisanih i mirnih pasa, inspekcija ganja i kaznjava ako pustimo psa da se proseta bez povoca ili korpe, dok se tolerisu poludivlji copori pasa koji haraju gradom? Ti copori napadaju i nase pse, a da za to niko ne odgovara! Zasto nama zakon nalaze da cistimo za nasim psima, a grad nema obavezu da cisti za svojim psima? Hrana koja se ostavlja za lutalice privlaci i copore pasa koji nisu iz tog kraja, a osim njih, njoj ne mogu da odole ni pacovi, golubovi, macke,... Oni koji hrane zivotinje bi morali zakonom biti odgovorni za ujede njihovih ljubimaca i to celokupnom imovinom. Pa, ko voli, nek izvoli!
  • deca

    19.02.2017 22:45
    propaganda
    podmetati decu
    pravdajući svoje predrasude
    strahove ili mržnju
    i treba joj se rugati.

    jer

    neke životinje su napale decu
    neka deca su mučila i ubijala životinje
    neka deca vole napuštene životinje
    neke životinje vole decu jer ih odrasli maltretiraju
    neka deca vole životinje jer ih odrasli maltretiraju
    neke životinje su spasile živote deci
    neka deca su spasila život životinjama.

    istine koje ne prihvatate
    govore o vama
    i vašoj pravdi
  • Prijateljski odgovor

    19.02.2017 18:54
    Parcelu parcelišu prema veroispovesti ljubimaca!! Jedan deo je ostavljen za ove koji će biti pobijeni ako se ubedu ovi staratelji!
  • Prijateljsko pitanje

    19.02.2017 17:42
    Šta se dešava sa izgradnjom groblja za životinje u NS?
  • Alapača

    19.02.2017 17:19
    deca
    Eto zbunili ste me pa sam čak i ja podlegla vašoj propagandi....
    Htela sam reći da treba OZBILJNO sankcionisati odrasle koji ugrožavaju prava deteta zagarantovana Konvencijom UN o pravima deteta ,Ustavom RS i pozitivnim zakonodavstvom Srbije
    Vaša propaganda da je interes psa ili bilo koja druge životinje važniji i prioritetniji od prava čoveka,a posebno deteta , je veoma opasan govor mržnje.Čovek i životinja NISU ISTO.
    Da li ste svesni uopšte šta ste pisali u svojim komentarima?
    Ako ste mislili da su duhoviti, nisu, OPASNI SU i dekadentni.
    Nisam robot.
  • deca

    19.02.2017 16:32
    pravda za razmažena derišta
    pravda za maloletne krimose
  • Alapača

    19.02.2017 15:50
    deca
    Odredbe Aleksinog zakona HITNO treba proširiti prvenstveno na odrasle ljude mrzitelje dece, koji decu mogu ozbiljno ugroziti širenjem propagande da je pravo deteta ispred prava svakog kera..
  • Ljubitelj ljudi ipsa

    19.02.2017 13:41
    svedok
    Osim što ne rešavamo problem kao razvijene zemlje Evrope,
    preko azila i usvajanja, drugi veliki je problem što hranitelj i član društva
    za zaštitu životinja, posle prijave napada psa na čoveka i ujeda,
    po saznanju da je prijavljen Zoohigijeni, zove druge članove da ga odvezu na novu lokaciju
    pre Zoohigijene. Zato ne čudi da smo ove godine dostigli 2000 napada,
    i da se približavamo Rumuniji gde je strategija hranitelja već isprobana,
    sa užasnim posledicama i za ljude i pse, uspavano je 25000 pasa zbog napada.
  • deca

    19.02.2017 11:55
    delinkventograd
    u pravu ste alapačo
    aleksin zakon traže zbog pasa, ne zbog fino vaspitane dece
  • /

    18.02.2017 23:08
    /
    auu cime li vas rusi prskaju kada ste tako pogani
  • Alapača

    18.02.2017 20:47
    deca
    Psi ne mogu nikog da zapale, oni samo prekolju ili gazdu ili komšiluk, kao u Petrovaradinu što se desilo recimo.I to domaći pas.Vaspitavan i pod starateljstvom vlasnika.
    Ne mogu ni da zamislim šta sve mogu da učine čopori gladnih napuštenih i podivljalih pasa kojima je okruženje ulica.
    I još nešto.Novi Sad nije Kereć grad gde će se ljudi prilagodjavati psima,već obrnuto.Ako ti to nije jasno ,molim te da potražiš pomoć Potrebna ti je.
  • normalan

    18.02.2017 18:27
    Znam kako se pise. Greska u kucanju. Posto sam normalan, odoh da citam neke svezije vesti umesto da ubedjujem polu-ludake u nesto sto svako normalan vidi.
  • @normalan

    18.02.2017 17:01
    "Sta i ocekivati od polupismenih, nostvarenih likova koji za drugo i neznaju."
    Reče čovek koji je napisao "neznaju". Bože me sačuvaj, ko sve danas za sebe misli da je pismen i obrazovan.
  • @Alapača

    18.02.2017 16:54
    Deca nisu nikog ujela, samo su zapalila i ubila čoveka.
  • deca

    18.02.2017 16:44
    u pravu ste
    deca nikoga ne ujedaju
    ona vas nađu na bulevaru dok spavate i zapale vas
  • /

    18.02.2017 16:12
    /
    stvarno nije nesto u redu sa ovim komentatorima

  • deca

    18.02.2017 15:20
    @alapača
    jesu onog čoveka na bulevaru beše psi zapalili?
  • Alapača

    18.02.2017 13:28
    Gradjanka
    Sram te bilo!
    Deca bar nisu nikog ujela, ako ti sve ostalo smeta!
  • ljubitelj ljudi ipsa

    17.02.2017 19:55
    sve dalji od EU
    Za razliku od razvijenog dela Evrope, srednje i zapadne Evrope ,Austrije, Engleske , gde su svi psi lutalice u lepo uređenim azilima, državnim ili privatnim, i gde je uspeh da se većina pasa udomi preko interneta i raznih kampanja, mi novi azil u Novom Sadu zatvorićemo zbog hranitelja pasa.
    Uradićemo kao u Rumuniji gde su NVO držale na ulici lutalice, i gde je rezultat da su uspavali 25000 pasa zbog napada. Posle ogromnog broja napada svakako da mali broj ljudi se odlučuje za udomljavanje lutalica. I u Novom Sadu broj napada je desetostruko porastao otkada imaju organizovane hranitelje na ulici, koji ih premeštaju ako ih građane prijave na novu lokaciju.
    Hranitelji smatraju da je u redu da psi napadnu i grizu druge ljude što se vidi iz komentara jer njih ne grizu. A čovek bira psa prema svom karakteru. Zanimljivo da ni hranitelji neće da ih udome.
  • Terješkova

    17.02.2017 19:54
    Za bolesnu decu puštamo balone a za zdravu kerove!! Ja se pridružujem Komentaru !!!!!! a Građanki kojoj smetaju deca želim da ugazi u parku u Go..o na putu ka poseti prijateljima!!!
  • eh

    17.02.2017 14:58
    inicijativa je odlična i konstruktivna
    tračak normalnosti i humanosti u ovoj ludnici...
  • normalan

    17.02.2017 14:46
    Odose inzenjeri, hirurzi, kardiolozi, ... Sve sto valja.

    Prosecan ljudski vek preko 40 godina.

    Kerama da napravimo buducnost i bog da nas vidi. Sta i ocekivati od polupismenih, nostvarenih likova koji za drugo i neznaju.
  • Građanka

    17.02.2017 13:54
    A šta ćemo sa roditeljima koji izvode decu u šetnju pa ih puštaju da vrše nuždu po javnim površinama, da ciče i vrište, da bacaju petarde, da urlaju i uznemiravaju građane?!
  • Perica

    17.02.2017 13:26
    SVIM ODGOVORNIM u GRADU
    Za Pse lutalice, 10% sa PLATE za hranjenje pasa u AZILU dok ne reše problem !?
    Gradonačelnik zna koje sve u Gradu zadužen osim njega !?
  • ponosna manjina

    17.02.2017 13:11
    @Demokratski
    Većina nepismenih, polupismenih, zatucanih, primitivnih, bezdušnih, agresivnih i fašisoidnih je dozlogrdila manjini normalnih!
  • STARATELJ

    17.02.2017 12:32
    Imaju li ovi kereći staratelji neku odgovornost za ponašanje pasa o kojima se staraju?
    Ili su zamislili da imaju samo prava da troše prikupljeni novac malo za hranjenje pasa, a malo za svoje potrebe?
    Ne ide to tako.Uz svako pravo mora da ide i neka obaveza.
  • 021

    17.02.2017 11:53
    Sad kad krenu sa decom i izmetima, i kontra...
    Jedni u drvo, drugi u klin.
  • /

    17.02.2017 11:36
    /
    auu.
    ocigledno sns botovi namestaju angazman zoohigijene.
    ne ide biti inicijativni biciklista a u isto vreme opsednut ubijanjem
  • Ова

    17.02.2017 11:18
    идеја
    Ова идеја није решење, неопходна је стерилизација, и опширна акција у предграђима Новог Сада, тамо где се пси непрописно држе кажнњавати.
  • bakmaz

    17.02.2017 11:02
    Da li je iko od vas procitao Inicijativu o kojoj diskutuje ili hejtovanje krece od onog momenta kada se procita rec pas? Te price nosite ih kuci i slicno su svakako za akciju preko tastature od koje niko nema koristi. Ako vec volite da predlazete onda lepo put pod noge, pa izvrsite pritisak na nadlezne institucije da se kaznjava izbacivanje i neodgovorno vlasnistvo umesto sto hejtujete pse i ljude koji pokusavaju da rese problem u zajednicku korist. A ideja ako ih hranite bice ih jos vise je za popravni iz biologije posto se, eto, zivotinje ne razmnozavaju hranjenjem. Pozdravljam Inicijativu, jer po onome sto ja vidim ono sto se sada stihijski radi bice definisano i pod odredjenim pravilima, a zivotinje site i pod nadzorom staratelja. I sto je najbolje, bez izdvojenog dinara iz budzeta posto ce hranu svakako kao i do sada finansirati staratelji.
  • Roditelj

    17.02.2017 10:46
    Žrtve deca i penzioneri
    Devojčicu iz u Sremskoj Kamenici napao je u novembru čopor pasa. lutalica. Završila je mesec dana u bolnici sa tri operacije.
    Čopor lutalica je na Limanu na drugoj lokaciji u tri navrata napao i ugrizao par penzinera sa leđa. Jedino zajedničko da su slabi za odbranu, i da su to psi osetili
    Sramota je da su imali hranitelje i zaštitnike. .
  • Demokratski

    17.02.2017 10:35
    @Za komentar!!!!
    U mnogim zemljama pse jedu.
    Sanitarni zakoni brane upotrebu, obradu i prodaju mesa glodara, ali ne i pasa.
    Što će se i dogoditi kod nas, sačekajte samo ratna dešavanja i prvu krizu mesa.
    Stariji znaju za kafanu nadomak Futoga, koja je u 60-tim kamiondžijama prodavala đakonije od mlevenog mesa - pasa.
    Dakle, ne radi se samo u ubijanju kao zločinu, već i o upotrebi mesa, odnosno reciklaži.
    Pretpostavljam koji će mesar biti predvodnik, penzionera radi.
    ps. Trebate biti kvalifikovani i provesti pregled, da bi ste nekog slali za Vršac.
    Vaš bes vas ne kvalifikuje za tako nešto.
    p.p.s Psi su zaista dozlogrdili većini naroda. Koja je demokratski veća od vaše manjine psetoljubaca.
  • Odgovor

    17.02.2017 10:10
    samo
    Naravno, kada je pas pod starateljstvom, tužiš staratelja, a na grad.
    Staratelj je odgovoran za ponašanje psa kome je staratelj. On se stara o psu, hrani ga, ali i vaspitava.
  • Bici

    17.02.2017 09:39
    Deulizija
    99% ovih iz NVO i ljubitelja životinja u Srbiji jedu svinje, jaretinu, pernate životinje. Idu im sline na dobru kobasicu i šunku, a vole i dobru srnu ispod sača.
  • Za komenatar!!!!!!!!

    17.02.2017 09:22
    "Sve ih treba poubijati" "Sam bi ih ubijao po ulici" ludak sociopata u najavi
    Slucaj za policiju da ispita a najpre za psihijatra
    Ti su druze za dozivotnu psihijatriju
  • Nidzis

    17.02.2017 09:20
    uzroci i posledice
    1. Uvesti obavezno cipovanje pasa i vlasnike napustenih ljubimaca najstroze kazniti.
    2. Sve lutalice sterilisati, kako bi se bar sa te strane smanjio njihov broj i umnozavanje.
    3. Dokazano agresivne pse skloniti sa ulice, jer je ugrozena bezbednost svih nas.
    4. Pokrenuti ozbiljno program udomljavanja pasa na nacin kako to postoji u normalnim zemljama. Psi u azilima treba da budu samo privremeno, a ne stalno. A ovo sa starateljima nema puno smisla, jer ce oni koji ih hrane i dalje hraniti samo ce sad dobiti "titulu".
  • samo

    17.02.2017 08:36
    pitam
    je l to znaci da ako je neki pas pod starateljstvom, a na ulici i ujede nekoga ne moze da se tuzi grad? :D
  • Profesor

    17.02.2017 08:29
    Odavde samo treba otici. Nikad nista normalno ni pametno se nece ni desiti.
  • Alialiali

    17.02.2017 08:24
    Imam dete kao i psa. I NEMAM PROBLEM SA NAPUSTENIM PSIMA. Volimo pse na ulici. Nahranimo ih ili ih poceskamo po glavi. Ne bojimo ih se, ne vristimo panično , ne gadjamo ih i slicno. I nikada nas nisu napali ili bilo sta slicno. Ljudi urazumite se. To su bica u nevolji. U borbi za život. Smilujte se.
  • NS

    17.02.2017 08:16
    obesni napadi čopora
    Nisu psi neprijatelji čoveka, već hranjeni psi na ulici koji brane svoju teritoriju,
    i koji su zaštićeni i kada napadaju ljude. Za hranitelje pasa su oni uvek
    super i kad ujedu čoveka. Hraniteljima hvala na informaciji,
    i koliko mrze ostale ljude, i decu, i da ljudi trebaju u geto,
    a da oni drže slobodne pse na ulici.
    Azil im ne odgovara jer im je daleko do Šangaja.
    Vlasnik psa plaća ako nekog ugrize pas, a oni ne,
    i to je glavni problem, a svoje pse sele sa lokacije na lokaciju po gradu,
    i zato se napadi ponavljaju, a sve pod pokroviteljstvom raznih udruženja.
  • каћан

    17.02.2017 08:04
    за разне Душице
    Узмите те напуштене псе па их код себе у кући,стану или где већ обитавате, тако паметни, храните пазите и мазите.Наравно о свом трошку,као што ја храним,мазим и лечим када је то потребно мог пса.Најлакше је са туђим новцима бити доброчинитељ,месечно дајем преко три хиљаде динара за таблете ,јер ми је пас остарио па га зезају леђа и кукови,али нисам ишао од града или било ког другог да тражим новце.Пси траже пажњу скоро као и људи и то јесу жива бића, а не плишане играчке као што неки мисле,узму куче да му се дете игра,па када досади њему или детету ај на улицу.Због деце сам и узео пса,пошто су се бојала луталица,да одрастају са псом и да виде да није сваки пас напасник,таквим га направе ови што га баце на улицу.
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    17.02.2017 07:14
    ???????????????
    Sve ih pobiti. Ne možeš dete normalno da pustiš u školu ili da se igra od đukela, a nema zelene površine koja nije usrana i upišana. a osim toga kad bi mi napao dete ili neneo mu povrede sam bi ih ubijao po ulici.
  • Aja

    17.02.2017 06:53
    @Novosadjanin
    Psi nisu neprijatelji ljudima!
    Kada prestanete decu da plasite psima, Romima i ostalim "babarogama" (da, jos uvek izuzetno velik broj roditelja preti sopstvenoj deci "ako ne budes dobar odnece te Cig...") nece imati strah i frustracije!
    Sto se bezbednosti tice - ako niste obavesteni - deca danas ne mogu sama ni u skolsko dvoriste (policajci, kamere, a nedavno je bio tekst i o specijalnim kapijama na ulazu). Ne zbog pasa, vec zbog ljudi!
  • Bata

    17.02.2017 00:57
    a bre
    Sto volim ove sto ih je NAPAO PAS!
    Pa da je hteo da vas povredi, ne biste sad ovde piskarali gluposti nego bi vam pop pevao opelo.
    Svaku igru pasa neki ovde zele da predstave napadom. Idite bre lecite vase fobije! Nemojte nas smarati vise.
    Odrasli na betonu, bez zivotinje i biljke, nevaspitani, nenauceni da ne zive samozivo.
    Pojedose vas lutalice., mukice. Evo sve krv kipti ulicama i parkovima.
    Ma more ako vam se ne svidja to sto sem vas postoji jos nesto i jos neko na ovom svetu, sikter u vas brlog pod stakleno zvono.
  • @mikan

    17.02.2017 00:18
    A gde bi ti Mikane da skloniš pse sa ulice? Ajde reci! U "prihvatilište"? Pošto nisi bio do istog, odmah da znaš da ih ima 4 puta više nego što bi trebalo.
    Nema tog prihvatilišta koje novi sad ne bi popunio izbačenim i napuštenim životinjama.
  • Ana

    17.02.2017 00:08
    @ljubitelj životinja
    Duži vremenski period gledam iste pse kako napadaju ljude iz čistog mira na istom mestu, , u stvari misle da je to njihova teritorija koju treba braniti, i da su zato hranjeni
    a organizovana grupa hranitelja pasa ih sklanja po gradu
    kad ih neko prijavi. Tako da je vrlo organizovana grupa koja spašava pse
    koji se prjave za napad.
  • undead

    17.02.2017 00:06
    Novosađani sram vas bilo! Toliko mržnje prema životinjama nema ni na jednom mestu na svetu. Psi su najveći problem? Ne svakodnevne pucnjave, vršnjačko nasilje? Vaša deca su ugrožena svaki dan ali ne od strane pasa. Naučite ih da vole životinje a ne da ih zlostavljaju. Toliko frustracija i demagogije pozivanjem na decu..Kome ste vi ikada pomogli? Kome biste pomogli? Dalje od svog nosa i frustracija ne vidite. Sramota ste za ovaj grad koji je nekada bio pristojan...
  • NS

    16.02.2017 23:54
    @Dušica
    Pretpostavljam Dušica je hraniteljka pasa i član NVO za pse.
    Mi roditelji nemamo problem sa svojom decom i njihovim odgojem,
    već sa bezbednošću svoje dece, jer vi koji ih nemate i volite samo pse,
    a nećete da usvojite pse, i da imate obavezu prema njima.
    Najlakše baciti parče parizera i otvoriti račun za NVO za pse
    i čekati pare da se uplate na račun, obaveza nema,
    a napad psa ne ide na vaš trošak, već na trošak grada.
    A mržnja prema ljudima je očita.
  • Novosadjanin

    16.02.2017 23:29
    Prava dece
    Iza naše zgrade dobrotvori pasa su napravili kućice za pse. Psi su nekoliko puta napali ljude, među njima i našu ćerku. Od tada imamo problem kada dete treba da samo, bez prisustva roditelja, izađe napolje. Prisutni su strahovi pri samoj pomisli da se prođe iza zgrade prema dečijem igralištu. Ova ideja o držanju pasa na ulici je naprosto neprihvatljiva. Time se deca zatvaraju u kuće i prioritet se daje životinjama u odnosu na ljude. Nadam se da će nadležni organi malo promisliti o načinu života u velikim gradovima i na potrebi dece da odrastaju u bezbednim sredinama i bez strahova i frustracija.
  • $$$

    16.02.2017 23:02
    da li je neko od briznih zastitnika ljudskog roda pogledao statistiku od pre 10, 20 ili 30 godina? da li je i u vreme dok nije provaljen sistem za isisavanje novca iz budzeta bilo toliko ujeda?
    zasto i dalje tolerisete pljacku i ne prihvatate da je problem na drugom mestu, a ne medju psecim zubima?
  • Sedam

    16.02.2017 23:01
    Kako će tačno taj hranitelj / staratelj, šta god, da zaštiti mene i moje dete od kerova na ulicama ? Kako će da zaštiti bicikliste koji se voze kejom ? Kako će da ukine buku koju ovi prave u sred noći ?
    Ja i dalje ne vidim rešenje problema ni na vidiku, a to je da kerova lutalica u Novom Sadu NEMA.
  • Dušica

    16.02.2017 22:40
    Opet ovi sa kuknjavom o deci.
    Apsolutno me nije briga me ni za vašu decu ni za vas nesposobne koji ih pravite a niste u stanju ni da ih prehranite. Znate samo da smrdite ispred TV-a. U životu niste pomogli ni detetu ni životinji, a drugima delite lekcije.Ceo smisao postojanja vam je "u se, na se, i poda se". Živite kao paraziti i štetočine, i tako ćete i ostati upamćeni. Nule, bio masa, nikogovići.
  • Kiklo

    16.02.2017 22:39
    Biciklisti i ck13 daju kvorum? Ili je nesto drugo sve su ovo udruzenja sa po 1 clanom
    Vidis spisak 10 udruzenja a realno njih 6 7 svako ima svoje
  • MilKi

    16.02.2017 22:34
    Dir Zoo higijene malo pljuje malo se voli sa ovim udruzenjima
    Do skoro je lose pricao o ovim nvo
  • Mikan

    16.02.2017 22:26
    Skloniti sa ulica
    Ljudi, dozovite se pameti i sklonite pse sa ulica. Neki dan su mi napali sina na limanu 1 a mene ispred univera na spensu. I jedan i drugi čopor imaju hranitelje godinama u nazad što znači da su siti. Napade vrše iz dosade, kao da znaju da im niko ništa ne može.
  • Ljubitelj životinja

    16.02.2017 22:11
    Koliko mrzitelja životinja na jednom mestu. Ujedi pasa su pre svega krivično delo prevare od strane uigrane ekipe, jedna je pre par godina uhapšena, sad je verovatno druga u zenitu. Nemojte mrzeti i biti agresivni prema životinjama pa vas neće ni ujedati. A što se brige prema ljudima tiče, postoje institucije zadužene za to, ako niste zadovoljni, pravac Nemanjina 11 pa se bunite tamo, nisu vam napuštene životinje krive.
  • Drum

    16.02.2017 22:04
    A hoće li onda ti hranitelji ili neko iz tih 9 udruženja da bude odgovoran kada nekog pas ugrize?

    I hoće li oni izaći napolje u pola noći kada pas laje i ne da celoj ulici da spava?

    Neka ih hrane, ali neka ih hrane kod sebe u stanu, a ne napolju.
  • NS

    16.02.2017 21:50
    prava dece
    A ko štiti prava dece i ljudi u ovom gradu? I dok se u Beogradu broj ujeda blago smanjuje, u Novom Sadu raste, od 350 u 2013. do 2.004 u 2016. godini. jer su lutalice pod zaštitom 9 udruženja za dobrobit pasa.

    http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:639712-Devojcicu-ujeo-pas-dobila-odstetu-81-dinar

    http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/155515/Ujedi-pasa-lutalica-skupo-kostaju-Novi-Sad.html
  • Ljubitelj ljudi ipsa

    16.02.2017 21:45
    zaštićeni agresivni čopori
    Izuzetno loša ideja, jer sam svedok kako su tri psa štitili dvanaest meseci koji su konstantno napadali ljude. I to je razlog zašto je broj ujeda upetostručen. A nov azil sve vreme stoji u Šangaju, prilika je da zajedno sarađuju grad i društva NVO u azilu. Ali ne oni će smanjiti odštetu za ujed, i pustiti da zaštićeni čopori ujedaju.
    Juče sam saznala istinu slučajno od hraniteljka pasa da sklanjaju svoje ljubimce lutalice, kad se prijave agresivni psi ili da je ujeo nekoga, odvode ih na novu lokaciju dok se smiri, ili uzimaju od Zoohigijene, i kad se smiri ih vraćaju na staru lokaciju.
    Ako njima mašu repom kad ih hrane, dovoljno je za procenu da nisu opasni za druge.
    Ako ugrize pas drugog, za hranitelja psa može biti samo krivica čoveka. Zato sam na istoj lokaciji videla tri puta kad su ugrizli čoveka, i milion napada na bicikliste i vlasnike psa za manje od 12 meseci. Uvek su bila tri ista psa, zaštićena i premeštena, koja su ostale pse huškali.
    Za krajnju ideju kako ih štite ne mogu ni reći, jer urušavaju glavni način rešavanja lutalica.
    Način pomaganja je ekstremno pogrešan, deca su posebno ugrožena, a ko je imao psa ko ja, zna da pas uvek voli hranitelja a grize one koje ne želi na svojoj teritoriji kad nema gazde.
    U Šapcu za napad psa lutalice na dete su dali nadokandu od 80 dinara, mislite o tome kakvo vreme dolazi za ljude i decu, a azil stoji prazan u Šangaju ?!
  • NS

    16.02.2017 21:39
    IZBAĆENI LJUBIMCI
    Psi nisu NAPUŠTENI nego IZBAĆENI na ulicu.
    Veterinari znaju šta Odgaivaći rade sa viškovima štenaca.
    Svaki vlasnik ljubimca mora registrovati i vakcinisati ljubimca
    kod Veteninara.
    Preko krvi ljubimca lako može da se sazna koje vlasnil IZBAĆENOG....
    gosn.Direktore "Zoohigijene" Aleksandre Bursać ...........
  • bane

    16.02.2017 21:19
    A onda ce nesmetano da hrane napustene pse na decijim igralistima, i da nam objasnjavaju kada ti psi napadnu decu da su ih deca iritirala ili da treba da ih hranimo pa nas nece napadati. Vise brige oko napustenih pasa nego oko bolesne dece. Gde ovaj svet ide.
  • Prava, prava i prava

    16.02.2017 21:04
    Pseći komunizam
    Ako sam dobro razumeo, ti staratelji će se odnekud plaćati, kako bi se uopšte prihvatili troškova brige o napuštenim životinjama?
    Znači, bolje plaćati staratelje, nego odštete zbog ujeda?
    Znači, kad god se nekom ko se bavi uzgojom rasnih pasa zalomi neplanirano parenje, kučiće može da prebaci na nečiji trošak?
    Yna;i, odoh da sakupim po Bosni i Hrvatskoj stotine pasa, prebacim ih preko grane i odveyem do Novog Sada - biće staratelja?
    Jer, dobar sam čovek, human uzduž i popreko - pa ću da zbrinem sve pse regiona?
    Liderskog, a u Evropskoj Prestonici Kulture.
    Mislim, ideja kao ideja jeste dobra - ali za budućnost, za neki komunizam.
    (p.s. za sve koji polude na tu reč, ako se obrazuju, pročitaće da se i svi kapitalistički filozofi slažu da se iz kapitalizma pre ili kasnije mora preći u komunizam - ili izumreti)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna