Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs; Foto: 021.rs

Novi Sad
20.03.2017.
09:07 > 09:41
Filijala RFZO na Žitnom trgu, zbog velikih gužvi, radi produženo.
  • Nevena

    20.03.2017 16:57
    I meni je noćna mora posao oko "vađenja" bilo kog dokumenta.
    Ali RAZMISLITE: redovi se stvaraju za uzimanje BROJA! Da se ova grupa, ma kolika bila, raspredi na dolazak u toku celog radnog vreme, išlo bi sve brže i lakše.
    Za sada, praktikovala sam da odem 10-15 min posle otvaranja. I, RAČUNAJTE: opet je isti period čekanja na red, kao ste došlu u 4-5 h, i bili među prvih 10.
    Ako vidite da službenici prekidaju prozivanje zbog razgovora na mobilnom, odlaze sa šaltera pa od 12 šaltera rade 3 - ZOVITE ILI ODATLE NAPIŠITE MAIL DIREKTORU!
    Ima efekta , znam iz ličnog iskustva.


  • Slobodan

    20.03.2017 16:06
    Zelena livada
    10 Novembra podneo zahtev elektronski za zamenu zdravstvene knjizice, platio za dostavu na kucnu adresu. Danas 20 mart od knjizice ni traga ni glasa a nigde nema kontakt telefon da pitas gde je knjizica. A rekli da u roku od 60 dana salju, zasto LAZU
  • boris

    20.03.2017 15:31
    Zasto su ovakve stvari napolju bolje sredjene ? U cemu je poenta da je kod nas sve nakaradno i nenormalno ?
  • @@berolina

    20.03.2017 15:27
    Pa ima smisla. Pominjanjem stereotipa izgleda, u dve reci opisuje se kompletan paket ukljucujuci kompletno ponasanje i uslugu koji ljude ceka iza saltera u nasoj zemlji. Cinjenica je da je decenijama gajen jedan stil ponasanja i rada na salterima drzavnih ustanova i svih drzavnih sluzbi koji je odvratan. Ljubaznost nikad nije bila zahtev za obavljanje tog posla, sto je strasno. Mrzovoljna lica, neljubazna, odbojna, nekulturna. Ima izuzetaka, ali se iznenadimo kad ih sretnemo, sto znaci da su u manjini. To bi trebalo da je u opisu posla. Pomislite kad udjete danas u bilo koju privatnu prodavnicu, ili neke od lanaca marketa, kako vas docekaju sa osmehom i ljubaznim dobar dan. To ne kosta nista, ne zahteva napor zaposlene osobe i cini zivot mnogo lepsim svima. Nema razloga da to ne bude zahtev za ponasanje zaposlenog na salterima drzavnih sluzbi, ali nije. Zbog toga patimo svi.
  • ah

    20.03.2017 15:10
    Ah pa dobro. U Beogradu takodje osim regionalnog Klinickog centra za okolne gradove, ima i sest gradskih bolnica gde beogradjani mogu da koriste tu svoju knjizicu - pa mozda i da se lece ako su bolesni. U Novom Sadu, osim regionalnog Klinickog centra za okolne gradove, ima nula gradskih bolnica, tako da je taman. Sve po meri.
  • AVAV

    20.03.2017 14:57
    Meni je licno najvaznije da cemo uskoro imati puteve bolje od Nemacke .
  • evgenije

    20.03.2017 14:53
    U kakvoj državi živimo konkretno vam pokazuje činjenica da vas na dan izbora, na glasačkom mestu, po kažiprstu desne ruke prskaju nekakvom hemijom kao znak da ste glasali tj. da ne možete dva puta glasati na dva različita mesta. To se još samo radi u pojedinim afričkim državama u kojima vladaju razni klanovi, pukovnici sa svojim privatnim vojskama,... da bi Ujedinjene Nacije sprečile izborne prevare i marifetluke. I vi u državi u kojoj vas na biračkom mestu žigošu kao stoku očekujete da možete da izvadite zdravstvenu, ličnu kartu, pasoš, registrujete vozilo bez čekanja u redovima. Vama kao da su svrake popile mozak.
  • @berolina

    20.03.2017 14:40
    Pucaj u pravu metu
    Kakva je svrha vređati osobe koje rade iz šaltera? Da li je sramota biti baba, nositi džemper, nije mi jasno? Službenici koji rade u našoj administraciji su takođe zrtve loših ministara, direktora, upravnika, šefova, odnosno loše organizacije. I tim radnicima iz šaltera bi svanulo da se otvori još desetine novih šaltera, filijala i slično.
  • Neko

    20.03.2017 14:36
    Provereno znam sa se u RFZO prekovremeni NE PLACA...mozda ste ih pobrkali sa radnicima PIO fonda, a to su dve razlicite firme. Sporo ide jer su kompjuteri stari i preoptereceni za toliki broj osiguranika, a i za svaku nabavku mora da se ceka amin od glavonja iz Bg-a, koji i nisu bas darezljivi prema ostalim filijalama. Tako da je najlakse reci da nece da rade. Ko bi lud zabusavao i ostajao da radi do 18h, umesto 15:30h??
  • Neko

    20.03.2017 14:35
    Provereno znam sa se u RFZO prekovremeni NE PLACA...mozda ste ih pobrkali sa radnicima PIO fonda, a to su dve razlicite firme. Sporo ide jer su kompjuteri stari i preoptereceni za toliki broj osiguranika, a i za svaku nabavku mora da se ceka amin od glavonja iz Bg-a, koji i nisu bas darezljivi prema ostalim filijalama. Tako da je najlakse reci da nece da rade. Ko bi lud zabusavao i ostajao da radi do 18h, umesto 15:30h??
  • Konj Cvetko

    20.03.2017 14:01
    prekovremeni
    Oni namerno stvaraju gužve jer se prekovremeni rad jako isplati.
    Znam neke koji tamo rade i nije ih sramota da o tome govore. Za par dana 5000 na osnovu prekovremenog....
  • berolina

    20.03.2017 12:59
    GUZVE i CEKANJE
    su namerne, samo da bi se dokazala "opravdanost" radnog mesta i potvrdilo POSTOJANJE bas te i takve "administracije", a dodaje se i BITNOST LICNOSTI KOJA JE DEO VLASTI...i, sta se moze vise ocekivati od "babe-dzemperuse", do "tetke-salteruse": NISTA PAMETNO, osim da cuvaju radno mesto sebi i svom potomstvu !!!
    mene samo interesuje jedno: OPIS RADNOG MESTA i kome/cemu sluzi ta i takva "administracija" sipanja iz supljeg u prazno...punkt.w.
  • Dragan

    20.03.2017 12:16
    naopako
    Nikako ne otvoriti jos saltera. Ionako ih tamo ima, koliko? 20?
  • Panonska Sirena

    20.03.2017 11:49
    Ako je uteha za @Calc, zahtev preko eUprave sam predala 14.11.2016. i još nisam dobila karticu, nadam se samo da mi još dugo neće trebati...možda je bilo bolje da sam čekala u redu, valjda bih je pre dobila... :)
  • маркеђани

    20.03.2017 11:39
    А картицу чекам ево већ 3 месеца...
  • AVAV

    20.03.2017 11:33
    Nema ovakve nedodjije nadaleko.
  • Rade

    20.03.2017 11:29
    Koji magarac ce da odgovara za onu skelu u cekaonici ljudi stoje kao stoka oko nje a one nadrkane salteruse treba da shvate da rade sa ljudima i tako da se ponasaju inace neka traze drugi posao ima ko je kulturniji i spretniji za taj posao
  • Iojko

    20.03.2017 11:28
    E kad bi radili svi salteri svaki dan ne bi bilo potrebe za produzenim radom. Nego stalno radi samo par saltera, nekad radi jedan-dva saltera pa naravno da ne mogu da rese guzvu

    Jako losa organizacija...
  • Zivan

    20.03.2017 11:22
    Pre nekoliko godina smo menjali zdravstvenu legitimaciju, prošle godine ponovo. Dobar pokazatelj koliko je naš zdravstveni sistem, improvizacija, a po osnovu obaveznog osiguranja može se dobiti samo ofrlja osnovna lekarska usluga...
  • Jovica

    20.03.2017 11:10
    @Pavle

    Zasto Srbi odlaze da zive na zapad ? Zato sto je kod nas bolje ?
  • Roterdam

    20.03.2017 11:05
    @Pavle
    "Ima u bajkama i možda u Danskoj da država služi narodu, ali to su izuzeci)".

    Ima u Holandiji . Moja sestra koja zivi tamo moze da posvedoci . U roku od tri dana posto je stigla , dosli su joj u kucu sluzbena lica i lekar i zaveli podatke , i to sve u NJENOM STANU . Sestra je tamo cetiri godine i za to vreme NIJEDNOM nije napustila stan kada sredjuje administraciju. Inace ukoliko se prijavite jednom mesecno u stan vam dolaze lekar i medicinska sestra i BESPLATNO urade lekarski pregled. Treba li da kazem da svakog meseca sestra dobija bonus na platu koja nije mala.
  • Nana

    20.03.2017 11:02
    Samo u Socijalnom?
    Kaze u tekstu : "Gužve ispred Socijalnog godinama su uobičajena pojava u Novom Sadu".
    A u Policiji ( za LK, pasose...), a u Katastru, Poreskoj,Postama,Poliklinici.....?????? Za sve ti treba da uzmes Godisnji odmor, poneses samlicu i knjigu od Tolstoja ili Dostojevskog.... i obavis posao iz tri-cetiri pokusaja, pod uslovom da poranis u 4 h ujutro!
  • marko

    20.03.2017 10:52
    "apelujemo da je nepotrebno stvaranje redova od ranih jutarnjih sati, molim vas neko će okačiti na fejsbuk, a izbori su"
  • Tuga brate

    20.03.2017 10:50
    E da ste videli facu mog rođaka iz Mađarske kad smo tu prolazili i pita me oko čega je tolika gužva, a ja mu lepo kažem da ljudi čekaju da im se overe/izdaju zdrastvene knjižice.
  • Calc

    20.03.2017 10:46
    A ja moju karticu koju sam tražio preko eUprave još nisam dobio iako je krajnji rok za obradu koji tamo piše prošao pre skoro 2 meseca.
  • Stane

    20.03.2017 10:43
    Otvoriti novo
    Pod hitno jos jedno mesto gde ce ljudi moci da izvade sta im je potrebno .
  • Teča

    20.03.2017 10:40
    zašto radi samo dva šaltera od tolike zgradetine i tolikog broja "grejača stolica" po kancelarijama? zašto im radno vreme nije od 7h do 20h SVAKOG radnog dana? praksa je pokazala da gde god imate redove i gužve da tamo imate ili višak zaposlenih ili lošu organizaciju posla. dakle, radno vreme treba da bude u dve smene od 7-20h kao i ostalim smrtnicima pa ukoliko se i onda budu stvarale gužve uvesti i radnu subotu.
  • Antirusofil

    20.03.2017 10:39
    Moze li neki patriJota da mi odgovori da li ovakvih guzvi ima svugde po Evropi ?
  • Pavle

    20.03.2017 10:26
    Samo da podsetim
    Ako neko slučajno ne zna:
    1. Države su izmišljene kad su se moćnije grupe organizovale da ugnjetavaju ostatak populacije. Državna administracija kroz ponižavanje i maltretiranje treba da pokazuje ko je gazda. (Ima u bajkama i možda u Danskoj da država služi narodu, ali to su izuzeci).
    2. Administracija služi da vladajuće grupe legalizuju podelu plena. Znači da sebi i svojoj rodbini podele oduzeti novac zvani porez. Prema tome nemojte očekivati da takozvani "radnici" išta hoće i išta znaju da na šalterima odrade.

    Zaključak: čudi me da se ti redovi ikad pomere :)
  • BELENYI

    20.03.2017 10:16
    Cccc
    Ovo je jedan od oblika SADISTIČKOG IŽIVLJAVANJA nad ovim narodom!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna