Autor: 021.rs

Novi Sad
18.06.2017.
14:03 > 14:03
Siniša Gomirac (22) zvani Singer, koji je sinoć teško ranjen u pucnjavi u centru Novog Sada, i dalje je u kritičnom stanju, ali je prevezen u Institut za plućne bolesti, na Kliniku za grudnu hirurgiju.
  • :)

    21.06.2017 12:59
    "Три у један"
    Погледајте "тајминг" порука за "Дерана, Бачванина и Лиман".
    Иста особа?

    Владо, допунио бих Ти коментар с констатацијом, да изгледа, да су "они" толико "аванзовали", да знају и да се "клонирају".
    ;)
  • Дођош

    21.06.2017 06:41
    @Deran, Bacvanin, LiMan
    Драги моји,
    Ви сте "домаћи", колико и ја.
    Прихватите средину и биће вам лакше.
  • Rusofil_IQ0

    21.06.2017 01:41
    Ljudi ne budimo kratkovidi, 90-tih se nije desila lustracija jer ih se masa iz DS plasila-s!
    Sav taj saljm iz DB-a i kriminalnih miljea se preselio u administrativne i politicke tokove ovog drustva i samo se nakon 90-tih transformisao u "LEGALNE" tokove!

    Ili cemo sve ovo botove i strane izdajnike (trenutno pretezno ruske!) povatat i na bandere zajedno sa nasima, cankvima i ostalim agentima sto DB-a i UDBE

    Ili cemo svi grupno emigrtirat i ostavit bitange i pacove da se pokolju i pobiju medjusobno
    Jer ovako vise nejde!
  • Vlada

    19.06.2017 10:05
    Sendvič botovi avanzovali sa potpisivanja mejl adresama na 'novosađanin', limanac', 'bavčanin', itd. Još jedno 6-7 evolucionih koraka i zaličiće na ljude.
  • LiMan

    19.06.2017 09:21
    Za bota Pecu
    Preoteli ti ovi tvoji mafijaši kvart, pa si na kraju ipak morao po sendvič u GO DS-a?

    Mani se više tih pištolj, već uzmi malo knjigu u šake.
    Na voju sreću, večernja škola i dalje postoji, za ljude poput tebe.
  • Bačvanin

    19.06.2017 09:10
    @VladimirNS
    Koji si ti žuti spin doktor?

    Zaboravio si da kažeš da su deca odrasla i formirala se u vreme žutih, a nisi demantovao da je surčinskom mafijašu Čumetu, monopol na asfaltiranje puteva dao lično premijer Đinđić, a ne neki Klinton, Buš, Obanma ili Tramp.
    Što se tiče čuvenog novosadskog mafijaša i najveće g vojvođanskog narko dilera Nenad Opačić, tu nisi demantovao da je upravo on bio najbliži pajtos Nenadu Čanku i Miodragu Kostiću, dvojici Đinđićevih kumova.
    Prvom drugar, a drugom pašenog.
    Nalazio se kao obezbeđenje na svakom u organizaciji skupu DS-a pre slavnog "5. oktoba".
  • Deran

    19.06.2017 09:00
    @Peca
    Jesi li dobio od Bojan Pajtića svoj zasluženi sendvič od Matijevićeve podriguše?
    Ili si još uvek gladan?
    Malo droge si danas prodao, ali si očigledno žešće uduvan?
    Razumem te, teška su vremena za vas krimose došla, presušila vam je državna kasica-prasica, pa na ulicu izlazite.
  • /

    19.06.2017 08:33
    /
    @Lana
    a vi ste hteli istocnu kulturu. zapadna je trajala par meseci
  • Novosadjanin

    19.06.2017 08:27
    Sada
    Sada ponovo skratite radno vreme lokala do 21h zbog pucnjave!! Zna se ko diluje, zna se ko nosi oruzije i nista se ne preduzima! Resenje je zatvaranje lokala po gradu i oduzimanje dnevnica postenim klincima sto rade po lokalima. A ove tako reci krimose niko ne dira! Smena gradonacelnika i policiskog vrha!!
  • Ja...

    19.06.2017 06:04
    A kad srpska materetina peva na trgu obezbeđenje kao da je lično Putn na trgu...gadovi i smradovi prefarbali u roze tupavi narod i sada krimosi rade s banana državom šta ih volja...
  • Nervirach

    18.06.2017 22:24
    Peco, botovi su zadnje vreme poceli da uzimaju lokalne nadimke. Kao to ce ih zamaskirati. A u stvari lako se prepoznaju po tupoglavosti... I ja se slazem sa tim sto si napisao.
  • Panda

    18.06.2017 22:14
    Zvonko i Goranac na svakom desavanju Sns su najvaznije zvanixe o kakvoj reakciji policije pricamo. Nesa ne da da se oni pipnu
  • @Lana

    18.06.2017 21:25
    Baba Julo, jesi ti nekad bila u Harlemu? Pa Harlem ko Dedinje jbt, mir, luksuz i sl.
  • Peca

    18.06.2017 21:14
    @Garry
    E moj Garry, botu jedan. Nikada ljudi koje pominješ i ja nismo bili na istoj strani. Ti i ovi koji sad pucaju po Novom Sadu očigledno jeste... Tačno je, međutim, da mi Lajavi, Kićun, Bata i ostali s tvog spiska nisu (mnogo) smetali. Niti sam ih znao ni poznavao. Proživeo sam detinjstvo i mladost u ovom gradu a da oružje nisam ni video ni čuo (osim u vojsci). A sinoć se moje dete s tek napunjenih 15 godina našlo jedva 100 metara dalje od mesta pucnjave. E to mi jako smeta. Smeta mi ološ koji hara po gradu i, još više, oni za koje i s kim rade u gradskoj vlasti. I ne pišem ja ovo zbog tebe - jer si ti režimski bot s kojim se ne vredi raspravljati - već zbog ljudi koji kao i ja strepe za bezbednost svoje dece koja su tek počela izlaziti. Idi, javi se Vučeviću i Gorancu - neka ti plate dnevnicu za botovanje nedeljom.
  • Betmen

    18.06.2017 20:39
    A meni se na..bu majke sto sam popio 2 piva i naduvao 0,55. E milicijo...
  • Korto

    18.06.2017 19:22
    Čudi me da iz sns-a nisu dali izjavu da je u stvari Pajtić organizovao pucnjavu kako bi skrenuo pažnju na svoju raspalu stranku. Dok se oni prepucavaju, dele titule i idu u Jevropu, na ulicama se socialni otpad koji je proizišao iz tih političkih komešanja, ubija kao da nema sutra. Nemojte da me pogrešno shvatite, i treba da se ubijaju, ali možda u Deliblatskoj peščari, na nekom strujom ograđenom proplankun nikako u sred centra grada. Stvarno mi je zapanjujuća činjenica da još ni jedan slučajni prolaznik nije postao "kolateralna šteta" tih kaubojskih okršaja.
  • Lana

    18.06.2017 19:06
    Sve je jasno
    Hteli ste 2000. godine da uvedete ovde ZAPADNU KULTURU, pa ste je i DOBILI!

    Harlem, Južni Bronks, etc.
  • VladimirNS

    18.06.2017 19:02
    @Новосађанин
    Iskreno rečeno ne govoriš istinu i spinuješ kao SNS.
    Jedino je tačno da su DS od 2000.-2016. bili većina u Pokrajinskoj Vladi.
    Na republičkom nivou su bili u vlasti nešto preko 8. godina od 2000.-te. SPS je bio na primer duplo duže vremena pa ga ne prozivate.
    Na gradskom nivou DS je bio 8 godina. (2000.-2004. i 2008-2012.), tako da sama porodica Vučević je duže na vlasti u NS od DS-a, Miloš već 5 godina i otac kao predsednik skupštine grada od 2004.-2008.
    SNS ima apsolutnu vlast na svim nivoima zadnjih 5 godina, od republike pa do mesne zajednice je u njihovim rukama i ne pije vodu da je neko drugi kriv. Imaš apsolutnu vlast onda si i odgovaran za sve!
  • VladaN

    18.06.2017 18:33
    Je.. vas...
    ...slina Stefanović. Demokrate nisu na vlasti više od 5 godina a grad su preuzeli vaši ljudi koji je AV poklonio svojoj kriminalnoj bandi. Eve vas treba pohapsiti, zatvoriti i ključeve baciti, bagro jedna.
  • Marijana

    18.06.2017 18:24
    Grad opsedaju
    Ili su zauzeli vec čitav grad divljaci.Šta se sa tom omladinom događa gde im je pamet. GDe je nestala gospoda, sve sami divljaci i promiskuitetne devojke.Nekada su oni iz divljački familija učili škole, trudili se da postanu , a i postajali su deo gospođe.
  • Garry

    18.06.2017 18:16
    Re: Očigledna koincidencija
    Nisi ti video kriminal ranije, jer si ga sam činio i podsticao.
    Tada ti nije smetala droga na ulicama Novog Sada, ubistva i otmice.
    Lajavi, Bata, Kićun, Cvika i Opačić bili su u istom taboru sa tobom i tebi sličnim.
  • Новосађанин

    18.06.2017 18:08
    Искрено речено
    Ово је резултат назадњачке политке ДС-а
    До 2012. године они су држали Републику Србију и град Нови Сад, а Покрајину Војводину до 2016. године.
    Тако су на пример овде помињана деца одрастала под ДС-ом и њховим криминалцима, па ако су 2000. године имала неких 7-10 година данас она имају 24-27 година.
    Дакле, то су баш горепоменута деца, која су одгајена и одрасла у ДС киминалном друштву.
    Ово је просто само дело ДС образовања.
  • Peca

    18.06.2017 17:45
    Očigledna koincidencija
    Bilo je kriminala i ranije ali u Novom Sadu ovako nije bilo nikad. NIKAD! I da, to koincidira sa dolaskom ove vlasti i pojavom Brata i onog lika s Kosova. Slučajnost? Ne bi se reklo.
  • Jedan iz mase

    18.06.2017 17:39
    Ma kakvu borbu protiv kriminala očekujete... Ta nemojte biti naivni! Nema danas u Novom Sadu krupnijeg kriminalca, a pogotovo narko-dilera, koji ne radi za Srpsku naprednu stranku. Pomoću kriminalaca i vladaju i nema šanse da krenu na njih...
  • GoRanAcAndBoCa

    18.06.2017 17:35
    Kada NS policija ima 4 registarske tablice koje ne sme da zaustavlja " JER ONI RADE IZBORE " onda ne cudi sto je ovako na ulicama a sto su dva od 4 vlasnika tih tablica u pritvoru zbog otmice
  • dobrotvorka

    18.06.2017 17:26
    OSTAVKA
    Ovde bi pod hitno neki morali da daju ostavke!
  • SUDIJA

    18.06.2017 17:18
    @u prolazu
    Za tebe zemljače samo ovo:
    Nisam znao da imam klona. :)
    Potpisujem sve što si napisao!
  • JovaNS

    18.06.2017 17:17
    Veoma, veoma bezobrazan odgovor SNS-a na inače više nego osnovanu kritiku stanja bezbednosti u gradu. Ljudi, sklanjajmo ovo zlo s vlasti ako mislimo da živimo u ovom gradu!
  • Paor

    18.06.2017 17:01
    @u prolazu
    Nisi samo dodao da ti krimosi i njihovi naslednici i dalje podržavaju i finansiraju DS.
    Protive se AV-u, a njegova je krivica što ih nije pohapsik, kao i one iz DS-a koje oni finansiraju i pomažu protiv tog istog AV-a.

    DS sudije i dlje odbijaju da osude u skladu sa zakonom ove kriminalce, kao i tajkune-kriminalce (Mišković, Kostić, Bogićević, Ðinđić, itd.).
    Sve te sudije predložila je, izglasala i zaposlila baš DS.
  • da,da

    18.06.2017 16:41
    I tako dok je pun grad,ali svaki dan,sada je jos i festival vina,policije nigde.Nikad nisu ni prisutni kada je neka manifestacija u pitanju.Okrenite se,pogledajte.Moze da puca ko hoce,kada god hoce.Priznajte da je tako!Stranke neka se prepucavaju,to me ne zanima.Zanima me kada ce prestati pucanje?
  • agronom

    18.06.2017 16:02
    solista
    Ovako je u svim sverama drustva. Nije samo problem kod bezbednosti. U kulturi, zdravstvu, pravosudju, zastiti zivotne sredine, sportu, crkva...svuda je ovako, samo sto se ne puca tako javno. Nisu naprednjaci uradili nista epohalno. Mogy da se ljute koliko hoce ali tako je. Videce na sledecim izborima.
  • Sumnjalo

    18.06.2017 15:38
    -
    Zanimljivo. U tom delu grada ima verovatno najviše kamera što u radnjama, što u bankama i firmama, što na raskrsnicama a za sada o napadačima ni reč. Ta nebi me iznenadilo da opet budu u pitanju neki likovi kao kod onog kindapovanja onomad. A stvarno je dosta pucanja u po bela dana. Svako je u pravu ko traži veću bezbednost .
  • u prolazu

    18.06.2017 15:31
    Voleo bih da mi neko naprdan objasni saopštenje, posebno deo:
    ""već pet godina strpljivo čekaju na konkretne predloge odbornika Demokratske stranke.
    Međutim, ni posle toliko vremena to nismo dočekali"

    Hoćete da budete na vlasti a da vam drugi rešavaju probleme!? Ko onda traži privilegije?

    Konkretno:
    -Bilo je s*anja za vreme žutih koja nisu rešavana kako treba, valjda vas je narod zbog toga glasao!
    -Sad su s*anja sa vama, celih 5 godina, i šta to znači?

    Za normalan svet bi značilo da se morate odreći vlasti jer niste u stanju da rešite bitne probleme!
    Za vas znači, pošto VAM drugi ne daju gotova rešenja, treba da nastavite da uživate u privilegijama!
    Za narod, koji pliva između dve krajnosti, u zavisnosti od stepena ispiranja mozga, znači da JEDNAKO GUBI SA VAMA NA VLASTI KAO SA PRETHODNIMA!

    Stvarno mislite da smo svi toliko glupi da gutamo ovakva saopštenja? Uprkos gomili slepih glasača ispranog mozga ima nas još koji mislimo svojom glavom! Čekamo da nam se pridruže slepci koji misle novčanikom i frižiderom koji će biti sve prazniji jer vam se ne može nadodati koliko gutate!

    B A G R O !

    Živim za dan kad ćete biti iza rešetaka, i vi i prethodni!

    Za Insajdera:
    Super si to rekao i u pravu si, ali si zaboravio da dodaš da je svu tu preživelu OLOŠ AV uzeo u zaštitu i namestio na neku funkciju! Osim Čede koji se sam nudi!
    Ko je od njih robijao, odgovarao ili vratio maznuto? Možda AV-u!

    Sranje u NS je pojačano dolaskom AV-ovog pulena sa Kosova Z.V.! Otimanje tržišta drogom!
  • Novosađanka 2

    18.06.2017 15:10
    Dakle:
    1, Ko je pucao? - ima valjda ime i prezime?
    2. Odakle mu oružje?
    3. Ima li taj dozvolu za POSEDOVANJE oružja? - o dozvoli za NOŠENJE ćemo posle.
    4. Šta kaže slovo zakona?

    Opremanje policije, hitne sednice i kojekakve budalaštine nemaju nikakvog smisla dok ne vidimo šta tužioci i sudije imaju da kažu na ova prosta četiri pitanja.
  • Lala

    18.06.2017 14:57
    Crnjak
    Nema vremena ministar Nebojsa za kriminal, trenutno je u fazi transformacije poltronstva..do sada se uvlacio premijeru a sada mora da se umaze i predsenikom.
  • MiX

    18.06.2017 14:50
    Objektivna analiza
    U Novom Sadu se nikad više nije pucalo i ubijalo nego u poslednjih nekoliko godina. To svi vidimo i znamo, kao što svi vidimo da policija ne radi svoj posao. Ako to neko javno kaže (u ovom slučaju DS), onda to nije prepucavanje već konstatovanje očiglednih činjenica. Saopštenje SNS-a je jedno veliko koješta, koje nam ipak koristi zato što pokazuje da vlast uopšte ne razmišlja da bilo šta preduzme po ovom pitanju. To može da znači samo jedno: Obračuni i pucnjave će se nastaviti. I biće sve gore i gore.
  • Novosađanka

    18.06.2017 14:19
    Pitanje
    Ko su izvrşioci napada ? ? ?
    Postoi li zakon za takve ???
  • Kaligula

    18.06.2017 14:16
    Kako glasas tako zanjes, sastali se debelguzi da popiju kafu i intelektualno onanisu. Mnogo je olosa svuda da treba sistem srusiti i podici iz pocetka, nema tu popravke. Samo budala jos slusa politicare...
  • IQ

    18.06.2017 14:07
    A to je vaša "naprdnjačka" politika, samo napreDNO!
  • dvadestdvogodišnjak

    18.06.2017 13:50
    Ovo tako nema nikakve veze sa politikom i strašno je što i ovoj situaciji to ponovo postaje glavna tema. Generacije i generacije mladih ljudi propadaju zbog neadekvatne brige, pomoći i disciplinskih postupaka koji su trebali da budi sprovedeni prilikom odrstanja i adolescentskih godina. Nemate vi matori ljudi pojma, jer vidite samo ono što je vama milo da vidite, otupeli ste. Koliko je samo i KOLIKO ĆE NJIH krenuti pogrešnim putem i da završi upucano u sred centra grada? I svi samo posmatraju kako deca odlaze pogrešnim putem, okreću glavu govoreći kako je, eto, nama teško u ovoj državi. Delikventi. Ne treba neki političar da dođe i da naredi da se stvari promene kako bi jedan POLICAJAC,PROFESOR, NASTAVNIK, ŠKOLSKI PSIHOLOG odradio svoj posao. Nemojte biti dokoni, mislite malo.
  • pedja

    18.06.2017 13:49
    Cak i na ovakvim vestima citaoci se politicki prepucavaju . Zaista smo neverovatni .
  • Mile

    18.06.2017 13:36
    Red i mir
    Nikakve vise price i obecanja nas ne interesuju,napravite reda ostrim potezima u kratkom vremenskom roku, ili se sklonite da Vas posao obave sposobni i strucni ljudi.
  • ovdasnji

    18.06.2017 13:29
    e moj insajderu,,
    blago tebi, kad sve znas i pametno povezujes stvari!! pa pomozi ljudima, koji nemaju tvoju pamet !! sveznalica !!
  • Boss policaj

    18.06.2017 13:25
    Cajka
    Policije ima samo kad teraju i tretiraju taksiste od hotela putnik ...sramota velika
  • deezurni krivci

    18.06.2017 13:18
    Ne znam kako i zasto, ali sigurno znam da ce ovi za sve okriviti opoziciju, prethodnu vlast, žutaće i soroseve placenike nebitno sto je seme zla posejano dolaskom oruzja i "ratnika" jos 90-tih na novosadske ulice, bas za vreme tadasnje crveno-crne koalicije koja nas i danas nazalost jaše.
  • Sendvič brigada

    18.06.2017 13:11
    Dobar dan, gospodo botovi. Uzalud botujete ovde, Novosađani dobro znaju koliko pokušaja ubistava i ubistava se dogodilo u Novom Sadu u poslednje 2-3 godine. I svi su od ranije poznati policiji. I svi su na slobodi. Zato decu više ni u po bela dana roditelji ne smeju da puste da šetaju sami. Divlji zapad u nekad mirnom Novom Sadu.
  • Panonski mrmot

    18.06.2017 13:08
    Samo se vi gospodo ne oglašavajte molim vas.
  • Ja

    18.06.2017 13:03
    Jeste li primetili
    Ni na jednom portalu se uopšte ne pominje napadač. Je li uhapšen, je li pobegao, ko je ....? Mnogo čudno.
  • Insajder

    18.06.2017 13:00
    Ovo su njihova deca
    Tačno, ovo je počelo sa 5. oktobrom 2000. godine, jer su do tada oni iz SPS-a kontrolisali kriminalce, kao i svuda u svetu (Amerika, Francuska, Velika Britanija i sl.), koristili ih za svoje nacionano-državne interese.

    Od pada režima Slobodana Miloševića, koji se odigrao uz pomoć pripadnika Surčinskog i Zemunskog klana, dolazi do velikih promena na političkoj sceni Republike Srbije.
    Naime, naš narod bi rekao „Kada se voda zamuti, talog se digne na površinu!“, što se i ovd ekod nas desilo.
    Vlast dele pojedini političari iz DOS-a sa Surčincima i Zemuncima.
    Dragolјub Marković, kum Zorana Đinđića (predsednika DS-a) i jedan od vođa Surčinskog klana, privatizuje gomile firmi po Srbiji, drugi vođa ovog klana, Ljubiša Buha – Čume, dobija monopol od premijera Đinđića na asfaltiranje puteva po Srbiji.
    Sa druge strane Dušan Spasojević, razvija posao sa drogom deleći dobit sa Čedomirom Jovanovićem, ili uz njegovu podršku.
    Nјihov ogranak u Vojvodini i Novom Sadu predvodi Nenad Opačić, pašenog i telohranitelј Miodraga Kostića, Đinđićevog kuma i direktora Demokratske stranke, koji je i jedan od najblјih prijatelјa Nenada Čanka (predsednika LSV-a).
    Opačić se pored poslova sa drogom bavi kao i njegove gazde iz Zemuna, otmicama, iznudama, i ubistvima.
    Crnogorski mafijaški boss Kićun Vilotijević, bio je takođe telohranitelј Miodraga Kostića, 90-tih godina prošlog veka, u vreme kada je Kostić bio direktor Demokratske stranke I Đinđićev kum, ali je on ubijen 1999. godine u Novom Sadu.
  • rade

    18.06.2017 12:57
    Grad ju pun gamadi, i to treba pod hitno resiti!
  • Stefan

    18.06.2017 12:55
    Strašno
    Nisam stranački opredeljen, ali ovo lupetanje opozicione stranke je smešno. Kao ovo se nije događalo, i ne bi se dogodilo da su oni na vlasti? Nema sreće, niti sigurnosti u Beogradu i Novom Sadu, dok sitni mafijaši, narko dileri, vođe navijača, i ostali sarađuju sa policijom, i sa vlasti. Vlast i policija tačno znaju ko su ti ljudi, i ne sprečavaju ih da se ovako nešto ne dogodi. I ako uhapse nekog, puste ga veoma brzo. Stvari se zataškavaju, ne objavljuju, pa uđite na sajt RTS danas, i videćete da nema nikakav članak o pucnjavi u Novom Sadu. Bitno da objave kako je muž izbo ženu od 80 godina, tamo u nekom selu na jugu Srbije... Ovo samo govori kakvi ljudi vladaju Srbijom od početka devedesetih, pa do danas, a govori i o nama koji glasamo za njih, već više od dvadeset godina... Bitno je da nam zamazuju oči sa izgradnjom auto-puteva, koridorima, otvaranjem nekakvih fabrika, fontanama, Beogradima na vodi, a sigurnost građana, i egzistencija građana je na nuli. DOKLE?
  • mile

    18.06.2017 12:48
    e sad ce demanti..
    a sto to vi niste resili do 2012 ?! e kad niste vi a sto sad mi time da se bavimo ?? razumem vas ,braco naprdnjaci , nije vas narod ni birao , da brinete o nama, nego o sebi !!ko ce na koju funkciju!!!
  • Gari

    18.06.2017 12:43
    Haha
    Od 2012 Godine? HAHAHAHA Nasilje u gradu cveta od kad su gradjanji prestali da se boje policije sto je doslo demokratizacijom koju godinu pre 2012 godine. Dok je murija radila posao kako treba stojadini su bili dovoljni da ovakve stvari drze pod kontrolom a sad klinci izbodu jedni druge, zapale npr kiosk ili nesto slicno i niko se ne izdere na njih, cusku ne dobije i vi ocekujete da ce biti mir u gradu? Kako kad se prestupnici ne boje posledica???? Ajte molim vas nista bolji niste od sadasnje vlasti. A ni gori.
  • brinem sto brinem

    18.06.2017 12:36
    Pravo pitanje je odkud nekom tako mladom oruzje???Hajde da se zagledamo malo u sebe.Gde su nam deca, sta rade, s kim se druze?Dali smo im mi, profesori, nastavnici autoriteti ili mi njih slusamo i plasimo ih se.Kuda ide drustvo?
  • rotkvarija

    18.06.2017 12:27
    rusenje covecnosti
    Prisustvovao sam sinoc tom dogadjaju, i nisam nimalo iznenadjen s' obzirom gde zivimo, vreme apatije,kriminala i starleta uzima danak,ono sto mi je jos tragicnije jeste da nikoga od pozornika nije bilo na ulici ko bi mogao da intervenise,policije jeste stigla da uradi uvidjaj i ispita ocevice ali ovo ne vodi nigde,ljudi zaboga a pre svega gradske vlasti,uposlite policajce naoruzane koji ce patrolirati ulicama kako bi se izbegle te stvari ili blagovremeno reagovalo,sva sreca da nijedno dete nije pogodjeno. U eri pretnje od terorizma,organizovanog kriminala i obracuna bandi,nema ni jednog policajca u centru. Zaboga, dozovite se pameti.
  • SUDIJA

    18.06.2017 12:26
    Lepo
    Lepo... i vi ste sad zaradili platu, možete se vratiti svojim svakodnevnim obavezama - muljanje i kombinovanje uz kaficu u jačim IN kafićima i restoranima.
    Pade li ikom na pamet da malo izađete na ulicu, međ narod malo. Ne?
    Onda ništa.
    Izvinite na smetnji.
  • strasno jeste

    18.06.2017 12:09
    i treba pricati i raditi
    Ali dosta vise ubiranja politickih poena i hitnih sednica kad je u vase vreme bilo i bice nazalost sve vise ubistava, nasilja u gradu i u pravu ste da treba vise rada policije ali to nije problem samo naseg grada, Srbije vec sveta i pitam se kuda ide ovaj svet

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna