Novi Sad
14.11.2017.
08:16 > 11:43
Kružni tok sa fontanom trebalo bi u bliskoj budućnosti da bude izgrađen u neposrednoj blizini Spensa, tačnije na raskrsnici Bulevara cara Lazara i Fruškogorske ulice, saznaje 021.

Komentari 102

  • pawlle

    18.11.2017 18:04
    ovaj predsednik ,premijer,majka,baba,tata,surak,zet,sogor,sukurdjel,kurdjel.......ima teske psihoze
  • Milojko

    16.11.2017 23:53
    NOVI SAD NA VODI
    Imacemo i to u NS i to na Limanu 4 jer je Galens gradjevinska firma kupila brodogradiliste , gde planiraju da grade veliki kompleks zgrada.
  • Nervirach

    16.11.2017 21:56
    Grundfod, kada se kej sredjivao? Mislim, jeste sredjivao ali nikad sredio. Mi smo bogata drzava da ima svaki lopina da se podmiri? I cemu ovo kada malo dalje ima semafor gde ce morati da se stane. Drugo, i da se ukljuci u kuzni tok moras usporiti ili stati tako da u cemu ce biti razlika od ovoga sada? Ah da, fontana sa Alija. Eh, limancani, krug 4 je zlo ovog grada. Vi ste tapsali na rusenje Grbavice i Detelinare. U Bloku su pravi ljudi, a vi ste cutali kada su vam tutnuli Dino park, muzicku skolu... Vas u jednoj zgradi ima koliko u jednoj ulici na Telepu. Pa gde ste? Jeste li ljudi ili beskicmenjaci?
  • grundfos

    16.11.2017 16:17
    fontana
    Kako se narodu ne moze ugoditi,sta god da se predlozi,krene,ne valja. Isto bi bilo da se ne radi nista, onda bi rekli:ovi nista ne rade. Sta reci! Tako je bilo i kada se kej sredjivao.
  • Dase

    16.11.2017 09:46
    Ja Pitam
    kruzni i u dunavsku i zmaj jovinu!!! mA necete se vise setkati, ima da radimo i zaradjujemo i svi da vozimo barem po tri mercedasa benca.
    a muzike ce biti kada zasluzite novosadjani.... Vi bi jos i muziku.
  • logika

    16.11.2017 07:03
    Nešto tu ne štima...
    Potpuno iskrivljen redosled...
    Zar ne bi trebalo prvo taj kružni tok i fontanu predvideti nekim dugoročnijim urbanističkim planom koji će biti stavljen na javnu raspravu, pa zatim raspisati konkurs za projekat fontane, pa odabrati najbolju ponudu i tek tada krenuti u realizaciju?
    A ne, oni prvo odaberu izvođača, pa mu ostave da sam projektuje kako mu je volja.
  • ko zna gde smo?

    16.11.2017 03:15
    Msm da nismo toliko bogati da gradimo skupe fontane jer nam ni dosadasnje ne rade.
  • goran

    15.11.2017 23:08
    Što samo beograđane da bude sramota!
  • PetarPP

    15.11.2017 20:42
    Sad će kao ljudi da nagrnu u tkzv Promenadu pa će raskrsnica koja vodi na štrand i kej da se popuni. Kakva glupost.
    Pa valjda treba kružni tok na bulevaru, a za pomenutu lokaciju ima vremena.
    Al novosađani beže od kružnih tokova ko đavo od krsta, izmišljaju zbog toga neka "pravila ponašanja" neki zakon koji važi samo u tom čarobnom krugu.
    Kad bi pročitali ZOBS videli bi da tamo nema ni reči o kružnom toku.
  • bogdan

    15.11.2017 17:06
    kružni tok da
    Fontana -NE.U blizini treba napraviti podzemni ili nadzemni pešački prelaz jer pešaci moraju prelaziti kod Studentskog Doma /Spens/ ili kod Merkatora.To ''stručnjacima'' nije palo na pamet.
  • NS sns

    15.11.2017 10:39
    TOALETI,makar to
    Molimo samo ne fontana!
    Te pare ulozite u objekte zdravstvene zastite i ako ste bas SVE opremili onda sredite toalete u domovima zdravlja,da imaju mogucnost da povucete vodu za sobom,da se vrata toaleta zatvore dok ste u kabini i neke kukice na koje bi pacijenti okacili kaput ili tasnu.I da rade lavaboi i da ima hladne i tople vode i da ima sapuna.
    Vidite ne mislite vi na sitnice svakodnevnih potreba vec samo da bljesti nesto kako bi ostavilo utisak bogatstva a zivimo kao u 19 veku,sramota!
  • Gajo

    14.11.2017 23:19
    Predlažem...
    ... da u fontani svake nedelje boravi po jedan dinosaurus iz komšijskog Dino parka da se nevoljno pomera i dernja pa nema potrebe za muzikom. Usput, fontana tako dobija na dramatičnosti i atraktivnosti. Doduše, najbolje bi bilo da se uhvati živa sirena i da se nastani u fontani da se praćaka, peva i zavodi vozače, al' to će verovatno biti kad uđemo u EU.
  • Limanac

    14.11.2017 22:23
    odgovor
    Раденко 14.11.2017 • 10:28
    Сјајна иницијатива

    Ejjjjjjj, Radenko sigapu i idi oklen si doso i ti i Samo Napravi Sendvic
  • PERICA

    14.11.2017 20:47
    KADA POLITIĆARI GRADE
    Na tom mestu se ukrštaju dve velike govnare i vodovod!?
    Bulevara i Fruškogorske,pre par godina odrađeno!
    Baš u tom centru!?
    Onomad davno su Građani tražili Semafore da se postave na tom mestu!
    Jer nije moglo da se prelazi ulica! A ,sada kad izgrade kružni tok,močiće na miru
    da gledaju u fontanu i slušaju muziku lektiru!
  • BOT

    14.11.2017 20:18
    Aman
    Pa koja je sad pa ta UPRAVA za investicije i kolko ih imamo brate mili
  • SalajkaNS

    14.11.2017 19:51
    baš se radujem
    Eto meni radosti! Baš nam treba fontana dok na Salajci idemo i vozimo kroz blato i rupe, na samo par metara od Temerinske ulice. Gospodo kada ćete već jednom povezati ulicu Teodora Mandića sa Temerinskom? Od 2008.godine kukamo, molimo, ,tražimo, zahtevamo.... a sada bi već uveliko mogli i da plačemo od muke. To je samo stotinjaak metara da se spoji krak Teodora Mandića sa Temerinskom...u čemu je problem? Urbis je uradio odličan projekat... samo to neko treba da realizuje. Zar za 10 godina to niko nije mogao da uradi? A posle može i fontana, ako treba.
    Što se tiče kružnog toka...prvo edukacija o pravilima vožnje u kružnom toku, po potrebi u samom kružnom toku postaviti slike sa pravilima, jer ovo je strašno kako se vozači ponašaju!
    A mi i dalje čekamo spajanje ulice Teodora Mandića sa Temerinskom:
  • zekonja

    14.11.2017 18:12
    -
    Jedna od onih raskrsnica kojoj je zaista potreban KT zbog svoje specificnosti. A sta ce biti sa Arteshkim bunarom? Pretpostavljam da ce njega pretvoriti u tu fontanu kako bi ga toboze sacuvali.
  • Bolje da pravite..

    14.11.2017 17:54
    ...kružni tok na raskrsnici Stevana Musića i Zorana Đinđića sa Bul. Cara Lazara je daleko neophodniji. Misaona imenica je kada se savija iz pravca fakulteta prema limanima.
  • @limanka

    14.11.2017 17:31
    Hahaha o mukice, a sastavljanje recenice? Neki red u tome? Ili npr. znaci interpunkcije, gde stoje u odnosu na dve reci koje razdvajaju? Kukala ti majka, zajedno sa uciteljicom iz osnovne skole. Tvoj nije ni za dvojku.
    Da ne bude samo da kudim, vracam ti ispravljen:
    "Komentar treba da bude napisan konkretno, sazeto i jasno, ovakav je los, za dvojku." Dodacemo, i pravilno.
  • LimanAC

    14.11.2017 16:52
    Izgradnju fontane je u projekat ubacio gradonacelnik licno. To ce dodatno da poskupi i ovako preskup projekat kruznog toka posto se na tom mestu nalazi gomila instalacija (kanalizacija, struja, voda, grejanje) koje ce morati da se izmeste. Jedino se nadam da ce fontana biti muzicka kao i u BG-u pa da ljudima koji zive u blizini muzika ulepsa riku dinosaurusa iz dino parka. Samo napreDNO...
  • Svrdlov

    14.11.2017 16:42
    Kružni tok je neophodnost, a fontana bahaćenje.
  • limanka

    14.11.2017 16:29
    reçi
    @mrk Konkretno , sazeto , jasno , treba da bude komentar napisan . Ovakav je los , za dvojku .
  • da vam kažem

    14.11.2017 16:25
    nesto
    Narode dragi, pa nama trebaju vrtići, trebaju nam fiskulturne sale po školama pošto nam postojeće nisu dovoljne (veliki broj đaka pa ne stižu svi da imaju časove fizičkog kao što smo ih imali mi u prošlom veku), trebaju nam besplatne sportske aktivnosti za decu, a ne da plaćamo svaki klinac po 2-3000. Toliko dece ima u ovom našem Novom Sadu, čiji roditelji ne mogu da im priušte udžbenike pa se dovijaju siroti kako znaju i umeju.... Toliko toga nam treba... A vama fontane po glavama.... Ccccccc.
  • RIZBO

    14.11.2017 16:18
    AMAN
    kružni tok je jedino rešenje za tu raskrsnicu, ceo Liman to zna, a opet nema par metara a tu je i arteški bunar, sad što ne verujemo nekada valjanom muzičaru i ostaloj bagri, e to je drugi par rukava!
  • @mrk

    14.11.2017 14:59
    A tom logikom dosta vise i puteva, jer vecina ljudi ne zna da vozi automobil ni ravnim putem. A isto tako dosta i trotoara, preplavljeni su covekolikim primatama koji ne umeju da hodaju, naglo zastaju i menjaju pravac, nalecu na druge, a kad su u coporu, onda se stave poprecno da ih je nemoguce obici ili proci ako im ides u susret.
    Bila sam sarkasticna, salu na stranu, ljudi ne znaju da koriste kruzni tok jer ih nije bilo u ovom gradu, dok su u uredjenim zemljama osnova saobracaja odavno. S vremenom ce, mozemo se nadati, nauciti, kao sto ce, mozda, sledeca generacija primata nauciti da koristi gradske shorove.
    Gledaj to s vedrije strane, ako umes da ga koristis, imas srece kad ides pravo jer se vecina prestravi kad mu se priblizavaju, smanje brzinu na 20 i predju u spoljasnju traku koja im je iz nepoznatih razloga sigurnija (INACE PLANIRANA ZA KORISCENJE ISKLJUCIVO ZA PRVO ISKLJUCENJE), tako da se tu stvori kolona, a tebi ako ides pravo ostaje unutrasnja potpuno slobodna. A jbg, ako ides desno, nekad se vise isplati pun krug obrnuti unutrasnjom, toliko ih je, ali naucice ljudi.
  • Aleksandar

    14.11.2017 14:24
    Caki Kravić, gradski ministar za saobraćaj i muzičar, spojio je ova dva zanimanja u jedno remek delo koje će krasiti grad u decenijama koje dolaze. Komunalna koalicija LSV SNS SPS. Bravo!.
  • aleksandar

    14.11.2017 14:22
    aca
    kruzni tok da a ne fontana a pogotovo muzicka
  • v

    14.11.2017 14:08
    sto pre
    Prolazim ovuda svaki dan i stvarno mislim da je neophodno uraditi kruzni tok , jer je skretanje ulevo i sada jako problematicno, posebno iz Fruskogorske, gde zeleno traje svega 5 sekundi. A kad se izgradi nova zgrada Fakulteta i ono cudo kod Spensa, bice potpuni kolaps.
    Sto se fontane tice, stvarno ne vidim cemu to. Samo uradite korektan kruzni tok i mi cemo i da svetlimo i da pevamo umesto fontane.
  • bicu robot

    14.11.2017 13:34
    U centru grada
    Sigurno 10 ( i slovima deset) godina se ne može prolaziti ulicom Maksima Gorkog ( i ugao Ferenca Fehera) - centar grada ! Blato, lokve, izlomljen trotoar, parkirani automobili na trotoaru - pauk ih ne nosi... Majke s bebama, ljudi s kolicima , invalidi, ne mogu proći nikako a ostali blatnjavi do kolena. Investitor koji tu gradi ima dozvolu Grada - čovek plaća zakup zajedničke površine 10 godina !? Šteta što ne možete videti sliku kako danas izgleda... Zgradu ne završava, za trotoar ga boli uvo, on tu ne živi a i ne prolazi. Dok postoji gradska odluka da ovakav zakup može trajati večno... A ne, ne gradi fontanu, stambena zgrada je u pitanju.

  • Tea

    14.11.2017 13:33
    A da se napravi još neki park,ali pravi veliki,da se zasadi drveće,da se napravi još neki vrtić, da se dovede u red bolnica,biciklističke staze da se prošire po gradu, da se izmesti saobraćaj kamiona iz grada,da decu ne lečimo preko SMS-a,da se očuva staro jezgro grada,da se stvarno sredi Gtadić,da se......Mnogo ja sanjam.
  • necem

    14.11.2017 13:31

    ne, ne, ne i ne!
    necu fontanu ! to ima vec u bgd. hocu umesto jarbola od 100m kojeg ce dobiti bgd, spomenik vodjji! najmanje 100m visok usred, kruznog toka. to nema ni bgd! ujedno neka vas podseca koga za koga ste glasali.
  • /

    14.11.2017 13:27
    /
    Svetlana
    pa esnaf arhitetaka ce dati orden fontani kao i do sada za svako ruglo i sramotu u gradu
  • kerefeke

    14.11.2017 13:16

    nemojte se blesaviti!
    fontanu u centar grada!
    kakv je to centar bez fontane? tamo moze da ulepsa grad i ljudi mogu uzivati u njoj. a leti malo i hladi.
  • Dik Tator

    14.11.2017 13:16
    Nista bez nuznog toka.
  • Fibonacci

    14.11.2017 13:13
    ODRZAVANJE STA JE TO
    Dosta vise betonskih objekata koji se raspadaju posle godinu dana bre,
    samo znate da postavite novo nasminkate, a onda zaboravite i sve sto napravite postaje ruglo!
    Eno kompletan WC od INOXA stoji na keju, nit ima svetla nit rade dugmad nit ima icega, da nema zelenila zarastao bi u korov. Prodjite bulevarom Evrop peske preko novih nadvoznjaka i mosta ka industrijskoj zoni, ograda je u takovom stanju da ce se raspasti za dve godine, farba otpala skroz , rdja nagrizla sve...pesacke staze od behatona koje su bezveze napravljene dva metra sirine su sada siroke metar jer je metar vec pojeo korov itd itd...
    U Hrvatskoj su bre objekti iz vremena Tita kao novi, samo ih osvezavaju.
    A mi napravimo, pustimo da propadne pa ponovo pravimo.

    Kakva fontana, fontanu na keju kod azerbejdzanca ste ukljucili krajem septembra ej, kad vec treba razmisljati o zimi...
    Nemojte nista vise da pravite, probajte da cuvate ovo sto vec imamo i od vas dosta
  • Joca

    14.11.2017 13:06
    UTU voli GUTU
    Trideset godina nije moguce na toj raskrsnici dovesti u ravan sahtove od toplovognog cvora sa kolovozom a sad je naprasno nad svim tim moguce postaviti fontanu i kruzni tok. Kakvi su to carobnjaci.
  • DonJuan

    14.11.2017 13:05
    Ne znam da li je gluplje resenje kruzni tok ili fontana. Mrtva trka.
  • Gogyns

    14.11.2017 12:51
    I ova će muzička fontana na kružnom toku da se preliva a lova će da se sliva u nečiji džep! Dok na drugom kraju grada u 21 veku ljudi nemaju ni asfalta, kanalizacija a poneki ni struje!
  • ex Pezos

    14.11.2017 12:38
    savet
    Obavezno da bude uzdignuta , za slucaj da preliva kao "poznata sa Slavije"
  • seja

    14.11.2017 12:26
    U Budisavi kruzni tok u centru,to je prema krivini za Kovilj gde se pravi Lidl..:)
    Uskoro izbor za savet mesne zajednice pa bi to bio potez...:)
  • tNt

    14.11.2017 12:16
    NE!
    Iz kafane do fontane!
    Od lokalnih političara nema više nikakve vajde! Red je na nas građane... Eeee... kako bi to bilo lepo kada bi se kao nekada, ne beše to tako davno, organizovali i okupili...
    Evo ideja "Neću funtanu! Hocu vrtiće i drvorede!"
    Možemo li mi to naš Novi Sade?

    Srdačan pozdrav.
  • gagi

    14.11.2017 12:07
    trzni centar
    Neka naprave u centru detelinare trzni centar
  • Vozač

    14.11.2017 12:05
    Umesto fontane jedan bilbord sa pravilima ponašanja u kružnom toku.
  • Mika

    14.11.2017 11:58
    Započnite radove u aprilu i nemojte pre decembra da završite. Ovaj grad izgleda mnogo veći kad su saobraćajne gužve prisutne. Onda budemo besni kao Beogradjani.
  • Marko

    14.11.2017 11:44
    Na kružni tok i oko kružnog toka treba staviti neko zelenilo da upija izduvne gasove i smanjuje buku. Fontana je tu zaista bespotrebna, bolje je stavite između dva muzeja, u Železnički park ili u neki drugi "parkić", tamo ljudi ionako žele da borave i ambijent je bolji.
  • ALUMNI

    14.11.2017 11:44
    @ Vlada
    aj ti dečkonja u Novo Miloševo, pa tamo pametuj o pčelama, jer ko kanda neka te je opasno ubola kao malog a nažalost po tebe i tebi bližnje posledice su baš očite, mozak ti je i dalje otečen.......
  • ns

    14.11.2017 11:40
    Semafor
    Promenada, Tehnološki park, SPENS i Studenstski grad, tu će biti mnogo pešaka. A gde su pešaci, tu su i pešački prelazi, koji usporavaju saobraćaj.

    Kako saznadosmo iz komentara na vesti ovih dana, vozači su bahati, a pešaci ne koriste mozak, stoga će pre ili kasnije neki pešak biti udaren i tu će morati da se postavi šta?

    Semafor!!
  • Dosta je bilo vašeg

    14.11.2017 11:34
    O naprednom
    SVAKI gradski projekat sa velikim trošenjem javnog novca, znači mog i vašeg a NE njihovog - morao bi da ide na referendum,
    Jer je tako zaista napredno.
  • комша

    14.11.2017 11:13
    На Сателиту зараза, сметлиште, дивљи бувљак са клошарима који пијани спавају где стигну, мочвара и џунгла уместо базена, тотално девастиран крај. Ал зато Лиману фонтана...
  • /

    14.11.2017 11:10
    /
    sta ce vam fontana imate u blizini cesmu.
    i njoj ste se radovali

  • mrk

    14.11.2017 11:07
    dosta vise kruznih tokova, 80% ljudi se voza u krug spoljasnjom trakom i niko iz unutrasnje ne moze da izadje zbog njih!
  • mgsh

    14.11.2017 10:59
    .DA JE JUGOSLAVIJE VELIKE SADA GDE BI NAMA KRAJA BILO SADA.
  • ВОЈВОЂАНИН

    14.11.2017 10:41
    Ко може..
    ..и да посумња како - неће свирати!? Зар сме друкчије бити? Па, једноумље није само за једног!? Јел'? Има и да пева! Него шта! Још кад би могла да заигра!? Ал' никад се незна!? Свашта нешто они могу. Важно је да буде - историјски. То што су они за историју, то нема везе. Туга, јад и беда. Оно што ће ''историјски'' бити сигурно је да грађане чекају нове гужве, загушења, прљавштина, одлагање рокова завршетка, увећање цене радова, ... Ко сумња у ово тај није одавде. А светлосни ефекти!? Важно је, историјски важно је, правити буку, галаму, неред, хаос,... Како би се иначе знало да постојиш? Ако је једноставно брзо се заборави. Компликације су - права ствар. Шта касти!? Лудило. Уосталом, шта фали осталим кружним токовима!? ... ма,....
  • Mile

    14.11.2017 10:40
    Molim referendum za fontaniziranje grada u ravnici
  • BOT

    14.11.2017 10:40
    Sta je sledece...rusenje "tvrdjavamale" i pravljenje NS-a na vodi!?
  • Ludilo

    14.11.2017 10:36
    Fontana je gradjevinsko delo koje se gleda zbog lepote, sedi pored nje u letnjim danima, pokvasi ruka, uziva... Kruzni tok je saobracajnica, po pravilu sa sto manje objekata koji odvracaju paznju od saobracaja... Koliko retardiran moras biti da ove dve pojave dovedes u vezu i izgradis zajedno? Naravno, ovu besmislenu raskrsnicu je neophodno izravnati potpuno, i napraviti novu jasnu raskrnicu, a kruzni tok je najbolje resenje za one koji umeju da ga koriste, ali cemu fontana?
  • Borro

    14.11.2017 10:33
    Podrazumeva se...
    Fontana sa hitovima Baje malog knindze
  • Mile zlojeb

    14.11.2017 10:30
    Ako bude muzička fontana molim vas da ne zaobiđete Baneta i Garavi sokak. Ipak su oni moralno politički podobni.
  • Раденко

    14.11.2017 10:28
    Сјајна иницијатива
    Ту ионако нема ничега занимљивог, у том делу града и будите сретни што се град Нови Сад одлучио да вам олакша и улепша окружење. Такве фонтане постоје у свим европским и светским великим престоницама, а вама смета сваки напредак. Што не би била музичка, имате нешто против музике?
  • Vlada

    14.11.2017 10:23
    @ALUMNI

    Oh zaboga, nisam o tome ni razmišljao. Ne samo da će nam zablokirati grad i nakrasti se na radovima, nego će se, jednom kada kružni tok bude gotov, idioti tuda voziti u krug i urlati svaki put kad osvojimo nešto u sportu.
  • Marko

    14.11.2017 10:18
    Osim estetike koja je finkcionalna uloga fontane,konkretno na tom mestu?
    Koliko ce koštati odrzavanje iste?

    Pa mi do pola leta ne mozemo u rad da pustimo postojece a guramo se nove da gradimo. Lud narod.
  • ex chapman

    14.11.2017 10:14
    fuj
    smradovi kriminalci. NS je skroz potonuo u glib kriminala - organizovane bande kontrolišu sve. sad su eto odlučili da kroz "važne javne projekte" ojade građane za još ko zna koliko miliona evra. eto baš im je neophodna fontana na jednoj od najprometnijih saobraćajnica u gradu, da dede mogu sa unucima da uživaju u izduvnim gasovima i da se šlogiraju na svakih 10 sekundi pazeći da dete ne istrči na put. degenerisani zlikovci - odgovor na sve nedoumice tipa "zašto, kako, ko..."
  • fiju

    14.11.2017 10:13
    bokte, pa niste u stanju održavati ni portu i nork, pustite ih u rad krajem jula a riknu prve nedelje avgusta a do ove još morate pretrčavati put... cccc... opasno je to
  • Svetlana

    14.11.2017 10:10
    Misljenje arhitekata OBAVEZNO
    STA KAZE DANS'-DRUSTVO ARHITEKATA NOVOG SADA ???Oni treba da se ukljuce kao ibu konkurs Nova mesta u okviru projekta Novi Sad 2021
  • tasholi

    14.11.2017 10:09
    Sva sreća pa tu istu raskrsnicu nisu potpuno rekonstruisali pre par godina. Ima se može se. Zašto raditi jednom kad se isti posao može raditi i dva i tri puta.
  • Peki

    14.11.2017 10:02
    Ne razumem
    Uvek sam tvrdio da je N.Sad kopija Beograda sa kašnjenjem od 20 godina. Zašto urbanisti, arhitekte i ostali menadžeri u infrastrukturnim projektima nemaju svoje ideje nego kopiraju nešto već viđeno. Uskoro očekujte i genijalni projekat N.Sad na vodi.
  • V

    14.11.2017 09:59
    Dosgta bre!
    Dubai, Las Vegas... to, samo pumpaj brateeee..... Dosta vas je vise
  • vozač

    14.11.2017 09:59
    predlog
    kružni tok - DA
    fontana - NE NEEEEEE NIKAKO
  • M

    14.11.2017 09:52
    Ovo je sramota! Prvo uz još uvek zeleno lišće usred jeseni gledamo Sneška i Deda Mraza, a sad i fontana. Šta je NS mali Beograd? Ljudi, probudite se! Pogledajte na šta se bacaju NAŠE pare? Tržni centri, novogodišnja rasveta, fontana? Pogledajte šta nam rade s gradom? Pupinova palata? Hoćemo li im dati da nam unište grad? Jednom kad se ovakve stvari dese, nema nazad. Pupinova palata će biti tamo, hteli ne hteli, ali za fontanu još nije gotovo. Podsetiću vas da je ova vlast htela da proda jedinu zelenu površinu u Braće Ribnikara! Oni sve prodaju i troše kao da im je tata ostavio,
  • /

    14.11.2017 09:51
    /
    verovatno ce i ovu kupiti na alibabi a nama tupiti da stize iz grcke
  • MONA

    14.11.2017 09:48
    A VRTIĆI
    Koliko je Novi Sad postao grad u kome nema prioriteta potreba , dovoljno govori i prodaja placa za tržni centar PROMENADa ( ogromno zdanje , a robu će predpostavljam dopremati helikopterima ) , kružni tokovi su potrebni jer će biti alarmantna gužva.. A vrtići u kojim nam idu decasu prebukirani , sale za fizičko pretvorene u sobe , ogroman broj dece po grupama , roditelji sakupljaju pare za krevetiće i druge potrebe . , prošle nedelje se u vrtiću PLAVI ZEC , OBRUŠILO OGROMNO STAKLO ( iz čista mira kažu ) , palo i sva sreća da u sobi - sali nije bilo dece , deca sada nemaju svoju sobu do daljneg , osnivač vrtića je grad , GRADE GDE SIII ????
  • Tmina sa Telepa

    14.11.2017 09:42
    Glavni hit na fontani Baya Con Dios.
  • Rade

    14.11.2017 09:41
    Samo pre pustanja kruznog toka u funkciju obuciti ljude kako se vozi u kruznom toku. Glavni problem u NS je sto ljudi kruze spoljnom trakom koliko im treba a dozvoljeno je iz spoljne trake ici samo desno i pravo.
  • Deda

    14.11.2017 09:40
    Kruzni tok je dobro resenje a fontana bi mogla ispred spensa i koje drvo umesto vrele tepsije preko leta
  • Danijela

    14.11.2017 09:37
    Tuga
    Zao mi te je moj Novi Sade
  • ALUMNI

    14.11.2017 09:36
    BOGU HVALA
    još da je urade kako Bog nalaže pa da slavimo Vošine titule.......
  • ***

    14.11.2017 09:32
    To!
    Sad kad fontana zasvetli u drecavim bojama pa kad jos puste zvuke rodne grude ... a jos kad se golfovima budu vrteli u krug a sve po zakonu jaceg... uf al ce biti ugodjaj. Jupi !
  • datz

    14.11.2017 09:27
    Naprednjaci imaju taj seljoberski gastrabajterski mentalitet da olako svuda stavljaju te fontane kao da je fontana svetsko cudo...
  • NN

    14.11.2017 09:27
    Brže,jače,bolje
    Novi Sad nije Beograd. Fontana treba da posluži pešacima da se osveže pored nje. Gledam redovno biciklističke trke kroz Italiju i Francusku i na ni jednom kružnom toku nisam videla fontanu. Ako već hoće da daju pare za fontanu ima divnih mesta u NS gde se može postaviti.
  • savica

    14.11.2017 09:23
    --
    ...valjda sa muzickom dok neprocuri .
  • Marko

    14.11.2017 09:17
    ...
    Okej, beogradski obrazac je jasan. Osnovni zadatak opozicije u ovakvim uslovima je da organizuje lokalnu zajednicu, napravi peticiju i blokira naprednjačko fontaniranje grada. Umesto aktivnog učešća u najvažnijim nivoima lokalne politike, opozicija sedi u Beogradu i čeka da im se vlast stavi pred noge! Naprednjaci su svoje temelje političkog legitimiteta najpre izgradili u lokalu, opozicija isto, ali kao da se toga ne sećaju dovoljno dobro.
  • Ivan

    14.11.2017 09:12
    Konačno
    Ovaj prostor vapi za kružnim tokom kao i raskrsnica Venizelsove i Temerinske. Samo napred.
  • Kružook

    14.11.2017 09:11
    Zna se
    FONTANSKA mafija.
  • Ана Б.

    14.11.2017 09:11
    Е јесам задрта и негативна
    ... али мени је фонтана на Славији у БГ потпун промашај. Ако ће већ да буде нова фонтана у Новом Саду, мени би имало више смисла да је поставе где пешаци и могу да уживају у њој, безбедно и дуже времена (не мислим на матурска полупијана брчкања), а не само као визуелни ефекат.
  • Partijac

    14.11.2017 09:10
    Đole, daj fakture!
    Ma nije bitno šta građanima zaista treba, hajde da mi gradimo šta nama odgovara i potrošimo ove novce dok još možemo.
    A i ovce su , zastrašeni, plaćaju porez na vreme. Para ima, zato braćo, partijski drugovi, navalimo na organizovano trošenje javnog novca!
  • Lljg

    14.11.2017 09:09
    Samo nam je jos i takav kic falio...
  • gari

    14.11.2017 09:02
    A jel nije logično da ta firma prilikom konkursa prvo položi šta tačno hoće da radi, ili da nekom što dobije konkurs barem mora da priloži taj svoj projekat koji bi neko trebao da odobri? I zašto odmah mislim da će ovo biti cirkus, šta su se nekome odjednom svideli ti kružni tokovi, pa ih stavljaju i gde treba, i gde ne treba...
  • Maja

    14.11.2017 09:02
    Na tom mestu je zaista neophodan kružni tok. Raskrsnica je prilićno haotična.
  • limanac IV

    14.11.2017 09:00
    fontana-seljana
    Ostavite Liman na miru!
  • Zaguljeni Sremac

    14.11.2017 08:56
    ...
    ... joj muzička fontana...
  • rade

    14.11.2017 08:54
    Bolje ocistite grad nego sto gluposti pravite!
  • pera zdera

    14.11.2017 08:52
    Slavija
    Zasto to?
    Pa ta fontani se ni u BG nije primila kako treba?

    Mante se blesava posla.

    Pozz
  • Odlično

    14.11.2017 08:50
    Još samo da vozači nauče kako se vozi u kružnom toku...
  • Wolf 359

    14.11.2017 08:48
    Dosta fontana,dosta sns-a...
  • /

    14.11.2017 08:39
    /
    aman
    &@!$ mamu

    vratite ciljanu grupu u taj NIS manju stetu su pravili dok su bili u njemu.
    ne moz bez fasizma nista komentarisati
  • limanac

    14.11.2017 08:39
    ovi nisu normalni ... koji ce nam bre koji k... fontana tu ?
  • Jaja

    14.11.2017 08:36
    A muzika? Hocemo li imati muziku ? Ko ce da bira numere ?

    Ja bih zeleo da se panonski mornar pusta na toj fontani, on je letargocan i narod ce sporije da vozi...
  • uuuu

    14.11.2017 08:35
    fontana mi prska u usta
    Uuuu, znači prejebaćemo Beograd!!! ;-)
  • др Петровић

    14.11.2017 08:34
    Дајте за болницу
    Не за беспотребну фонтану.
    Преуредите касарну " Маршал Тито" у градску болницу!

  • čekićar

    14.11.2017 08:28
    ccc...
    Ovaj grad je stvarno jizgubio svoj identitet i postao je najpoltronskija varoš u Srbiji. Apsolutno poltronstvo gradonačelnika i družine bez premca.
  • Nindža Kornjačleone

    14.11.2017 08:27
    Samo ako je muzicka.
    Kada se kod nas kaze da ce nesto biti u bliskoj buducnosto, to znaci da nece biti nikada. U ovom slucaju je to i super. Na Telepu im treba par meseci da zamene poklopac sahta koji redovno dobije noge, a 'vamo ce da budze neke fontane.
  • sremac

    14.11.2017 08:26
    ima se
    Dobro ide prodaja kvalitetnih kineskih fontana. A dugotrajne

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna