Autor: 021.rs

Novi Sad
11.06.2018.
11:00 > 11:13
Blokada raskrsnice kod Futoške pijace u znak protesta zbog visoke cene goriva, završena je oko 11 časova.

Komentari 159

  • --

    14.06.2018 23:18
    Nervozna
    Zasto si nervozna duso? Treba i sendvic zaraditi. Naravno da ima resenja, naravno ce biti bolje, za dve godine je li?
  • Nervozna

    14.06.2018 01:57
    Vidim puno komentara
    Vidim ovde puno komentara. Al ne videh puno ljudi u ponedeljak. IStina je da je greška blokirati saobraćaj. Ali na greškama se uči. Pa ćemo ubuduće biti pametniji. Nije cilj rasparčavanje, već ujedinjenje građana. Svi su nezadovoljni. Ima rešenja, ali potrebna je podrška naroda čiji smo deo. Da ne bude, da komšiji crkne krava, neg da ima celo stado. Svima će biti bolje
  • rale

    13.06.2018 22:08
    tako treba
    -Ja sam penzioner i mislim kao i većima penzionera da nam je recimo lepo mislim u odnosu na te mlade ljude kojima je volan sredstvo za rad ,da zarade koji dinar ,da prezive.Jeste li videli starije među njima - nema.Prema tome netreba te ljude bas tako ponižavati.A vlast ko vlast se pravi luda.Taj protest bas nikakve veze nema sa politikom.
  • Starosadjan

    13.06.2018 14:54
    Citam ove komentare, i razmisljam...Ovde se nikad nista nece promeniti. Iz jednostavnog razloga sto je narod, generalno - govnarski. Nema jedinstva. Svi zive samo za sebe. I nije ni cudo, da su Turci - U SRBIJI - vladali 500 godina. Vladace i ovi...
  • Beowulf

    12.06.2018 13:28
    Akcija i reakcija...
    Vučeviću politička bahatost izaziva građansku bahatost. Način na koji su naši sugrađani izrazili revolt ne podržavam, ali kad vidim kako spinujete u medijima, pokušavate da umanjite broj učesnika, da ih nazivate opozicijom, shvatim da bolju opciju nisu ni imali. Bilo šta drugo da su uradili ne bi se ni znalo da se desilo.
  • Обсервер

    12.06.2018 09:49
    Од искона
    Једна блокада је описана и у јуначкој народној песми , '' Море, Марко, не ори друмове ! '- Море Турци, не газ'''те орање ! И тако се то наставља на овим просторима Балкана ..... ''Децооо, буши, бушии, ха ха ха....'' Ни данас се не одричемо традиције, као ни енглези чаја у 17 сати. А и због чега ? Репертоар разлога је широк, од горива, преко малина, па до млека.... ''Србија се умирити неће'' !
  • Car Dusan

    12.06.2018 09:17
    Slazem se sa svima po malo.
    Treba se pobuniti kao sto svi to rade u normalnim drzavama.
    Ok, jedino ako ste se odlucili za ovakav vid protesta ipak treba ostaviti otvorenu jednu , krajnju desnu traku najbolje, za sve one koji ne zele da protestvuju ili za autobuse i kola hitne pomoci, vatrogasaca da mogu da prodju. Moje misljenje je da bi mnogo veci efekat imala cela prica ako bi se blokirale pumpe, da prvo mi koji smo za proteste ne sipamo gorivo i idemo par dana peske ili biciklovima a onda da i ostalima sem sluzbama hitne pomoci i svima vozilima javnih sluzbi ne dozvolimo da sipaju gorivo. Potpuna blokada svih pumpi. I to najaviti da svi koji se prave blesavi da ne znaju i da nisu culi imaju vremena da se snadbeju gorivom tih par dana dok ne pocnu blokade.Ko se ne snadje nek ide u Bosnu ili Madjarsku posle da toci da moze da vozi dete u bolnicu.
    Drugo, za ove negativne komentatore jos jednom...i treba da crknete svi od gladi i nemastine, da se ubijate zbog iste, jer vi uzivate da nemate i da kukate svaki dan kako je tesko i kako prezivlajvate. Sad ce vam za koji dan zbog tog istog goriva poskupeti hleb, struja, osnovne namirnice, hemija i sve ostalo...a onda ne mojte kukati, nego se radujete sto ste sami doveli do toga. Ja cu svoje dete makar spakovati i poslati negde kad vec ja nisam uspeo da odem i zivim lepse nego danas, da ode sto dalje od vas mazohista i nadje sebi neke bolje normalnije sugradjene, prijatelje...a vi patriote nastavite da kukate.
  • Dusan Novi Sad

    12.06.2018 07:31
    blokade
    Nije mi jasno zasto se blokade saobracajnica ne definisu zakonom . Protest je jedno a blokiranje saobracaja nesto sasvim drugo . Uvek ce biti onih koji nisu zadovoljni necim i ako svi oni budu na ovakav nacin iskazivali revolt onda to postaje apsurdno . Danas jedni sutra drugi i tako u krug . Mnogi sad podrzavaju ove proteste ali je pitanje da li ce podrzavati kad i drugi pocnu blokirati saobracaj iz nekih svojih razloga . Ja sam juce ostao zarobljen kod Futoske , cekao i slusao . Da sam znao gde ce se parkirati na ulici ja bi je zaobisao ali kad se nadjete okruzeni drugim vozilima vi nemate kud nego da cekate da ovima istekne satnica i puste te . Moj stav je da niko nema prava da blokira saobracaj . Ovo u gradi nije problem , ali blokade magistralnih puteva i auto puta je ne dopustivo . Sutra mogu alasi blokirati Dunav , neki drugi pruge , .... Sve sto je u medjunarodnom sistemu saobracaja nemoze se blokirati .
  • Red Rabitt

    12.06.2018 07:24
    A dje su Vam jutros blokade ???
    xoxoxoxooxoxox
    Oni od juce popili prijave, privodjenja, odnosenje kola...
    Oni sinoc nesto kao folirali malo u Vjeterniku ... i to je to ...
    Lalosi ... toplo im danas ... ne valja se kaze na vruc dan izlaziti na blokadu ...
    Dok priladi opet ce oni ...
    xoxoxoxoxo
  • Sever Srbije

    12.06.2018 06:56
    Mastodont
    Ti gospodjo si u pravu a ko je u pravu dobije , samo odluci se dal si bata il seka!
  • limanac

    12.06.2018 00:18
    @ns76
    Čega si svestan nesrećniče? Navijaš za nenormalne cene goriva? Buniš se protiv ljudi koji se bore za to da i tebi pojeftini gorivo?
    Pa ako nisi sendvičar, onda si jednostavno glup.
  • laki

    12.06.2018 00:01
    @Zoran a sto se ti trzas za @jasdf dal' se na drugim portalima pojavljujes kao novopazarac, branis glavosece, sultana, velicas turke i poistovecujes se sa njima a ovde si kao gradski, niko ti nikad nece zameriti ako stavljas komentare na druge portale ali se bar ne foliras ko si lik je bolesno obojen
  • podrzavam

    11.06.2018 22:36
    Podrzavam svaki vid ovakve grupe koja protestuje za svoja prava to sto Vucevic prica nije vozac vec ga drzavnim vozilom voze pa moze da osudjuje ja ovaj vid protesta nikada nebi osudjivao jer je bahato ponasanje drzave na otimanju i povecanju te akcize.pitao bi ga kada bi bio u nasim kozama sa malim primanjima dali bi on sam napunio rezervar po sadasnjoj ceni,mislim da nebi sipao bi sramotnih hiljadu dinara.moze on da osudjuje ali nerealno osudjivanje.Vucevicu mislim da ti nije mjesto gradonacelnika Novog Sada vec da se pozabavis advokaturom ako i tu imas smisla,ali mislim da nemas.
  • Vladimir Vladimir

    11.06.2018 21:56
    Umro
    Krenuo sam jutros kod lekara, ali sam umro na putu do bolnice zbog blokade saobraćaja.
  • Posmatrač

    11.06.2018 21:17
    Zar nije bolje da se noću blokiraju slepe neasfaltirane ulice na periferiji i da se propuštaju samo stanari i službena vozila, pa da j.bivetri iz PSG, DJB, DS i NS... koji danju spavaju do 14h... mogu da dođu na proteste k'o ljudi.
  • Niko

    11.06.2018 20:57
    Na izborima u promilima a sada taktika barikade i blokade s premlacivanjem. E demokratijo placenicka vuku gradjane za nos da dodju na vlast na silu pa zaborave na sve sto su obecali.Na izbore sto ne izadjoste siledzije bahate!
  • pawlle

    11.06.2018 20:21
    mislim ,u stvari sam siguran ovo ne treba ovako,nego sakom u glavu,direkt,smrad se prosirio celom drzavom i treba saseci odakle je dosao
  • Mile

    11.06.2018 18:58
    Jedan od odgovora na bahatost skupstinske vecine I ignorisanje svake vrste razgovora o interesima gradjana I svrsishodnosti mera koje vlast donosi bez prisustva javnosti, odnosno njenim bahatim eliminisanjem. Oni koji ne zele razgovarati tamo gde je mesto za razgovor bice prinudjeni da razgovaraju sa ulicom.
  • Student

    11.06.2018 17:35
    Tuzno je, citajuci komentare, koliko ima onih koji ne vide dalje od svog nosa i imaju ambicije mikroorganizma. Ako vas se ne tice cena goriva, razmislite malo dalje: sve ostalo ce da poskupi. Ako je nekom dovoljno samo puko egzistiranje, mislite na tu decu na koju se tako cesto pozivate. Hocete li da im bude bolje ili da prozive kao vi ili da dodju na to da nece imati ni za tu puku egzistenciju? Razmislite...
  • Pera

    11.06.2018 16:13
    Pesak
    "Nedopustivo je da hiljade Novosađana budu taoci grupice koja ima pravo da upravlja samo svojim vozilima, a ne i Novim Sadom i našim životima." A da li je dopustivo vucevicu (namjerno malim slovima) da par stoyina ljudi u skupstini i lokalnim samoupravama drze kao taoce 6 i po miliona ljudi u ovoj zemlji, sa tim se verovatno slazete, zar ne. Vi celoj zemlji osporavate pravo da pokazemo javno sat zelimo i mislimo, vi da imate zrnce morala u toj vasoj celavoj glavi davno bi vec dali ostavku. I mi pesaci imamo dusu i zelje i zato podrzavam ovaj vid protesta.
  • Mastodont

    11.06.2018 16:10
    Kao prvo, ko tvrdi da se ovakvi protesti ne organizuju u civilizovanom svetu, odmah se razotkriva da iz svoje rupe nigde nije mrdnuo. Kao drugo, zbog nekih idiotskih trka se blokira glavni gradski most na skoro dva dana, pa se ljudi snađu i funkcionišu. Ako te najavljena blokada dve raskrsnice sprečava da odvedeš dete kod lekara, realne su šanse da ti kod lekara ne umeš da ga odvedeš ni kad ti se crveni tepih prostre. Rezultat toga se zove prirodna selekcija.
  • Dokle vise bahatih

    11.06.2018 16:03
    M 11.06.2018 • 13:42
    Ijuu
    Ala ste im napakostili dok meni ne blokirate put sa decom pa vam razbijem te nosine idiotske jbm se meni sto vama placaju da mlatite praznu slamu, necete mene maltretirati po cesti nije vam ulicu i put tata ostavio, nigde se u svetu ne moze javni put blokirati samo da vidim tog maminog sina da mi stane kad budem isao sa decom kuci ima da pozali sto je ustao jutros iz kreveta besposkicari jedni!

    E to bih bas voleo da vidim, govedo bahato i sebicno, ma i treba sve da vam poskupljuje svaki dan, da nemate ni za nove patike za tu decu koju stalno provlacite kao argumente botine jedne sebicne. Sto se mene licno tice ja sam vec digao ruke i od ove nazovi drzave, a i od ovog pokvarenog, sebicnog naroda koji samo gleda svoju licnu guzicu i sta ce danas strpati u burag. Kupujem kartu u jednom pravcu, a ti magarcino bezobrazna gura tuj svoju nosinu svojim sefovim i dalje tamo gde sunce ne sija. Samo ti radis i samo ti imas decu? Majmuncino jedna, bas bih voleo da naletim na tebe. I jeste mi put i ulicu tata ostavio kao i svima nama zato sto se svima decenijama skida sa poreza za izgradnju grada.
  • Saruman

    11.06.2018 15:47
    Džaba gase kamere, kad svako danas ima minimum po jedan mob koji je dovoljne rezolucije
  • БЛОК

    11.06.2018 15:46
    @Student
    Ovakvi "skupovi" ne postoje na zapadu. Skupovi se obično prijave i za njih se dobije odobrenje. Skupovi se obično dešavaju ispred institucija protiv kojih se protestuje. Protesti mogu da blokiraju i saobraćajnice u određenim delovima grada, ali ne ovako. Ovo maltretiranje građana i izazov je za vlast koja treba da pokaže sposobnost da sankcioniše ovakve napade. Treba da je svima jasno, da na isti način i svako ko je pogođen ovim divljanjem, može da uzvrati. Recimo da stane pred vrata stana i neda ovim barabama da izađu na ulicu.
  • VladimirNS

    11.06.2018 15:37
    Bonice rade punom parom danas
    Znao sam, ali ne baš da smo toliko bolesna nacija. Svi zakasnili u bolnicu lično, ili da odvedu roditelje, decu. Ako niste botovi zapitajte se od čega ste onda toliko bolesni, sigurno ne od lepog života.
    Amin
  • Ns 76

    11.06.2018 15:34
    Za Limanca
    Postalo je baš moderno nazivati neistomišljenike botovima... ko god se usudi da napiše nešto protiv nenormalnog maltretiranja običnog naroda, naziva se botom. E, to je ta vaša demokratija...Daleko sam od svake politike,kao što ste vi od zdrave pameti... jedina razlika je što sam ja svestan toga.
  • Zoxx

    11.06.2018 15:29
    Sanjam, ali najiskrenije se nadam da cu i doziveti, przenje, unistenje, dezintegraciju smrdljivih petooktobaraca i ovih jos bednijih copypast pokusaja. Zlo traje predugo.
  • lala

    11.06.2018 15:29
    U precniku 100 metara od raskrsnice kod F.Pijace ima najmanje 10 ulica kje nisu bile blokirane. Nije mogao da prode sa bolesnim etetom, kasni na posao, stari bolesni lazete.
    Gradonacelnik osudzuje . Gradonacelnice, radovi na putu,biciklisticke trke, otvara se semafor, otvara se setaliste za kerove, dolazi Vucic vozila GSP menjaju trasu kretanja. Jutros blokada autobusi stoe treba ih slikati i poslati u javnost. Vasa lopina je DIREKTOR GSP-a. Provaljeni ste ne obmanjujte narod.
  • Student

    11.06.2018 15:23
    Nepojmljivo mi je sto ljudi veruju u neku teoriju zavere, o sceniranim protestima- a gorivo je nenormalno skupo i to je cinjenica. Ovakvi skupovi u zapadnim zemljama su normalni. Jesu i tamo to scenirani protesti? Treba izraziti nezadovoljstvo, ne cuteti i trpeti i biti sebican: "Ja nemam kola, briga me za gorivo- sta se bunite neradnici!" Ili "jutros guzva na bulevaru, sta me briga sto je gorivo kao zlato, crknite neradnici!"
  • limanac

    11.06.2018 15:07
    Opa Mićo, 60% komentara su "revoltirani građani" koji nisu stigli: na posao/u bolnicu/na pregled/ kući/ da odnesu tetki lek.

    Botine im rade u tri smene!!
    Us...li su se!!!
  • @laki

    11.06.2018 15:05
    Svako ima pravo da isti komentar posalje na vise portala .
  • Sima

    11.06.2018 15:03
    @Kole
    Jao što si nepismen, a i @Cica @Vasić uvek bila.. "menadžerka" xD
  • Комша

    11.06.2018 14:59
    Читајући коментаре сам схватио да смо заслужили овог на власти, и једну комету приде... нема нама помоћи.
  • Ајгор

    11.06.2018 14:59
    Опет спинујете
    "Sada je litar dizela oko 165 dinara, a bezolovnog oko 155 dinara, a početkom 2016. godine bili su oko 125-130 dinara..."a niko ne napiše da je sada barel 76$ a početkom 2016 - 25$!
  • Tačno

    11.06.2018 14:55
    @Bojan
    @Bojan

    Tačno tako! Provaljeni skroz.
  • Raskrsnica..

    11.06.2018 14:27
    Početak je bio dobar ali mi se ne sviđa kako se razvija situacija. Mislim da nešto HITNO mora da se menja jer nas okreću protiv većinskog naroda a onda smo gotovi. Ne mi, nego SVI! Smeta i njima skupo gorivo ali j..iga takvi smo neće da čekaju na blokadama. Mislim da treba blokirati pumpe a svakako ih sabotirati ko koliko može da padne prodaja.
  • Novosadjanin

    11.06.2018 14:24
    Sramota
    Jutros sam vozio bolesno dete u bolnicu i morao sam da cekam jer su gilipteri koji su blokirali put poceli da prete batinama a policija sve to dozvoljava. Dokle ce sloboda kretanja biti ugrožena i ko su ovi banditi koji su ocigledno dobro placeni i utrenirani da izazivaju nerede, ima li države ovde ?
  • Zoran

    11.06.2018 14:11
    @laki 11.06.2018 • 13:06
    @jasdf ovde si novosadjan a na b92 si novopazarsko klanjalo opsednuto erdohanom,

    Ja sam vise puta slao isti komentar na blic , b92 , 021 , politika . Da li je tu neki problem ?
  • Бојан

    11.06.2018 14:08
    Вртлог окупације
    Тако сте и 5 .октобра 2000-те блокирали главни град и запалили Народну Скупштину па сте се тада изборили за бољи живот политичара и тајкуна. Тражили сте гледајте.
  • Ns 76

    11.06.2018 14:07
    Policija
    Gospodine Vučeviću! Ne možete apelovati na savest bahatih,pošaljite policiju,kao danas u BG,kazne,pa da vidimo,da li će nas koji se vozimo autobusima da maltretiraju oni kojima se tako može. Demokratija nije za nas,a ako ke ovo demokratija,hvala ja ne bih...gde su naša prava?
    Blokirajte benzinske pumpe,nemojte kupovati benzin,e to je gradjanska neposlušnost. Ali razumem,ne možete vi bez vasih automobila,rodjeni ste u njima
  • Kole

    11.06.2018 14:04
    P
    Ko to ima pravo da maltretira ostale gradjane brani im da idu kud hoce i prolaze pa nisu ovi Majmuni gradili te putove pa sad ih prisvajaju sta je ovo, kriminalci i olos maltretiraju ljude po ulici uzas,
  • detektiv

    11.06.2018 13:56
    @laki
    "@jasdf ovde si novosadjan a na b92 si novopazarsko klanjalo opsednuto erdohanom, ako je za sendvic ok, ako nije poseti specijalistu pa lagano na terapiju"


    Ti si Serlok Holms ?

  • Trt

    11.06.2018 13:54
    @Jovica

    Pa lakše je pozajmiti od ujaka hamer nego da ti neko da veću pišu na pozajmicu.
  • Sone

    11.06.2018 13:49
    U recenici “ ajmo opet u 17 da blokiramo” se izgubila forma. Ako je poenta da se gradjani koji se zateknu tad na tom mestu zaustave i izraze nezadovoljstvo onad je to ok i to podrzavam. Ali ako neko namenski to radi i sedne ujutru u kola i popodne da bi protestvovao onda sve gubi smisao. Znaci imas goriva i vremena da dva puta dnevno blejis na raskrsnici i da se vozas do Futoske a skupo ti gorivo. Da radis ne verujem da bi imao vremena. Znaci ko se zatekne u tom momentu tu ok. Sve ostalo je kao i protesti posle izbora.
  • M

    11.06.2018 13:42
    Ijuu
    Ala ste im napakostili dok meni ne blokirate put sa decom pa vam razbijem te nosine idiotske jbm se meni sto vama placaju da mlatite praznu slamu, necete mene maltretirati po cesti nije vam ulicu i put tata ostavio, nigde se u svetu ne moze javni put blokirati samo da vidim tog maminog sina da mi stane kad budem isao sa decom kuci ima da pozali sto je ustao jutros iz kreveta besposkicari jedni!
  • Cvrx

    11.06.2018 13:36
    A dok kad ce gradjani NS-a i ostalih gradova biti taoci vlasti?
  • Jovan

    11.06.2018 13:30
    Botovi rade prekovremeno. Sad nas ponovo Vučević ubeđuje, kao i za onu aplikaciju "Izabrani doktor", kako je sve ovo politički motivisano. Vrhovni vođa ima istu priču, politički motivisano. Spinuju se priče kako se timemaltretira narod, a šta je sa njihovim maltretiranjem nas? Vređaju nam inteligenciju, vređaju nas, otvoreno nam pokazuju da oni smatraju kako mi nemamo pravo na to i da treba da nas je sramota što pokazujemo građansku neposlušnost. Mihajlovićka govori kako je to nedopustivo. Što ne govori o tome kako je nedopustivo da imamo jedne od najgorih puteva na svetu? Kako Vučiću ne padne na pamet da je nedopustivo da se deca leče SMS porukama? Kako Vučeviću ne padne na pamet da je nedopustivo dozvoliti investitorima da haraju Novim Sadom i uništavaju ga? Puna podrška ovom protestu, i treba da se zaustave ulice, trgovi, celi gradovi. Treba da se pokaže da nisu svi ovce za šišanje, da ne ćute svi, da je velikom delu ljudi dosta više dizanja cena u nebesa da bi oni mogli da grade sebi kule po beogradima na vodi (namerno malim slovom). Ne može više. A vi, botovi, neka vas je sramota, za kakvu jad i bedu ste se prodali. Ko hoće, nađe način...
  • neko

    11.06.2018 13:24
    aj sad u 17h ponovo kod futoske na blokadu.. da vidimo koliko nas ima.. mogu oni da nas teraju,al mi cemo se uvek vratiti.
  • Светозар Милетић

    11.06.2018 13:23
    @ Luj XVI, немој да се одупиреш јер увек може да дође следећи манијак па да он крене испочетка, зато се смири и опусти и да уживамо обојица ... то је Ваша логика, срамота
  • Pera

    11.06.2018 13:19
    Policijo postupi po naredjenju,rasteraj bagru sa raskrsnica
  • Samo covek

    11.06.2018 13:13
    Za gospodina
    Ne znam da li gospodin predsednik zna, da ne mozemo kupiti taj "najjeftiniji" hleb, ako pre toga, ne posejemo, ne zalijemo, ne sredimo sve ostalo sto je potrebno da dobijemo žito, da li isto tako zna da moramo da prvo da zaradimo za tu "najjeftniju" struju, da nam je ne bi iskljucili? Zna li da nam je potreban prevoz da dodjemo do posla? Ne radimo svi na dva minuta od istog, da li zna da nam je i za to potreban novac? Ne znam bas. Ne podrzavam bas ovaj prostest, mnogi ljudi nece otici na posao, nece dobiti tu "preveliku" dnevnicu, deca nece dobiti opravdane časove ako ne odu u školu, za zdravstvo, zdravstveni radnik sam, i znam da smo svakog pacijenta danas primili, i ako je kasnio, imamo i mi razumevanja, verovatno nemaju svi. Ali nećemo ga pomaci iz fotelje, ako ne reagujemo ovako burno.
  • Kajla

    11.06.2018 13:13
    Zabrinjavajuće glup narod. Bolje radite nešto smisleno umesto što mučite ljude koji skapavaju na poslu, bolesne ljude, ljude sa malom decom....daće Bog država će, jednom u nikad, uraditi svoj posao i svi ćete odgovarati za ovo divljanje.
  • NS67

    11.06.2018 13:09
    AKO JE VLAST PAMETNA,
    Onda je i Ovolikog Protesta Dovoljno!?
    "Alal vera",je Probao da Živi sa PROSEČNOM PLATOM!
    Pa je Odustao Posle Par Dana!!??"Alal vera"!
  • zdq

    11.06.2018 13:06
    Nastavljamo, jer kad tiranija postane zakon, pobuna postaje obaveza.
  • laki

    11.06.2018 13:06
    @jasdf ovde si novosadjan a na b92 si novopazarsko klanjalo opsednuto erdohanom, ako je za sendvic ok, ako nije poseti specijalistu pa lagano na terapiju
  • gari

    11.06.2018 13:06
    podrška protestima
    Protestima podrška, ni u demokratskom društvu ne može nešto da se ostvari bez ikakvih stvari. Država hoće da ljudi protestuju onako kako nikoga ne ometaju samo da bi mogla takve proteste da ignoriše.

    Ali bih dodao da je JGSP sramno reagovao vezano za ovaj protest. Protest je bio najavljen danima unapred, mogli su nekako da se organizuju, da reaguju tako da ljudi skoro ni ne osete koji se voze autobusom. Toliko vozača u vozilima, brzo mogu da prikupe informacije koje su raskrsnice prohodne, i da ih obiđu. Nije tačno da ne mogu. Kako kad negde budu radovi.

    Recimo šestica danas prepodne uopšte nije išla! Smatram da za to protestanti nisu krivi, nego isključivo JGSP. Toliko parazita u njihovoj upravi, a nisu mogli ovako nešto da organizuju.
  • Biće i toga

    11.06.2018 13:05
    Aerodrom
    Stefanović upravo reče da vlada ne popušta pod pritiskom ulice.
    A ja kažem da će popustiti pod pritiskom više ulica, raskrsnica, bulevara i autoputeva.
    A zlobnici koji ne vole Vođu pominju čak i aerodrom, što da ne!
    Valjda nećemo morati i pruge.
    Nešto mislim, Stefanoviću - pa ti si tu zbog naših interesa a ne mi ovde zbog tvojih!
  • dule

    11.06.2018 12:57
    Rasturiće vas Vučić samo tako, poklaćete se sa građanima.

    Ako hoćete da uspete (a smatram da imate pravo) onda treba da blokirate državne institucije i privatne firme ljudi na vlasti.

    Od zezanja raje samo će na kraju AV profitirati.
  • Djura

    11.06.2018 12:56
    @Pera
    Ti ne zivis u ovoj drzavi ili ti je samo extremno nizak koeficijent inteligencije?
  • Perica

    11.06.2018 12:54
    Svi vi kojima je dobro sednite na motore i bicikl pa na posao. kada poskupi gorivo, poskupi i sve ostalo. Da bi nam svima bilo bolje, potrebno je da se malo i žrtvujemo sada. Slažem se da je najbolji način blokirati sve benzinske pumpe, ali je pitanje koliko je to izvodljivo. Tek kada veliki igrači izvrše pritisak na vladu, može doći do toga da počnu da vode računa i o nama, koji jedva krpimo kraj s krajem. Sačekaće vlada da se istrošimo,da protesti posustvanu ( kao i prošli).
  • Nikola

    11.06.2018 12:54
    Nažalost sa ovakvom vlašću koja ne dozvoljava da narod bude nezadovoljan cenom goriva već kaže da je to opozicija organizovala, drugacije i ne moze. Grci kad protestuju cela zemlja je u blokadi i država mora nesto da uradi, htela ili ne htela. Naši gase kamere da se ne bi videlo ali džaba kada će već danas ta vest biti i u zapadnim medijima, kojima se inače uvlače i ubeđuju ih kako kod nas sve super funkcioniše.
  • Nervirach

    11.06.2018 12:51
    Jebes blokadu kada se moglo okolnim ulicama. Rumuni pomagajte, vi ste ljudi.
  • @lalos

    11.06.2018 12:50
    Morate nesto da smislite ?
    Da imate ikoga ko zna da misli ne bi blokirali Futosku pijacu i igrali fudbal na njoj ...
    Novi Sad nije Beograd i ovde vas ljudi preziru kada ih tako ponizavate ...
    A ponizavate ih ...
    To su vasi sugradjani ...
    Sram vas bilo.
  • Dok je ovaca...

    11.06.2018 12:46
    ... bice i sisanja
    Sada kada ovih devet FUDBALERA sa snimka bude obradjeno u korelaciji sa registarskim oznakama ....
    Mmmmmm nece pasti na pamet vise dokonim taksistima i badavanima da blokiraju futosku pijacu ...
    Bice to najskuplji termin za fucu koji cete platiti...
  • banana republic

    11.06.2018 12:46
    A na rts NI JEDNA JEDINA REC.
  • DonJuan

    11.06.2018 12:38
    Svaka cast sugradjani, 18 godina nisam bio ovako ponosan na svoj narod!!!
  • Baki

    11.06.2018 12:35
    Koment
    Zasto ljudi ne mogu da shvate da smo mi drzava, i da je upravo to i poenta protesta, da sve stane.Da u tome najvise ispastaju ovi na vlasti, a ne gradjani koji 3,4,5.. dana ne mogu normalno da funkcionisu odlaze na posao! Firme, preduzeca, ugostiteljski objekti , spedicije... ostvaruju manji profit usled blokade, samim tim drzava ostvaruje manje prihode od poreza.... I upravu su Rumuni kad su na protestima rekli nismo vam MI SRBI.Iste takve stvari se desavaju u evropi Nemackoj, Francuskoj....
  • Marko

    11.06.2018 12:31
    Protest bogatih
    Jutros sam zbog bahatih maloumnika bio zaglavljen tri sata u saobracaju, izgleda da vise ne vredi ici u grad kolima . Vreme je da se organizujemo i pokazemo im gde im je mesto inace cemo zbog njihovih licnih interesa stradati.


  • beli

    11.06.2018 12:30
    sasa
    Ovo treba sto pre raskrinkati
  • Vozač ex

    11.06.2018 12:29
    @Laloš
    Upravo tako gospodine, gde god se može, peške, bajs, bus, voz. Mogu da platim benzin, trošio sam 5-6 rezervoara mesečno, sada trošim jedan, jer ne dam! Ne dam 80 dinara od svakog litra da bi me crne Škode preticale uzduž i popreko Srbije.
  • Sima Kosmos

    11.06.2018 12:29
    Radikalizujte
    Donesite jagnjetine i prasetine uz to pivo, cigare i fudbal što igrate na raskrsnici pa počnite i štrajk gladju.
  • boyan

    11.06.2018 12:28
    Podrska protestima
    Tesko zemlji kojoj je osnovni prihod uzimanje novca od gradjana . mene je sramota sto u istoj zivim.
  • Kerefeke

    11.06.2018 12:21
    Oni koji ne podrzavaju proest jer kasne tamo gde su krenuli treba samo ranije da krenu.
    Protest je na vreme najavlje i oznceno je vreme kada ce se odrzati.
    Egoisticno je zbog sopstvenih ciljeva kritikovati volju vecine za promenom.
  • Jovica

    11.06.2018 12:20
    Razbijanje
    Da sam bio u ujakovom HAMMER-u, one na čelu kolone bi odvalio i prošao kroz njih. Zna se po registraciji koji su.
  • Ja

    11.06.2018 12:16
    Jutros sam krenuo na posao i uhvatila me blokada kod futoske. Izasao sam iz autobusa, pesacio "cak" 200 m do centra, preseo u drugi autobus i stigao redovno na posao. Predlog-napraviti krug oko banovine malo pre 16h i ne davati nikom da izadje autom. To ce vise boleti nego ovo. Svakako podrska protestima!
  • covek

    11.06.2018 12:12
    samo treba biti uporan,ovi sto kukaju i jesu doveli ovu bulumentu na vlast da pod njenim okriljem mogu da nesmetano otimaju.Tek ce da se vidi pravo lice ovih nenarodnih zgubidana i neradnika sto prigrabise vlast na svim nivoima.Ne samo da imaju lazne diplome nego i nezasite apetite i gomilu rodbine,kumova i svalerki koje treba dobro udomiti po javnim preduzecima, koja vise lice na javne kuce.Jer smo mi to tako hteli u svoj svojoj gluposti i neznanju...
  • MarkoNS

    11.06.2018 12:11
    Ovi protesti će propasti ako im se ne pridruži opozicija. Građani koji protestvuju i blokiraju puteve treba da pozovu opoziciju, sindikate i sve ostale da im se pridruže. Toga se Vučić najviše boji.
  • Ccc

    11.06.2018 12:06
    Zar je moguce
    Da je pola.komentara isto. Nemogu do.posla kuce skole lekara. To samo govori koliko je botova a ne ljudi koji ostavljaju komentare. Nema sanse da bi iole normalan covek ponavljao komentar predhodnog
  • Luj XVI

    11.06.2018 12:02
    Džabe sve ovo
    I da se kojim slučajem odrekne država velikih akciza na gorivo, nemojte misliti da je neko tu pobedio ( građani blokadom puteva )...!?
    Varate se!!!
    Jednostavno će se povećati porezi kod registracije vozila na upotrebu, pa kod zaštite životne sredine ima mesta za razne takse i dodatke...itd. Mogao bih još da nabrajam ali ne želim da iznosim ideje koje bi na kraju mogle stvarno i da se dese.
    Ili narodski rečeno: Ako ne platiš na ćupriji, platićeš na mostu!
    Manite se zato blokada i maltretiranja naroda. Pustite pošten svet da ide svojim poslom, a vi besposleni, vratite se u svoje kafiće.
  • Zbogom pameti

    11.06.2018 12:01
    Aha bas sam se pitao kad ce Gradonacelnik da se oglasi sa teorijom velikog vodje da to sve organizuje opozicija sve to jer nisu na vlasti a to sto smo najgora sirotinja sa njaskupljim gorivom nema veze ni sa cim
  • Nikad dosta

    11.06.2018 12:01
    Treba bre 200 da bude kakvi smo!!!!! Za koga se ja borim da mi je znati
  • VladaN

    11.06.2018 12:01
    Vucevicu...
    ...ne lupetajte. Nadam se da ce se gradjani osvestiti i protestirati ne samo zbog ovoga već za zbog svega bahatog i bezobraznog, siledzijskog što radite u gradu. Da li ste toliko prepotentni u svojoj gluposti da zaista mislite da ste nedodirljivi i da baš sve mozete.
  • kLiman

    11.06.2018 12:01
    E,
    sada ih treba udariti najjace dosada. Pocelo je, NEMA NAZAD,MORAMO ISTRAJATI DO KRAJA,samo da se ljudi probude,dok ne bude kasno,zamislite,gase saobracajne,sada treba kuka i motika da odrade posao i da razjure ove bandite sa vlasti. Samo hrabro i da se slozimo,da budemo svi kao jedan,da ih tako jako udarimo,pa neka se zapitaju ko je gazda ONI ili GLADAN I ZELJAN NAROD!!!!!!!!!!!!!!
  • ja

    11.06.2018 12:00
    Idemo svi u 17h!
  • steva

    11.06.2018 11:59
    Kako bih voleo da mogu sve Skode da stanu na 3 dana, da se malo ovi sto "nisu u Sns" voze prevozom, drugu bi pesmu pevali.
    Bilo bi lepo da mozemo da se dogovorimo da niko na primer za vikend ne sipa gorivo u ns , pa bismo odmah videli sve komsije koje po naredjenju trce od pumpe do pumpe i glume regularnu situaciju.
    Samo slikajte proteste i saljite na sve drustvene mreze, da vidi svet kako se vlada u Srbiji i na koji nacin se silom otima da bi se trpalo u dzepove ministara i partijskih poslusnika!
  • Maki

    11.06.2018 11:56
    Moze i ovako
    Blokiranje prilaze pumpama pa da vidim ko ce da sipa to gorivo!
    Iskreno mislim da mi ,narod, vise nemamo snage da se borimo sa vetrenjačama. Nazalost.
  • Rade

    11.06.2018 11:46
    Deset bilmeza zaustavi saobracaj i zbog toga trpi hiljadu ljudi u koloni samo prave kontra efekat onaj juce nece da pusti coveka operisanom iz bolnice namerno to rade da neko popizdi i izgazi ih sve pa ce onda reci da su ugrozeni .Ovo nema veze sa buntom naroda ovo je skupljane poena za neku stranku koja ce da se pojavi kad isbije neka tuca da kaze kako oni brinu o narodu .
  • Laloš

    11.06.2018 11:45
    Ne znam šta da kažem ovo ne liči ni na šta! Toliko sam bio ponosan u petak a sada vidim da ni ovu jednu raskrsnicu ne mogu da drže normalno! Pazite šta vam kažem sledeći protest će tek pući. Moramo brzo nešto da smislimo dok imamo kritičnu masu, možda pumpe da blokiramo? Znam da se bez kola ne može ali bar gledajte da kad god možete ne trošite gorivo kako ovima ne bi punili džepove, kad god možete idite zajedno, povezite nekoga..
  • jasdf

    11.06.2018 11:45
    Bravo. Najbolje vreme za blokadu .Treba to jos omasoviti, pa nek sultan vidi da li ce da nastavi da nam udara porez na porez.
    Za botove, kada ovo uspe vi slobodno odvajajte 40 dinara na svaku litru goriva i poklanjajte ih drzavi.
  • kurto az

    11.06.2018 11:41
    stvarno je dosta bilo
    Dosta je bilo maltretiranja po ovoj vrucini, nemojte da kupujete benzin, veslajte, puzite, gmizite.... samo nas ostavite na miru da mozemo da idemo kolima u servis, na tehnicki, da mozemo da bitisemo. Ovo su najsmesniji i najjadniji protesti u istoriji NS.
    Bezanija !!!!
  • Grand Parada

    11.06.2018 11:38
    Bitno je da se ne stane s ovim.
  • Dejan

    11.06.2018 11:33
    @dođi juče
    Mislio sam na ljude koji su krenuli u Sremsku Kamenicu, Jodnu banju ili bolnicu a išli su gradskim prevozom. Nemaju svi automobile da se vozaju okolnim putevima. A ako misliš da je nekoj osobi od 60+ godina lako da pešači od Futoške da Jodne banje svaka ti čast. Verovatno nisi nikada ujutro video te iste ljude koji stoje na stepenicama i čekaju red da bi zakazali preglede.
  • kancelarija

    11.06.2018 11:32
    Cestitke . Treba ovako nastaviti do konacne pobede .
    Najvise se bune paraziti po kancelarijama .
  • Radojica

    11.06.2018 11:27
    Nemojte ljudi
    Pa nemojte protiv drugih ljudi koji su isti kao vi da protestujete. Ti ljudi su krenuli na posao (odakle im posao?). Svi ti ljudi će dobiti otkaz ako zaksne ili će ostati bez dnevnice, pa to nema smisla... em rade za 25 hiljada, em im vi sprečavate put ka poslu, em ako imaju više od 25 hiljada, znači da rade za njega lično, a vi hoćete da unizite njega... ma sram vas bilo što se suprotstavljate njegovom dekretu! Ako je on rekao da gorivo bude skupo, on za to ima podršku 55% naroda. Sram vas bilo. Naravno ko nije razumeo sarkazam nek se ne javlja...
  • Cica

    11.06.2018 11:25
    Cistka
    Svi imaju pravo na misljenje, kao i na molbu ili iskazivajne nezadovoljstva, ali ponasanjeprotestanata je prevrsilo svaku meru i granicu lepog ponasanja.
  • Dexico

    11.06.2018 11:24
    Ispred banovine ne mogu blokade zato sto gospodin Milicevic i gospoja Djukanovic ne dozvoljavaju to...a Mirovic ne sme da se oglasi...
  • roterdam

    11.06.2018 11:20
    BRAVO !! Istrajte , oni postaju nervozni.
  • PEŠAK

    11.06.2018 11:11
    Jeste da
    Baš si nam lepo objasnila draga ministarko.
    A država ima pravo da nas j... i muči kojekavim nametima i akcizama.
    Pa dokle višeeeeeeeeeee.....

    A da li naša ministarka zna da su isto uradili u Nemačkoj kada su podignute cene goriva?
  • Dođi juče

    11.06.2018 11:09
    @Dejan
    Kako to da pacijent zakasni na pregled, a doktor dođe na posao na vreme :o? Ili samo ovi što rade kod privatnika kasne na posao? Promaja duva, ali u stvari ne duva logika... Sve pametno i vredno napustilo sns
  • Vladimir

    11.06.2018 11:07
    Teror
    Dosta mi je vise terora neradnika, tatinih i maminih sinova koji se vozikaju po ceo grad i blokiraju grad u radno vreme samo neradnici to rade u 07 h.
    Ako oni imaju pravo da ogranicavaju nasu slobodu kretanja i da zbog njih trpimo posledice i mi imamo pravo da odblokiramo puteve kada vec to policija ne cini.
  • Katarina

    11.06.2018 10:58
    Gradonacelnik
    Uvek zaboravim ko nam je uopste gradonacelnik,a od kakvog tacno nasilja da se gradjani sklone tokom protesta??? U petak je sve proteklo na 50 stepeni bez nervoze, truba, psovanja i ostalo...
  • Gradjanin

    11.06.2018 10:57
    Razocarenje
    Ako hoćete da blokirate i da protestujete, blokirajte Izvršno vijeće, nemojte mučiti običan narod... stvarno nema smisla... Bezobrazluk...
  • @"neradnik"

    11.06.2018 10:51
    Sjasite botovi
    E zbog takvih sto miniraju sve nam tako i ide... italijani i francuzi na poskupljenje 0.01 posto zaustavljaju sve, koga se mi plasimo?..lakse nam je otici u inostranstvo da radimo nego ovde da ostanemo da se borimo...sramota
  • Policajac i saveti..

    11.06.2018 10:46
    @ Prekrsajne prijave

    Ozbiljno ? Tako je rekao policijski sindikat...
    Pa vidis sine, POLICIJSKI SINDIKAT ne sudi, sude sudovi a u Zakonu lepo pise sta se radi sa onima koji blokiraju saobracaj, remete javni red i mir... ode dozvoal za oruzije i oruzije ko ima, ode dozvolica za voznju .... A vi uzmite umesto ADVOKATA te policajse iz sindikata da vas zastupaju ...
    Kakve ste vi ove za sisanje ... kao u Nisu kada su pre 5 oktobra rekli ne placajte grajanje i vodu struju... SVE SU PLATILI PLUS KAMATA !!!
  • Kaćanka

    11.06.2018 10:42
    Kakva bre blokada, necete se vise vozikati od Vinograda do centra Kaca....ne mogu normalno da odem busom u grad nego me za**bavaju besposlicari i dokoni taksisti!! Da je vama do protesta ne bi litar jedan goriva kupili bar mesec dana....a i kakva je blokada Futoske pijace, nisu babe krive a najvise ispastaju!!
  • Dokoni kum

    11.06.2018 10:41
    Blokira se raskrsnica kod futoske pijace da 9 bilemza igra fudbal na njoj ...
    Devet klipana maltretira ceo grad... oni su licno olicenje NARODNOG GNEVA zbog cene goriva
    Protestuj tati ispred kuce sto te napravi falicnog moroni jedni...
    Kao d ase cena goriva formira na futoskoj pijaci ...
    Idi u BG pred ministarstvo i blokiraj im ulaz...
    Kosovo brani u Decanima...
    Tako stvari funkcionisu !
  • armagedon

    11.06.2018 10:40
    Nije način blokada puteva ali šta jeste? Izbori u medijskom mraku i sa opozicijom u službi vlasti takodje nisu način da se bilo šta postigne. Samostalno političko organizovanje je onemogućeno usled zakona koji zahteva ogromnu logistiku koju samo nekoliko režimskih stranaka mogu da ispune i finansiraju. O mogućnosti promocije i predstavljanja programa nema ni govora. Bez i jedne institucije u službi gradjanstva i pravde nije moguće zaustaviti opštu propast. Ustavni sud ne reaguje na očigledna kršenja ustava, apelacioni oslobadja svakog osudjenog. Lopovi se ne hapse, niko ne reaguje što nas je sve manje a beda i kriminal sve veći. Javni dug galopirajući raste a to obećeva odsustvo bilo kakve perspektive za život dece u ovoj zemlji. Gradjanstvo je preopterećeno nametima koje ne mogu da plate a izvršitelji čekaju na plen kao besni psi. Privreda je potpuno uništena finansiranjem inostrane konkurencije u sopstvenoj državi i predaji našeg tržišta na noge korporacijama. Deca odlaze, stare nema ko da leči. Šta je u toj situaciji po vama način borbe da bi se sprečio nestanak države i ljudi koji ovde žive?
  • Dejan

    11.06.2018 10:35
    A šta kažu gazde?
    OK protest, visoke cene goriva i druge stvari. Samo šta će oni koji su jutros zakasnili na posao, školu, na zakazan termin kod lekara (kada se zakazuje mesec dana unapred). Da li će njihovi poslodavci imati razumevanja ili će im zakinuti na plati zbog kašnjenja. Da li će doktori primiti na pregled pacijenta koji je zakasnio? Opet pravimo podele u društvu zbog zajedničkih problema. U drugim zemljama protesti i štrajkovi zaustave zemlju.
    Možda je bilo bolje da se blokiraju pumpe na kojima se prodaje skupo gorivo, pa onda oni koji zarađuju kada izvrše pritisak na državu nešto i bude, ovako je smešno sve ovo.
  • ralfinjo

    11.06.2018 10:22
    Prekrsajne prijave
    Ukoliko panduri pocnu da pisu prijave protestntima, treba reci prvi da mu je nestalo benzina i ne mogu mu nista. To je objavio policijski sindikat.
  • Slovo

    11.06.2018 10:19
    Šta raditi
    Najviše tuge u meni je izazvalo to što je 90% napisanih komentara gramatički neispravno. Ljudi, učite, opismenite se!
  • jo

    11.06.2018 10:10
    Primer
    Milion puta sam napisao i opet ću.Mi smo sve što nam se dešava kao narod debelo zaslužili.I sankcije,bombardovanje,inflaciju,glad,siromaštvo,ratove,oluje,vihore,Kosovo i sve živo.Jedna raskrsnica je blokirana i odmah kuka i motika.Svi kukaju male plate,gladni,žedni,goli bosi ali " nije ovo način ".Pa koji je način pametnjakovići.Na koji način da nateramo vladara da umesto 100din po litri goriva uzme 60 a razliku u budžetu da naplati od mama mirinih podrepaka koji crne pare švercuju po kesama iz Kanade.U Rumuniji bi zbog tetke 200 hiljada izašlo na ulicu a ovde par stotina protestuje a ostalima je " teško " ali radije bleje ko je koga u parovima. Imaš milion i po penzionera koji dreče " ukrali su nam " 500-600 izadju na ulicu,pišu tužbe,sude se a ostali nemaju vremena od zadruge i parova da traže svoje zaradjene pare.Zato sedite kući i sijajte noću od osiromašenog uranijuma zalsužili ste debelo
  • Slanina

    11.06.2018 10:08
    Blokiramo sebe
    Zasto nije blokada kod zgrade Banovine? Kod Modene, kod Riblje pijace,da se ne moze iz centra izaci kolima? Zasto sami sebe blokiramo? Kao sto neko rece, kao da je AV ovo organizovao da ubije i ono malo zelje u ljudima za promenama, da se okrenemo jedni protiv drugih. Ako se lokacije protesta ne promene, protest je kontraproduktivan!
  • Rade

    11.06.2018 10:08
    Ovo u NS je podnosljivo posto ima alternativnih puteva da se prodje, ali eto ja sam iz okoline NS i nama kad blokiraju put nema kuda da se prodje. Naravno da je i meni gorivo skupo i da bi bilo bolje da je niza cena ali ovaj nacin protesta nije u redu kad ti prisilis hiljade ljudi da budu blokirani i ne mogu da odu na posao, skolu, kod lekara itd. Vlasnik privatne firme ce jednostavno ljudima dati otkaze ako se par dana ne pojave na poslu i zaposlice druge koji nisu blokirani. A ovi sto protestuju, bar u mom selu, su uglavnom taksisti i nezaposleni ljudi. Zato njih bas briga koliko ce trajati, jos misle o sebi da cine meko mesijansko delo.
  • Ivan

    11.06.2018 09:55
    oko protesta
    Već sam jednom rekao da je ovo izezutno glup način za protestvovanje a ovima što podržavaju ove proteste i lupaju minuse ovakvim komentarima preporučuje da pažljivo pročitaju komentare koje je ostavio @Alexa i mućnite glavom šta je pisac tih redova hteo da vam kaže. Pogodio je tačno u srž!

  • NS

    11.06.2018 09:54
    Ista priča i sa gasom kad mu je sezona... kuće imaju od 200 do 250m2 pa im je skupo da greju.
    Ista priča i sa vodom kad je sezona... bazeni sa više desetina m3 pa im je skupo da ih pune.
  • Pera

    11.06.2018 09:52
    JOŠ ŽEŠĆE
    Mislim da vlast treba sada na sve ovo da odgovori još žešćim poskupljenjima prvo goriva pa svega ostalog. .
  • White Power

    11.06.2018 09:51
    Komplikacija
    Protesti imaju znatno veči odjek od očekivanog.
    Vrh vlasti ne reaguje, jer ne znaju ni kako bi ni šta bi, a da ne naprave još veći haos i ne izazovu još veći revolt.
    Krenulo je stidljivo, od BG-a i NS-a, pa se proširilo na pola Srbije.
    Nezadovoljstvo naroda je ogromno, džabe botovi pene kako su u pitanju "plaćeni pojedinci".
    Omekšala im je stolica poprilično, a ovo lako može biti uvod u znatno masovnije protivljenje sveopštoj samovolji AV i njemu bliskih ljudi (brat, kum, koferče, etc.).
    Preterali su, osilili se i izgubili kompas, opijeni snom o večnoj vlasti.
    A to "ne biva" nikom-pa neće ni njima.
  • ?

    11.06.2018 09:47
    Tone i tone CO2 se špara na ovih sat vremena. PODRZAVAM proteste zbog cene goriva, ali da je protest zbog zagadjenja vazduha,prirode i klimatskih promena izazvanih izduvnim gasovima auta, verujem da se ni pet posto ne bi prikljucilo toj akciji... To je tuzno..
  • Li Man

    11.06.2018 09:39
    @Stefan
    Tako je, u pravu si.
    Znate da su najavljeni protesti danas u 7h, kud cete onda bas tuda gde su blokade. Onda stanite pa cekajte kada ste ne normalni.
    Ja sam jutros na posao krenuo prvo pola sata ranije, za ne daj Boze..onda sam isao zaobilaznicom tj ulicama gde znam sigurno da nece biti blokade i tako stigao 15 min ranije na odrediste.
    Ako neko kaze da nije znao za proteste...od petka do danas non stop se provlaci krez sve vrste medija tv,radio,internet portali...da je nova blokada zakazana za danas u 7h ne moguce je ne cuti i ne znati.
  • Vox populi

    11.06.2018 09:37
    E moj Vucicu ne zanosi se previse lako moze da plane gorivo u novi 5.oktobar
    LJUDI SU NEZADOVOLJNI NEMA OVO VEZE S POLITIKOM
  • O tuđoj vladi

    11.06.2018 09:35
    Akcize i na mleko!
    Vlada se smeje i čeka da se neko potuče sa vozačima, pa da pošalje policiju.
    E, kako bi bilo lepo da imamo svoju vladu, pa ono, vlada radi u interesu naroda...
    Sećate se kako je to nekad bilo?
    A ova... zamislite, lepe akciyne markice i na lekove!
    Sama vlada zarađuje na naplati lekova!
    Sutra nas čekaju akcizne markice i na mleko.
    Do sada im je sve prošlo što su naumili.
  • JP Liman

    11.06.2018 09:34
    Svi po jednom te istom
    Potpuno je razumljivo da ljudi protestvuju. Veliko, da ne kažem šta, obično krene iz "ništa". Ono što je neobično u ovom i sličnim "protestima" je što i oni kao i vlast udaraju na "obične" ljude, a ne direktno na krivca za nezadovoljstvo onih koji protestvuju. Tako svi udaraju po jednom te istom - stanovništvu. I vlast i "protestanti". Zašto je to tako? Pa jedna je pretpostavka da je to pokušaj radikalizacije i uključivanja stanovništva u protest. Ako je to tako, onda ciljevi nisu samo da se "vrati cena benzina na staro". Drugo je da se "protestanti" nadaju da će "patnje" stanovništva da dirnu vlast toliko da će da "udovolji njihovim zahtevima". Ako je tako, onda je to takav stepen naivnosti da traži hospitalizaciju, Treće je, ako hoćete stanovništvu da ogadite svaki protest, a vlast ste, onda organizujte vi proteste. Bolje vi, nego pravi "protestanti". Posebno ako dobijete informaciju da "neko" sprema proteste. Organizujte ih prvi. I to takve da se svima smuče i da izazovu unutrašnje sukobe stanovništva i odijum prema ovakvim protestima u kojima udaramo sami po sebi . Ako je tako, onda je ovo pun pogodak.
  • Zoran

    11.06.2018 09:34
    Nezadovoljan
    I sada je meni, kao i velikom broju ljudi koji se na posao voze GSP-om, onemogućen redovan dolazak na radno mesto. Gospodo postoji više nego jedan način putovanja/prevoza, ne samo automobilom. Mislite li da će poslodavci imati obzira za kašnjenje?

    Uostalom, ko može protestovati u sred RADNOG VREMENA!?
  • ajd sada

    11.06.2018 09:33
    dosta je
    Sledeće proteste ocekujte nas 30ak koji ce vas lepo zamoliti da se pomerite.
    nismo av botovi nego novosadjani kojima je dopizdelo.
  • Pele

    11.06.2018 09:31
    Pešaka
    Treba da ide pešaka svako ko moze, bajs ili GSP........
  • MarkoNS

    11.06.2018 09:29
    Novosađani
    Obožavam Novi Sad, volim sve u njemu nikada ga ne bih menjao, ALI jedina stvar koja mi ide na živce je taj naš mentalitet - uzeću današnji primer protesta zbog goriva.

    Njih pet danas protestuje, sutra će dvoje i u sredu u Novom Sadu niko neće protestovati, pogledajte Srbiju tamo izađe pola sela, pozatvaraju puteve ne može ni patrijah lično da prođe, blokirali su jednog ministra policije, a mi ništa krenuću od sebe, muka mi je od naprednih, bahatih ex radikala ali nikada ništa neću uraditi da to promenim, kada me neko pita zašto ja nemam pravi odgovor, valjda je to taj lalinski mentalitet.

    Radim od 8, komotno sam mogao da stignem u 7 na blokade jer i meni smeta visoka cena goriva, možda još više od cene mi smeta način upravljanja tim novcem od akciza ( plate onim naprednim koji se bore za interese partije ), ali kada je trebalo da krenem na blokade ja sam ostao kući, apsolutno sam siguran da je tako postupilo i 99,99% novosađana - zašto je to tako niko ne zna.
  • Novosadjanka

    11.06.2018 09:28
    Čemu ovo?
    Pitam se pitam, ko je organizator ovog protesta? Spontan sigurno nije. Da nisu u najavi opet neki izbori?
    U zavisnosti od toga kako se bude razrešio, videćemo da li sam "vidovita Zorka" i da li "veliki vođa" stoji iza svega. Da li će se ON opet pojaviti kao "veliki spasitelj naroda"? Prvog dana vozni park: sve BMW, Audi i poneki VW, vlasnici očigledno nezaposleni, nabildovani, tetovirani "žestoki momci" (pitam se koliko njih je "odavno poznato policiji") koji ne moraju da idu na posao i ne deluju mi baš kao neki koji nemaju para za benzin.
    Mnogo je lakše napraviti haos i pometnju sa 10-20 automobila i njihovih bahatih vlasnika neko okupiti par hiljada stvarno nezadovoljnih ljudi.
  • Alexa

    11.06.2018 09:27
    @Građanin
    Iskreno građanine, delim neslaganje sa načinom protesta. Ali, od ove vlasti sam postao toliko paranoičan, da verujem da je ovaj protest zapravo iscenirala vlast da bi izduvala potencijal naroda za negodovanje. Vrše dekompresiju na način što nezadovoljstvo kanališu prema onima koji blokiraju saobraćaj, i okreću nas jedne protiv drugih, te i ako pukne tikva, oni će se pojaviti kao princ na belom konju da "srede" situaciju. A onda kada se narod istroši na kavgu među sobom, neće ostati ni u kome energije da buni protiv države i vlasti.
    Pošto verujem da, uprkos svemu, narod nije totalno glup, i da kad bi zapravo narodni protest postojao, ne bi ovako izgledao. Baš zato što ovako glupavo to rade, i zato što nema 40000 automobila da blokiraju saobraćaj, neko po par desetina/ stotina u svakom gradu (broj koji se vrlo vrlo lako mobiliše iz redova vernog članstva koje ima/očekuje uhlebljenje na državnom poslu), mislim da je to maslo DBa i države.

  • Tuto Bugarin

    11.06.2018 09:26
    Kontraproduktivno
    Od protesta nece nista biti jer su samo dokaz da nam nije samo vlast ratardirana nego smo i kao nacija takvi, pa samim ti i oni koji ovo organizuju. Tacnije receno, imamo vlast kakvu zasluzujemo. Ovo je skroz kontraproduktivno i oni koji trpe su obicni gradjani. Kada sam cuo za proteste, podrzao sam da se podignemo ali kada sam video na koji nacin se to radi, odustao sam. SVA PRAVA PRESTAJU TAMO GDE POCINJU DA UGROZAVAJU DRUGE. Ovakav nacin protesta ugrozava druge i ne zelim da budem deo toga. Da mi je gorivo skupo, jeste, preskupo je, ali jednostavno nemam obraza da blokiram one za cija se prava "kao borim". Sa time bih dokazao sam kao vlast, da se samo borim za svoje dupe i da ne marim za druge. Postoji mnogo nacina da se protestuje bez ugrozavanja drugih.
  • Ja

    11.06.2018 09:25
    NE KUPUJTE GORIVO - NAPUNITE KOLA, NE VOZITE SE SAMI!

    Nema prometa cene idu dole. Ponuda - potraznja!!!
  • Džoni Vajsmiler

    11.06.2018 09:24
    eurodizel
    A kako će proći vatrogasci?
    A vojna policija?
    A vozila gradske čistoće?
    A komunalna policija?
  • anci

    11.06.2018 09:16
    bezobrazluk
    Ne maltretirakte narod . Radite nesto. Vase nalogodavce u prve redove a ne da se iza vas sakrivanu. Fuj.
  • @za neverovati

    11.06.2018 09:14
    "i potrosi vise goriva, ko te j..be"

    protest da bi ostali ljudi trosili vise goriva ???
    Gorilko, mucni malo tom praznom tintarom sta pises
  • pera

    11.06.2018 09:13
    ne finansirajmo ih, kad ne kupite litar oni ne dobiju 80 dinara. to je zila, tu se sece
  • antibotsystem

    11.06.2018 09:09
    @markoninkovic@gmail.com
    Ne kaže se bat, nego bot ...
  • Dejan

    11.06.2018 09:07
    Blokada
    U Novom Sadu se nikada nije dolazilo na vlast i nikada se nije odlučivalo o visini akciza i ceni goriva, jedino u Beogradu imaju smisla protesti i blokade, u Novom Sadu grupa neradnika parkirala pet automobila na raskrsnici i prave problem hiljadama građana koji isto žele da se smanji cena goriva, roditelji sa decom u kolima čekaju da prođu do vrtića a idioti se slikaju i smeju na raskrsnici
  • limanac

    11.06.2018 09:03
    @Ns89

    Uzmi sendvič i duboko diši!!!

    Kad si gladan nisi sav svoj!!
  • Лука Лабан

    11.06.2018 09:00
    Предлог
    Сликајте саобраћајце који фотографишу аутомобиле који су се зауставили! Мали је ово град, поздравите им родитеље честиткама како су васпитали децу!!!!
  • Miki

    11.06.2018 08:59
    To dokazuje da je psiho poludeo!!!!Ljudi zasto je problem da pojeftini gorivo???Zar je problem u predsedniku,Vulinu i bata Andreju??Ljudi ovo je bolesno da cim ljudi popizde komentarisu kako opozicija pravi nered....
  • Alexa

    11.06.2018 08:58
    Efikasnije
    Samo prestanite da kupujete gorivo, kao što je neko već rekao.
    Kada opadne promet za 30% i NIS bude počeo da oseća posledice (pa za njima u lancu i Mol, i LUkoil, i OMV), onda će Čepurin da uhvati AV za zuluf i/ili uvo, da ga roditeljski obrne par krugova oko sebe i propne na prste...da vidite kako akciza ide dole, kao rukom odnesena.
  • Stefan

    11.06.2018 08:57
    Za neverovati
    "Nije Milosevic kriv, mi smo govna"
    E pa draga gospodo citat koji opisuje nas narod. Koga ste izavrali taj ce vam sudbinu krojiti.
    S druge strane, citam i fasciniran sam negativnim komentarima povodom protesta. Sto ste tako glupavi? Ako vam ne odgovara protest, onda lepo parkirajte 2 ulice dalje, krenite 20min ranije na posao i sticete na vreme tamo gde ste stigli. S druge strane, zna se koje su ulice blokiranje pa zaobidji iste, i potrosi vise goriva, ko te j..be. Nisu vam ovo ljudi krivi, koji blokiraju ulice, nego drzava koja ne odgovara na ove proteste, ako ste vi ovca za sisanje e pa neki ljudi nisu.
  • M

    11.06.2018 08:55
    Neka blokiraju prilaz Izvrsnom vecu, neka odu u BG pa blokiraju prilaz zgradi Vlade, a ne da maltretiraju nas obicne gradjane. Ne podrzavam ovakav vid protesta.
  • Gradjanin

    11.06.2018 08:53
    Totalno glup i kontraproduktivan nacin. Savetodavci izgleda nisu planirali da ce narod da poludi jer mu sad do poslo mozda treba sat vremena duze.
    Bojkotuj kupovinu goriva, idi u koloni i trubi svaki dan, blokiraj prilaz pumpi,idi na trg sa transparentima.
    Hiljadu i jedan nacin je bio moguc, ali ne, oni su odlucili po savetu nekog, da je ovaj rafikalan potez najbolji, jer ce najvise gneva da izazove prema politicarima, a u stvari izaziva gnev prema protestantima koji su ocigledno neradnici.
    Jer ako ti imas vremena par puta tokom dana da ides da blokiras grad, to znaci da ne radis a ipak imas para za taj auto i gorivo. Nesto tu ne stima.
  • Dača

    11.06.2018 08:48
    Gorivo jeste papreno skupo, ali ovo nije način da se protestuje. Ako im stvarno smetaju cene goriva, neka odu iz cele Srbije jedan dan i blokiraju raskrsnicu Kneza Miloša i Nemanjine u Beogradu.
    Naravno, to neće uraditi jer bi policija reagovala, a ovako oni mogu da budu ti koji terorišu građane koji su u istom problemu kao i oni.
  • Li Man

    11.06.2018 08:47
    Zao mi je sto moram da konstatujem da od ovoga nece biti nista, na nasu veliku zalost.

    Kao sto vidimo iz komentara nikome nije stalo da se cena goriva spusti, nikome nije stalo da nesto promeni, svima je kanda lepo u zivotu, pa ova cena goriva i nije neki udar na dzep.
    Na protestima se jedva skupi 30 kola i par motora. Sta je to na ceo Novi Sad ?
    E tako nam je kako nam je jer svi samo vicu kako treba izaci na ulice, kako to rade Nemci, ovi i oni...a kada treba da se izadje na ulicu i da se nesto uradi nigde nikoga...
    Vec danas je mnogo manje kola na protestu nego u petak, sledeci put ce biti jos manje i svaki put sve manje.
    Tako da eto odgovora na pitanje ko je glasao u NS-u za ovu vlast, a svi su protiv njih.
    Isti vi koji sedite kuci, ne izlazite na izbore i cekate bolje sutra i vi koji ste za trenutnu vlast i j**** vam se za sve,.
    Sreca u one dole ljude u Srbiji koji su kao i uvek pet puta slozniji od nas nabedjenih, lenjih dvolicnih novosadjana.
  • Steva

    11.06.2018 08:46
    KO je kriv
    Prvo su došli po komuniste,
    a ja se nisam pobunio jer nisam bio komunista.
    Zatim su došli po Jevreje
    a ja se nisam pobunio jer nisam bio Jevrejin.
    Zatim su došli po sindikalce,
    a ja se nisam pobunio jer nisam bio sindikalac.
    Zatim su došli po katolike,
    a ja se nisam pobunio jer sam bio protestant
    Zatim su došli po mene,
    ali tada više nikoga nije bilo da se pobuni
  • Gladius et anus

    11.06.2018 08:45
    Maximus
    Огроман број оних који блокирају улице на прошлим изборима су гласали за ову власт а сад се буне... Цццц
  • Zeka

    11.06.2018 08:42
    Antiprotestant
    @Nomad Svaka cast na komentaru, pogodak u samu srz problema. Kola nisu za svakodnevno vozikanje po gradu. Zato su tu GSP, bicikl ili, na daj Boze, noge.
    A kako ovi blokiraju saobracaj??? Tako sto izadju svojim kolima u koja prvo moraju da natoce gorivo pa idu da protestvuju zato sto im je skupo gorivo!!! Pa gde to ima?!? Ljudi, smesni ste sa takvim nacinom protesta. A i samo navlacite na sebe bes ostatka naroda koji vas na taj nacin nikada nece podrzati. Samo je pitanje vremena kada ce ovi protesti postati "nemirni"....
  • Ns89

    11.06.2018 08:33
    Срамотно терорисање грађана! Школа још траје, испити су у току и група неодговорних свима кроји капу! Милицијо, шта чекаш!?
  • Blok

    11.06.2018 08:25
    Svinjarija
    Kao u logorima. Petoro ljudi blokira raskrsnicu, a mi ostali čekamo da nam se smiluju. Naravno, svi zapalili cigarete, znači da im gorivo nije skupo. Ne sećam se da su blokirali ulice kada su cigarete poskupile.
    Mogli bi kontrablokadu, kada završe svoje, onda mi ostali preprečimo, pa nek čekaju.
  • Армаггедон

    11.06.2018 08:20
    Храбро до испуњења захтева.
  • Nomad

    11.06.2018 08:19
    Koristim sva tri prevozna sredstva - noge, bicikl i automobil. Kada sam kupio auto 2016. i ugradio mu plin, liatr plina je bio 59 dinara, sada je 72. Benzin je bio oko 120, sada je 150.
    Tako da ko mi kaže da "sam cicija jer šta znači što je gorivo poskupelo..."... Znači u odnosu na prošlu godinu su cene drastično veće.
    I ne, ne vozim više jer je gorivo jeftinije, niti ću voziti manje jer je skuplje. Auto mi ionako služi za dalja putovanja ili kada idemo u veće nabavke i slično.

    Podržava proteste, ali bolji i jači efekat bi se dobio da svi prestanu da kupuju gorivo na dan-sva-tri i krenu peške ili biciklom ili ako neko baš daleko živi GSPom.

    Opet. imamo problem da neki drugi ljudi gledaju na ljude koji protestvuju kao na "ološ koji nije izašao na izbore/ne buni se jer se deca leče SMSovima/uništena privreda itd..." U prevodu, sami smo sebi neprijatelj.

    Ali dobro, možda je gorivo samo okidač za nešto veće i bolje.
  • mada

    11.06.2018 08:19
    treba blokirati te estradne politikante da oni ne mogu na “posao” direktno nego alternativnim oravcima
    oa da se isto tako vracaju pa da moraju da zastanu sacekaju orovere cene osnovnih namirnica udzbenika lekova
    pa tako neko vreme
    da okolo naokolo prilaze gradskoj kuci, banovini i ostalim “radnim mestima”
  • Nada

    11.06.2018 08:03
    Dogoreva sveća
    Citat sa tvitera Zorana_NS:"Može on da zabrani izveštavanje sa puteva, ali u tim kolonama su živi ljudi. Imaju telefone. Informacije se prenose. Zemlja je blokirana jer ste alavi. Više nemate meru. I Sloba je mislio da će doveka. Malo se zeznuo."
    Opet su isključili kamere u NS. A i u Bgd.
  • bat

    11.06.2018 08:01
    markoninkovic@gmail.com
    Svima kazne koji zaustavljaju saobraćaj! Ovo je stvarno strašno! Ljudi ne mogu na posao da idu. Evo da se zaustavi na 15 min pa hajde kad čovjek kaze uredu je ali dva sata je katastrofa.
  • ACA NS

    11.06.2018 07:58
    Gleda vas
    Posmatra vas Vucko na prvoj fotografiji, samo viri sa desne strane :D :D

    Podrzavam protest!!
  • ...

    11.06.2018 07:57
    Cestitam narode, mislio sam da ce ove budale da nas razvaljuju vecno i to u miru i tisini !!! Ovima da vode drzavu je kraj zdrsve pameti, ponizenje, propast i instant nestanak !!! crklidabogdaovajtrensvikolikoihima
  • Vasić

    11.06.2018 07:53
    Osipa se polako, više ne mogu ni ovu jednu raskrsnicu da drže.
  • Hm

    11.06.2018 07:52
    Grad jutros prohodniji nego cele prošle nedelje, treba da blokirate i mlst Slobode

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna