Autor: Tanjug

Novi Sad
13.06.2018.
19:36 > 19:41
Rekonstrukcija pruge između Novog Sada i Zrenjanina biće završena do 1. septembra kada će na tom pravcu posle sedam godina biti uspostavljen redovan saobraćaj putničkih vozova, kažu u Infrastrukturi železnice Srbije.
  • ako može

    15.06.2018 00:38
    malo istorije
    vojvođanskih železnica, da nam više ne prodaju .... za bubreg: http://www.vojvodina.com/prilozi/zeleznica.htm
  • saki

    14.06.2018 13:23
    U Budisavi ce proraditi silos i susara Emila Fejzulahija i ostalih postenih...
  • deda

    14.06.2018 13:19
    @Grand Parada a da procitas nesto sem naslova
  • kondukter

    14.06.2018 13:06
    Samo Napredno Sporo
    80 km/h!
    Pa to je evropski rekord, sigurno!
    Mislim, rekord u najmanjoj brzini za novootvorenu prugu.
    I to bar u poslednjih 50 godina. :(
  • trainer

    14.06.2018 07:24
    Ko li će ovog puta pokrasti pragove?
  • missing links

    14.06.2018 01:26
    & Da
    N. Stanisavljević je ostao nedorečen. Da bi narodu bilo jasnije o čemu se radi evo tekstova koji bliže objašnjavaju svrhu tekućeg održavanja pruga po Vojvodini:
    https://www.blic.rs/vesti/beograd/stop-za-cisterne-sa-opasnim-materijama-ukida-se-pruga-oko-kalemegdana-evo-do-kada-ce/3bcpjtf
    http://infrazs.rs/2018/01/miroljub-jevtic-generalni-direktor-infrastrukture-zeleznice-srbije-ove-godine-u-tekuce-odrzavanje-ulozicemo-oko-19-milijardi-dinara/?jezik=lat
  • o, ne

    14.06.2018 00:51
    najvažniji je projekat
    BnV; važnije je sići na reku i zato ukidati pruge, pronalaziti hitna i privremena rešenja kroz osposobljavanje Pančevo-Titel-Novi Sad; Tako to ovde ide.
  • нови сад - сомбор

    13.06.2018 22:02
    што пре реконстукција
    Вапи за реконструкцијом!!! увођењем руских возова повећао се број путника и полазака, а овим би се у десетостручило!!!
  • Da

    13.06.2018 22:02
    Ne razumem potrebu za ovom prugom. Pruga svuda je super, ali opet, ne razumem.
  • Grand Parada

    13.06.2018 21:51
    koje godine ?
  • woohoo

    13.06.2018 20:47
    konačno opet voz do titela! samo da kondukteri opet ne uzimaju kintu po principu ne treba ti karta, dogovorićemo se... pa da posle bude "neisplativa linija"
  • Zivan

    13.06.2018 20:36
    To je zaobilazno, prugom čak 137, dok je drumom distanca jedva 55 kilometara. Rešenje je u izradnji 17 kilometara pruge od Žablja do Zrenjanina i tada bi se od Rimskih šančeva išlo, ne ka Kaći i Titelu, nego ka Temerinu, a pružna razdaljina između dva vojvođanska grada bi bilo oko 70 kilometara.
  • T-Rex

    13.06.2018 20:01
    Zranjanin?
    Ali, voz nikada nije ni isao do zrenjanina, samo do Orlovata...
  • VLADA

    13.06.2018 19:57
    I sa 80 na sat (a koji se realno neće desiti kod Titelskog mosta za početak) i usputnim saznanjima će od Zr do NS trebati dva sata. Za 50 km razdaljine i 45 minuta linijskim taksijem ili sat vremena busom neko treba za iste pare da čeka presedanje u Orlovatu. U 21. veku.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna