Rekonstrukcija pruge između Novog Sada i Zrenjanina biće završena do 1. septembra kada će na tom pravcu posle sedam godina biti uspostavljen redovan saobraćaj putničkih vozova, kažu u Infrastrukturi železnice Srbije.
N. Stanisavljević je ostao nedorečen. Da bi narodu bilo jasnije o čemu se radi evo tekstova koji bliže objašnjavaju svrhu tekućeg održavanja pruga po Vojvodini:
https://www.blic.rs/vesti/beograd/stop-za-cisterne-sa-opasnim-materijama-ukida-se-pruga-oko-kalemegdana-evo-do-kada-ce/3bcpjtf
http://infrazs.rs/2018/01/miroljub-jevtic-generalni-direktor-infrastrukture-zeleznice-srbije-ove-godine-u-tekuce-odrzavanje-ulozicemo-oko-19-milijardi-dinara/?jezik=lat
BnV; važnije je sići na reku i zato ukidati pruge, pronalaziti hitna i privremena rešenja kroz osposobljavanje Pančevo-Titel-Novi Sad; Tako to ovde ide.
konačno opet voz do titela! samo da kondukteri opet ne uzimaju kintu po principu ne treba ti karta, dogovorićemo se... pa da posle bude "neisplativa linija"
To je zaobilazno, prugom čak 137, dok je drumom distanca jedva 55 kilometara. Rešenje je u izradnji 17 kilometara pruge od Žablja do Zrenjanina i tada bi se od Rimskih šančeva išlo, ne ka Kaći i Titelu, nego ka Temerinu, a pružna razdaljina između dva vojvođanska grada bi bilo oko 70 kilometara.
I sa 80 na sat (a koji se realno neće desiti kod Titelskog mosta za početak) i usputnim saznanjima će od Zr do NS trebati dva sata. Za 50 km razdaljine i 45 minuta linijskim taksijem ili sat vremena busom neko treba za iste pare da čeka presedanje u Orlovatu. U 21. veku.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozovi između Novog Sada i Zrenjanina kreću od septembra
Autor: Tanjug
Novi Sad
•13.06.2018.
•19:36 > 19:41
Komentari 14
ako može
saki
deda
kondukter
Pa to je evropski rekord, sigurno!
Mislim, rekord u najmanjoj brzini za novootvorenu prugu.
I to bar u poslednjih 50 godina. :(
trainer
missing links
https://www.blic.rs/vesti/beograd/stop-za-cisterne-sa-opasnim-materijama-ukida-se-pruga-oko-kalemegdana-evo-do-kada-ce/3bcpjtf
http://infrazs.rs/2018/01/miroljub-jevtic-generalni-direktor-infrastrukture-zeleznice-srbije-ove-godine-u-tekuce-odrzavanje-ulozicemo-oko-19-milijardi-dinara/?jezik=lat
o, ne
нови сад - сомбор
Da
Grand Parada
woohoo
Zivan
T-Rex
VLADA
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H