Na Ribljoj pijaci i LED ekrani s ponudom na tezgama

Rekonstrukcija platoa Riblje pijace trebalo bi da bude završena do oktobra, nakon čega će uslediti obnova starih betonskih tezgi, a "Tržnica" će raditi i na marketingu pa će postaviti LED ekrane osetljive na dodir, gde će turisti moći da se informišu o tome šta se na pijaci može kupiti i gde.

 

Rekonstrukcija platoa Riblje pijace trebalo bi da bude završena do oktobra, nakon čega će uslediti obnova starih betonskih tezgi, a "Tržnica" će raditi i na marketingu pa će postaviti LED ekrane osetljive na dodir, gde će turisti moći da se informišu o tome šta se na pijaci može kupiti i gde.

Obnovu 54 lokala to preduzeće je završilo u roku, a trenutno se rade nove instalacije, nakon čega će uslediti popločavanje platoa behatonom i sadnja zelenila. Kada radovi budu gotovi, pijaca i plato u potpunosti će se uklapati u okolinu.

"U rekonstrukciju lokala uloženo je 16 miliona dinara, što je obezbedio grad, a pokretne tezge koštale su dva miliona i taj novac dala je "Tržnica"", kaže za "Dnevnik" Miloš Tubić, direktor "Tržnice".

"Zakup lokala uvećan je dva i po puta. Pre obnove na toj najstarijoj pijaci u gradu 50 odsto lokala bilo je prazno, dok ih je sada ostao samo jedan ili dva. Zakupci, pre svega veliki ugostitelji, prepoznali su da će to mesto u budućnosti biti izvanredna lokacija za ugostiteljstvo. Oni su uzimali po nekoliko lokala i spajali ih u jedan jer predviđaju veliku posetu", rekao je on i dodao da bi ukupna investicija trebalo da se vrati za godinu i po.

"Ostaje nam da vidimo i kako će se snaći zakupci, odnosno kako će zaživeti deo pijace gde bi trebalo da se plasiraju zanatski proizvodi, antikviteti, ručni radovi, slike, suveniri, sadržaji zanimljivi za turiste, jer će ta pijaca biti prva i poslednja lokacija koju će stranci koji u naš grad dolaze brodovima, imati priliku da vide. Zbog toga ona mora biti dostojna centra grada i već sada je u sklopu turističke ponude", objašnjava Tubić.

Da će se promeniti i način prodaje određenih proizvoda svedoči informacija da će prodavci mleka i mlečnih proizvoda, mesa i produkata od mesa, voća i povrća, morati malo da se promene i svoju ponudu prilagode novim mušterijama, turistima jer tu više neće biti autobuske stanice i protoka ljudi iz prigradskih naselja.

Kroz pijacu će prolaziti veliki broj turista pa će prodavci svoje proizvode morati da pakuju u male gramaže, da imaju plastične viljuške, noževe, kašike, da imaju ponudu sira u malim pakovanjima, seckanu kobasicu, ceđeno voće da bi tim turistima mogli pružiti pravu uslugu.

  • 14.05.2015 10:55
    zuta cigla
    vade zutu ciglu simbol grada, ne dajmo je austrijancima
  • zoran

    06.05.2015 10:04
    LED ekrani na pijaci ???
    Koja nebuloza.
  • ll.

    06.05.2015 10:03
    Onih nekoliko austrijskih baba sto sidju sa broda neko ubraja u turiste ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti