Naslovna
15.08.2017.
08:30 > 21:14
Potpuno razjašnjenje dužine spornog skoka Ivane Španović na Svetskom prvenstvu u Londonu pomoglo bi da se usavrši i precizira uloga sportskog arbitra, sve odgovornija i teža kako o pobednicima i medaljama odlučuju sve manje razlike u rezultatima.
  • cak

    15.08.2017 17:07
    Al' ste dosadni ...
    ko komarci
  • sand

    15.08.2017 14:38
    @Liman Cleaner
    U NS-u gamizu jedino takvi kao ti, puzevi golaci i poneki smuk.*

    * - poredjano od slabijih ka jacim
  • xyz

    15.08.2017 14:27
    @Liman Cleaner
    ".. tih 5% stvara sliku prljavog, retardiranog, zagadjenog i ruznog NS-a, a on svakako nije takav..."

    rekao bih da ti spadas u tih 5% .
    Idi na dveri.com i tamo prosipaj svoj patriJotski otrov .
  • Mirko i

    15.08.2017 14:09
    Slavko
    @Liman Cleaner

    Tako je borce za odbranu srpstva .
  • syy

    15.08.2017 14:00
    @Liman Cleaner
    "U NS gamize 5% populacije koja mrzi sve sto je srpsko, ukljucujuci i Ivanu."

    Ukljucujuci i tebe .
    Normalni Srbi ne pisu tako zle komentare kao sto je tvoj .
  • Mirko

    15.08.2017 13:44
    Ocajno je skakala. Celog dana.
  • sand

    15.08.2017 13:41
    O kakvim malim distorzijama u pesku ovi pricaju? Na snimku doskoka se jasno vidi linija koju je povukao taj papir. Usporite snimak i pogledajte:
    1) Ivana slece - nema tragova u pesku
    2) Ivana upada u pesak, papir jos iznad peska - nema tragova u pesku pre linije
    3) Papir kaci pesak, ostavlja trag na 6.91 (ma nek je i 6.96 kao prosli njen najbolji skok, a nije)

    Pravilo jeste kretensko (tipa u letu otpadne dlaka s glave i padne u pesak i to se racuna a ne doskok) i papir je kretenski fiksiran (zihernadlama, eej) ali ako se vec takmicis znaci da si pristao na takva pravila.

    Katastrofa su skakale sve takmicarke (jedino Klisina skocila vise od ocekivanog), valjda ih vreme ubilo.
  • Liman Cleaner

    15.08.2017 13:27
    U NS gamize 5% populacije koja mrzi sve sto je srpsko, ukljucujuci i Ivanu. Jedino resenje je da u NS zivi umesto 80% svih 100% Srba, Ovako tih 5% stvara sliku prljavog, retardiranog, zagadjenog i ruznog NS-a, a on svakako nije takav. Ali, samo bez nasilja, gandijevski, samo zapusiti nos i ignorisati. Sve ide po planu, sve ce to biti OK.
  • Ivana

    15.08.2017 13:21
    Ivane uz tebe sam!
  • Perica

    15.08.2017 13:04
    @lala
    Pokradena je . Slažem se i sa tim treba da trenira i bori se nikako i da ćuti.
  • izdajnik

    15.08.2017 12:33
    Domaci patriJota ne bi verovao da je Ivana izgubila medalju i da je LICNO gledao u trag na pesku .
    Za patriJotu je 2 plus 2 oduvek bilo jednako 5 .
  • zbgrq

    15.08.2017 12:18
    Glavni krivci za Ivanin gubitak medalje su Donald Tramp i generali Pentagona .
  • mrk

    15.08.2017 12:15
    @nina
    ne znam, niti me zanima. to je sve u domenu sta bi bilo, kad bi bilo. desilo se sta se desilo a 80% ljudi kao ti ne znaju pravila pa se pozivaju na neke teorije zavere ili ne znam sta.

    zao je i meni sto se to desilo ali me vise nervira da nam je uvek neko drugi kriv, samo mi nismo.

    kosarkasi su milion puta imali sudije protiv sebe pa su POBEDJIVALI. Ova je ima 6 skokova pa nijedan nije dobro skocila.
  • lala

    15.08.2017 11:42
    crnjak
    Svaka cast Ivani, ali sve vise lici na Kalimera..ona na svako takmicenje ide popracena medijima da ne moze da izgubi..stvara se alibi unapred u slucaju neuspeha. Moralni pobednik??? Kakve su to gluposti, ostala je bez medalje i treba da cuti i da trenira da bi bila bolja.
  • JustinaNS

    15.08.2017 11:37
    Da i ja nešto kažem
    Ništa mi ne znači da li je neko na EP, SP ili OI osvojio medalju za Srbiju. Gledam osvajače medalja na poslednjoj Olimpijadi i iznova se oduševljavam: Finska i Austrija osvojile po jednu bronzu. Dosta! Ja hoću finski i austrijski standard, uređenost, pravnu državu, hoću kulturu, pristojnost. Hoću da mi Hvaljen Vučić! vrati otetu penziju. Hoću da se deca leče sistemom, a ne SMS porukama... da mladi ostanu ovde, da lekari, profesori, nastavnici, učitelji, rudari..., imaju odlične plate, penzioneri pristojne penzije. Kao u reklami za veledrogeriju: Tu sam čovek...
  • nina

    15.08.2017 11:20
    mrk
    Da li vi stvarno mislite da bi Amerikanki presudili ovako kao Ivani,da je situacija bila obrnuta?
  • Đura

    15.08.2017 11:19
    Ja mislim da su Amerikanci preko satelita laserima otkačili Ivani broj sa leđa od trenutka odskoka do trenutka kada je Ivana doskočila u pesak.Ili su preko Harp sistema visokih frekvancija tako nešto uradili.Tema oko ovog skoka je jako zanimljiva i molim novinare da je rabe bar još jedno deset godina.Može se porediti sa bitkom na Kosovu gde smo mi izgubili bitku ali smo bili moralni pobednici.Predlažem da i neki guslar u desetercu opeva ovaj događaj.U Londonu udariše Amerikanci,poljete Ivana kao sivi soko,otkači joj crni Amer broja sa junačkih leđa,oj Ivana od Petrova grada,Oj Ivana sokole naš sivi,oj Ivana pobednice naša,biće još megdana,biće,biće i Amerikanci vidjeće...
  • blob

    15.08.2017 11:07
    Kad smo vec kod nepravdi, onda bismo uvek morali da se setimo kako je Argentina protiv nas pokradena 2002. godine u finalu, tada su svi nasi mediji, sportski radnici itd. cutali.
  • mrk

    15.08.2017 10:57
    @nina
    nije tacno da se racuna samo telo! racuna se i oprema! to pravilo je uvedeno bas zbog lancica i slicnih dodataka na telu. bas zato da se sa sigurnoscu zna da je trag napravio takmicar, on sam ili njegova oprema ne bitno, njegova odgovornost. pa ti nosi lanac od 7m ako zelis.....
  • Dejan

    15.08.2017 10:41
    Koliko smo samo zadojeni tim teorijama zavere u sferi sporta,politike...Zar stvarno verujete u to da je onima koji mere duzine skokova receno da ukoliko Ivana preskoci preko 7 metara neka nadju nesto i skrate duzinu.Bas sve je bilo po pravilima,isto bi bilo da se bilo kojoj drugoj to desilo,a desilo se nazalost Ivani.
  • iliiy

    15.08.2017 10:33
    Sva ziva bica nase planete , i ljudi i zivotinje i biljke i insekti .. svi su se urotili protiv postene i jadne Srbije .
  • miki

    15.08.2017 10:18
    Nepravda jer njen tim ne zna da joj zalepi broj?
  • atletika

    15.08.2017 10:14
    Ne znam da je jos neko na atletskom prvenstvu imao svog licnog trenera sem Ivane. Gospodin trener na stadionu nije imao nekih drugih obaveza. Pretpostavljam da odlazak i boravak u London nije platio , vec je to drzava platila. Ovo se zove aljkavost. Kad tako pogresi vozac, autobus sleti sa puta, kad daju inekciju ako pogrese lekar i medicinka sestra ode zivot, automehanicar ako dobro ne namesti tocak , eto katastrofe. Kod greske trenera ovog na srecu nema zrtava, a procitao sam da je trebao da dobije 30 000 eura ako ona osvoji zlato. a koliko za svoje poslove u ovoj zemlji para dobijaji vozaci autobusa, lekari medicinske sestre i automehanicari?
  • neko

    15.08.2017 10:09
    Celo covecanstvo je zlo samo su Srbi posteni .
  • Duki

    15.08.2017 10:04
    Mislim da se na snimcima zaleta jasno vidi da broj na dresu stoji,ne landara do momenta samog doskoka...
    Tako da...Oprema je bila u redu i ne vidim razlog za pljuvanje zbog opreme i broja.
  • box

    15.08.2017 10:00
    Amerikanci su joj skinuli broj dok je letela . zasto njen trener kaze da nema nikakve zavere I zasto ona stranim novinarima prica jedno (eurosport , espn)a ovde prica pricu tipa pokradena sam I nepravda I slicno? Sto ne kaze stranim novinarima da je pokradena,ali ne, ovde prica ono sto narod voli da cuje. Radikalsko-decenijsko ispiranje mozga uzelo velikog maha.Kako se samo svi prave da ne vide broj u pesku pre 7 metara.
  • Sasa

    15.08.2017 09:41
    Uvek nam je neko drugi kriv..da li se neko seca SP 2010 nemacka engleska kod 2-1 kakav gol je ponisten Lampardu lopta je bila presla metar gol liniju.pa mi bi i dan danas pricali o tome i ko zna..malo treba da stavimo prst na celo i da shvatimo da nismo sami na ovoj planeti i da se drugima desavaju pehovi..ovo je ivanin peh i to je to .
  • nina

    15.08.2017 09:27
    nauka
    Čemu onda elektronika kad u 21 veku šac metoda odlučuje.....i otkad je etiketa broja deo tela
    Računa se otisak tela...kosa,ruka,noga,a ne šnala,papir itd
  • Ema

    15.08.2017 09:27
    Dobro uočeno i napisano kako bi slučaj spornog skoka Ivane Španović mogao i trebalo da unapredi suđenje, preciznije da se još bolje poveže rad tehničara koji snimaju nadmetanje i atletskih sudija...
  • zoran

    15.08.2017 08:58
    slazem se sa prethodnim. niko ne pominje da je obaveza samog takmicara da vodi racuna o svojoj opremi. gde je bio trener da joj ukaze da joj broj na ledjima nije pricvrscen korektno? svi su sada krivi, samo ona nije. broj je deo opreme, dakle, ako je samo i dodirnuo pesak, duzina skoka je tu gde je broj dodirnuo, pa ostavio on taj trag ili ne. mala nepaznja same ivane, i sada veliki hu-ha i povika na sve, samo ne na nju samu. ona je veliki sportista, i lepo je od nje da je priznala da ovog puta nije uspela, idemo dalje, bice jos prilika.
    i samo jos jedan mali dodatak: ivana sama veli - nisam previse razocarana ovime... pa zasto bih onda ja bio????
    pozdrav!
  • mrk

    15.08.2017 08:41
    pa on i ne treba da gleda sta ce najblize da zakaci pesa, treba da gleda gde je najblizi trag. a to sto je izmerio pa tek onda konstatovao da je to mozda od broja na ledjima, potvrdjuje samo legitimnost merenja. i dosta vise sa ovim. da je pazila na opremu, ovo joj se ne bi desilo. tacka. uostalom, imala je jos 5 skokova pored toga, sto nije ponovila tu daljinu bar jos jednom.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna