
U istraživanju koje je sproveo Univerzitski koledž London, učestvovalo je 50 ljudi, pri čemu je jedna grupa ispitanika pila alkohol, a druga sokove, a tokom sedmodnevnog ispitivanja neprestalno su im prikazivane potresne scene iz svakodnevnog života.
Na kraju istraživanja, stručnjaci su zaključili da je kontekstualna memorija, odnosno memorija gde se čuvaju sećanja stečena tokom dana, bitno smanjena kod onih ispitanika koji su se opijali. Takođe, reakcija na stres bila je preterana kod osoba koje su pile po nekoliko čaša vina dnevno.
Zaključak ispitivanja je da se, kod svih osoba koje konzumiraju alkohol, javljaju takozvani nevoljni stresni flešbekovi, odnosno slike sećanja onoga što su te osobe doživele i što je na njih negativno uticalo.
Samim tim ispijanje alkohola s ciljem da se nešto neprijatno ili bolno zaboravi nije uvek najbolja opcija, a u skladu s tim profesorka Valeri Kuran je izjavila da konzumiranje alkohola samo produbljuje bol i čini osobu nesigurnom i paničnom.



21. Maj 2012. 10:37
21. Maj 2012. 20:00
23. Maj 2012. 06:53
21. Maj 2012. 11:09
20. Maj 2012. 15:50