
Naučnici su došli do tog rezultata obavivši istraživanje, objavljeno u "Britanskom medicinskom časopisu" - BMJ, na 1,7 miliona žena u periodu od 2001. do 2009. godine.
Rezultati tog istraživanja su potvrđeni i drugim koje je obavila američka Uprava za kontrolu prehrambenih i farmaceutskih proizvoda - FDA, preneo je francuski list "Parizjen".
Naučnici su, ipak, istakli da ne treba paničiti, jer su slučajevi venske tromboze usled upotrebe kontraceptivnih pilula retki, ali da je savet ginekologa neophodan.



21. Maj 2012. 10:37
21. Maj 2012. 20:00
23. Maj 2012. 06:53
21. Maj 2012. 11:09
20. Maj 2012. 15:50