|
|
|
| Winamp | Media Player | Real Player |
Ukoliko koristite Windows Media Player kliknite desnim tasterom na link, odaberite opciju "Save target as..." i preuzmite datoteku na Vaš kompjuter, a zatim je pokrenite.
11. novembar 2011 • 09:45 | Blic
Sijamske bliznakinje Marija i Tereza Tapija iz Dominikanske Republike poslednji su slučaj bliznakinja koje su hirurški razdvojene. Nakon skoro celodnevne teške operacije u bolnici u Virdžiniji, one se trenutno oporavljaju.
10. novembar 2011 • 22:13 | Tanjug
Lansirana više kao šala pre nekoliko godina, kampanja za prevenciju raka prostate "Movember" sve je popularinija u svetu, posebno u Australiji i Velikoj Britaniji.
09. novembar 2011 • 19:52 | Tanjug
Alkoholičarke trpe oštećenja dela mozga zaduženog za raspoloženja, nagone i spavanje tri puta brže nego muškarci, ukazuje švedske studija, obavljena na Geteborškom univerzitetu.
08. novembar 2011 • 20:56 | Tanjug
Stres zbog kupovine ili prodaje nekretnine može da ubrza proces starenja, tvrde britanski istraživači.
07. novembar 2011 • 17:30 | Radio 021
Rezultati novog istraživanja britanskih naučnika potvrdili su naizgled vrlo logičnu činjenicu, a to je da deca čiji su roditelji mršavi i sami imaju veću verovatnoću da budu mršavi.
06. novembar 2011 • 22:02 | B92
Tokom zimskih hladnih i vetrovitih dana naša koža je izložena negativnim vremenskim uslovima, koji mogu dovesti do njenog isušivanja, ljuspanja, pucanja i iritacije. Zato je u zimskom periodu neophodna dodatna i pravilna nega kože kako bismo je održali vlažnom, mekom i glatkom.
06. novembar 2011 • 12:40 | Mondo
Od infarkta do migrene: koje doba dana je najopasnije?
04. novembar 2011 • 18:00 | Radio 021
Doktor Greg Homer, sa "Stroma" medicinskog centra u Kaliforniji, tvrdi da može pacijentima da promeni boju očiju za samo dvadeset sekundi.
03. novembar 2011 • 21:54 > 22:08 | agencije
Mladim ženama koje nameravaju da postanu majke stručnjaci savetuju da je bolje da imaju nekoliko kilograma više nego manje, jer najnovije studije pokazuju da je verovatnoća mršavih žena za trudnoću mnogo manja nego kod onih nešto punijih.
02. novembar 2011 • 18:38 > 18:40 | Tanjug
Žene koje piju tri do šešt časa alkohola nedeljno imaju 15 procenata više šansi da dobiju rak dojke od žena koje ne piju, pokazalo je nedavno objavljeno istraživanje američkih stručnjaka.
Strana 7 od 76