Profesor: "Navođenje Njuza nije greška, već trik"

Profesor koji je u svom udžbeniku naveo Njuz.net kao relevantan izvor tvrdi da "nije u pitanju greška već marketinški trik koji su shvatili najbolji studenti".
Profesor koji je u svom udžbeniku naveo Njuz.net kao relevantan izvor tvrdi da "nije u pitanju greška već marketinški trik koji su shvatili najbolji studenti".

"Moja želja je bila da sjajni studenti, koji znaju šta je marketinški trik, prepoznaju da taj izvor nije akademski, a oni koji nisu baš na pravi način shvatili moju želju da pokušaju da procene šta je to što treba saopštiti na ispitu, a šta ne treba", izjavio je profesor Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu Milan Kocić.

Nakon što je stranica pod rednim brojem 302 obišla internet, autor knjige i profesor marketinga juče nije želeo da govori o građi koju je koristio za svoj rad. Danas, međutim, tvrdi da je reč o marketinškom triku koji, kako kaže, nismo razumeli.

Inače, udžbenik "Direktni marketing" još je dostupan studentima, ali ni u knjižari ni u biblioteci medijima nije bilo dozvoljeno da ga snime.

Profesor je rekao da objavljivanje "sporne" stranice ne smatra medijskim linčom, kako neki ocenjuju, već kao novinarsku znatiželju da se istraži nešto što se možda iz nečije vizure potkralo kao greška.

"Upravo slučaj ovog mladog gospodina (studenta), koji je objavio stranicu, a ne bih želeo da ga imenujem zbog njegovog integriteta, dokazuje da je ova problematika jako interesantna i da je on pomalo naseo na taj moj trik i želju, rekao je profesor i naveo da je student koji je objavio spornu stranicu ranije položio ispit s ocenom šest.

Profesor Kocić je naveo da u svojoj biografiji nema nijednu mrlju i da juče nije davao izjave jer je, kako je rekao, bio zaprepašćen "tolikom medijskom ujdurmom".

"Smatram da to možda i jeste neka vrsta nečega što medije treba da zainteresuje, ali ne i da se tolika pompa oko toga podigne. Mislim da je mladi čovek u docentskom zvanju teško mogao juče da reaguje na pravi način saopšti šta se to desilo", rekao je Kocić, koji ima zvanje docenta.

Šaljiva vest da je osnivač Fejsbuka svojim zaposlenima zabranio pristup toj društvenoj mreži zbog loše produktivnosti nije zasmetala ni recenzentima sa Ekonomskog fakulteta u Nišu i Kragujevcu, pa ni dekanki Verici Babić, koja udžbenik potpisuje za izdavača.

"O tome šta je direktni marketing verovatno najbolje govori ovih 24 sata koji su za nama, a o tome šta je autor udžbenika hteo da saopšti studentima najbolje će sam autor reći", kaže Verica Babić.

Ona dodaje da je profesor Kocić vrlo uspešan u karijeri i da je do zvanja docenta došao zahvaljujući velikom radu i usavršavanju.

"Izuzetno je posvećen radu sa studentima, a o tome najbolje govori podrška Studentskog parlamenta i studenata", kaže ona.

Nakon višečasovnih konsultacija sa dekanatom, oglasili su se i studenti koji kažu da su, bez dvojbe, uz profesora Kocića.

Predsednik Unije studenta Ekonomskog fakulteta Nedeljko Mišić novinarima je rekao da svi studenti podržavaju profesora Kocića.

"Profesor nije simbol površnosti - to najbolje znaju studenti kojima je predavao. Profesor je kvalitetan i pruža maksimalnu podršku studentima", rekao je Mišić i naveo da je za samo sat više od 600 studenata potpisalo podršku profesoru.

Mišić je naveo da su predavanja profesora Kocića najposećenija, a da su mu studenti važni potvrđuje i današnji dan u kojem, uprkos pritisku medija, ima tri diplomska rada u kojima je bio mentor.

  • Dejan

    12.07.2013 11:23
    Bravo za njuz
    Bravo Njuzovci, sad I jedan professor I njegovi student znaju za vas. Odlično ste profitirali I to je najbolji marketing... A o ovom profi... drugi put. Kad mu je ŽArko minister,sve je ok.
  • NS

    12.07.2013 07:10
    Juuu, kakvo objašnjenje, besmisleno. Šta je poenta da navodi na pogrešno studente ili da ih nečemu nauči, pa ne studiraju za mađioničare da traže po udžbeniku šta je trik, a šta istina.
  • 12.07.2013 06:32
    Kakav fakultet...
    ... takav i predmet, kakav predmet, takva i knjiga, kakva knjiga, takav i profesor, kakav profesor, takvi i studenti...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija