Novosadska policija otkrila 3.400 pijanih vozača ove godine

U prvih devet meseci ove godine u Novom Sadu i okolini pijanstvo je bilo uzrok 189 saobraćajnih nesreća, u kojima su poginule četiri osobe, dok je povređeno više od 120 ljudi.

U prvih devet meseci ove godine u Novom Sadu i okolini pijanstvo je bilo uzrok 189 saobraćajnih nesreća, u kojima su poginule četiri osobe, dok je povređeno više od 120 ljudi.

U novosadskoj policiji kažu da je zbog nedozvoljene količine alkohola u organizmu podneto 3.388 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka i isto toliko vozača je isključeno iz saobraćaja.

"Nedavno smo zatekli slovenačkog državljanina koji je zadržan jer je vozio šleper na tranzitnom putu kroz Novi Sad s više od dva promila alkohola u organizmu. On je odmah je priveden sudiji za prekršaje. Inače, kazne su iste i za naše vozače i za strance. Takođe, napomenuo bih da ima ljudi koji krenu da piju pa potom voze bicikl jer misle da se to ne kažnjava, a zapravio i u tim slučajevima, na dvotočkašima, slede kazne zbog kojih glava više zaboli nego mamurluk, jedino što se, naravno, ne može oduzeti vozačka dozvola", kaže Dejan Milojević iz novosadske saobraćajne policije.

Kako za "Dnevnik" objašnjava Milojević, ako se alko-testiranjem utvrdi više od 1,2 promila, obavezno sledi trežnjenje u izolaciji: "Ti vozači, pa i pijani, u raspravi s našim kolegama više su agresivni verbalno nego fizički. Istini za volju, broj incidentnih situacija s alkoholisanim vozačima u porastu je u odnosu na raniji period, ali ukupan broj takvih događaja nije zabrinjavajući. Ove godine nisu zabeleženi slučajevi s teže povređenim saobraćajcima, dok je lakših povređivanja naših kolega ipak bilo."

"Uglavnom pokušaju da nas obmanu tako što kažu da su popili jedno ili pola pića ili 'da ne veruju toj našoj spravi'. Veoma mali broj odbije da se alko-testira, njih oko dva odsto. U tim slučajevima, obavezno je zadržavanje, uz kaznu koja sledi i koja nije mala, kao i oduzimanje vozačke dozvole. Nema više laboratorijskog uzimanja krvi podstaknuto s naše strane. Vozač ima pravo da zahteva laboratorijsku analizu, ali to ide na njegov trošak", navodi Milojević.

  • Pišta

    12.11.2013 00:03
    Dok čekam autobus u Rumenačkoj gledam vozače u automobilima; u proseku svaki treći nije vezao pojas.
  • ććććć

    11.11.2013 22:02
    jjjjj
  • 11.11.2013 19:41
    brljotina
    u međuvremenu među mojim poznanicima nije bilo onih protiv kojih je pokrenut postupak (a ja se radujem tome, ali ipak se postavlja pitanje)

    bilo je više prelazaka preko crvenog na semaforu (i uhvaćenog posle toga)

    dva prelaska preko duple pune pri skretanju (i uhvaćeni na delu)

    vožnja u gradu (nastanjena zona) sa preko 120 Km/h i uhvaćeni radarom

    preticanje kolone vozila preko pune linije (iriški venac)

    drastična nasilnička vožnja (uhvaćen pa pušten)

    vožnju u pijanom stanju neću ni da spominjem, jer u tom trenutku policija je kontrolisala zimsku opremu, i nije bila zainteresovana da vozač duva...

    kod svih tih sam bio prisutan u vozilu, vozač bio pozvan da komunicira u policijskom vozilu... a onda pušten uz "no-no".

    koja svrha zakona, kada se kontrolišu i hvataju samo neki, a neki puštaju poštu su "simpatični", "bogati", "iznad zakona", itd?


Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija