Kineska radiodifuzna agencija zabranila je televizijskim stanicama da puštaju reklame za vreme emitovanja televizijskih serija.
U zabrani, koja će stupiti na snagu od 1. januara, navodi se da ni jedna reklama ne može da bude emitovana tokom serije, čija epizoda traje 45 minuta.
Analitičari kineskih medija navode da će ova zabrana verovatno smanjiti novčane prihode koji se dobijaju od reklama, ali da će primorati televizijske stanice da emituju što bolji serijski program da bi zadržali gledaoce. Ovakvim putem oglašavanja, procenjuje se, da se godišnje ostvari profit u visini 500 milijardi juana (78,4 milijardi američkih dolara).
Prošlog meseca na televiziji i radiju zabranjeni su svi oglasi sa seksualnim konotacijama.
Komentari 1
Andrija Šrek
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar