On je svoju žalbu dao detaljno, i u njoj navodi da je kod prodavca slao svog pomoćnika nekoliko puta radi povraćaja novca, ali bez uspeha. Trgovac Nani nije bio zadovoljan ni količinom ni kvalitetom kupljene robe.
Prodavac je uzeo pare i obećao da će čoveku koga Nani pošalje dati kvaltetnu robu, ali ga je prevario i poslao lošiju uz opasku da ako je neće neka je vrati.
Pismo se završava pretnjom da nikada više od prodavca neće uzimati bakar dok dobro ne proveri kvalitet i da svakako neće plaćati unapred.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Ivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar