Dok se roditeljska udruženja i modni forumi širom sveta zgražavaju nad kampanjom u kojoj devojčice uzrasta od 4 do 12 godina, u donjem vešu poziraju našminkane i "obučene" kao odrasle žene, francuska modna kuća koja je lansirala ovu liniju u tome ne vidi ništa loše.
Modna kuća "Jours Apres Lunes" koja sebe naziva prvom specijalizovanom kućom za proizvodnju donjeg rublja za decu od 4 do 12 godina, napravila je kontroverzan ulazak na svetsko tržište, koji su modni kritičari okarakterisali kao seksualizaciju dece.
Sofi Moren, dizajnerka koja je kreirala ove modele, kaže, da je veoma iznenađena reakcijom javnosti i da ne razume u čemu je problem, piše "Dejli mejl".
Ona smatra da kampanja nije neprikladna. Kako je objasnila, sve devojčice se u tom uzrastu igraju maminim nakitom i šminkom, što je slučaj i na spornim fotografijama.
Komentari 11
Osmi Sekretar SKOJa
Kako mislite da odeću i opremu za decu ne reklamiraju deca? Bebe u reklamama su preslatke. Ne vidim ništa loše u tome. Pre svega objavljene fotografije nisu napadne. Podsećaju me na moje detinjstvo i želju da izgledam kao mama. Problem je to što će njih roditelji gurnuti u surovu modnu industriju zbog zarade i to što će zaboraviti da su one još uvek deca, a ne to što im se ispunio san da izgledaju odraslo. Koja devojčica ne želi šminku, štikle i mamine haljine?! Time se ne odrasta prebrzo, već uskraćivanjem deci prilika da se igraju odraslih nametanjem 101 obaveze.
Main
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar