Na pregled se čeka više meseci

Pregledi kod specijaliste ortopeda se na novosadskoj Poliklinici zakazuju samo jednom mesečno, a pacijenti koji uspeju da zakažu termin ponekad čekaju celo prepodne pa odu kući neobavljena posla jer se lekar ne pojavi, navodi slušateljka našeg radija.
Pregledi kod specijaliste ortopeda se na novosadskoj Poliklinici zakazuju samo jednom mesečno, a pacijenti koji uspeju da zakažu termin ponekad čekaju celo prepodne pa odu kući neobavljena posla jer se lekar ne pojavi, navodi slušateljka našeg radija.

"Pregled kod ortopeda pokušavam da zakažem od maja. Tada nisam stigla na red jer nisam imala rentgenski snimak, za koji se takođe čeka. Poslednji put sam uspela da zakažem pregled u junu, došla sam u Polikliniku, predala knjižicu i čekala. Naravno, sestra mi je naplatila participaciju 50 dinara i onda nestala. Nakon pola sata došla je druga sestra i rekla da će se lekar zadržati na operaciji još najmanje sat vremena, pa ko želi neka čeka, a ko ne želi, neka dođe na pregled naredne sedmice", priča slušateljka.

Iako je sestra rekla da će pregled kod tog lekara moći da obavi za nedelju dana, na šalteru za zakazivanje ispostavilo se da će opet morati da čeka.

"Otišla sam na šalter, ispričala u čemu je stvar i tražila da zakažem za narednu sedmicu, ali mi je rečeno da to nije moguće i da mogu zakazati pregled za mesec dana. Zvala sam nakon mesec dana, krajem jula, da bi mi rekli da moj lekar neće raditi u avgustu. I sada se pitam u čemu je štos – da li je to taktika iscrpljivanja neprijatelja i zbog čega ne odu na kolektivni godišnji odmor, umesto da nas po ovim vrućinama mrcvare?", pita se ona.

Odgovor na pitanje zbog čega je procedura za zakazivanje takva, iz Kliničkog centra još nismo dobili. Ranije je portparol Kliničkog centra Ognjen Kelečević rekao da nezadovoljni pacijenti mogu da se požale zaštitniku pacijentovih prava koji će ih dalje uputiti da li treba da se obrate načelniku klinike ili glavnoj sestri. Broj zaštitnika pacijentovih prava je 484 35 59.

  • Redakcija 021

    19.11.2013 08:09
    POZIV
    Jovane, posaljite nam mejl na radio021@021.rs. Hteli bismo da napravimo pricu o ovom slučaju.
  • Jovan

    19.11.2013 07:58
    Tek da se evidentira da se ništa nije promenilo za
    Tek istine radi, siuacija je ista i nakon tri godine... Danas je 19.11.2013. godine.
    Zakazati pregled detetu kod ORL specijaliste u klinici je nemoguća misija... Sve uz novu tehnologiju i android telefon koji poziva na pet sekundi pošto evidentira zauzetu liniju. U periodu od 7 do 8 časova, oko 800 poziva, svi neuspešni, tj zauzeti, čitaj podignuta slušalica. Da li je spisak već napravljen, pitam se... Jedan dan mesečno se zakazuje i to na njihov broj telefona za zakazivanje 021/6610102.
    Nakon sat vremena neuspešnog zvanja, dođoh u iskušenje da se žalim pismeno sa sve sa uslikanim spiskom broja poziva na telefon za zakazivanje kcv vojvodina. Ali ne lezi vraže, nigde nijedne email adrese za žalbe i pritužbe građana, očigledno je da oni misle da rade besprekorno i da za tim nema potrebe. Toliko o transparentnosti rada, neće da stave na web sajt http://www.kcv.rs/rs/kontakt.html mejl već samo telefon zaštitnika pacijentovih prava. I prošli put za starije dete smo zakazali kod fizijatra tek nakon pretnje da ćemo se žaliti.
    To je sramota za naše zdravstvo a i državu. Čak i ako uzmemo u obzir da nema dovoljno lekara, da se Novi Sad udvostručio, i sve ostalo što može biti olakšavajuća okolnost, ipak je sramota. Pre skoro godinu smo bez problema zakazali na toj istoj klinici kod istog ORL pregled koji se plaća jer je nakon radnog vremena lekara i uredno ga platili 3500. Sa svom dobrom voljom da razumem, ne mogu se oteti utisku da se ovakva situacija pravi sa namerom da se podstaknu plaćeni pregledi. Platićemo mi pregled ponovo, jer ne možemo sebi da priuštimo taj luksuz da se igramo sa detetovim zdravljem.
    Ono što je takođe sramota, jeste da se nakon svih priča, situacija godinama ne menja, čemu je dokaz i ovo moje pisanije kao reakcija na članak od pre tri godine. Ni u medijima se ne reaguje puno, tek s vremena na vreme, a situacija se evidentno neće promeniti bez nekog većeg medijskog i javnog pritiska. A i za novinare je pitanje, zašto o tom ne pišu više, to je višegodišnji problem koji opterećuje mnogo ljudi. Mnoogo ljudi koji uredno plaćaju zdravstveno osiguranje i nemaju mogućnost da se odreknu plaćanja istog i da se leče privatno. A do državnog zdravstva ne mogu da dopru. Da li sad treba svi nezadovoljni da se organizuju u udruženje i pokrenu protestnu web stranicu u svojoj režiji ili na fejsbuku da bi se o tome čulo? Izgleda da treba.
    Ej Srbijo Majko....
  • 06.08.2010 07:50
    moram nastaviti kod NAPOMENA svi pregledi su kod privatnika, zakazivanje za laboratoriju i ultrazvuke isto kao kod nas putem telefona,zakazivanje nije preko kol centra, nego direkt,laboratorija,direkt ultrazvucni pregled, lekar opste prakse se ne zakazuje,cudo jedno laboratorija poluprazna takodje i kod ultra zvuka, pacijenti koji su bili pre mene na redu a videli da mi je izuzetno lose sami su predlozili da udjem u ordinaciju cim lekar pocne da radi-pre pocetka rada,lekar dodje u cekaonicu pozdravi pacijente, gde god se ide kod lekara u cekaonimama je i kutija sa raznim igrackama za decu kao i po par knjiga za razlicit uzrast deteta, ako pacijent dodje sa detetom.. a mene sve vise trese groznica i drma temperatura, skace pritisak,tako je na jugu FR ne znam na severu kako je niti u Parizu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti