MAS konačno dobija novo lice

Rekonstrukcija Međumesne autobuske stanice trebalo bi da počne do kraja godine.

Rekonstrukcija Međumesne autobuske stanice trebalo bi da počne do kraja godine.

Prema rečima člana Gradskog veća za saobraćaj Siniše Bubnjevića, u MAS se nije ulagalo otkad je, pre gotovo pola veka, puštena u rad, jer nisu bili rešeni vlasnički odnosi nad tim zemljištem i imovinom.

"Dok se mi dogovorimo ko je upravljač, ko je vlasnik, šta je sve potrebno od papira i za sve to obezbedimo sredstva, prođe nažalost dosta vremena, ali do kraja godine ima šanse da se krene sa rekonstrukcijom i obavezno je da se krene", kaže Bubnjević.

Kako navodi, projektom je predviđeno da se obezbedi lakši prilaz stanici i omogući brži protok putnika i vozila. Radiće se na proširenju peronskih stajališta, kvalitetu prijema putnika, uklanjanju objekata koji smetaju, a postoji mogućnost da se izgradi još jedan deo stajališta za autobuse. Prvu fazu radova finansiraće Gradsko saobraćajno preduzeće sa 78 miliona dinara.

Međumesna autobuska stanica izgrađena je u decembru 1967. godine, radi obezbeđenja boljih uslova za prihvat i otpremu putnika u međumesnom saobraćaju i od tada ništa nije urađeno na poboljšanju usluga prevoza. Opstanak MAS-a doveden je u pitanje početkom 2007. godine kada je počela sa radom nova stanica ATP "Vojvodine", u vlasništvu Ilije Devića. Ugovorom, koji je Dević potpisao sa tadašnjom gradonačelnicom Novog Sada Majom Gojković, bilo je predviđeno da ATP "Vojvodina" do 2020. godine posluje kao jedina zvanična međumesna stanica u gradu i da će prevoznici morati toga da se pridržavaju. Gradske vlasti, međutim, nisu zatvorile sadašnju stanicu, a sudski proces koji je Dević pokrenuo protiv Grada u junu 2007. godine, zbog nepoštovanja ugovora, još nije završen. (D.B)

  • Piplfoks

    27.04.2011 08:27
    'U današnje vreme ljudi ni ne koriste voz.'
    Pa da kad čitava planeta putuje vozovima, mi da dignemo ruke zato što su nam lopovi uništili železnicu. A i nema veze što imamo sasvim pristojnu stanicu na odličnoj lokaciji, hajde da se preselimo na drugu koja nikome neodgovara samo zato što su se lopovi tako izdogovarali.

    Ti se slobodno naguzi i prihvati da te svaki put izvaraju, mi ostali ne moramo.
  • nepoznati

    27.04.2011 08:02
    mas
    treba napraviti novi mas na placu novotransa a staru stanicu pretvoriti u prigradsko stajaliste i tako su povezane obe stanice a i zeleznicka stanica.
  • punački

    27.04.2011 07:02
    Ja sam prvi za novu stanicu, možda bi mi se i istopili koja kila da prošetam :)

    Eto dobra je nova stanica i za skidanje kilažeee

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Da li će Novosađani slušati Beograd?

Po prvi put od 2016. godine deluje da je opozicija u Novom Sadu koliko-toliko na nogama. Nije sjajno, ali je rezultat koji bi prodrmao aktuelnu vlast bio na vidiku.