Za sada ništa od novih autobusa

Gradsko saobraćajno preduzeće neće ovih dana potpisati ugovor o nabavci 15 solo autobusa na dizel gorivo, kako je najavljeno, jer se jedan od ponuđača žalio na postupak nabavke.
Gradsko saobraćajno preduzeće neće ovih dana potpisati ugovor o nabavci 15 solo autobusa na dizel gorivo, kako je najavljeno, jer se jedan od ponuđača žalio na postupak nabavke.

Kako je za Radio 021 rečeno u ovom gradskom preduzeću, odluka o izboru najpovoljnije ponude je doneta, ali nije pravosnažna. To znači da do potpisivanja ugovora može doći ukoliko Komisija za zaštitu prava u postupku javnih nabavki odbije žalbu ponuđača. Čak i da se to desi, novih 15 solo autobusa na dizel gorivo, zbog trajanja postupka, ne može biti pre kraja godine na gradskim ulicama.

Za ovu javnu nabavku gradski prevoznik dobio je tri ponude, a kao najbolja izabrana je zajednička ponuda tri preduzeća - "Autobus" DOO iz Zagreba, istoimene firme iz Novog Sada, te "Unikredit lizinga" iz Beograda. Nabavku 15 solo autoubsa na dizel gorivo Gradsko saobraćajno preduzeće platiće 2,4 miliona evra.

Podsetimo da je tokom ovog leta u ovo gradsko preduzeće stiglo šest solo i pet manjih autobusa na gas, prvi put nakon četiri godine, koje je obeležilo nekoliko propalih nabavki novih vozila. (D.S.)

  • Putnik

    07.09.2011 18:42
    Bruka za 1 vek postojanja.
    Molim odgovorne u GSP-u ako ih ima da objasne pre svega svojim radnicima a i korisnicima usluga zasto mini autobusi sa jednim punjenjem rezervoara u lokalu jedva predju 150 km.pa sad ne znaju kako da ih uposle jer posle jedne smene moraju na tankovanje .
    Za 625.000 eura mislim da postoje i bolji modeli na trzistu. Pitanje je da li su bas i bili neophodni tako mali i ruzni.
  • 07.09.2011 11:50
    @TT
    Ne može biti dizel čistiji od toga, ali novi dizeli sa Euro 5 normama su jako čisti u odnosu na ove koji su trenutno u voznom parku. Manje zagađuje jedan autobus sa Euro 5, nego npr. Golf 2 dizel. Možda izbaci više CO2, ali izbaci jako malo onih opasnijih gasova NOx i slično. A što se tiče CO2, manje će da izbaci dizel nego CNG, e sad se pitaš kako? Zato što dizela po gradu potroši otprilike 30-35 L/100km, a gasa potroši više od 50 L/100km.
    CNG su u nabavci skuplji, jedan Solaris Urbino kao što su kupljeni je 337.500€, a isti model na dizel je 276.750€. Cene su za Italijansko tržište iz 2010. Znači u startu je ovaj 60.000€ skuplji. Još motori na gas imaju krać vek trajanja od dizela.
    A sporedna stvar je to što ona ''grba'' na krovu izgleda odvratno, kao tumor, FUJ!
  • TT

    07.09.2011 07:23
    lepo piše
    da se ponuđač odnosno učesnik žalio. i to je standardna procedura.
    CNG nemaš pojma, metan je najčistije gorivo posle vodonika. Jeftin je i posledica sagorevanja su samo ugljen dioksid i vodena para. ništa treće. Nijedan dizelaš nije čistiji od toga, ne može biti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti