Autor: Tanjug

Život
30.03.2017.
15:04 > 14:28
Švedski konfekcijski div "Henes i Moric" (H&M) najavio je danas pokretanje svog osmog modnog brenda, pošto žestoka konkurencija na tržištima u SAD i centralnoj Evropi "nagriza" dobit kompanije.
  • dado

    31.03.2017 04:04
    90% stvari su sinteticke krpetine, lepog dizajna ali uzasnog kvaliteta, tako da dzaba sto su jeftini.. Ja sam jedino nekoliko komada lepsih kupio iz njihove premije kolekcije u inostranstvu.. Ovo mi je sasvim logicno, jer u autletima mozete za uzeti daleko kvalitetnije stvari za doduse vise cene, ali izgleda da je to sto kupci traze..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna