Autor: Tanjug

Život
08.01.2018.
22:40 > 22:46
Modna kompanija H&M izvinila se danas zbog reklamne fotografije crnog dečaka u dukserici s natpisom "Najbolji majmun u džungli" (Coolest monkey in the jungle) i povukla je spornu fotografiju, ali je zadržala one s drugim natpisima.
  • Bristol

    09.01.2018 17:46
    Ima toga dosta
    Najgore su mame dizajnerke i mame dece modela, ne prezaju ni od čega, samo da dobiju svojih pet minuta. Jedan od primera iz Engleske - devojčica od nekih 6-7 godina reklamira maminu kreaciju, na poleđini dukserice piše "Bang, Bang" (reč "bang" ima i značenje "opaliti" u seksualnom smislu). Da bude još gore, sa prednje strane piše "Kiss, Kiss"... Da, referenca je na film "Kiss, Kiss, Bang, Bang" ali je ovo potpuno neprimereno za uzrast devojčica, ovaj natpis je za prekaljene starlete.
  • Miki

    09.01.2018 09:02
    rasisti
    za razliku od mnogih drugih naroda, Šveđani nemaju "bogatu" istoriju rasizma tako da je sasvim moguće da im ovakva konotacija nije ni pala na pamet. mada je glupo i bez toga - zvati dete majmunom. međutim, meni je mnogo bolja ova bofl roba koju uglavnom nose naša deca. nju prave Kinezi koji pojma nemaju šta piše po majicama. tako sam video dete sa majicom "Boy or Girl?" ili devojčicu sa "Free Kisses". ima li neko čudnijih primera?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna