Autor: Hina

Život
15.09.2021.
08:12
Francuski grad Lion planira da na proleće smanji ograničenje brzine kretanja sa 50 na 30 kilometara na sat, potvrdio je za televizijski kanal France 3 gradonačelnik Gregori Duset.
  • Bojan

    16.09.2021 12:15
    @Djuri

    A dokoni luzeri poput tebe tripuju da im je mesto za volanom.
  • NS

    15.09.2021 20:04
    Na Fruškogorskom putu prema Popovici postavljeno je ograničenje na 30 km jer ima dosta pešaka i biciklista. Većina vozača to ne poštuje voze i preko 100 tako da je pravi ruski rulet ići peške tim putem.
  • Banderaš

    15.09.2021 17:12
    Korupcija/neznanje
    @Aleksa Moguće je da su Švajcarci glupi,nepismeni i neobrazovani,pa ne znaju šta rade u svojoj državi. Moguće je da će obići Bor,Smederevo,Obrenovac ili Beograd pa da kopiraju srpsku tehnologiju prečišćavanja vazduha.
  • EvoOvako

    15.09.2021 11:05
    @Aleka
    Ukoliko je dozvoljeno 60 km/h kada se kolone formiraju, onda se vozi 15 ili 20 km/h.
    Na slobodnim deonicama od 50, 80 ili 150 metara se diže na 60 km/h i tu se stvara najveće zagađenje.
    Dalje, kada se u koloni vozi 60 km/h i dođe do spuštanja brzine kočenjem za svega 10 km/na čas, rezultat je da će sva vozila iza njega smanjivati brzinu na način da udaljenije vozilo više smanjuje brzinu i na taj način dolazi do zaustavljanja cele kolone (recimo 100-o ili 150-o vozilo će stati, a samim tim i svi iza njega).
    U slučaju vožnje do 30 km/h to se dešava, ali u neverovatno manjem broju slučajeva.
    Ovo su sve pokazale ozbiljne studije o saobraćaju.
  • Gavril

    15.09.2021 11:04
    Život
    Naučne studije davno urađene na zapadu su dokazale da kada automobil pri brzini od 60 km načas udari pešaka stepen preživljavanja je 20 procenata a pri brzini od 50 km na čas 60 procenata.Da bi ljudi razumeli o tome se radi.Smanjenjem brzina u urbanim sredinama se povećava bezbednost.Ljudski život je ipak najvredniji.
  • Aleksa

    15.09.2021 10:16
    @Banderaš

    "U Cirihu je u najprometnijoj tranzitnoj ulici Rosengartenstrasse uveden tempo 30 km/h da bi se smanjio nivo buke,zagađenja,..."

    Skeptican sam da se na taj nacin smanjuje nivo buke i zagadjenja .... saobracajnih nesreca sa tezim ishodom - to DA, ali >

    Kad se vozis po gradu 30 km/h umesto kao nekad 60 km/h to znaci da duplo vise vremena provodis u kolima na putu od kuce do posla, a to znaci duplo veca (ili duza) guzva u saobracaju.

    Nivo buke automobila je skoro isti na 30 i na 60, a nivo zagadjenja ce se sigurno povecati.
  • Djuri

    15.09.2021 10:15
    Pa da
    Najbolje da zabranite saobracaj,onda nece biti saobracajnih nezgoda.Evo otkrio sam Ameriku za tog gradonacelnika!
    Dokon pop jarice krsti,dokon politicar stvara probleme.
  • EvoOvako

    15.09.2021 09:46
    I Pariz
    Je nedavno!
    NAravno, da nisu na ringovima, odnosno obilaznicama ogranicili na 30 km/h.
    Totalno dobra ideja - sve je vise trotineta, biciklista, pesaka...
    Kod nas bulevari sluze za izivljavanje. NA Rotkvariji u onim ulicicama voze kao na pisti! Samo smanjuj u kaznjavaj!
  • Banderaš

    15.09.2021 09:32
    Udbaš
    U Cirihu je u najprometnijoj tranzitnoj ulici Rosengartenstrasse uveden tempo 30 km/h da bi se smanjio nivo buke,zagađenja,na tom delu su instalirani radari i svi poštuju,osim naravno ponekog balkanca koji se pravi pametan pa ostane bez dozvole i par hiljada franaka. I naravno posećuje psihijatra 2x sedmično u naredne 2 godine o svom trošku,jer ima problem da shvati svoju poremećenost i nedovoljnu socijalizaciju u društvu.
  • Sh

    15.09.2021 09:28
    onda najbolje i saobracaj da ukinete....
  • Djomla

    15.09.2021 09:04
    Srednji vek
    Vratite konje I kocije
  • x

    15.09.2021 08:35
    y
    a da lepo ukinu saobraćaj skroz, tako sigurno neće biti saobraćajnih nesreća.
    biseri.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna