Info
09.04.2012.
04:50 > 10:20
Policija intenzivno traga za 19-godišnjim Petrom P. zbog sumnje da je nožem ubio 25-godišnjeg Novosađanina Srđana Mandića u masovnoj tuči na Detelinari.
  • AFA

    12.04.2012 19:18
    @St.pauli
    Te sto navodis imaju veze sa Vojvodinom kao i ti sa St. Paulijem.
  • st.pauli

    11.04.2012 14:29
    ja sam tek sad svatio da su najveci rasisti, sovinisti,nacisti, upravo vojvodjani. mrze izbeglice mrze beogradjane sada vidim mrze i rome uskoro ce zamrzeti i madjare i rusine...a nas krive da smo im upropastili novi sad
  • AFA

    10.04.2012 11:06
    Selektivna pravda?
    Pod hitno otkriti ko je zapalio kucu! Odrediti pritvor i suditi mu za pokusaj ubistva i ugrozavanje zivota! Majmuncina misli da ima pravo da sudi i da se sveti!

    U ZATVOR I UBICU I PALIKUCU! DOZIVOTNA!
  • 10.04.2012 02:22
    detelinarac
    zato sto nisu vredni kao ti pa da idu peske
  • 09.04.2012 23:04
    @Jugo
    Bolje ne seri,mozda neki momak zivi dalje pa su drugari ako znas sta to znaci hteli da ga odbace kuci!!!
    Ljudi probudite se ubijen je od strane prljavih,tu nema price,budi se Srbijo
  • jugo

    09.04.2012 21:06
    nesto mi nije jasno. Ako su mladici ziveli na 100m od te kuce gde se desila tuca i ako kazete da se u 1 posle ponoci vracao kuci kako onda objasniti da su ulazili u auto? Gde su posli? Da se tih 100m odvezu do kuce ili tu ima mnogo nelogicnosti?
  • 09.04.2012 15:27
    "i na kraju napao pristojne momke čije porodice tu žive generacijama? "

    Pa da nisu pisali i provocirali, ne bi ih napali.
    Sudeci po izvestajima i ti romi zive vec duze vreme tu ali nikog nisu ubili ,do sada.
    Zasto su se kacili da tim ljudima?
    POznato je da kad se klinci nacugaju da su kur'eviti.
  • 09.04.2012 15:11
    @Sssalleeee
    Svaka cast momak...ja sam rodjen u Novom Sad-u i u potpunosti se slazem sa tobom.Necu dalje da komentarisem da ne skrecem sa teme.Nek pociva u miru ovaj momak.
  • Praxa

    09.04.2012 14:30
    Migracija
    Ne bi bilo lose da se ispita i pozadina "bespravnog" naseljavanja Roma u kuce otkupljene od strane investitora zarad gradnje zgrada. Rasirena praksa na Detelinari je da gradjevinci pozovu Rome da se usele u prodate kuce kako bi komsije dobile podstrek za prodaju i/ili da snize cenu okolnih parcela. Kod nas se to upravo desava u komsiluku. U telefonskom razgovoru je sam investitor rekao da im je dozvolio da se usele u kucu. Altruizam na delu.
  • SSSSsssaaaallleeee

    09.04.2012 13:14
    NS
    Uopste nisam iz Novog Sada samo studiram ovde i onaj kometar o izbjeglicama sam napisao da bih "opipao puls", vama "pravim Novosadjanima", imam rodbinu koja je izbjegla u Novi Sad jer nije imala kuda a mnogo je vise zao izbjeglicama sto ne mogu zivjeti u svojim gradovima, tamo gdje su rodjeni i odrasli nego vama koji sve problema samo prebacujete iz svog dvorista, i to prebacujete na ljude koji su mnogo vise patili nego Vi "pravi Novosadjani". Sramota je da i ovakve slucajeve povezujete sa izbjeglicama. Bolje pogledajte sebe i zapitajte se, mozda nisu izbjeglice krive. Dok je takvih ljudi koji ni svoj narod ne voli Srbija se nece pomaci sa mjesta.
    Republika Srpska Vas voli vise nego sto zasluzujete! Drago mi je ipak da je bilo vise ljudi kojima se nije svidio moj lazni post.
  • molim vas da objavite

    09.04.2012 12:37
    Kao prvo, nije to bila nikakva navijačka ni huliganska tuča, niti su ubijeni i ranjeni momci tu naišli u gluvo doba, jer oni tu stanuju! Ubijenog ne poznajem, ali znam da dečko koji je ranjen živi dve kuće dalje, u svojoj kući u kojoj ta porodica živi generacijama.

    Prema tome, zašto je onda problem da se kaže da je ubica neko ko se protivzakonito uselio u praznu kuću, krao i maltretirao komšiluk, i na kraju napao pristojne momke čije porodice tu žive generacijama?

    Zar ćemo sada izjednačavti sitne lopove i secikese koji upadaju u tuđe kuće sa našim starim komšijama?

  • Odrobijacu te keve mi #2

    09.04.2012 12:20
    "...Ja kolko vidim po komentarima, izgleda da ces u Srbiji biti kriv ili bar onako sumnjiv ako s vremena na vreme ne izlemas nekog, opalis cusku tu i tamo u javnom prevozu, je..es nekom majku ispred ulaza u zgradu. Tu i tamo polomis po koju sofersajbnu. Jer ako to ne uradis, onda si nekako slabic, sonja... Brate nisi pravi. Mala deca treba od malih nogu da se uce da ne ustaju starijima, jer ko ih j..e kad su matori. A i sta ako te neko slucajno vidi da ustajes starijima. Ma to je gore nego da odes na paradu. Pe..r si i ovako i onako. Ako te neko napadne fizicki to ne smes prijaviti policiji i dobiti odstetu preko suda. Treba da ga sacekas na ulici posle nekoliko dana i polomis mu obe noge. Brate, da ga odrobijas jedno 3 godine. E tad si Baja i svi ce postovati u "(k)raju". A ako imas decu, tako cete postovati vise, kao oca..." (Pera,sa susednog komentara vezanog za 'Komsijski obracun')Vec vidjeno..?
  • Jelena

    09.04.2012 12:08
    Kako je ovo grozno čitati, toliko bespotrebnih i negativnih reči upućenih prema nekom ko je bio divan mladić. Kao da je on kriv što je neka iskrivljena i bolesna osoba oduzela njegov život. Sutra se to može desiti bilo kome od nas u bilo koje doba dana i u bilo kom delu grada ali toga nismo svesni jer ne shvatamo koliko izopačenih umova živi među nama.
    Drago mi je što sam ga poznavala i previše me je pogodila ova vest da bih ostala ravnodušna na neke opaske kojima nije mesto ispod ovog teksta i ovakve tragične vesti.

    Iskreno i duboko saučešće Srđanovoj porodici.
  • 13

    09.04.2012 11:44
    Ovo je uzas,pobise nam u bezbednom gradu postenu decu,a ko.Sto posto se sakrio u Veliki Rit,pa ko sme neka ga potrazi.Policija tamo nesme da zadje.Sto se Gradonacelnik za ovaj zlocin iz koristoljublja ne oglasi.Stiti ih .Sto se udruzenje roma ne oglasi,a da je bilo kamo srece obrnuto,svi bi se obrusili.Zasto policija po prijavi gradjana nije izasla.Pa ta kuca je uvek bila problematicna.
  • циле

    09.04.2012 11:31
    Где су сад невладине организације да осуде ово? Да је ром убијен већ би била дрека!
  • 09.04.2012 10:46
    Udžerice postoje u Srbiji, u Vojvodini se takve kuće zovu nabijače. Drugo, da bi od lokala koji drži rođak jednog od napadnutih momaka on došao do svoje kuće morao je proći pored te kapije u kojoj su bili nelegalno useljeni Romi. U pitanju je manje od 100 metara. Nekada je to bio komšiluk za primer, nismo zaključavali ni kuće ni kapije, mirno se spavalo. Čak je i u vreme Miloševića bilo tako. Zvuči neverovatno, ali sve je otišlo dođavola u proteklih desetak godina, od kada se Novi Sad pretvorio u Novi Beograd zahvaljujući nezvanim gostima i "urabizaciji".
  • ShepherdBuster

    09.04.2012 10:46
    Lazio versus Roma
    Nadam se samo da će posle ovog nemilog događaja ti ''romi'' da se konačno isele iz tog dvorišta, koje su naravno bespravno zauzeli.
  • nova anketa

    09.04.2012 10:30
    Ko snosi deo odgovornosti za tragediju na Detelinari?

    Inspekcijske službe
    Gradska vlast
    Policija
    Niko od navedenih


    Ne šalim se uošte.

    Komšije su dugo vremena prijavjivale uljeze u praznoj kući koji prave probleme. Po kom to zakonu neko može da uđe i u nečije dvorište, a kamo li da se useli u praznu kuću i da ga niko od nadležnih ne hapsi zbog provale, procesuira i izbaci iz objekta?

    Zašto ih policija ili inspekcija nije izbacila iz kuće po prijavi građana?

    Zašto su u Novom Sadu Novosađani građani drugog reda?

    Zašto se kojekakvim izbeglim, raseljenim i deportovanim gleda kroz prste čak i kada čine krivična dela?

    Zašto žrtve i njihova rodbina završavaju ponižene, u bolu i očaju, dok zločinci prolaze bez osude ili sa trivijalnim kaznama?
  • AFA

    09.04.2012 10:26
    @marko
    Mani se tih fasistickih teza i etiketiranja.
  • Anonimka

    09.04.2012 10:12
    @Marija vanzemaljac
    Na kojoj ti planeti živiš, gde Romi imaju toliko prednosti i povlastica?!?!?!?!

    Kolika količina rasizma, ja ne mogu da verujem! Uzeli jadni i bedni da pljuju po još jadnijima i bednijima. Naravno, Romi su vam krivi za sve, nikako vlast i svi ostali koji vas je** svakodnevno.
    Sramota!
  • 09.04.2012 10:11
    "Dokle će većinski narod u sopstvenoj državi da trpi teror vlasti, manjinskih grupa, nevladinog sektora,.. Ne treba se svetiti ali zakon koji važi u toliko nam dragoj Evropi treba primeniti i isti mora važiti za sve: srbe, mađare, bošnjake i sl."

    Ma kakve veze ima ko je sta po nacionalnosti.Mislim i da ubici to nije bilo bitno. Pa bas takav rezon je odveo ovu zemlju do gliba, ta nacionalna halabuka i ponos. A sta kazes na Srbe koje prete drugim Srbima i koji ih tuku kada zele da protestuju, Srbi koji ispisuju Romima (deci) "pod led"? Naravno da zakon treba da vazi i da se odnosi na sve, ravnopravno, ali evo imas Dacica koji otvoreno ,bez blama i pameti izjavljuje i svojim akcijama potvrduje da postoje privilegovani gradani i da se zastita radi selektivno, kad se radi. Ne vidim da "Svi cute". Gradani su prilicno jasni i glasni po ovom pitanju.Drzava je druga stvar.
    Njima ovakvo stanje i odgovara.


    Marija-
    A vi koji osudujete ceo jedan narod zbog nedela jednog, sram da vas bude.
    Mozda vas roditelji nisu ucili rasizmu ali se vidi kako razmisljate.
    Romi nisu krivi, drzava jeste sto sve ovo i ono dozvoljava.
  • 09.04.2012 09:35
    Mika Antic Protestna pesma
    Ja krčio s ocem šumu.
    Plik do plika dlan mi ospe.
    Mome sinu - gospodinu
    teško i da đubre prospe.
    Kad mu mati nesto reži,
    mislim: žensko pa nek reži.
    A on odmah: kupi stvari
    i od kuće u svet beži.
    Još mi žvrlja neka pisma
    oproštajna, puna bola.
    Ispadnemo pred njim krivi
    mi i škola.
    Traži novac, kuka, moli
    nema čime stan da plati,
    a ja šašav,
    pa ga pustim
    da se mirno kući vrati. I
    sve divno, divno umem,
    samo - sebe ne razumem.
    Sve sam ovo za njih steko.
    Niko hvala nije reko.
  • Marko

    09.04.2012 09:21
    Zasto cutite?
    Neobjašnjivo je da kada strada mladić srpske nacionalnosti svi ćute, da je kojim slućajem strado rom svi bi već dali izjave, verovatno bi i savet Evrope raspravljao o ugroženosti manjina u Srbiji. Dokle će većinski narod u sopstvenoj državi da trpi teror vlasti, manjinskih grupa, nevladinog sektora,.. Ne treba se svetiti ali zakon koji važi u toliko nam dragoj Evropi treba primeniti i isti mora važiti za sve: srbe, mađare, bošnjake i sl.
  • 09.04.2012 09:20
    "Novi Sad pre nije bio ovakav grad i jasno i otvoreno krivim izbeglice za ovakve stvari sto se desavaju u nasem gradu. Strasno."

    To je zato sto si primitivan i ne razumes sta citas. Pitaj se kako je doslo do svega toga, a to ce te dovesti da tvojih licnih izbora i ljudi iz voljene ti zemlje koje su unistili zemlju i drustvo.
  • Đunta

    09.04.2012 09:12
    O zločinima i kaznama
    Elem, kazna nikoga nije sprečila da počini zločin i to je jasno kao dan. Kazne treba da budu duže ne zbog toga da bi se potencijalni zločinci uplašili (jer neće), već da bi društvo što duže bilo lišeno njihovog "društva". Jedini lek za našu propast jeste ZAPOŠLJAVANJE. Kada radiš 8 sati kao konj neće ti pasti na pamet da švrljaš okolo i praviš gluposti.
  • marija

    09.04.2012 09:03
    vanzemaljac
    Gradonacelnik da HITNO da ostavku... sta su ti romi, vazniji ljudi od nas drugih... na birou imaju prednost, kod lekara imaju prednost, u vrticu... na Adicama gde zivim kad udjem u postu da platim racune uhvati me bes njih na stotine ceka red za socijalnu pomoc, sveukupno imaju vise od moje cetvoroclane porodice gde jedan u mojoj porodici dirinci, a oni ne rade nista... hocemo i mi socijalne pomoci a ne samo ROMI
  • Nevidljivi

    09.04.2012 08:57
    Presek
    Kazete da se Romi nikada nece integrisati u drustvo jer ne zele, isto tako, ni gradjanstvo ne zeli da ih prihvati integrisane. Ko ce prvi da da sansu ovima drugima? Da li Romi imaju kapacitete da se bore za svoja prava i da li gradjanstvo ima kapacitete da se odrekne svojih stavova. Ocigledno niko nista nema, e zato to pokusavaju mravljim koracima da pomere makar NVO i pojedici. Poznajem Rome koji zive normalnim zivotom, rade, skoluju se, dobri su ljudi, medjutim nisu ni oni dobili sansu gradjanstva u punoj meri. Romi koji zive svojim starim nacinom zivota, dobro poznatim svima, su maltretirani, napadani, ponizeni i verovatno kivni i spremni da reaguju na opasnost fatalno, kao u ovom slucaju, nazalost :(. Ko je kriv? Svi mi koji ne zelimo ono sto gore napisah!!!
  • 09.04.2012 08:53
    Jel moguce da pisete komentare kako su izbjeglice krive za sve a Rom ubio po svemu sudeci kulturnog i uzornog decka izbjeglicu???

    Ljudi jako ste zastranili sa stavovima! Otvorite malo vidike i gledajte na ljude po tome kakvi su kao ljudi a ne odakle su dosli, svuda ima i dobrih i losih ljudi i price vam uopste nemaju osnova!
  • Dr

    09.04.2012 08:07
    nije nama lako
    Neko je napisao gde je mmurija posle 22 da pravi red???
    Odgovora nema, jel nema ni murije.
    U subotu sam pozvala 92 da izadje i smiri kafanu koja urniše ceo kvart sa svojim decibelima, ne kažem došli su, ali su decibeli ostali na maksimumu. Jel znate zašto??? Pa nije to u njihovom domenu da mere. CCC pa i nije, ali koliko znam od pamtiveka je bilo da ista murija čuva red i mir na javnim mestima, ili su možda izgubili ugled u svakom smislu reči??
    DRAGI MOJI, SVE JE OTIŠLO U HONDURAS.
  • 09.04.2012 08:04
    Da je nekim slučajem nastradao Rom, trubili bi na sve strane nevladine oragizacije i novine o ugroženim manjinama.
  • ns

    09.04.2012 07:59
    Nakupilo se šljama u našem lepom Novom Sadu. Vreme je za veliko spremanje.
  • Lee

    09.04.2012 07:32
    Buducnost
    Uzas...stvarno smo jadni!
    A mi mladi, il nas sve ovo ceka il da idemo preko!
    Nema nam dalje...zalosno!
  • Vlada

    09.04.2012 07:07
    'Bozidar - @Pantaamon
    ako je ovo aluzija na kontrast niste u pravu. devojke i momci u kontrastu nisu mogli da uticu na dogadjaje. ovaj momak jeste. to nikako ne umanjuje tragediju povodom gubitka mladog zivota, ali nije umesno porediti te slucajeve.'

    E ovo je shvatanje koje mi najviše smeta u čitavoj priči. Mislim, o njima sve najlepše, ali MOGLI su da ne izlaze u sumnjivu, bednu rupu poput Kontrasta, na koju je čak i bomba bacana. Eeej, bomba! Međutim, umesto da budu rezervisana samo za težak šljam, takva mesta su u našem društvu skroz prihvatljiva za mlade, inteligentne i perspektivne ljude, čak eto i doktore nauka:((
  • tri srca junacka

    09.04.2012 06:29
    Zlocin i i kazna
    Jedino pravo resenje je uvodjenje drakonskih kazni. Najmanje 20 godina za takve i slicne slucajeve, pa neka se posle misle gde im je prosao zivot. Ne moze neko samo zato sto je maloletan biti aboliran od adekvatne odgovornosti za svoja dela. Jos pamtim onaj slucaj kada su ona tri magarca ubila coveka od batina u kaficu u Rumenackoj. Dobi;i su po 2 - 3 godine i pojacan nadzor roditelja. Kazne su odsluzili i verujem da su sada jos gori, a coveka vise nema. Bataliti evropske zakone koji su zarad reci "Demokratija" najlosiji i uvesti americke (doyivotna robija, smrtna kazna i da vidis reda. To je resenje.
  • nixon

    09.04.2012 05:58
    neverovatno
    Ovog ce uhvatiti - nikad.
    Uzasna tragedija - ovi ljudi su mi zemljaci, cuo sam sve najbolje o njima. Decko je koliko sam cuo, upravo polozio poslednji ispit.
    Policija nebi uhapsila ovoga ni da se proseta kroz Kralja Petra.
    Ima li smisla trositi reci na njih???
  • 09.04.2012 05:49
    @Anovimus
    ...Zar vam ne beži činjenica da su svi učestvovali u tuči, dakle čak i Srđan. Ako su tu bile šipke,letve i noževi...
    Bravo!
    Ovo je suština.
    Najlakse je prebaciti krivicu na druge. Činjenica je da je porodica zatajila u poslednjih par decenija. Roditelji se ne bave više svojom decom. Potražimo malo krivce i u nama. I sami snosimo krivicu za ovakve stvari.
  • Perica

    09.04.2012 05:47
    I sta sad
    Pravi krivci ce ostati na slobodi.Scenario isti kao i kod Kontrasta. Svi su sve znali ali eto zakon je takav pa nisu mogli da reaguju a covek nastradao. I sta sad?
  • velika

    09.04.2012 05:36
    tuga
    Pocivaj u miru, dobri Srdjane.
    ni u snu ne bih pomislila da bi ovako nesto moglo da ti se desi ikada, nikada.

    Najiskrenije saucesce porodici Mandic.



    p.s. Srbiji svaka cast sto ili tera mlade preko granice ili ih zauvek zarobljava na ovakav nacin.
    A mi, mi sto smo navodno zivi, smo najgori narod.


  • D.

    09.04.2012 00:35
    Strasno
    Bukvalno covek da pocne da se plasi da izlazi vise van kuce. Ovome vise ne mozes psihicki da se odupires, svaki dan nesto negativno, stresno,... uzas!!!
  • SSSSsssaaaallleeee

    08.04.2012 23:37
    NS
    Novi Sad pre nije bio ovakav grad i jasno i otvoreno krivim izbeglice za ovakve stvari sto se desavaju u nasem gradu. Strasno.
  • Балакаха

    08.04.2012 23:15
    Ко је на власти?
    СПС - ЈУЛ - Нова Демократија
  • Limanka

    08.04.2012 22:52
    Svasta se slilo u ovu nasu lepu varos. Postade ne bezbedno mesto za zivot. E moj Novi Sade... :(
  • zvoncica

    08.04.2012 21:07
    zasto
    ..niko sem Pravde, nije objavio da je osumnjiceni z aubistvo Rom? Jel to zabranjeno da se kaze na danansji dan, kad se obelezava Dekada Roma, kad se govori o tome kako ih nedovoljno inkludiramo u drustvo?
    N epljujte po poginulom.Ako se vracao kuci u 1 sat posle ponoci, to je jos i sjajn, jer se u to vreme tek izlazi.
  • 08.04.2012 20:54
    ...
    Ljudi pisu mnogo glupe komentare. U toj kuci zivi grupa roma vec neko vreme. Par godina vec, posto je kuca predvidjena za rusenje. Navukli su djubreta i ne rade nista korisno. Sljam! Ubise dobrog decka kojeg sam poznavao. Pazite sta pisete.
  • semtex

    08.04.2012 20:50
    budi...
    ...tih,gledaj svoja posla i nosi utoku sa sobom...ovako izgleda zivot u novom mileniumu
  • Dejan

    08.04.2012 20:33
    Odgovor na gluposti
    Srki je bio primerni mladić, da se neponavljamo fakultet, razmena studenata, dečko na leb da ga mažeš. Taj rom što je u begstvu je poznat kao budala, nelegalno su ušli u tu kuću, krali po komšiluku, provocirali ljude da bi ih tukli... Kada su se ljudi obraćali nadležnim organima samo su slegali ramenima. Dali je ovo dovoljno da se trgnu i preduzmu nešto.
  • 7 vs 3

    08.04.2012 20:32
    "On je naveo da je u tuči učestvovalo desetak osoba, a korišćene su i šipke, letve i motke."

    Ako je ovo istina, onda su se ti mladani uzorni momci,njih trojica, potukli sa njih sedmoro matorijih koji su imali sipke i propratnu opremu sto malo izlazi van granica logike i verovatnoce ,ILI su njih trojica zvali drugare iz komsiluka da se obracunaju sa ovima iz kuce.

    U svakom slucaju ne vidim da je tu bilo eskiviranja sukoba i nasilja.
  • 08.04.2012 20:26
    "Srki je bio primerni mladić, da se neponavljamo fakultet, razmena studenata, dečko na leb da ga mažeš. Taj rom što je u begstvu je poznat kao budala, nelegalno su ušli u tu kuću, krali po komšiluku, provocirali ljude da bi ih tukli..."

    Kako je dospeo u obracun (prvo verbalno pa sa sipkama, nozevima, palicama) sa takvim ljudima? Zar je to primerno ponašanje? Zasto nisu izbegli sukob?

    Mislim da nema veze sto je ubica rom ili sto je Srdan bio student i Novosadanin, to apsolutno nista ne objasnjava ni ne resava.

    Sigurno će neo-nacisti - Korida (da li je zrtva sam bio simpatizer Koride?)reagovati jer znamo šta misle o romima, ne mislim samo na grafit na zidu. A setite se i kada su ti navijači izboli Roberta zbog grafita na njegovoj kući. Da li je neko odgovarao za taj pokušaj ubistva? Zašto se ubice šetaju a takve grupe,organizacije i manijaci i dalje šire mržnju, bes i prete građanima?

    http://www.telegraf.rs/vesti/56746-huligan-izbo-studenta-zbog-navijackog-grafita



  • panč

    08.04.2012 20:00
    E, ajde prestanite više da se čudite i kukate. Koga z..... kakav je Novi Sad bio pre 30 godina... Postoji očigledan problem, dajte predloge rešenja istog, bez da lelečete kao čopor narikača.
  • 08.04.2012 19:57
    Zašto ćutite
    Kakve su sve ovo lažne i dirigovane vesti. Zašto se ćuti o pravoj istini. Nije opšte u pitanju masovna tuča već je grupa od 10 ROMA izašlo iz dvorišta i nasrnula na tri mladića koji su hteli da udju u svoja kola i tom prilikom su ih opljačkala. Nesmeju novinari da pričaju o istini jer danas dan o brizi ROMA. Nema njima leka i narod želi istinu
    GRADONAČELNIČE OSTAVKA
  • 08.04.2012 19:43
    Cika Mile
    NS je postao raj za sitne secikese jos pre uvodjenja nove prirucne apoteke za vozace, svi znamo da nasa policija ne reaguje ako je predmet kradje ispod nekih 12-15 000 , e sada su apetiti porasli , pocele malo ozbiljnije: pljacke , pa malo silovanja , pozara , ubistva , .... direktno je odgovorna policija i pravosudje u stvari onaj koji ih je tako organizovao , kod mene na limanu 4 svako jutro komsije ostaju bey akumulatura , prve pomoci , tockova , diluje se na parkingu , pa jel mi treba da ih vatamo i da se obracunavamo sa bandom starijih maloletnikaili neko ko je ya to placen ,al bas njih briga , pa nisu u stanju 5 godina da stanu na put mafiji sto maznjava sahtove, sa zapreznim kolima i rasturenim tamicima , boze moj jel to nisu dovoljno placeni? pa ako im se ne svidja poso koji rade nek traze neki drugi , ali ne, pa lepo je ujutro popiti gratis lozu i kaficu u Dunavcu u Filipa Visnjica i drugim zabacenim birtijama pa oko podneva izaci ko ajduk na ulicu zaustaviti par vozaca bez pojasa i sa mobilnim i postaviti cuveno pitanje -sta da radimo? Bilo nekad 10 dm sada je 10 eur i svi sretni, ma muka mi je dalje da pisem ....
  • bosko

    08.04.2012 19:30
    lsv
    broj stanovnika u novom sadu je povecan za oko 140000 ljudi sto je posledica ekonomske migracije mladih ljudi iz drugih gradova vojvodine,a kao rezultat imamo uvecanje stope kriminaliteta.mnogo svrsenih studenata nema nameru da se vrati u svoje gradove vec ostaju u novom sadu iako ce na posao cekati godinama.pitanje je koliko ce grad moci o tom velikom broju ljudi voditi racuna.verujem da se postojece stanje nece bitno popraviti sve dotle dok i drugi gradovi ne budu mesta za normalni zivot.
  • upucen

    08.04.2012 19:28
    Resenje problema: doneti zakon da svaki ima prava svim sredstvima (ukljucujuci vatreno oruzje) da brani svoje vlasnistvo (kucu, kola, itd...) i da ne bude krivicno gonjen.
    Za godinu dana ce se barabe nauciti pameti...
  • EvoOvako

    08.04.2012 19:14
    Vikendi
    Ovaj vikend ovo, prošli vikend Kontrast, a pretprošli?? Niko i ne pamti. Toliko o bezbednosti.
  • ZoranNS

    08.04.2012 17:51
    Sačekajmo rezultat istrage
    Sačekajmo rezultat istrage, nestrpljivi pljuvači po svemu i svačemu strpite se malo. Budalama ni kamera ne pomaže, nije grad kriv što mi motkama i noževima rešavamo naše promašaje.
  • Paraglajder

    08.04.2012 17:34
    Cena nebrige o sebi, ravnodusnost prema tudoj patnji i onaj bedni osecaj da ti ne mozes da promenis nista pa prepustas drugima da se o tome brinu, se sada vidi. Cena je visoka.

    Ja se i dalje pitam da li su pronasli onog celavog sto je ubio zenu kod parka, pa pobegao u crnom sportskom automobilu? A sta bi sa nacistima koju su isarali svratiste? Ili ko je bacao molotovljev koktel na CK13? Ili da li su ikada spomenuti odgovorni inspektori u slucaju Kontrast? Sta treba covek da uradi da manijak ne leti ljudima iznad glava?

    Zasto ne rade nista?
    Sta i koga mi cekamo da to uradi za nas?
  • 08.04.2012 17:29
    definitivna selidba
    cela prica staje u nekoliko reci-vratile se devedesete na velika vrata ili- mozda nikada nisu ni odlazile ?????????!!!!!!!!!
  • 08.04.2012 17:25
    Zar vam ne beži činjenica da su svi učestvovali u tuči, dakle čak i Srđan. Ako su tu bile šipke,letve i noževi , šta oni rade sa njima u večernjem izlasku i otkud to da dobra deca nose oružje, a ako su ti predmeti bili u posedu ovih iz dvorišta, zašto ovi drugi momci nisu pobegli kada su videli šta im se sprema?
  • Микула мали

    08.04.2012 16:55
    @Nenad - Preterivanje
    Нема тих градова у којима камере решавају ове проблеме па је то разлог више зашто обичном човеку није јасно како то неко мисли да ће постављањем тих камера решити све већи број непријатних догађања у граду. Нешто је труло и нешто дебело не штима. А надлежне службе се повлаче пред овим чињеницама. При томе истовремено бацају прашину у очи - "безбедан град".
  • nada m.

    08.04.2012 16:54
    kićo počivaj u miru!!!!!!!!!!! što pre objaviti ime ovog ubice da ga policija lakše locira. nastradalima želim što pre ozdravljenje i nek se stane stradanjima u novom sadu, apelujem na sve građane da budemo jedinstveni i pomognemo da se kriminalci nađu iza rešetaka.
  • Jovan D

    08.04.2012 16:29
    @ nezaposlenim pravnicima
    Alimpicu sigurno treba pomoc, svaki dan dobije novi predmet u ruke, kucajte coveku na vrata nece Vas odbiti...
  • Nenad

    08.04.2012 16:17
    Preterivanje
    Opet krive kamere. Pa u kom to gradu postoje kamere po kafićima, restoranima, privatnim stanovima itd. Navedite mi jedan grad u kome je obavezno postavljanje kamere na ovakvim mestima ?
  • bella_ns

    08.04.2012 16:15
    bog neka je neduzno stradalima. rip dragi mandicu!!!!!!!!!!!
  • hm

    08.04.2012 16:07
    Ne prodje ni vikend a da ovakve vesti nisu udarne. Ne znam šta se dogodilo sa Novim Sadom, toliko negativnih stvari, kriminala, izgubljenih života. Političari politiziraju, slikaju se i obećevaju. Policija čeka da se završe izbori, za sada ne rade ništa, da ne pogreše, a u gradu haos.
  • 08.04.2012 15:34
    Pa naravno da niko nije stigao da rešava lumperajku kad su bili zauzeti ubistvom. Kad štrajkuju i viču da ih je malo nema nikog da ih podrži, još se i svi prave pametni, a posle kad to neko oseti na svojoj koži onda kuka.

  • Rodni

    08.04.2012 15:26
    sta cekas
    daj postavi jos koju kameru i stopa kriminala u gradu ce se jos vise smanjiti.....NOVI SAD BEZBEDAN GRAD.....koga vi zajebavate
  • mila

    08.04.2012 15:16
    tuzno, strasno...nek pravda pobedi.....dragi mandicu pocivaj u miru bozijem, znam da si bio najbolji!!! a ž. i m. da se sto pre oporave!!!
  • Stariji Novosađan

    08.04.2012 15:14
    Ovo više nije moj grad!
    Ovo više nije grad u kojem sam rođen, u kojem živim već skoro 60 godina!
    Sve ovo što se dešava u njemu poslednjih par nedelja prevazilazi svaku meru!
    Najpre požar, pa saobraćaj, pa afera "olimpijac" (sramota našeg grada), pa sad ova tuča, ubistva, silovanja...
    Šta je ovo ljudi?
  • Maksa

    08.04.2012 15:14
    NOVI SAD BEZBEDAN GRAD!
    Lepo vam je gradska vlast rekla Novi Sad je bezbedan grad, zato i plaćamo kamere, iako nas za njih niko nije ni pitao. Stevana Musića je beubedna ulica zato tamo treba kupovati stanove!
  • sasa

    08.04.2012 14:20
    Covece, ja sam tuda prosao sinoc oko ponoci, da prosetam dzukca, kao i svako vece....
    Cuo sam da se ljudi vesele unutar neke stare kuce, odn pevaju narodnjake. Nisu bili nesto mnogo glasni, ono malo pevali.
    Gde ja zivim.... :-(
  • Nenad M.

    08.04.2012 14:16
    Strasno!!!!!!!!
  • 08.04.2012 14:03
    saf
    Neko ovde reče-opet u Novom Sadu! Da ,nažalosst opet u Novom Sadu-gradu sa neverovatnom količinom negativne energije.Ko je odrastao i živi u njemu zna tačno o kakvoj se kažem neverovatnoj negativnoj energiji radi.Nekada pristojan grad za porodičan život a sad jedno veliko ništa,tačnije jedna velika provincija u svakom pogledu.Zato postavljam pitanje -koje je sledeće veliko zlo koje će proizvesti ovaj tkzv.grad.
    (saf, 1. april 2012 10:05)
    Evo ga opet i to naravno sa smrtnim posledicama!Došlo je na 7 dana otprilike.Da ne pominjem ono sa olimpijcem jer to je "kesa" jer nije bilo mrtvih.Dakle niz se nastavlja i ja ponovo postavljam pitanje šta je sledeće?
  • 08.04.2012 13:58
    "Boze cuvaj nam omladinu !!!"
    Bog je apsolutno nemocan u svemu tome, bas kao i u svemu ostalom sto se do sada desavalo.
    Bolje se molite ministrima i vaspitavajte svoju decu.
  • 08.04.2012 13:38
    "a to je da je ljudi i moral u nasoj okolini sve vise i vise propadaju"

    A kako dolazi do toga?
    Da nije sistematska greska?
    Ko predstavlja i odrzava takav sistem?
  • novosadjanka

    08.04.2012 13:37
    strasno....
    Ne mogu da verujem da se takve stvari desavaju u nasem prelepom Novom Sadu!!!
    Sramota za gradonacelnika koji tvrdi da je ovo bezbedan grad!!!Dokle vise?????Da li ima kraja ovom nasilju???
  • Ja

    08.04.2012 13:36
    Tuga.... :‚(((
    Strasno, u soku sam, svaki vikend dozivim stres zbog neke tragedije, dokle vise??? Iskreno saucesce porodici nastradalog momka :‚(((
    Boze cuvaj nam omladinu !!!
  • Radenko

    08.04.2012 13:16
    Neznam sta sad imaju Pavlicic ili Dacic sa ovim ? ako neko hoce nekog da ubije to je problem ljudi i mentaliteta, politiziratu ovu situaciju je izbegavati gledati istini u oci a to je da je ljudi i moral u nasoj okolini sve vise i vise propadaju
  • 08.04.2012 12:45
    Detelina-ra
    Opste je poznato da u zadnje vreme Detelinarom haraju likovi sa macetama i otimaju pazar kasirkama, ali se sve zavrsava sa konstatacijom da ih sve znaju. Kao i uvek, treba neko da pogine pa da se digne "hajka" dva-tri dana, pa onda opet sve po starom. Kontrast, sta to bese?
  • Limanac

    08.04.2012 12:32
    zalosno!
    I posle Igor PavliciC kaze da je Novi Sad ^bezbedan^ grad!!!
  • 08.04.2012 12:28
    @M
    Mozda bolje pozvati Dacica da objasni kako je sve u redu i kako je sve pod konstantnom kontrolom.Meni je dosta tog shabanluka, dizelasa, "mafijasa" i klinaca sa obrijanim glavudzama i trenerkama koji kolju vikendom a radnim danima peru grehe u crkvi. Ovo drustvo je zaostalo.
    Ovu drzavu treba masovno tuziti za beskrupulozno gazenje ljudskih prava i ugnjetavanje.
  • м

    08.04.2012 11:56
    синоћ је код мене на насељу у локалу успод била лумперајка до пола 3. комшија је звао полицију ал њих нигде нема...
    а да не причам да је мали прозор од локала директ испод мог прозора па не смем ни да одтворим прозор јер ћу се удавити од дима цигарета -_-
    А ово на Детелинари што се десило је страшно.
  • Bozidar

    08.04.2012 11:52
    @Pantaamon
    ako je ovo aluzija na kontrast niste u pravu. devojke i momci u kontrastu nisu mogli da uticu na dogadjaje. ovaj momak jeste. to nikako ne umanjuje tragediju povodom gubitka mladog zivota, ali nije umesno porediti te slucajeve
  • No Name

    08.04.2012 11:50
    Novi Sad bezbedan grad....
  • @Outlaw

    08.04.2012 11:33
    @Outlaw
    Pa tamo i jeste kafana...
  • JA

    08.04.2012 11:27
    ZA Outlaw
    Za glasne lumperajke u gradu zaduzena je komunalna policija, a sta i kako ona radi mozes lako proveriti ako odes na youtube i pogledas par klipova. Dodao bih jos nesto o njima , ali mi onda ne bi objavili komentar.
  • Pantaamon

    08.04.2012 11:08
    Strasno!!!
    Ode jos jedan mlad novosadski zivot zbog gluposti!
  • Outlaw

    08.04.2012 11:02
    masovna tuca
    pa kolko znam,bila neka glasna lumperajka u blizini gde se ovo desilo-strasno!gde je murija da dolazi posle 22h. na prijave gradjana..zna se kucni red,ako hoces da slavis,idi u kafanu!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna