Autor: 021.rs/Autobusi.net

Novi Sad
07.07.2016.
11:34 > 11:42
Gradski prevoznik je pre nekoliko dana konačno završio javnu nabavku za kupovinu pet solo autobusa na lizig i isporučilac će biti Ikarbus, saznaje 021.rs.
  • biljana

    09.07.2016 14:06
    Juce sam isla za Beograd,prema Ns je otislo 10- ak novih zglobnih autobusa... Zasto tek na jesen da krenu sa voznjom ? Kad prodje leto da ne trose klime ???
  • e tako

    08.07.2016 20:08
    Hocu klimu u autobusu! Redovno placam pokaznu, imam pravo da trazim.
    U svim autobusima koji su kupljeni pre par godina se ne moze sedeti u saragama ili u prvom redu do motora jer dimi i smrdi iz prostora motora.
    O higijeni autobusa da ne pricam, ima tu i nase krivice.. stare autobuse treba staviti u nocne polaske ne bi li se novi sacuvali od vandala.
  • Djordje

    08.07.2016 01:58
    Snimak nije za javnost
    Niko od radnika ne nosi zastitna sredstva poput naocara ili plasticnih slemova. Na snimku se takodje vidi kako operater dizalice pusi dok upravlja dizalicom. Sve je to odraz aljkavosti tog proizvodnog pogona i signalizuje potencijalnoim partnerima ili kupcima kakav kvalitet proizvoda moze da se ocekuje...
  • ns

    07.07.2016 20:43
    Devetka vozi kratka, a 90% vremena je prepuna, tek kad predje u pezos se rastereti ali u gradu je uvek krkljanac. Dvojka je nekada bila dupla sada je kratka, isto vecinu vremena prepuna. Na ovu vrucinu uci u prepun bus bez klime je katastrofa. NS ima odlicnu naplatu ne tako jeftine karte, mogli bi da imamo malo vise klimatizovanih autobusa. Ne da u toku dana od 5 autobusa naletim na mozda jedan ili ni jedan.
  • MarkoNS

    07.07.2016 17:42
    Ne mogu a da ne primetim da se iz nekog razloga odustalo od nabavke autobusa sa pogonom na CNG!!!! Ja se pitam zasto??? Punionica postoji. Ikarbus ionako nabavlja motore od svetskih proizvodjaca i nikakav problem nije poruciti motor na CNG. Razlika u ceni se itekako isplati na tu kilometrazu koju autobusi prelaze. U razvijenim zemljama autobusi gradskog saobracaja uopste ne koriste dizel nego bio gas proizveden na deponiji organskog otpada. Pored toga ja nikad nisam video da iz onih par autobusa u Novom Sadu na CNG ikad kulja crni dim!!! U gradu vise nije pitanje da li je gust saobracaj ili ne. Dovoljno je da prodje samo jedan automobil na dizel i to toliko smrdi da je to neverovatno. Autobusi su posebna prica.
  • DonJuan

    07.07.2016 17:21
    Vau pet novih solo krntija koji za par godina nece biti ni za sta... A sta je sa duplim autobusima, posto se svaki solo napuni vec na drugoj stanici, pa nas dalje vozite nacickane ko stoku? A klime vam izgleda sluze za ukras, i ono malo sto ih imate... Uzas od prevoznika.
  • jo

    07.07.2016 12:59
    Znak pitanja
    A jel ovi imaju metu na sredini odnosno jel su to oni revolicionarni mercedesovi sa slikanja pre par godina
  • Vojvodina Republika

    07.07.2016 12:16
    Naravno, da bi beogradski radnici imali posao, novosadski su morali da bez njega ostanu. Uobičajena priča ove zemlje...
  • Nikola

    07.07.2016 12:14
    Malo je 10 zglobnih. Trebalo je umesto solo autobusa kupovati zglobne jer će ovih 10 samo održati postojeći broj pošto su nedavno rashodovani autobusi iz 1981. Poslednjih meseci je čest slučaj da solo autobusi voze radnim danima na linijama 4 i 8 kao rezerva ukoliko se pokvari neki zglobni autobus. Pritom, zglobni autobusi sa garažnim brojevima od 650 do 661 su sada već prilično stari (proizvedeni 1990. godine), dosta se sporije kreću i mnogo zagađuju vazduh.

    Suština je da su solo autobusi u mnogo boljem stanju od zglobnih, a kupuje se čak 21 solo i samo 10 zglobnih. U isto vreme na gomili gradskih i prigradskih linija su zglobni autobusi preko potrebni.
  • Her Žika

    07.07.2016 11:59
    Ikarbus.... a Neobus ste oterali u propast.... p*****

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna