Autor: 021.rs

Novi Sad
08.05.2017.
09:06 > 09:27
Iako je pre više od mesec dana u nekoliko novosadskih ulica trebalo da bude povećana brzina kretanja vozila, to se još nije dogodilo jer nisu nabavljeni saobraćajni znaci, saznaje 021.rs.
  • Anon

    09.05.2017 12:56
    @Neko Tamo
    Na delu Bul.Evrope izmedju Futoske i Rumenacke je ipak naseljeno mesto, tako da nema govora voznji 100 na sat, a posebno izmedju Futoske i Kornelija Stankovica. Slazem se da bi nadvoznjaci verovatno bili korisna stvar, ali oni su nepotrebno skupi za jedan bulevar u naseljenom mestu i zahtevaju mnogo prostora zbog pristupnih petlji. Druga stvar je ako ste mislili na pesacke nadvoznjake (koji bi imali dodatan lift za stare ili ljude u kolicima). Ali cak i uz te mere, ne moze se voziti 100 na sat kroz raskrsnicu sa Hadzi Ruvimovom ili Kornelija Stankovica/Vojvode Stepe (vi ovu ulicu zovete Partizanska, mada ona pocinje par stotina metara posle kruznog toga), i to ne zbog pesaka, nego automobila koji se voze tim ulicama.

    Ja jesam mislio upravo na taj kruzni tok kada sam rekao da je guzva znatno manja nego u slucaju semafora (uporedio sam prosecnu kolonu koja se stvara na kr. toku sa prosecnom kolonom na susednim semaforima kao dokaz). Vi kazete da je guzva "nepodnosljiva", ali to je vas subjektivni osecaj (guzva na Bulevaru Oslobodjenja kod Futoske pijace zna da bude nepodnosljiva, ali ovi vasi primeri su zaista pogresni). Stvarno mi nije jasno sta ocekujete u naseljenom mestu. 70 km/h uopste nije malo i vise je nego dovoljno za ovu deonicu. Pozdrav.
  • Neko Tamo

    09.05.2017 11:21
    @Anon
    Po meni najlogicnije resenje jeste da se uklone svi pesacki prelazi na delu od Futoske do ukljucenja na autoput i da se tu uvede ogranicenje brzine 100 km/h tako cemo svi biti srecni a nece biti zgazenih pesaka.

    Druga stvar, mislim na kruzni tok kod Rumenacke i kod Partizanske ulice. Guzva je nepodnosljiva a jos gratis na ulaske i na izlasku stoje pesacki prelazi... Bolje bi bilo da su tu uradjeni nadvoznjaci. I pitanje za vas zasto vi tuda ne vozite brze od ogranicenja ? Ko jos u uvoj drzavi postuje ogranicrnja za bilo sta.... Jednostavno ogranicenje od 60km/h je vrlo nelogicno za tu deonicu puta i ja zato vozim po necemu sto je sasvim logicno a to je 100km/h. I da hvala na komplimentu.
  • Anon

    09.05.2017 10:25
    @Neko Tamo 08.05.2017 • 18:01
    Ti se zapravo lepo sprdas sa svima nama ovde. Moderna verzija Domanovicevog coveka iz mase. Tvoja upornost u guranju svojih dozlaboga naduvanih i pritom naravno pogresnih stavova svima nama sluzi kao korektiv. Alal vera!

    Ali za one koji ozbiljno shvataju tvoje komentare:

    1. Bulevar Evrope nije tranzitni put, vec jedna obicna siroka avlija smestena usred naseljenog mesta. Istina, bezbedna za kretanje saobracaja brzeg od 50 km/h.

    2. Pesake upravo i treba da pustas ako si iz svog iskustva svestan kako to izgleda kad tebe niko ne propusta.

    3. Kruzni tokovi na bulevaru su eliminisali mogucnost bocnog udesa u slucaju kad neko prozuji kroz zuto na semaforu brzinom od 100 na sat. A takodje su i minimalizovali zastoje. Da li ste ikada na jednom od ova dva kruza toka videli kolonu duzu od 5 automobila (a i toga bude retko)? Na bilo kom od susednih semafora kolona je obavezno duza od toga.
  • Marko

    09.05.2017 08:51
    @Vaske
    ...zato su u vreme "ćofija, jugića i stojadina" ljudi ginuli češće u slučaju sudara, jer je veća brzina i manja bezbednost. Na sreću, bilo je manje vozila. Na nesreću, pošto su danas vozila bezbednija, vozači nisu u stanju da se kontrolišu i žele da povećaju brzinu. Ako su kola postala bezbednija, nije ljudska lobanja postala otpornija.
  • Strucnjaci

    08.05.2017 18:28
    Savet
    Da li je to onaj savet koji je napravio V.Stojkovic sa svojim kucnim prijateljem Basaricem i svojom zenom Biljanom?!! Strasno kuda idem nije nista cudno.
  • Strucnjaci

    08.05.2017 18:28
    Savet
    Da li je to onaj savet koji je napravio V.Stojkovic sa svojim kucnim prijateljem Basaricem i svojom zenom Biljanom?!! Strasno kuda idem nije nista cudno.
  • Neko Tamo

    08.05.2017 18:01
    /
    @Amon Koji djavo uopste pesaci uopste traze na tranztnom putu? I apsolutno ih nikad ne pustam (ni mene kao pesaka nikad biko ne pusta pa cekam da se rascisti guzva) sto bi ja onda postupao drukcije ? Tako da je moja brzina sasvim opravdana.

    Druga stvar na tom bulevaru su dodatno napravljena 2 kruzna toka koja nicemu ne sluze sem da usporavaju saobracaj.
  • steva

    08.05.2017 15:56
    Zar
    Koliko se ja sećam iz čitanja pravila ,propisa i zakona.
    Policija je dužna na mestu gde vertikalna i hrizontalna signalizacija nije usklađena stoji i reguliše saobraćaj dok održavač puta ne otkloni nedoostatke i plati kaznu za iste.
    Međutim kod nas milicija stoji i kažnjava na tim mestima vozače.
  • Vaske

    08.05.2017 15:44
    Molim pešake koji prelaze isključivo na pešačkom prelazu i samo na zeleno svetlo neka mi stave minus. Naravno da treba sankcionisati divljanje, ali nemojte praviti dramu tamo gde je nema. Dok su se vozili stojadini, fiće, jugići i ostala slična vozila ograničenje je bilo 60. Koliko god se opirali, danas su automobili bezbedniji i za putnike i za pešake, a brzina smanjena na 50.

    Znam da u ćofiju 80 na sat izgleda kao da se krećeš brzinom zvuka, ali realno nije tako :D
  • casovnicar

    08.05.2017 14:28
    a rupe, a linije
    kako niste poceli da skupljate pare za oznacavanje kolovoza, krpljenje rupa i sto vaznijih problema. Eno asfalt na Bulevar-u Kneza Miloša je u rasulu a ima 5 pesackih prelaza od kojih se 2 naziru
  • Pešak

    08.05.2017 13:08
    O, pa, naravno
    Ma, povečati brzine na 80-100 km h na svim ulicama i samo propisati obavezno uključene brisače, zbog pešaka i krvi, da ne smanjuju vidljivost.
    Jer opšte je poznato da svakom vlasniku automobila gori kuća konstantno, i da sa svakim izgubljenim minutom, ili centilitrom goriva, gubi milijarde na berzi.
    Usput, i vozači imaju decu.
    Dok brišeš vetrobran od tuđeg deteta, gde je tvoje?
  • Vladan

    08.05.2017 12:21
    Pešaci
    Molim policiju da kontrolise sugradjane koji pretrcavaju bulevare na nedozvoljenim mestima. Problem je svuda gde postoji pesacki prelaz preko 3-6 traka a bez semafora ili pasarele.
  • mrk

    08.05.2017 12:16
    @nemanja
    65 km/h u naselju je preoracenje od 30% dozvoljene brzine... zamisli se malo koliko si rizican po sebe a najvise po druge
  • Anon

    08.05.2017 12:07
    brzina izaziva slepilo
    @Neko Tamo: "Ja lično tuda vozim redovno 100 na sat pešaka dosad ni 1 nisam video"

    Pa kako i da ga vidis kad vozis 100 na sat??!! Istina je da kod kasarne nema puno pesaka ali na raskrsnici sa Branka Bajica zbog vas slepaca pesaci ne mogu da predju ulicu bez straha da izgube zivot.

    @Ivan Markovic
    Tacno je da je igraliste u blizini, ali 70 km/h je ipak sasvim razumna brzina za taj deo puta. Imajte u vidu da izmedju igralista i puta postoje dve velike travnate povrsine, trotoar i biciklisticka staza. Sto se tice buke, slazem se da bi bilo dobro postaviti ogradu za izolaciju zvuka.
  • Nemanja

    08.05.2017 12:01
    MIslim da bi trebalo na bulevaru evrope da lepo izadjemo iz kola i idemo pesaka...
    A policija koja tu zaustavlja i pise kazne za 65km/h to je stvarno bezobrazluk...
    Na takvim bulevarima se rodjaci u Beogradu vozi 100km/h...

    Ja sam prvi za rigoroznije mere i ima divljaka koji navlace po ko zna kakvim ulicicama motore i automobile i svima da se za to oduzme dozvola jer u takvim ulicicama ocas posla neko moze da izleti na put itd ali pobogu bulevari za to i jesu bulevari da se da gas...
  • Neko Tamo

    08.05.2017 11:25
    @Ivan Markovic
    Ja lično tuda vozim redovno 100 na sat pešaka dosad ni 1 nisam video, i ne samo tu nego generalno duž bulevara Evrope slabo ima pešaka.
    I s obzirom na način gradnje i to da je put u perfektnom stanju zaista su nelogična tako mala ograničenja brzine.
    Tako da u potpunosti podržavam ovu odluku.
  • Jogi Letač

    08.05.2017 10:46
    @Ivan Markovic
    A inače iz kasarne masovno idu pešaci tokom celog dana, nemoš proći. Verovatno ih ima kada vojska ide na posao i sa posla, a u ostalo vreme nema nikog! Svaki dan tuda prolazim, ne sećam se kada sam video pešaka na tom pešačkom. Što se tiče brzine, iako je sada ograničenje 50, ima onih koji šišaju 80-90 ko od šale. Tako da bi ovo bila samo legalizacija stvarnog stanja.
  • strateški

    08.05.2017 10:29
    Nije loše da se objavi kako je brzina povećana a zatim kad se narod zaleti počne naplata kazni pošto "odluka još nije stupila na snagu".
  • Marko

    08.05.2017 10:27
    Gde mogu da se vide te analize?
  • Ivan Markovic

    08.05.2017 09:56
    Malo napred se nalazi prelaz pesacki iz kasarne na Bulevaru Evrope. Kako mozete pomisliti da odobrite povecanje brzine. Zelenilo je posadilo grmove ne vidi se pesak iz kasarne itd. Ma daj molim vas.
  • Ivan Markovic

    08.05.2017 09:54
    Kako ste tako debilni da odobrite da od kruznog toka na Buelvaru Evrope od Kornelija S. moze da se vozi brze, pa mi stanujemo tu, igraliste skole je igraliste dece malo napred, prelaz preko pruge i u duzini sve do kasarne zgrade. Nema nikakve protivbucne ograde kao po svetu. Koji lopov je pokrao te pare? Nase 3 kule neboderi su izlozeni uzasnoj buci a vi bi jos povecali brzinu. Sve sami profesionalci mama mia.
  • Napoleon

    08.05.2017 09:40
    Sami su najavili sta ce uraditi i nisu to ispostovali..molim vas lepo, dajte ostavke i postavite strucne ljude da obavlju posao kako treba.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna