Autor: Blic

Novi Sad
07.06.2018.
07:56 > 08:48
Scena u Službi za katastar nepokretnosti u Novom Sadu liči na jednu od epizoda komičnog serijala "Državni posao".
  • glas javnosti

    13.06.2018 14:39
    pošteno čekati na red
    Ja predao zahtev za upis nekretnine u katastar u Zelezničkoj.Kažu idi kući zvaćemo vas telefonom kad dođete na red. Posle tačno TRI godine zvoni mi telefon,katastar, dobar dan vaš predmet je došao na red.Ne daj bože da mi je bilo hitno...
  • Vera

    12.06.2018 16:59
    Javašluk
    Tako je to kad nisu plaćeni po učinku. a rade po principu- ne radi danas što možeš sutra.
    Osim toga, debelo plaćena gospoda nisu odgovorna za svoje greške, tako da i ono malo što urade bude traljavo.
    Ja sam pre tri godine uplatila za legalizaciju kuće i garaže, da bih skoro, kad sam našla kupca za garažu, otkrila da objekti nisu uknjiženi na mene?
    Rečeno mi je da moram PONOVO da uplatim za legalizaciju i dam nova dokumenta, pošto je njihova zaposlena, kada je primala dokumentaciju, umesto originala uzela kopiju ugovora???
    Nikom nije palo na pamet da me kontaktira i traži original.
    Ovako je jednostavnije, a i profitabilnije.
    Gde toga još ima?
  • Đurika ns

    12.06.2018 09:44
    Bezobrazluk
    Dragi sugrađani kako je moguće da svi ponizno ćutimo šta su nam to uradili... katastar u jevrejskoj ne radi već danima na tel. Se niko ne javlja stranački portir nikog ne pušta bez debele preporuke... 23 dana stoji predmet na stolu i niko nema vremena da ga potpiše i prosledi dalje...
  • sram vas bilo

    09.06.2018 11:02
    RGZ sajt ima netačne podatke!
    Kad zelite da pogledate podatke o taksama za list npokretnosti odete na http://www.rgz.gov.rs/usluge/usluge-katastra-nepokretnosti/izdavanje-lista-nepokretnosti
    I VIDITE OVO:

    Републичке административне таксе за захтев и за издавање листа непокретности

    Такса за захтев износи 310 динара.
    Такса за издавање листа непокретности износи:
    До 50 страна А4 формата 890 динар, а свака следећа страна 70 динара.
    OVO NISU TAČNI PODACI!!!!!!!!!!!!!!!!

  • xx

    09.06.2018 05:07
    Pripadam katastru u Jevrejskoj ulici , svaki put kada sam bio počev od onog momka sto radi kao obezbedjenje , pa na salteru od onog kosijanera koji se ošišao ja mogu da kazem sve najbolje za razliku od socijalnog , sup-ova , sudova i jos nekih mesta u gradu da su oni uvek bili ljubazni uvek pomagali i radili svoj posao i da su oni brojevi uvek funkcionisali i nikad nisam cekao dugo i uvek sam imao utisak da je to manje vise jedina sluzba u gradu u kojoj ja nisam imao problem.Zamisljam da ja radim u kancelariji i da mi dnevno udje 50 njih da samo nesto pita , ja bi poludeo...
  • cenim

    08.06.2018 16:55
    BRbarić će ući u istoriju kao S Šuvar kao neko ko je sve sj....
  • Profa L sektor

    08.06.2018 16:10
    Katastar
    Otisao sam u katastar i uredno uplatio 80 e za upis nekretnine u katastarske knjige i priložio dokumentaciju i onda DVE godine se ništa nije desilo. Otišao sam kod Načelnice sa molbom da mi obave upis i morao da je lažem da prodajem nekretninu, kako bi oni uradili posao, što su i uradili posle dve nedelje. Ako je ovo normalna procedura, onda stvarno.... crtani film.
  • Zorica

    08.06.2018 14:54
    naslov
    To samo nesto da pitam je normalno u Sr biji to su oni krivi sve rodbina I tetke zato smo I propali
  • !

    08.06.2018 13:20
    žalba, taksa a njihova greška
    Za njihove greške traže da se piše žalba i da PLATITE TAKSU na žalbu!
  • RGZ

    08.06.2018 12:47
    Link za proveru statusa predme
    Status predmeta u katastru moguće je proveriti na sledećem linku:
    http://www.rgz.gov.rs/kontakt/info-centar/ezakazivanje
  • Stranka

    08.06.2018 12:23
    Drzavni posao
    Koliko god da se trude , momci iz Drzavnog posla ne mogu prikazati stepen retardiranosti ljudi u koji rade u katastru.
    P.S. ima i svetlih primera li globalno je tako
  • anamarija

    08.06.2018 07:50
    Doprinos diskusiji
    Najgora javna služba u NS, bez konkurencije.Lenji, nestručni i besprimerno bezobrazni (čast nekolcini izuzetaka).Većina ne radi sa strankama (a zbog koga postoje nego zbog stranaka?), a i ti koji rade - jedan ili dva dana u nedelji, sat-dva, i u to vreme ne budu u koncelariji.i još nešto za neupućene: stranke u katastar idu najčešće zbog njihovih grešaka i nerada, pa sad vidite to: idete zbog njihove greške, a oni rade sat-dva, a u normalnom svetu vem se za takve stvari debelo izvine i budu srećni što ih ne tužite.
    O kodeksu lepog ponašanja u državnim organima da i ne govorimo: oni su vlast i moć, a mi bedna boranija, baš sve kako je Matija Bećković rekao, a Državni posao goli amaterizam.
    A o kadrovskim rešenjima na čelu službi da i ne govorimo ovoga puta, potrajalo bi.... samo ću reći šta očekivati kad ni jedan načelnik nije pravnik, pa kako se radi prevashodno o pravnim pitanjima, izvolite vi geometru objasniti svojinu, službenost, plodouživanje ......
    Sa ovakvim katastrom i ljudima u njemu u Evropu? Teško!
    Ovo je da se olakša duša, jer tamo moramo da idemo, još kada bi to čitao neko ko nešto može da promeni..
  • nelajekeraselaradi

    07.06.2018 21:21
    mi jako dobro znamo kome smeta Katastar i da ti koji misle da preuzmu njegov posao POJMA NEMAJU sta tu sve postoji milse da je kao kod njih sve tralala.
    Jako opsna stvar jai da je sam Š smislio.
  • nn

    07.06.2018 18:36
    a ko ce da radi sa strankama kad i to prebace na notare ?Kako je to uopšte moguće ?
  • Vide zmajeve ali..

    07.06.2018 15:22
    U RGZ ne vide elektr. uplate
    Brnabić insistira na e-šalteru. Uplatite od kuće takse za katastar elektronski, dođete u katastar, čekate red i na šalteru vam kažu "Ne vredi ta uplata, mi to ne vidimo." Onda idete kod trafikanta da ponovo uplatite (ako imate gotovibu kod sebe) ili u banku da vam overe papir sa nalogom pa sve ponovo (ako ste odštampalu papir kod kuće i poneli ga). E tako oni unapređuju poslovanje. Stranci više ne nose keš nikad niti su videli pečat.
  • Nana

    07.06.2018 14:58
    Reče Matija Bećković
    "Nigde čovek nije mali kao pred šalterom i nigde mali ljudi nisu veći nego iza njega".
    Ali, kad je VELIKI neka ne zaboravi da će i sam biti MALI pred nekim drugim šalterom!
    Svi smo mi kad veliki - kad mali.... presaberimo svoju savest.

  • странка

    07.06.2018 14:26
    Била сам и ја код једне такве начелнице у Железничкој, заказала, примила ме, указала да је решење које је потписала незаконито. На моје питање да ли је свесна да је потписла незаконито решење и тиме мени директно, као власнику некретнине нанела штету, она ми је одговорила: да,знам, па шта, жалите се.Ја сам се жалила и ево годинама чекам да се та жалба реши и надам се да ће је решавати неки службеник који који познаје право. Само не знам докле ћу чекати..............
  • Za ja men i ostale

    07.06.2018 13:51
    Nisam ni ja zadovoljan
    Da ljute me neljubazni salterski radnici, cekanje, telefonski pozivi u kojima mi traze dokumenta koja su izgubili, pauze od 30 + minuta ...
    Ali koliko sam ja bolji , ako ih naprimer nazivam , kravama i slicno.
  • SKN NS2

    07.06.2018 13:29
    Organizacija nula
    Da bi neko bio načelnik potrebno je da ima organizacione sposobnosti. Za Železničku je sigurno da ih načelnik nema. Gube predmete, neljubazni, security daje obaveštenja umesto obučeni radnik katastra.
  • Bojan

    07.06.2018 13:27
    Sta je ovde cudno??? Svi bi sve i odmah i manite se vise toga ja placam porez od plate i tako to jer to svaki radnik placa!!!
  • Roki

    07.06.2018 12:57
    @milica
    Milica radi na salteru i misli da je bogom dana. Milica je bahata i bezobrazna i trazi opravdanje. Nemojte biti kao Milica.
  • Novosađanin, rođeni

    07.06.2018 12:42
    Šljas - istina!
    Moje iskustvo govori da su u pravu.
    Današnji narod ne poštuje ništa.
    Svi bi preko reda i na silu, ne poštujući tuđe pravilo da organizuje sebi neki red i rad.
    Trapavo su to izveli papirom, jer postoje i drugi načini.
    Doduše, MUP sale su nam dokazale koliko se lako uništavaju ti načini.
  • StopTeroruSalterskih

    07.06.2018 12:36
    Drska gospoda kojima se ne svidja posao u ovoj i slicnim institucijama- treba ih zameniti nekima koji ce taj posao biti radi i srecni da obavljaju.
  • bananarama

    07.06.2018 12:32
    Mi ih plaćamo a zaje**vaju nas.
    Treba sprovesti akciju da svako ko prođe pored Katastra a ima minut, dva vremena za bacanje, da namerno pokuca na vrata kancelarije 28, otvori ih i čisto iz zezanja zaposlene pita "kolika vam je plata".
  • miki

    07.06.2018 12:21
    A da se nacelnici isto spuste u saltersku sobu???Blize bi bili sa narodom!!
  • fullhd

    07.06.2018 12:13
    otvorite salter sam za pitanja
    svakako imate visak ljudi koji nista ne rade ;)
  • LOL

    07.06.2018 12:10
    P.s za one koji nisu upuceni.U koliko sluzbenik na salteru katastra ne moze da vam odgovori na pitanje jer nije upucen u predmet ili prosto ne zna ,on vas upucuje do odredjene sobe gde mozete "samo nesto da pitate". Pristup kancelarijama nije dozvoljen bilo kome posto tu stoji obezbedjenje kome sluzbenik saltera sugerise da vas pusti zbog toga i toga. Obezbedjenje zapise broj vase licne karte i propusti vas. Onaj ko pokuca na vrata je tamo sa debelim razlogom a ne zato sto mu je eto dosadno. Naj cesci odlazak stranaka sluzbeniku u kancelariji jeste ispravljanje krivih drina nastalih nepaznjom nestrucnog sluzbenika ili namernom "greskom" podkupljenog sluzbenika!
  • Video...

    07.06.2018 11:26
    :)
    Ima i u Nacionalnoj sluzbi za zaposljavanje natpis: “Zabranjen ulaz nezaposlenima”...
  • HD

    07.06.2018 11:19
    A gde je zapelo?!
    Svaki čovek u svakoj instituciji koja je u službi građana ima pravo da pita šta hoće.
    Ja moram da priđem šalteru i prekinem službenicu u poslu i "samo da nešto pitam", jer su oni to tako organizovali, a ja naravno nemam 3h da stojim u redu i čekam.
    Kad upravi bude važnija organizacija službi i pojednostavljenje svih procesa od ispijanja kafi i tračarenja 08-13h, kad uvedu nešto što recimo liči na uređenje u banci, onda ćemo se svi ponašati profinjeno i osećati se dostojanstveno.
    Do tada, igram kako meni odgovara jer znam sa kim imam posla, a ovakve natpise prosto ne vidim ;)
  • milica

    07.06.2018 11:10
    ne skidati natpis
    jer je ovo jedini natpis koji svi građani Srbije razumeju - NE KUCAJ, NE ULAZI
    nije normalno da u svakoj sekundi svako sa ulice dodje #samoneštodapitam

    ti ljudi onda ne mogu ništa drugo da rade sem da odgovaraju na pitanja

    i budite malo realni, u zemlji koja trpi tranziciju vec 20 godina i gde se sve menja na dnevnom nivou, niko vam ne moze dati TACAN odgovor koji ce biti po vasoj meri! koliko je kriva "drzava" toliko i svi vi nezadovoljni činite tu drzavu; malo strpljenja i sve ce da bude;
  • Martin

    07.06.2018 11:03
    VPŠ
    Ista vrsta neradnika je i u Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija u Novom Sadu gde profesori dobijaju platu 80000 dinara, a ne dolaze na posao.
  • RGZ

    07.06.2018 10:58
    Omiljena usluga "podmazivanje"
    Načelnica traži da se zakaže sastanak za svako drugo pitanje. Šta mislite zašto? Da je organizovala posao kako treba, sve bi bilo jasno i vidljivo na sajtu. Al kako bi se onda mogli građani pristojno zahvaliti za načelnicinu urgenciju i odrađenu uslugu koja svakako treba da bude urađena??? Ma to sve treba da sedi u gluvoj sobi sa kompjuterom, da radi svoj posao i da ni jednog čoveka ne vidi. Navikli na podmazivanje.
  • RGZ

    07.06.2018 10:51
    U Železničkoj je doživljaj
    Od svih katastarskih poslova najbitnije je kada je šef odseka za informisanje i saradnju gostovala na TV HAPPY a pola naroda i dalje nema jasne informacije o poslovima kad treba nešto da završe u katastru. Poseban je doživljaj katastar u Železničkoj. Dočekuje službenik obezbeđenja, nigde ne piše šta se gde radi.. imaju šaltere sa više zaposlenih ali samo jednu ljubaznu gospođu. Strašno!
  • Joka

    07.06.2018 10:35
    Da ovo neki rukovodilac dozvoli, pa to je bruka ogromnih razmera...
  • Hemicar

    07.06.2018 10:31
    Slazem se za Biro, i ja sam primetila razliku. A strasan sok mi se desio ove godine u Socijalnom, kada sam sve zavrsila oko zdravstvene za 20 min. Na moje cudjenje i pohvalu salteruse su mi rekle - ju, ne znate kakvu inkviziciju smo prosli, strasno.. Molim da se pomenuta inkvizicija preseli u katastar i hvala Inkviziciji.
  • dzi

    07.06.2018 10:07
    jos gore
    pokusajte uci u poresku Bul Mih Pupina tri da vidite oce li vas iko od 50 inspektora

    primiti--piju ljudi kafu
  • LOL

    07.06.2018 09:59
    Molim 021 za dopunu teksta tj. link gde na sajtu katastra postoji opcija da se proveri u kom stanju je predmet . Ako postoji zaista takva opcija iako je ne nalazim smanjile bi se guzve u katastru s obzirom da ako zelite da saznate u kom je stadiumu vas predmet prvo morate da uzmete broj, cekate sat /dva da stignete na red da bi vam sluzbenik na salteru odgovorio da on nema tu informaciju pa vas uputi na sobe broj....U sobama sluzbenici rade uglavnom sat i po do dva(dnevno i ponekad ne svim danima u radnoj nedelji).Da bi ste zakazali morate da pokucate i nesto pitate(apsurd). Za to kratko vreme koliko oni rade vecinom ni nisu u kancelariji pa se desava da vase samo da pitam u kom stadijumu je predmet traje nedeljama. Telefonom naravno ne moze da se dobije informacija posto se ili danima ne javljaju ili neznaju o cemu pricate kada se najzad jave. Tako da bi onine servis u tome i tek kako pomogao jer ko je lud da stoji satima i maltretira jadne sluzbenike ako informaciju moze da dobije za 1 min. na netu!
  • Zla...

    07.06.2018 09:57
    Info - pult
    Za sve ustanove, ambulante, Mup- ove, RFZO; PIO.... bilo bi dobro da postoji INFO- pult sa ljubaznim radnikom koji zna ( da ponovim: koji ZNA) sta ko radi i koja je dokumentacija potrebna, tako da stranke mogu da se pravilno informisu ( samo da pitaju ) . Glupo je čitati sve što je okačeno na TABLI (ili ići od vrata do vrata) dok ne nadjete SAMO ono sto vama treba. A i kad nadjete, uvek ima jos po nesto nejasno i zaista vam treba ono : samo da pitam ( jer svaki slučaj je specifičan).
  • Армаггедон

    07.06.2018 09:50
    Треба да се угледају на биро,човек је тако довео биро у ред да је то невероватно.А у катастру вероватно седи нечији кадар,тотално неспособан,кад дозвољава овакве натписе на вратима канцеларије.Просто за не поверовати.
  • Detos man

    07.06.2018 09:33
    Prckovic company
    Tako vam je to kad u svim sluzbama sede ovi iz vjeternika I fjutoga Novi sad je bio nekad Mali Paris a sad je ko da si u nekoj selendri kad udjes I vidis njihovo ponasanje a tek sto su namrgodjeni a primaju silne platekanje...
    Vratite I'm platu na 25000 da vide Malo kako ostali zive u ns Kanda bi valjalo ih opasuljiti malko.....
  • Nervirach

    07.06.2018 09:31
    Eto vam Rusija.
  • miroslav

    07.06.2018 09:14
    red
    A koji je pravni osnov za zabranu ?
    Samo pitam...ako nije zabranjeno...
  • Dejan

    07.06.2018 09:07
    Rupa na saksiji je izmisljena, info salter/i? Taman da zaposlite jos svojih kadrova, spojite lepo i...skupo.
  • dule

    07.06.2018 08:53
    Najvažnije kod kvalitetnog birokratskog kadra je da zna šta nije njegov posao.

    Ako je baš dobre volje može da uputi stranuku na onog čiji jeste.

    Ako je baš baš dobre volje može odmah i da da savet šta je problem i kako da se otkloni.

    A ako mu šef naredi onda ume čak i da odradi to iako "to nije njegov posao".
  • Dragan

    07.06.2018 08:49
    Ima i gore
    Nije ovo ništa, idite u šalter salu sup-a u Beočinu, tek tamo ima svašta da vidite i svakakvim kreacijama, umotvorinama i doskočicama da se divite.
    A ako imate vremena, pratite malo i kako rade, to je još neverovatnije.
    Čvarkov, Torbica i Boškić su za njih amateri!
  • Мунгос

    07.06.2018 08:45
    Прави кривац за овакво понашање шалтерџија је понашање Управе, Законодавца и Владе. Ако високи органи дрве патку, зашто не би и најнижи у хијерархији, у свом домену.
    И многи други шалтери који немају овакав шаљиви натпис, се не разликују од овог.
    Кад могу да нам НВО праве законе, зашто се не би и шалтерџије које су у њиховом нивоу, овако понашали.
  • superhik

    07.06.2018 08:30
    bravo za natpis, znate li vi koliko je tih "samo da pitam",kod lekara udju pa preko reda, u banci ,posti, uvek preko reda "samo da pitam"
  • Java ili san

    07.06.2018 08:30
    Poreska, socijalno, katastar, urbanizam...Treba vas privatizovati pa neradnici nek sede kod kuće i tamo diktiraju ukućanima šta sme a šta ne sme da se kaže.
  • Liliput

    07.06.2018 08:30
    Katastarska jazbina
    Da su normalni, načelnici napisali bi na sajtu i na svakom ulazu spisak poslova i referenata po kancelarijama ko šta radi i ljudi bi mogli sve da pročitaju. Ovako načelnik kao kralj Liliputanije zakazuje pristup svom prestolu kao da smo mi zbog njih tu a ne oni u sluzbi gradjana.

    Imaju sajt sa netacnim podacima i brojevima telefona gde na prvoj stranici stoje informacije kad i na kojoj tv je gostovao neko od njihovih zaposlenih www.rgz.gov.rs.
  • Gladius et anus

    07.06.2018 08:23
    Maximus
    Чекање пред шалтерима има и својих добрих страна. Познајем лика који је смувао пар чекачица у дијапазону од 20-35 година у реду пред МУПом на Лиману. Човек је сјединио лепо са корисним. Њему добро, њима лепо, сви задовољени...
  • Pera P.

    07.06.2018 08:21
    Čim se neki državni činovnik dohvati stalnog posla,postaje nedodirljiv za stranke.
  • Mirko

    07.06.2018 08:17
    sve pise
    Lepo kazu, od tih kad cekam na salteru i nekulturno samo da pitam odlepim, a ovo je ok referenti rade i stalno ih neko prekida samo da nesto pitam a oni ne mogu da im daju odgovor jer ne rade to i onda ih stalno prekidaju..a nekulturnima sto samo da pitam koriste da ne bi cekali u redu ovo je ok.
  • Ja

    07.06.2018 08:13
    NE, NE TREBA NIŠTA DA PIŠE !!!!

    Svete krave birokratske ne žele da budu prekinute u ispijanju kafa i listanju fejsa i instagrama !

    Zapravo, umesto toga napišite ko sve radi u toj kancelariji pa makar kad neko otvori vrata da prebroji da li su svi tamo (ili ih ima toliko da na smenu dolaze na posao - baš kao u Državnom poslu - nema stolica za sve) !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna